Oud 17-08-2005, 22:31
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
disney <3

ik zou al die dvd's wel willen hebben!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-08-2005, 23:57
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Faerie schreef op 17-08-2005 @ 23:31 :
disney <3

ik zou al die dvd's wel willen hebben!
Ik ook, ik ook! Ik heb er maar één, de beste naar mijn mening, al op dvd: 'Aladdin', in de 4DVD-Trilogie-box. Die extra's zijn waanzinnig.

Het liefst had ik nu op korte termijn dat 'The little mermaid' en 'Beauty and the beast' met een berg extra's op dvd uitkwamen.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 03:27
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Ik kijk vaak tekenfilms, maar schaam me er niet voor ofzo
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 09:59
Verwijderd
Ik schaam me vrij snel, vooral omdat ik soms geen excuus heb of het niet uit kan leggen
Bv. wanneer ik naar Talpa kijk nu, daar kijk ik echt alleen maar naar omdat ik 't interessant vind dat er een nieuwe zender is. Dus kijk ik het meteen de hele avond... en dat slaat nergens op, want ik vind er geen bal aan Daar schaam ik me wel voor...

Maar bij veel dingen maakt 't me ook niet uit, mogen mensen lekker over zeuren
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 16:05
Silent Moon
Avatar van Silent Moon
Silent Moon is offline
Mij maakt het echt niet uit wat anderen er van vinden. Ze gaan me ook niet uitlachen ofzo als ik iets kijk wat zij niet leuk vinden
__________________
Heet me Ik
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 03:07
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Ik schaam me niet voor m'n tv-kijk-gedrag.
Ik kijk eerlijk niet naar soaps, ik vind het acteren vaak te slecht om het spannend te vinden. vond BigBrother echt irritant, vervelende mensen zaten daar in.. wilde ik echt niet uren naar kijken. En programma's zoals Jackass enzo zag ik de humor niet van in. Heel apart misschien, als ik dan bij iemand was die er naar keek, die lagen in een deuk, en ik zat er met een emotieloos gezicht naar te kijken.

Ik kijk eigenlijk alleen maar films, af en toe CSI en Discovery Channel/National Geographic. Verder kijk ik nauwelijks tv.
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 03:17
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 18-08-2005 @ 00:57 :
Ik ook, ik ook! Ik heb er maar één, de beste naar mijn mening, al op dvd: 'Aladdin', in de 4DVD-Trilogie-box. Die extra's zijn waanzinnig.
Je moet weten dat, hoewel de dvd-box van de Aladdin-films zeker een juweeltje is, de dubbel-dvd van The Lion King nog veel beter is. Als je een goede geluidsinstallatie hebt, blaast de soundtrack je van je voeten op het moment dat de savanne buigt voor de netgeboren Simba. Een tip voor je volgende aankoop.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 13:04
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
hppa schreef op 19-08-2005 @ 04:17 :
Je moet weten dat, hoewel de dvd-box van de Aladdin-films zeker een juweeltje is, de dubbel-dvd van The Lion King nog veel beter is. Als je een goede geluidsinstallatie hebt, blaast de soundtrack je van je voeten op het moment dat de savanne buigt voor de netgeboren Simba. Een tip voor je volgende aankoop.
Ik heb 'The Lion King' nooit zo goed gevonden als de meeste mensen, zeker niet in vergelijking met andere Disney-films, dus ik denk niet dat dat direct mijn volgende aankoop wordt. Op de lange termijn natuurlijk wel, want dan wil ik alles compleet hebben.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 13:22
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
nee ik schaam me niet, tussen:

Puzzeltijd, Oprah Winfrey Show, GTST, De Smaakpolitie, America's Next Topmodel, Idols, Lingo, That's The Question, Amish In The City, Dr Phil, The Nanny, Shownieuws, Piet's Weerbericht, Politieachtervolgingen, Nederland Undercover, Temptation Island, Paradise Hotel

en allemaal andere zooi door kijk ik ook wel eens "informatieve" programma's als Zembla, Netwerk en 2 Vandaag.
ik wil ook niet spreken over "kwalitatieve" programma's, omdat alles wat ik kijk voor mij "kwalitatief" is, omdat het doet wat het moet doen: mij vermaken.

ik kijk echt alles, maar wat ik gewoon graag kijk is:

Seinfeld, Frasier, CSI, Trauma Team en Top Gear

en voor de rest alles wat beweegt, behalve Patty Brard of Angela Groothuizen
__________________
hoi, ik ben een signature
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 13:27
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
'Puzzeltijd' kan jou dan wel vermaken (ik vraag me alleen serieus af hoe), maar je kan toch niet zeggen dat dat 'kwalitatief' is.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 13:44
Cinamon
Avatar van Cinamon
Cinamon is offline
Let op het meisje:

Top Gear, Nova, Journaal, Discovery (met name de 'knutsel'-programma's en de moordavonden, forensische toestanden)

En verder de series..
Everwood, Gilmore Girls, The O.C., Will & Grace, Friends, Frasier, Roseanne, The Nanny, Dawson's Creek, One Tree Hill, Desperate Housewives en nieuw op de lijst: Miss Match.

Maar waar ik me toch wel een beetje voor schaam is Alexfm wat ik kijk: 15-love, sabrina (nog steeds na al die jaren), clueless. Tja en Oprah. Maar Oprah is eigenlijk harstikke cool.
__________________
Used to be: D@MP | Wat jouw dromen zijn, interesseert me niet.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 15:10
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 19-08-2005 @ 14:27 :
'Puzzeltijd' kan jou dan wel vermaken (ik vraag me alleen serieus af hoe), maar je kan toch niet zeggen dat dat 'kwalitatief' is.
ja ik ben er zo goed in he, daarom vind ik puzzeltijd kinderen en knoop in je zak doek ook zo top!
ik kan er niets aan doen, ik vind alles leuk. ik betrap mezelf weleens als ik al een half uur naar game on ofzo zit te kijken terwijl ik het antwoord allang weet. die meiden hebben soms hele boeiende verhalen
__________________
hoi, ik ben een signature
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 15:18
Verwijderd
ik kijk CSI, en Discovery Channel enzo omdat ik het interessant vind of spannend.

ik heb alleen heel erg het probleem dat als ik 1 aflevering zie, dat ik meteen wil weten hoe het verder gaat. en dan zit je naast je zus dingen als dawsons creek of gilmore girls mee te kijken, en hup, je wil de volgende afl ook zien. maakt me niet uit dat ik me dan de helft van de tijd soms zit te ergeren aan de programma's, kijken doe ik toch.
laatst ook best gelachen bij the o.c. opzich

misschien kijk ik gewoon teveel tv. . .
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was
Verwijderd
17 13-03-2022 22:41
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap waarom zijn de mensen arm?
TisKicking
118 24-06-2006 13:47
VWO Filosofie
Upior
79 06-06-2005 09:35
Verhalen & Gedichten [Column, oid] Integratie
Nijn*
32 22-05-2005 19:28
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Psychologie Sommige mensen brengen zichzelf in een soort gevangenschap
Eend
38 02-05-2003 13:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:53.