Oud 11-10-2008, 18:33
Verwijderd
na aanleiding van "[Belangrijk] Schrappen Simple Art-topic"


















more to come
Advertentie
Oud 12-10-2008, 01:35
Verwijderd


Oud 12-10-2008, 16:08
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Ik vind je werk tof, vooral omdat je voor meerdere stijlen gaat en meerdere onderwerpen in plaats van elke keer weer hetzelfde genre. Als ik naar het fantasy-achtige kijk; word je door boeken/verhalen/films geïnspireerd of kom je er compleet zelf mee?
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Oud 12-10-2008, 19:54
Verwijderd
ik vind er ook echt best toffe dingen tussen zitten, deze bijvoorbeeld:

http://img370.imageshack.us/img370/1010/photo174oz6.jpg

<3

maar hey, waarom ben je nog scannerloos?
Oud 12-10-2008, 20:40
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik ben wel fan van je werk hier, hoewel sommige soorten monsters niet echt mijn ding zijn Het kleuren (gebruik je potloot?) vind ik niet altijd even mooi, opzich zou je daar denk ik meer mee kunnen. Wat meer contrast, diepte etc zodat je wat meer leven krijgt door wat schaduwidee kan denk ik best mooi zijn. Zoals bijvoorbeeld dat rode draakachtige wezen, voor mijn gevoel valt zijn kop nu een beetje weg tegen de rest van het lichaam.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 13-10-2008, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Ik vind je werk tof, vooral omdat je voor meerdere stijlen gaat en meerdere onderwerpen in plaats van elke keer weer hetzelfde genre. Als ik naar het fantasy-achtige kijk; word je door boeken/verhalen/films geïnspireerd of kom je er compleet zelf mee?
ik verzin verhalen tijdens 't tekenen maar het is niet van tv of dvd of uit een boek.

@ecnelis, mja geen idee, maar je hebt gelijk de kwaliteit van deze foto's zuigen hard

@ Ieke, ik zal er nu 1 maken + aan je tips denken kijken of t beter word en ja potloden
Oud 13-10-2008, 23:57
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Haha dat beestje (1e post laatste afbeelding) zn pootje is echt geniaal

Mja, erg goed allemaal, alleen je moet echt scannen, want soms wordt nu het perspectief heel gek door de hoek van de foto
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Oud 14-10-2008, 12:39
Flijn
Avatar van Flijn
Flijn is offline
Met die fantasietekeningen laat je zien dat je goed kunt tekenen, maar persoonlijk word ik er niet warm of koud van. Je beestjes daarentegen... Die piguinachtige vogel in kleur vind ik erg mooi en dat laatste beest (met/zonder poot) heeft echt karakter!
__________________
Dear enemy, may your head fall off at an akward moment.
Oud 14-10-2008, 16:37
Verwijderd


Oud 14-10-2008, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Met die fantasietekeningen laat je zien dat je goed kunt tekenen, maar persoonlijk word ik er niet warm of koud van.
Dit. Het blijft allemaal erg schetsmatig, daar is niets mis mee maar ik denk dat je meer kunt dan dit.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
ARTistiek Rode panda art 2
Verwijderd
163 17-02-2011 23:11
ARTistiek Art Wedstrijd !!! v.3.0 Stedelijke monsters
Verwijderd
114 10-01-2011 20:18
ARTistiek Art Wedstrijd !!! v.2.0
Verwijderd
33 31-10-2010 19:30
ARTistiek ART opdrachten #001
Verwijderd
109 19-09-2010 12:46
ARTistiek mag mijn topic weer open?
Verwijderd
1 03-05-2009 21:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:31.