Oud 15-08-2005, 18:12
Verwijderd
Er zijn zoveel Nederlandse zenders en ze zenden zo verschrikkelijk veel uit...dan zou je toch denken dat er wel iets van niveau bij zou zitten...?

Zelf vind ik dat dat dus niet het geval is. Het niveau van het merendeel van de tv-programma's vind ik echt en bijna alle nieuwe programma's zijn (nog) meer van hetzelfde. Vroeger had je nog wel eens programma's als Unit 13, maar tegenwoordig zie ik nog maar zelden dergelijke programma's op tv. Helaas.

Ben wel benieuwd hoe anderen er over denken...vind je ook dat er maar weinig programma's van niveau zijn (en die het kijken dus echt waard zijn) of vind je dat er genoeg van niveau te zien is?

Mbt de topictitel: heeft er iemand een aanrader voor mij?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-08-2005, 18:15
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Andere tijden en Netwerk komen dicht in de buurt van kwaliteit. Verder zijn verreweg de meeste kwaliteitsprogramma's op de Nederlandse televisie gewoon kinderseries, zoals Sesamstraat, Villa Achterwerk, Het Klokhuis etc. etc.

Vervelend voor ouderen, maar waar.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 18:15
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Zembla, Tegenlicht.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 18:58
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 15-08-2005 @ 19:15 :
Zembla, Tegenlicht.
Nova, Netwerk, het Journaal, Andere Tijden, Dit was het Nieuws, cabaret op de Vara, vroeger nog Kopspijkers, maar dan heb je het ook echt gehad.

Er zijn wel leuke sitcoms op en misdaadseries die ik het kijken waard vind, maar over het niveau daarvan kun je heftig discussiëren.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 18:59
Akilina
Avatar van Akilina
Akilina is offline
Ik kijk altijd naar Netwerk en Twee Vandaag en dat vind ik wel niveau hebben op zich, omdat het mij bewust maakt van bepaalde zaken die in de wereld gebeuren, maar waar ik geen of nauwelijks benul van had. En daarnaast biedt het ook wel interessante achtergronden bij actualiteiten.

En daarnaast zijn sommige documentaires ook wel heel interessant, zoals soms bijvoorbeeld bij Zembla of Dokument.
Koppen van de Belgen vind ik soms ook wel interessant om naar te kijken.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 19:01
Verwijderd
ja, netwerk heeft wel niveau

maar ik denk dat als mensen tv kijken, ze dat meestal niet doen om er 'beter' van te worden, maar gewoon om op dat moment vermaakt te worden. En de meerderheid van de mensen laat zich het liefst vermaken door iets simpels.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 19:01
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
netwerk is zo über links
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 19:05
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
MTpower schreef op 15-08-2005 @ 20:01 :
netwerk is zo über links
Daarom is het ook kwaliteitstelevisie
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 19:09
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 15-08-2005 @ 20:05 :
Daarom is het ook kwaliteitstelevisie
vind ik niet dus
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 19:13
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
ik vind Stof wel vermakelijk
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 19:27
naatje287
naatje287 is offline
Ik heb gister naar Talpa zitten kijken. Wat een verschrikking is dat zeg! Het stukje wat ik gezien heb, verschrikkelijk. Er liepen een stuk op tien schaars geklede "dames" door het beeld, die mensen uit het publiek moesten assisteren met het kapot maken van een toren bestaande uit glazen en platen karton. Het was ten eerste nog geneens vermakelijk, om al helemaal niet van het niveau te spreken.

Als ik vind dat er vrij weinig te beleven valt op tv, dan zet ik hem meestal op Discovery, of Geographic Channel. Daar zit wel eens wat zinnigs tussen.
__________________
Ik ben ik en jij bent jij, wie is het gekst van allebei???
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 19:31
Verwijderd
Met het mes op tafel.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 19:32
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
MTpower schreef op 15-08-2005 @ 20:01 :
netwerk is zo über links
Nooit wat van gemerkt.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 15-08-2005 @ 20:32 :
Nooit wat van gemerkt.
Een boom merkt ook niet dat het bos groen is.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 20:51
Verwijderd
Ik kijk tegenwoordig bijna alleen maar naar de publieke omroep, commercieel komt echt mijn strot uit.

Tussen Kunst en Kitsch is mijn favo programma en BVN mijn favo zender.
Oh en ik ben blij dat we Talpa niet kunnen ontvangen
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 20:52
Verwijderd
Oh en ik vind dat Een programma in Belgie leuk, maar ik ben vergeten hoe het heet. Het gaat over mensen die verliefd zijn geworden op een buitenlander en vervolgens met hen geemigreerd zijn naar het land van hun partner.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 21:33
AsianDF
Avatar van AsianDF
AsianDF is offline
Citaat:
MTpower schreef op 15-08-2005 @ 20:01 :
netwerk is zo über links
Zijn er rechtse programma's eigenlijk? Businessclass dacht ik eerst maar dat valt reuze mee.

Ontopic: DEBATTLE.
__________________
Yeh dil he.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 21:36
PV
PV is offline
Citaat:
per piacere schreef op 15-08-2005 @ 21:52 :
Oh en ik vind dat Een programma in Belgie leuk, maar ik ben vergeten hoe het heet. Het gaat over mensen die verliefd zijn geworden op een buitenlander en vervolgens met hen geemigreerd zijn naar het land van hun partner.
Dat vind ik nu niet echt als een programma met niveau klinken, maar ik ken het verder niet dus hopelijk zit ik ernaast.

Maar idd Twee Vandaag, Netwerk, Nova enz. En spelletjes waar je wat van op kunt steken zijn er ook, Twee voor Twaalf, Per seconde wijzer, Canvascrack etc.

Wat is (was) Unit 13 dan?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-08-2005, 00:08
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
per piacere schreef op 15-08-2005 @ 21:52 :
Oh en ik vind dat Een programma in Belgie leuk, maar ik ben vergeten hoe het heet. Het gaat over mensen die verliefd zijn geworden op een buitenlander en vervolgens met hen geemigreerd zijn naar het land van hun partner.
Grenzeloze Liefde. Nooit gezien trouwens.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 01:28
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
PV schreef op 15-08-2005 @ 22:36 :
Wat is (was) Unit 13 dan?
Volgens mij een politieserie, maar het is al weer een tijd geleden dat ik het gezien heb.

Overgens ben ik nog altijd van mening dat we teveel commerciele zenders hebben. RTL 4, 5 en 6 plus een tekenfilmzender zou meer dan genoeg zijn. (Maar goed, dat is mijn mening.)
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 05:16
Verwijderd
Citaat:
MTpower schreef op 15-08-2005 @ 20:01 :
netwerk is zo über links
Oh oh, wat een gezeik.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 05:52
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Hm, ik vind het juist ontspannend om een nietszeggend programma te bekijken... Dat gebeurt meestal 's avonds laat in bed, vlak voordat ik ga slapen. Ik val dan perfect snel in slaap Maar ik kan dan ook wel echt in slaap vallen tijdens een saaie discussie (op niveau). Buh, sommige mensen kunnen het echt nergens over hebben. Of over iets wat al zo vaak besproken is. Vooral linkse programma's vind ik vreselijk.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 08:11
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Wat vind je dan niveau?
In dit topic lijkt iets al niveau te hebben zodra het een actualiteitenprogramma is dat zo objectief mogelijk (helemaal objectief kan het nooit zijn) wordt gebracht.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 10:08
Verwijderd
Citaat:
PV schreef op 15-08-2005 @ 22:36 :
Dat vind ik nu niet echt als een programma met niveau klinken, maar ik ken het verder niet dus hopelijk zit ik ernaast.

Maar idd Twee Vandaag, Netwerk, Nova enz. En spelletjes waar je wat van op kunt steken zijn er ook, Twee voor Twaalf, Per seconde wijzer, Canvascrack etc.

Wat is (was) Unit 13 dan?
Ik vind dat al meer niveau dan die idiote programma's op van de commerciele zenders.
Daarnaast, Netwerd, 2 vandaag, nova, etc dat is allemaal in dezelfde categorie. Ik neem aan dat TS niet alleen maar zulke programma's wil kijken.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 10:57
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
niveau is iets waar je zo moeilijk je vinger op kan leggen. Een programma van niveau hoeft niet per definitie iets serieus te zijn, maar dat bedoel je waarschijnlijk niet.

KRO zendt erg vaak goede detectives uit. Vanaf morgen verwacht ik veel van Waking the Dead, maar er is nog steeds A Touch of Frost, Dalziel and Pascoe, ...

Andere Tijden zie ik voor vanavond geprogrammeerd, en heeft vaak goede documentaires.

Op Canvas zie je soms ook wel leuke dingen. Vanavond een langere documentaire over Ray Charles, heruitzendingen van The Thin BLue Line, Blackadder. Wekelijks is er filmfan, met de betere film. Maar goede films kom je in Nederland op de openbare omroep ook wel geregeld tegen. En ad random kom je op canvas wel vaker goede documentaires tegen.

Op de Nederlandse openbare omroep kom je ook massa's goede muziekprogramma's tegen. Registraties van North Sea Jazz, 3voor12, ... vaak op nederland 3 en vaak erg laat.

Dan loopt er nu ook Zomergasten. Krijgt vaak massa's kritiek, maar ik snap nog steeds niet goed waarvoor of waartegen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-08-2005, 11:22
Verwijderd
Ik kijk Netwerk wel eens, en verder veel van die jeugd-dingen op Zappelin; Klokhuis, Jeugdjournaal (die twee vind ik echt super goed!). Zomergasten heeft ook wel een beetje niveau. Het NOS-journaal ook wel, maar dat kan een stuk beter.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 12:06
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 16-08-2005 @ 12:22 :
Het NOS-journaal ook wel, maar dat kan een stuk beter.
Vertel.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 12:41
MB
Avatar van MB
MB is offline
Ik kijk alleen maar naar nova, netwerk, films en af en toe een vermakelijke serie (die dus niet van 'niveau' is)
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 13:22
PV
PV is offline
Citaat:
per piacere schreef op 16-08-2005 @ 11:08 :
Ik vind dat al meer niveau dan die idiote programma's op van de commerciele zenders.
Op de commerciele zenders zenden ze ook tig jouw vrouw/jouw vakantie/we gaan emigreren maar het mislukt - programma's uit..
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 13:38
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-08-2005 @ 13:06 :
Vertel.
Ik vind het meestal een geklungel, zeker bij ingelaste journaals. De BBC doet dat echt zoveel beter, daar moeten ze eens naar kijken bij de NOS
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 16-08-2005 @ 02:28 :
Volgens mij een politieserie, maar het is al weer een tijd geleden dat ik het gezien heb.
Idd een soort van politieserie, maar heel anders dan programma's als Baantjer, Flikken, Spangen, enz. In Unit 13 zat echt een verhaal en een behoorlijk ingewikkeld verhaal ook.

En wat per piacere al zegt, ik ben ook wel benieuwd naar andere programma's dan Netwerk, Nova...dergelijke programma's hebben idd wel niveau ed, maar alleen dat soort programma's is ook weer wat saai.

Soms kom ik tijdens het zappen nog wel eens onverwachts wat tegen, meestal op Nederland 1, 2 of 3 of op België ofzo.

Laatst gewijzigd op 16-08-2005 om 13:49.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 14:36
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 15-08-2005 @ 20:13 :
ik vind Stof wel vermakelijk
stof is wel leuk ja

alle actualiteiten/nieuwsprogramma's van de publieke omroep kan je wel van niveau noemen. maar waarom moet je persé op niveau kijken. één keer nieuws per dag vind ik genoeg en voor de rest kijk ik "crap". ik kijk naar tv om mezelf te vermaken en dat lukt ook heel best met hoogstandjes als "de smaakpolitie" (fantastisch die kerel: "hier word ik niet vrolijk van!" ) en "oprah" om maar even wat te noemen. potje thee of een biertje er bij en ik heb weer een avond lol!
__________________
hoi, ik ben een signature
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 14:36
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 16-08-2005 @ 14:46 :
Idd een soort van politieserie, maar heel anders dan programma's als Baantjer, Flikken, Spangen, enz. In Unit 13 zat echt een verhaal en een behoorlijk ingewikkeld verhaal ook.

En wat per piacere al zegt, ik ben ook wel benieuwd naar andere programma's dan Netwerk, Nova...dergelijke programma's hebben idd wel niveau ed, maar alleen dat soort programma's is ook weer wat saai.

Soms kom ik tijdens het zappen nog wel eens onverwachts wat tegen, meestal op Nederland 1, 2 of 3 of op België ofzo.
moet je nieuwslicht kijken, als het er weer is

NL3
__________________
hoi, ik ben een signature
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 14:37
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
hallo bernie! schreef op 15-08-2005 @ 20:31 :
Met het mes op tafel.
Vind ik ook erg goed
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 15:56
Nebula
Nebula is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 16-08-2005 @ 14:46 :
Idd een soort van politieserie, maar heel anders dan programma's als Baantjer, Flikken, Spangen, enz. In Unit 13 zat echt een verhaal en een behoorlijk ingewikkeld verhaal ook.
24 al eens geprobeerd?
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 16:25
dutch gamer
Avatar van dutch gamer
dutch gamer is offline
Citaat:
Nebula schreef op 16-08-2005 @ 16:56 :
24 al eens geprobeerd?
Dat wilde ik net zeggen. Ik vind het een ontzettend leuke en spannende serie, maar ik weet overigens eerlijk gezegd niet zeker of dit het soort serie is dat Leonoor wil zien.

Mocht je toch willen kijken: binnenkort (ik weet niet precies wanneer) start op RTL 5 seizoen 4 en momenteel zijn de herhalingen van seizoen 3 iedere maandag t/m donderdagavond op RTL5 en de herhalingen van seizoen 1 iedere vrijdagavond op BBC1. Deze zou ik echter niet meer gaan kijken, want daarvoor heb je eigenlijk al te veel van het seizoen gemist.
__________________
Life is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-08-2005, 16:28
Verwijderd
Ik vind Keuringsdienst van Waarde wel een geinig programma ook Panorama op Belgie vind ik altijd wel interessant. Voor de rest alle andere programma's waar interessante docu's in voorkomen, vind ik wel leuk: Zembla, Andere Tijden, enz.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 16:31
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
ach, als ik doodmoe van mn werk thuiskom wil ik inderdaad iets simpels zien. the simpsons, bijvoorbeeld, of friends. (paul de leeuw en talpa zijn zelfs dan te simpel voor me. dat dan weer wel.)

maar t zegt misschien al wat dat ik niet weet welke knop op de ab nou sbs is en welke net 5, maar wel zo weet dat discovery op 15 zit en national geograpic op 16 (makkelijk zappen), en belgie 2 (midsomer murders, inspector morse) op 12.

nederlands cabaret op 2 is meestal wel leuk (de lama's (H) ). maar 'have i got news for you' van de BBC is zoooveeeel leuker dan 'dit was het nieuws'.

ow veronica biedt soms ook niveau : top gear en brainiac op vrijdag (H)
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-08-2005 @ 01:08 :
Grenzeloze Liefde. Nooit gezien trouwens.
Echt 'niveau' is het misschien niet, maar het gaat ook wel over cultuurverschillen tussen de twee landen hoor. Dat vind ik iig wel interessant

En meer ontopic: ja, ik vind ook dat het niveau op tv er duidelijk op achteruitgaat. Maar of dat nu komt omdat het echt zo is of simpelweg omdat ik kritischer wordt dan toen ik een kind was, geen idee. Misschien valt het allemaal nog wel mee
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 19:30
Delicate
Avatar van Delicate
Delicate is offline
die duitse politieserie, uhm? tarrot ofzo?
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 19:45
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 16-08-2005 @ 17:31 :
(paul de leeuw en talpa zijn zelfs dan te simpel voor me. dat dan weer wel.)

(..)

nederlands cabaret op 2 is meestal wel leuk (de lama's (H) ).
Persoonlijk snap ik dan niet waarom je talpa (in z'n geheel blijkbaar, terwijl het volgens mij heel wat uitmaakt of je het over 'Barend en van Dorp' hebt of over 'In de huid van' ) te laag vindt en een programma als 'de lama's' dat niet is.
Volgens mij heeft dat veel meer met smaak te maken dan met niveau.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 20:03
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 16-08-2005 @ 17:31 :
maar 'have i got news for you' van de BBC is zoooveeeel leuker dan 'dit was het nieuws'.
Moet je om dat te kunnen volgen en de grappen te kunnen vatten niet de Britse binnenlandse politiek/het Britse nieuws volgen?

Overigens zag ik net iemand suggereren dat 'Unit 13' wel niveau had, en 'Flikken' niet. Nou heb ik Unit 13 nooit gezien, maar ik zou zeker niet willen zeggen dat 'Flikken' van een laag niveau is. Het is dan wel niet "intellectueel verantwoord", maar wel kwalitatief vermaak, vind ik. Helemaal als je het vergelijkt met de meeste Amerikaanse politieseries.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 21:08
Hi, I'm Nora
Avatar van Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
check:
- de scandinavische filmzomer (op ned.3)
- series in de gaten houden zoals carnivale/six feet under/sopranos
- kijk naar cinema 3
- etc

maarja als je unit 13 kwaliteit vind ik weet ik niet echt wat jouw invullig is van het woord 'niveau'
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 21:11
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-08-2005 @ 21:03 :
Moet je om dat te kunnen volgen en de grappen te kunnen vatten niet de Britse binnenlandse politiek/het Britse nieuws volgen?
Voor een deel ja, maar de internationale pers wordt ook op de hak genomen.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 22:23
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 16-08-2005 @ 22:11 :
Voor een deel ja, maar de internationale pers wordt ook op de hak genomen.
Het lijkt me veel te lastig om te volgen, omdat er volgens mij veel woordgrappen in zullen zitten bijv., of andere verwijzingen naar typisch Britse dingen die je dan als Nederlander helemaal niet begrijpt (als 't een beetje op de Nederlandse variant lijkt).
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 22:23
Woudschim
Avatar van Woudschim
Woudschim is offline
ik kijk behalve National Geographic Channel en Discovery Channel geen tv meer.

en blij toe
al die onzin op tv tegenwoordig
__________________
Voorbij den Duischteren Wouden
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 22:26
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Discovery is anders ook armzalig slecht geworden.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 22:29
Woudschim
Avatar van Woudschim
Woudschim is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-08-2005 @ 23:26 :
Discovery is anders ook armzalig slecht geworden.
niet alles is interessant en "van niveau", daar moet ik je gelijk in geven.
maar af en toe hebben ze erg interessante onderwerpen.
of pure humor in de vorm van brainiac
__________________
Voorbij den Duischteren Wouden
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 22:59
Verwijderd
Ik kijk eigenlijk alleen maar Discovery Channel en/of films. Soms nog een keertje Mash oid. Maar geen onzinprogramma's ofzo.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 23:58
Verwijderd
Citaat:
MTpower schreef op 15-08-2005 @ 20:01 :
netwerk is zo über links
haha
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Slechtlopende programma's Veronica
Retinite
23 27-04-2005 10:24
Films, TV & Radio Rebecca loos gaat shownieuws presenteren
*** Sido ***
77 13-05-2004 21:41
Psychologie jeugdcriminaliteit, waarom?
klasse
41 08-12-2003 16:58
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Worden jullie ook niet ziek van de berichtgeving tegenwoordig?
Verwijderd
37 19-05-2003 16:06
Films, TV & Radio De ranzigheid van SBS6
Buzzzfuzzz.vs
39 17-08-2002 13:46
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Belgen
cyrillic
34 08-03-2002 23:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:24.