Oud 23-10-2003, 23:18
Verwijderd
Citaat:
strafcorner schreef op 22-10-2003 @ 22:18:
homofoben was ik ook toen ik een jaartje of 15 was.. nu heb ik er echt geen moeite mee om een mooie man aan te wijsen
mooie mannen zijn niet lelijk
Precies.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 23:59
Verwijderd
Maar ze zijn ook niet aantrekkelijk in de zin die wij heteromannen er aan toekennen. We weten dat ze aantrekkelijk zijn voor vrouwen, ze zijn het alleen niet voor ons.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 01:35
wonder
Avatar van wonder
wonder is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-10-2003 @ 00:59:
Maar ze zijn ook niet aantrekkelijk in de zin die wij heteromannen er aan toekennen. We weten dat ze aantrekkelijk zijn voor vrouwen, ze zijn het alleen niet voor ons.
anders generaliseer je de heteromannen even.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 11:15
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 24-10-2003 @ 00:59:
Maar ze zijn ook niet aantrekkelijk in de zin die wij heteromannen er aan toekennen. We weten dat ze aantrekkelijk zijn voor vrouwen, ze zijn het alleen niet voor ons.
Dat hebben de meeste heterovrouwen toch ook... ik kan zo vrouwen aanwijzen die ik mooi vind, maar aantrekkelijk... nee, toch echt niet.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 11:59
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 24-10-2003 @ 00:59:
Maar ze zijn ook niet aantrekkelijk in de zin die wij heteromannen er aan toekennen. We weten dat ze aantrekkelijk zijn voor vrouwen, ze zijn het alleen niet voor ons.
Ik vind bepaalde mannen mooi, ik vind geen mannen aantrekkelijk.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 13:01
ShadowX
Avatar van ShadowX
ShadowX is offline
Kan een jongen wel mooi vinden, knap, maar niet aantrekkelijk.
__________________
This is my signature. There are many like it, but this one is mine. Without me, my signature is useless. Without my signature, I am useless.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 00:32
[CP]Grinttegel
Avatar van [CP]Grinttegel
[CP]Grinttegel is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 22-10-2003 @ 22:05:
Ik vraag me iets toch echt ernstig af.

Ik vroeg laatst aan mijn vriendje wat hij nou mooie/aantrekkelijke mannen vond. En hij bleek dit echt een hele vreemde vraag te vinden. 'Ehm, ik ben 100% hetero hoor' kreeg ik te horen. En nee, hij kon echt niet op die manier naar mannen kijken.

Ik snap dat niet. Ik ben ook 100% hetero, maar ik kan gemakkelijk over een vrouw zeggen of ik haar mooi/aantrekkelijk vind. Is mijn vriendje gewoon een uitzonderlijk geval die dat niet kan (), of hebben meer mannen hier 'last' van?
En wat is de reden?

Ik ben benieuwd
Ik krijg er gewoon een funsig gevoel bij als ik op zo'n manier aan andere mannen ga denken. Niet dat ik iets tegen homo's heb ofzo, maar de gedachte staat me gewoon niet aan : |
__________________
Zo ja, waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 18:55
DaFrostyOne
Avatar van DaFrostyOne
DaFrostyOne is offline
ik vind het totaal niet erg om met mijn vriendin over een ander een andere vriendin van ons beiden te zeggen dat ze mooie benen heeft, alleen als ze aan mij zou vragen wat ik van een andere gast vind.. zou ik ook reageren als: "uh.. 100% hetero zeg maar?"
__________________
Terug van weggeweest?
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 19:18
Verwijderd
ik zeg dan: ''hij is echt zon gozert waar sommige meisjes wel opvallen''
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 22:21
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-10-2003 @ 00:59:
Maar ze zijn ook niet aantrekkelijk in de zin die wij heteromannen er aan toekennen. We weten dat ze aantrekkelijk zijn voor vrouwen, ze zijn het alleen niet voor ons.
Dát is waar. Heteromannen kunnen best beoordelen of een andere gozer mooi is; maar niet of hij aantrekkelijk is. Daar is best een groot verschil tussen.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 22:25
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
McCaine schreef op 27-10-2003 @ 23:21:
Dát is waar. Heteromannen kunnen best beoordelen of een andere gozer mooi is; maar niet of hij aantrekkelijk is. Daar is best een groot verschil tussen.
Ik ben toch best wel hetero maar ik kan best een man aantrekkelijk vinden of niet
maar die aantrekking gaat gewoon niet zo ver
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 23:30
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Citaat:
stier schreef op 23-10-2003 @ 17:52:
Bij mij is het dus typisch zo´n geval van onmacht, ik weet niet wanneer een jongen knap is, ik weet wel wat de algemene heersende opvatting is. Ik kan natuurlijk wel beoordelen of een man stijl heeft, maar of hij knap is, dat kan ik niet beoordelen voor mezelf. Dit is natuurlijk een hele andere zaak.

Gelukkig weet ik wel wanneer ik een meisje knap vind

Tis ook heel moeilijk.....vaak zat gehad dat vriendinnen van mij met foto's aan komen zetten van vriendjes/ jongens die ze kenden/beroemdheden en dan zeiden 'Hij's knap he?' maar dan zag ik echt NIKS in die gast. Terwijl veel vrouwen zo'n gast dan ont-zet-tend lekker vinden zie ik er dan echt niks in...heb ook nooit gelet op 'lekkere kontjes' etc....geen idee hoe een 'lekker kontje' eruitziet....maar ik weet het wel als een man voor me staat in zn blote reet of ik het lelijk vind of niet hehe...tja en dan ben ik nog een vrouw
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 17:28
Loony
Avatar van Loony
Loony is offline
Er zijn natuurlijk mannen/jongens di edat rara vinden ik niet (maar ok ben ook bi magoe) ik heb vrienden en ik ken genoeg jongens die daar helemaal geen moeite mee hebben. Die zeggen gewoon dat ze dta ene mooie man vinden maar dan is het niet dat e daaro pgeilen maar dat ze er best zo uit zouden willen zien.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Tulpje6 schreef op 28-10-2003 @ 00:30:
Tis ook heel moeilijk.....vaak zat gehad dat vriendinnen van mij met foto's aan komen zetten van vriendjes/ jongens die ze kenden/beroemdheden en dan zeiden 'Hij's knap he?' maar dan zag ik echt NIKS in die gast. Terwijl veel vrouwen zo'n gast dan ont-zet-tend lekker vinden zie ik er dan echt niks in...heb ook nooit gelet op 'lekkere kontjes' etc....geen idee hoe een 'lekker kontje' eruitziet....maar ik weet het wel als een man voor me staat in zn blote reet of ik het lelijk vind of niet hehe...tja en dan ben ik nog een vrouw
Ik vind billen ook niet leuk, hoor Billen zijn bij mij óf gewoon oninteressant, óf lelijk. Niet mooi.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 21:49
Verwijderd
ik kan wel zien of iemand technisch knap is maar het is echt lastiger beoordelen vanaf het 'wel knap' punt, ik zou niet van 10 knappe jongens de knapste aan kunnen wijzen denk ik. Maar het verschil tussen lelijk en knap kan ik wel zien. Hoewel ik denk dat het vaak veel meer uitstraling is dan technische knapheid. En wat dat betreft snap ik weer niks van vrouwen die op stoere gastjes vallen ook al ontkennen ze het allemaal dus dat kan ik weer niet beoordelen. Net als dat vrouwen wel kunnen zeggen of een andere vrouw knap is maar niet of het een 'lekker ding' is, hoewel het voor vrouwen wel wat makkelijker is omdat mannen wat doorzichtiger zijn in wat ze leuk vinden.
Dat ik kan zien of een man echt aantrekkelijk is dat komt eigenlijk veel minder voor, maar ook dat gebeurt af en toe.
Ik denk ook dat de mannen die zeggen dat ze echt geen verschil tussen een of andere nerd en een knappe gast kunnen zien gewoon een beetje erg bang zijn om bestempeld te worden als gay.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 09:37
the_man32
Avatar van the_man32
the_man32 is offline
Same here, ik kan ook moeilijk zien of iemand lekker of normaal is. Tuurlijk, als iemand echt lelijk is dan zie ik dat wel maar verder is iedereen 'normaal'
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 11:00
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
Citaat:
lafjuh schreef op 23-10-2003 @ 23:53:
We zijn bang om voor homo uitgemaakt te worden.
We zijn te beschaamd voor zulk soort dingen, het is niet 'stoer'.
precies

en master of puppets is cool
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 16:50
Baka²
Avatar van Baka²
Baka² is offline
Ik zeg ook niet graag wat ik leuke jongens vind ofzo...
ik weet nie.. 't schaad de hetero heid ofzow...

Ik ben er laatst wel stil bij gaan zitten hoe dom 't eigenlijk is (nadat wat meiden me een paar keer 'tzelfde hebben gevraagd), omdat meiden 't wel vrijuit kunnen zeggen ofzow...
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 13:04
Marsjuh87
Avatar van Marsjuh87
Marsjuh87 is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 22-10-2003 @ 22:05:
Ik vraag me iets toch echt ernstig af.

Ik vroeg laatst aan mijn vriendje wat hij nou mooie/aantrekkelijke mannen vond. En hij bleek dit echt een hele vreemde vraag te vinden. 'Ehm, ik ben 100% hetero hoor' kreeg ik te horen. En nee, hij kon echt niet op die manier naar mannen kijken.

Ik snap dat niet. Ik ben ook 100% hetero, maar ik kan gemakkelijk over een vrouw zeggen of ik haar mooi/aantrekkelijk vind. Is mijn vriendje gewoon een uitzonderlijk geval die dat niet kan (), of hebben meer mannen hier 'last' van?
En wat is de reden?

Ik ben benieuwd
Ik denk dat veel mannen zich daarvoor schamen! Ik zelf durf best te zeggen of ik een man ''knap'' vind of ''lelijk'' , je hoeft je daarvoor toch nie te schamen? of wel soms? ik vind van niet!
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 04:51
MrOizo
Avatar van MrOizo
MrOizo is offline
Ik denk dat jongens gewoon een andere jongen mooi vind, hij dat gewoon zegt met woorden als Stoer. (cool vet)
__________________
"Joh, dan gade ge toch met den jonge heer spelen"
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Paar vraagjes,hoe zitten jullie mannen nou echt in elkaar?
kosamlover
54 19-11-2015 07:53
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' ‎
Promillage
499 12-11-2007 18:22
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Media en de islam
juno
20 25-11-2005 10:35
Verhalen & Gedichten [Verhaal] De zwarte roos
Evil creature
3 31-05-2005 13:14
Drugs & Alcohol De serie Drugs en Drank in De gelderlander
Isa
3 20-03-2003 21:20
Liefde & Relatie valentijn (voor jongens)
Bella_De_Koe
7 08-02-2003 18:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:27.