Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2005, 16:24
hardhitter
hardhitter is offline
Kennen jullie de Superbowl? Wie gaan ernaar kijken en hoe zijn jullie bij deze sport terecht gekomen?

Superbowl 39 zondag 6 februari jacksonville USA, vanaf 24.00 (ongeveer) live te zien op SBS6

allemaal kijken!
__________________
911? there's a handsome guy in my house! ow w8 cancel that... it's only me
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-01-2005, 16:30
hardhitter
hardhitter is offline
ow... btw---> www.superbowl.com
__________________
911? there's a handsome guy in my house! ow w8 cancel that... it's only me
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 16:35
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Het tijdstip zal me waarschijnlijk weerhouden, ik neem aan dat ik volgende dag gewoon naar school moet, als ik vrij ben volgende dag dan kijk ik wel.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 16:54
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Ik kijk
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 16:57
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Het heeft me nog nooit geinteresseerd.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 17:01
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
oja en L1 heeft mijn interesse voor Football versterkt
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 17:32
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 25-01-2005 @ 17:35 :
Het tijdstip zal me waarschijnlijk weerhouden, ik neem aan dat ik volgende dag gewoon naar school moet, als ik vrij ben volgende dag dan kijk ik wel.
Krokusvakantie, neem ik aan?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 17:34
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Elk jaar komt dit topic dus ik denk dat de vaste bezoekers het wel kennen. De andere in vele gevallen ook wel, denk ik, vermits dit als grootste ééndagssportevenement (of hoe noemen ze dat ook alweer) wordt aanzien.
Ikzelf kijk de laatste jaren niet meer echt, omdat ik de dag erna altijd meot gaan werken. Maar ik zal sowieso wel een stukje zien omdat ik rond dat tijdstip thuis kom en altijd nog wat tv kijk
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 17:55
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 25-01-2005 @ 18:32 :
Krokusvakantie, neem ik aan?
Ow geweldig,....had ik nog niet bij stilgestaan....dan hoef ik maandag niet vroeg op
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 18:09
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Chaucus schreef op 25-01-2005 @ 18:55 :
Ow geweldig,....had ik nog niet bij stilgestaan....dan hoef ik maandag niet vroeg op
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 21:56
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 25-01-2005 @ 18:32 :
Krokusvakantie, neem ik aan?
Nou ik nog even de datum check...6 feb...dan sta ik te carnavallen, wel jammer dat ik het dus mis..misschien dat ik het kan opnemen.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 22:32
hardhitter
hardhitter is offline
ja mensen tapen die hap!

ik kan iedereen aanraden het op te nemen, of live te kijken natuurlijk, en je dan is niet af te laten schrikken door lastige regels of de korte pauzetjes.

Het commentaar bij de wedstrijd wordt gegeven door twee mensen die het op een eenvoudige manier uitleggen voor beginnende kijkers. En juist in de korte pauzes hebben ze daar tijd voor.

Je moet gewoon ff door de (in het begin) lastige regels heenkijken en dan zie je gewoon dat het een ontzettend spannende, actieve en intelligente sport is.

en vakantie is idd relaxt
__________________
911? there's a handsome guy in my house! ow w8 cancel that... it's only me
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 07:16
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Superbowl Ge-wel-dig Het hele land ligt dan plat en alle multinationals betalen 2 miljoen dollar voor 30 seconde reclametijd Zeker wel dat ik ga kijken.. Valt ook niet aan te ontkomen denksss
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 19:29
hardhitter
hardhitter is offline
jij zit nu in Amerika of niet?

lache gek... heb je het seizoen ook btje gevolgd?
__________________
911? there's a handsome guy in my house! ow w8 cancel that... it's only me
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 20:30
Tha-Theo
Avatar van Tha-Theo
Tha-Theo is offline
Misschien dat ik even ga kijken. Lijkt me wel vet! maar of ik het de hele nacht volhoud...
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 23:03
Verwijderd
ik ga absoluut kijken
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 23:59
Damanja
Damanja is offline
krijgen we nog tetten te zien dan
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 09:47
MyrnaMeiszje
Avatar van MyrnaMeiszje
MyrnaMeiszje is offline
Denk wel dak ga kijken...
als me ma niet gaat lopen zeiken...anders ga ik wel bij me broer thuis kijken ofzoow die kijkt zelf denk ik ook wel
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-01-2005, 11:08
Tricks'
Avatar van Tricks'
Tricks' is offline
Vorig jaar heb ik gekeken. Helaas. Wat een zaad-dodende sport (en nou niet lullen dat je de regels moet begrijpen.. die snap ik wel).

En dan, terwijl het allemaal al niet om aan te zien is komt in de rust de hangtiet van Janet Jackson in beeld Een tragisch dieptepunt van 2004.
__________________
[myspace: mrsokmusic]
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 12:16
sjakodrako
sjakodrako is offline
kijk meestal wel ja, voel me wel brak volgende morgen (duurt meestal tot een uur of 5), alleen dit jaar is het dus met carnaval, mmmmm moeilijke keus, als ik eerst ga stappen val ik geheid in slaap, maar ja toch maar wel denkik

wie heeft de finale van 3 jaar geleden gezien, weet niet welke ploegen tegenover elkaar stonden, maar het was de wedstrijd dat er 3 punt-returns touchdowns werden gelopen (na een touchdown, komt er een punt-return, als daar een touchdown op volgt, weer een enz, in die finale dus 3x achter elkaar, wow)

ga zeker proberen te kijken
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 23:17
Ananias
Avatar van Ananias
Ananias is offline
Ik ga zekers kijkuh!!!
Bij de Super Bowl van vorig jaar heb ik het American Football ontdekt (en eindelijk begrepen), fantastische sport!
Ik zit dus absoluut voor de buis
__________________
SMILE! Jesus loves you!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 00:07
L1
Avatar van L1
L1 is offline
cool....dat hier wat mensen zijn die ook Football-gek zijn. Ik ga zeker kijken. Ik ben alleen bang dat de Pats niet te stoppen zijn. Ik heb nix tegen de Pats, maar hoop op een spannende finale. Hopen voor Philly dat TO op tijd fit is
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 14:40
hardhitter
hardhitter is offline
Citaat:
L1 schreef op 28-01-2005 @ 01:07 :Hopen voor Philly dat TO op tijd fit is [/B]
Terrell Owens heeft denk ik geen boodschap aan het feit of zijn dokter hem gezond verklaard of niet... hij heeft al gezegd dat ie sowieso wil spelen of hij nou al compleet genezen is of niet. Dit doet me een btje aan de film 'any given sunday' denken.

film die je trouwens gezien moet hebben..
__________________
911? there's a handsome guy in my house! ow w8 cancel that... it's only me
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 17:06
L1
Avatar van L1
L1 is offline
Citaat:
hardhitter schreef op 28-01-2005 @ 15:40 :
Terrell Owens heeft denk ik geen boodschap aan het feit of zijn dokter hem gezond verklaard of niet... hij heeft al gezegd dat ie sowieso wil spelen of hij nou al compleet genezen is of niet. Dit doet me een btje aan de film 'any given sunday' denken.

film die je trouwens gezien moet hebben..
ik denk eigenlijk wel hetzelfde. Na die jaren in San Fransisco speelt hij eindelijk de superbowl. De superbowl is toch het walhalla voor alle NFL-spelers dus ik denk wel dat hij met de nodige spuiten gaat spelen. Als die tandem tussen McNabb en Owens eenmaal gaat lopen kan New England het nog knap lastig krijgen. Running game van Philly is niet het sterkste
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 17:24
hardhitter
hardhitter is offline
ik ben vooral geinteresseerd in de defense van de teams... aangezien de defense veel vetter is dan de offens

trouwens wel jammer dat Tiesto niet optreedt tijdens de superbowl. lijkt me gaaf om al die amerikanen uit hun dak te zien gaan op neerlands trots. maarja zolang Paul Mc A. zn tepel niet laat zien zal die ouwe beatle ook wel lache zijn!
__________________
911? there's a handsome guy in my house! ow w8 cancel that... it's only me
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-01-2005, 17:30
r0b-i
r0b-i is offline
ik kijk zeker ik heb het een tijd gedaan maar kon niet verder door mijn blessure

ook door NFL street
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 17:31
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
2wie mag het volkslied trouwens doen??

verder dnek ik dat wij in NL niet zien hoe groot de superbowl is en dat het eigenlijk veel veel meer is dan de wedstrijd zelf. Jammer dat we in NL niet de reclames van de VS te zien krijgen, die zijn ook altijd erg speciaal.
Vorig jaar hoopte ik dat de Pats zouden winnen, dit jaar maakt het me niet uit als er maar een mooie pot is en ik maar goed bier heb
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 15:39
L1
Avatar van L1
L1 is offline
het is nog niet bekend wie het volkslied mag zingen. Vorig jaar Beyoncé dus het zal wel een grote ster zijn. Bij wedstrijd 1 van de world series was het Steven Tyler en dat was verschrikkelijk...dus ik ben benieuwd

Ach, dat is altijd zo met Am. Football. Ik moet altijd lachen om Edward van Cuilemborg van SBS 6. Die spreekt Superbowl uit op een manier van ''wat is dat dan weer''
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 23:57
Teun
Teun is offline
Ik ben zoals altijd van de partij.
New England Patriots zijn voor mij de grote favoriet.
Jammer dat Tampa Bay niet van de partij is.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2005, 12:34
Een Tweeling
Avatar van Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Ik ga ook zeker kijken - helemaal geweldig!

Ben al een tijdje American Football-gek, paar x bij de Admirals geweest e.d. Echt vét om te zien, die sport.

Zou Tiësto daar eerst optreden dan ?
__________________
De dokter zei: 'volgens mij ben je schizofreen.' Maar wij denken van niet.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 21:28
Supersuri
Supersuri is offline
Mischien dat ik ook ga kijken. Blijft altijd leuk die yanks uitlachen. 2 groepen yanks die elkaar beetje omverbeuken en helft va nde tijd niet weten waar de bal is. Schitterend en anders ff voor de tieten kijken, zal wel weer een rel worden als zoiets in beeld komt
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 21:41
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Supersuri schreef op 02-02-2005 @ 22:28 :
Mischien dat ik ook ga kijken. Blijft altijd leuk die yanks uitlachen. 2 groepen yanks die elkaar beetje omverbeuken en helft va nde tijd niet weten waar de bal is. Schitterend en anders ff voor de tieten kijken, zal wel weer een rel worden als zoiets in beeld komt
jij snapt er duidelijk niet veel van
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 21:50
Litmanen
Avatar van Litmanen
Litmanen is offline
Citaat:
sjakodrako schreef op 27-01-2005 @ 13:16 :
... wie heeft de finale van 3 jaar geleden gezien, weet niet welke ploegen tegenover elkaar stonden, maar het was de wedstrijd dat er 3 punt-returns touchdowns werden gelopen (na een touchdown, komt er een punt-return, als daar een touchdown op volgt, weer een enz, in die finale dus 3x achter elkaar, wow)

ga zeker proberen te kijken
Vier jaar geleden in 2001 was dat. Baltimore Ravens tegen de NY Giants, 34-7 voor de Ravens. Dat was inderdaad wel mooi, maar verder was de spanning ver te zoeken in die Super Bowl.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 16:02
hardhitter
hardhitter is offline
Citaat:
Supersuri schreef op 02-02-2005 @ 22:28 :
Mischien dat ik ook ga kijken. Blijft altijd leuk die yanks uitlachen. 2 groepen yanks die elkaar beetje omverbeuken en helft va nde tijd niet weten waar de bal is. Schitterend en anders ff voor de tieten kijken, zal wel weer een rel worden als zoiets in beeld komt
@ supersuri:
Geloof mij nou maar... die gasten weten alle 22 PRECIES waar die bal is. En als je midden in de nacht tv gaat kijken om 'tieten' te zien doe je me een btje denken aan mezelf in groep 8.
je mag best gewoon toegeven dat je het leuke sport vind hoor, it won't hurt you

Superbowls zijn vaak helemaal niet de spannendste wedstrijden van het seizoen. hoop dat er dit jaar verandering in komt... philedelphia is in elk geval een interessant team.

En tiesto zou eerst optreden ja.. maar tijdens de superbowl vliegt hij naar Nederland vanuit Zuid Amerika.
__________________
911? there's a handsome guy in my house! ow w8 cancel that... it's only me
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 17:35
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
hardhitter schreef op 03-02-2005 @ 17:02 :
@ supersuri:


En tiesto zou eerst optreden ja.. maar tijdens de superbowl vliegt hij naar Nederland vanuit Zuid Amerika.
Hij zou tijdens de superbowl optreden? Maar komt niet omdat hij naar Zuid-Amerika gaat dan ben je wel een pannekoek als je dat doet, als hij een goed optreden geeft tijdens de superbowl ben je wereldberoemd..
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 20:08
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 03-02-2005 @ 18:35 :
Hij zou tijdens de superbowl optreden? Maar komt niet omdat hij naar Zuid-Amerika gaat dan ben je wel een pannekoek als je dat doet, als hij een goed optreden geeft tijdens de superbowl ben je wereldberoemd..
Tiesto is al wereldberoemd, maar idd Super Bowl is wel DE kans om nog groter te worden
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-02-2005, 23:26
Supersuri
Supersuri is offline
Citaat:
hardhitter schreef op 03-02-2005 @ 17:02 :
@ supersuri:
Geloof mij nou maar... die gasten weten alle 22 PRECIES waar die bal is. En als je midden in de nacht tv gaat kijken om 'tieten' te zien doe je me een btje denken aan mezelf in groep 8.
je mag best gewoon toegeven dat je het leuke sport vind hoor, it won't hurt you

Superbowls zijn vaak helemaal niet de spannendste wedstrijden van het seizoen. hoop dat er dit jaar verandering in komt... philedelphia is in elk geval een interessant team.

En tiesto zou eerst optreden ja.. maar tijdens de superbowl vliegt hij naar Nederland vanuit Zuid Amerika.
Dat van dat tieten zien was meer sarcastisch bedoelt na die rel van vorig jaar met janet jackson. Heb toen trouwens wel gekeken. Maar vind het een beetje overdreven gedoe van die yanks. Heb meer met rugby. Dit is ook inderdaad wel leuk om na te kijken, maar ja vind het beetje rugby met beschermes zeg maar.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 05:54
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Citaat:
Teun schreef op 30-01-2005 @ 00:57 :
Ik ben zoals altijd van de partij.
New England Patriots zijn voor mij de grote favoriet.
Jammer dat Tampa Bay niet van de partij is.
De Tampa Bay Buccaneers?!! Yeah!! Is ook mijn favoriete team
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 16:31
hardhitter
hardhitter is offline
Citaat:
Supersuri schreef op 04-02-2005 @ 00:26 :
Dat van dat tieten zien was meer sarcastisch bedoelt na die rel van vorig jaar met janet jackson. Heb toen trouwens wel gekeken. Maar vind het een beetje overdreven gedoe van die yanks. Heb meer met rugby. Dit is ook inderdaad wel leuk om na te kijken, maar ja vind het beetje rugby met beschermes zeg maar.
Cool , smaken verschillen nou eenmaal. Elke keer als ik een rugby-speler kom, raak ik met em in discussie over welke sport 'beter' is.

Tampa bay had vroeger een heel erg goed team, vooral de defense was dodelijk. (persoonlijk vind ik defense gaver).
Tegenwoordig is er van hun beroemde defense bijna niks meer over, en zijn ze ook niet echt speciaal. maar ik vond hun superbowl echt vet om naar te kijken!

later
__________________
911? there's a handsome guy in my house! ow w8 cancel that... it's only me
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 01:05
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
nog even kameraden
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 21:30
hakunamatata
Avatar van hakunamatata
hakunamatata is offline
Ik kijk alleen de eerste quart, daarna naar mn bedje.. vorig jaar wel helemaal gekeken maar nu maandag wel naar school..
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 22:39
L1
Avatar van L1
L1 is offline
Citaat:
hakunamatata schreef op 06-02-2005 @ 22:30 :
Ik kijk alleen de eerste quart, daarna naar mn bedje.. vorig jaar wel helemaal gekeken maar nu maandag wel naar school..
kwestie van prioriteiten stellen..ik kijk de hele wedstrijd en moet officieel om half 9 op school zijn. Ik ga proberen om er om half 11 te zijn
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 23:31
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
me tv is gayyyyyyy ik wil waaaaaar kan je streamen???
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 01:22
Teun
Teun is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 04-02-2005 @ 06:54 :
De Tampa Bay Buccaneers?!! Yeah!! Is ook mijn favoriete team
Uhu, Bucchaneers idd.
Ik vind het tot nu toe een matte pot. Wel spannend natuurlijk.
Paul speelt nu een van mijn favoriete nummers.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 04:02
Verwijderd
24-21 voor de Patriots, terechte overwinning. Vooral McNabb viel me tegen...
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 10:47
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Supermach schreef op 07-02-2005 @ 05:02 :
24-21 voor de Patriots, terechte overwinning. Vooral McNabb viel me tegen...
Eigenlijk heb ik de 2e helft niet echt meer in de kansen van de Eagles geloofd...
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 11:40
Markiex
Markiex is offline
Citaat:
Litmanen schreef op 02-02-2005 @ 16:50 :
Vier jaar geleden in 2001 was dat. Baltimore Ravens tegen de NY Giants, 34-7 voor de Ravens. Dat was inderdaad wel mooi, maar verder was de spanning ver te zoeken in die Super Bowl.
Dat was zeker mooi

Ravens zijn top!
__________________
Bwegh...
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 13:15
Jampot
Avatar van Jampot
Jampot is offline
liever de six nations komende vier weken op zaterdag en zondag op BBC1.. leueueuk
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 14:23
Supersuri
Supersuri is offline
Citaat:
Jampot schreef op 07-02-2005 @ 14:15 :
liever de six nations komende vier weken op zaterdag en zondag op BBC1.. leueueuk
Mee eens, ga ik ook weer kijken Heb gister gekeken, maar rugby is toch mooier.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 15:15
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 03-02-2005 @ 21:08 :
Tiesto is al wereldberoemd, maar idd Super Bowl is wel DE kans om nog groter te worden
Tja, ik weet niet hoe het met zijn roem in de VS zit, want dat is toch een apart podium, denk aan Robbie Williams of andere figuren die in Europa "hot" zijn maar in de VS niet..

Was trouwens de eerste keer dat ik de superbowl of een American football wedstrijd keek en hoewel ik genoeg bier op had na een flink avondje carnavallen in slaap vallen voor de tv overkomt mij nooit en nu wel.

Wat ongelooflijk gay is die sport, telkens dat stilleggen..ik heb vaak samenvattingen gezien en dan is het leuk maar dit...

Rugby en voetbal
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:16.