Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2005, 17:55
Mr.Ed.
Avatar van Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
nieuwe drama-serie die gisteravond op Talpa begonnen is,


Seksproblematiek anno 2005Lieve Lust is een nieuwe komische, ‘light’ dramaserie over zes vrienden die continu op zoek zijn naar de invulling van hun liefdes- en seksleven.

wat vinden jullie ervan?
__________________
Dat waren nog is tijden in schubbekutteveen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-08-2005, 18:11
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Ik heb het gezien en er zaten toch wel scenes/stukjes in waarvan ik toch echt effe flink moest lachen, kijk volgende week dus gewoon weer...

Vond alleen die grappen en grollen over die billen van ? wel een beetje irrirant en uitgemolken worden dat het mijn strot uit kwam.

De serie heeft wel potentie
Met citaat reageren
Oud 17-08-2005, 21:30
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
De eerste aflevering gezien. Eens maar nooit weer. De sex kwam me al na 5 minuten de neus uit. Ik dacht dat het een komische dramaserie over liefde en relaties waren, maar het is gewoon 25 lang praten over sex, ondersteund met irrelevante onnodige shots van mensen die sex hebben. Oh, had ik al gezegd dat er veel sex in zit?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 09:31
Verwijderd
Ik kan talpa niet ontvangen
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 09:37
Verwijderd
IK BEN VERLIEFD OP TALPA
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 17:47
Noddy
Noddy is offline
Het leek me erst best leuk, maar Angela Schijf begon me later echt enorm te irriteren. Ik vind haar personage totaal niet leuk, maar misschien komt dat ook wel omdat zij het speelt.
Daarbij vind ik ook dat te veel seks in zit.
__________________
Make that the cat wise
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 20:49
sjefke
sjefke is offline
Citaat:
SimplyABoy19 schreef op 17-08-2005 @ 19:11 :
Ik heb het gezien en er zaten toch wel scenes/stukjes in waarvan ik toch echt effe flink moest lachen, kijk volgende week dus gewoon weer...

Vond alleen die grappen en grollen over die billen van ? wel een beetje irrirant en uitgemolken worden dat het mijn strot uit kwam.

De serie heeft wel potentie
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 23:54
roysprby
roysprby is offline
Ik vind het toch wel een aanrader. Maar idd het billengedoe wordt echt uitgemolken. Dat stukje met de Chlamidia's vond ik wel grappig
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 17-08-2005 @ 22:30 :
De eerste aflevering gezien. Eens maar nooit weer. De sex kwam me al na 5 minuten de neus uit. Ik dacht dat het een komische dramaserie over liefde en relaties waren, maar het is gewoon 25 lang praten over sex, ondersteund met irrelevante onnodige shots van mensen die sex hebben. Oh, had ik al gezegd dat er veel sex in zit?
Ik vond het geweldig moest er erg om lachen. Sex sells, en grappen over seks ook, en ik vind dat grappig, dus ik wil het volgende week nog wel eens zien.

Citaat:
SimplyABoy19 schreef op 17-08-2005 @ 19:11 :
De serie heeft wel potentie
Dat zeker. Ik ben erg benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen. Het moet wel de tijd krijgen, geen enkele serie is vanaf het begin leuk. (Oké, behalve Coupling dan )
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 15:30
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Pfff, stop zoveel mogelijk sex in 25 minuten en mensen vinden het leuk.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 22:27
Verwijderd
Ik vond het ook nogal tegenvallen. Jammer hoor, Zonde van de goede (en leuke ) acteurs..
Met citaat reageren
Oud 23-08-2005, 09:16
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 22-08-2005 @ 16:30 :
Pfff, stop zoveel mogelijk sex in 25 minuten en mensen vinden het leuk.
En nou moet ik me gaan schamen omdat ik dat een leuke serie vind? De grappen, daar moet ik om lachen, en dat die nou toevallig over seks gaan... daar hoef jij niet zo minzaam over te doen. Als je het nou eens meer onderbouwde dan 'het gaat alleen maar over seks'... het is namelijk ook nog een serie met goede acteurs, goede teksten en goed gefilmd.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2005, 10:17
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Pfff, als ik daar minzaam over wil doen, is dat toch zeker mijn goed recht? Er wordt met veel tamtam een 'nieuwe komische dramaserie' aangekondigt. Ik denk: "oh leuk, lijkt me wel wat". Dus ik ga kijken. Kríjg ik een komische dramaserie te zien? Nee, ik krijg 25 minuten praten over seks met 'grapjes' daarover die op de middelbare school al niet meer leuk waren. Ik denk dan: ja, zoiets is ook niet echt orgineel meer. Zoveel mogelijk (gepraat over) seks in een half uur pompen kan iedereen wel en dat wordt ook gretig gedaan op de commercieëlen. Kom eens met iets orgineels, iets wat minder makkelijk 'scoort'.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2005, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 23-08-2005 @ 11:17 :
Pfff, als ik daar minzaam over wil doen, is dat toch zeker mijn goed recht? Er wordt met veel tamtam een 'nieuwe komische dramaserie' aangekondigt. Ik denk: "oh leuk, lijkt me wel wat". Dus ik ga kijken. Kríjg ik een komische dramaserie te zien? Nee, ik krijg 25 minuten praten over seks met 'grapjes' daarover die op de middelbare school al niet meer leuk waren. Ik denk dan: ja, zoiets is ook niet echt orgineel meer. Zoveel mogelijk (gepraat over) seks in een half uur pompen kan iedereen wel en dat wordt ook gretig gedaan op de commercieëlen. Kom eens met iets orgineels, iets wat minder makkelijk 'scoort'.
Ja, maar dat is maar één ding waar je je aan ergert? En dat verpest de hele serie meteen voor je? Geef het wat tijd...
Met citaat reageren
Oud 23-08-2005, 14:23
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 23-08-2005 @ 12:33 :
Ja, maar dat is maar één ding waar je je aan ergert? En dat verpest de hele serie meteen voor je? Geef het wat tijd...
Ja, dat verpest het meteen voor mij. Ik snap persoonlijk niet dat jij het leuk vond om 25 te kijken naar Angela Schijf die de hele tijd zit te zeuren over haar billen. Of naar één of ander playerig hoofdpersoon dat rondneukt bij het leven, chlamidiya krijgt, de vrouwen in moet lichten waarmee hij het onlangs gedaan heeft en uiteindelijk toch vergevn wordt door één van die vrouwen. Of neem nou Birgit Schuurman met dat bosje bloemen wat ze dan 'chlamidiya's' noemt, of Angela Schijf die seksueel getinte grapjes maakt terwijl ze een banaan eet en dan moeten we dat allemaal grappig vinden want eigenlijk moeten we dan ergens anders aan denken dan aan een banaan.

Nounou, wat een humor. Poehpoeh, het niveau is geweldig. Ik lig dubbel. Kom op, dit was in de 3e klas toch al afgezaagd?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2005, 14:50
Verwijderd
Mijn humor is dus niet zo geavanceerd, waarvoor mijn nederige excuses. Ik zal er nooit meer naar kijken.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2005, 15:13
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 23-08-2005 @ 15:50 :
Mijn humor is dus niet zo geavanceerd, waarvoor mijn nederige excuses. Ik zal er nooit meer naar kijken.
Ik zeg niet dat je er niet naar moet kijken, ik leg uit waarom IK het drie keer niks vind.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2005, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 23-08-2005 @ 16:13 :
Ik zeg niet dat je er niet naar moet kijken, ik leg uit waarom IK het drie keer niks vind.

Omdat het toch een oeverloze discussie wordt.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-08-2005, 08:53
lovetear
Avatar van lovetear
lovetear is offline
Nog nooit gezien, maar angela schijf is mijn favoriete nederlandse actrice.
__________________
Dat heb je soms...

Laatst gewijzigd op 24-08-2005 om 08:56.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2005, 09:37
Verwijderd
Citaat:
lovetear schreef op 24-08-2005 @ 09:53 :
Nog nooit gezien, maar angela schijf is mijn favoriete nederlandse actrice.
Mag ik vragen waarom? Ik vind Angela Schijf nl. zeer slecht. Ze overacteert, stelt zich aan (dat is volgens mij een beetje hetzelfde), heeft een zeikstemmetje en is nogal vaak hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2005, 11:36
lovetear
Avatar van lovetear
lovetear is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 24-08-2005 @ 10:37 :
Mag ik vragen waarom? Ik vind Angela Schijf nl. zeer slecht. Ze overacteert, stelt zich aan (dat is volgens mij een beetje hetzelfde), heeft een zeikstemmetje en is nogal vaak hetzelfde.
Maar ze heeft een zeldzame schoonheid .
__________________
Dat heb je soms...
Met citaat reageren
Oud 24-08-2005, 12:33
Verwijderd
Citaat:
lovetear schreef op 24-08-2005 @ 12:36 :
Maar ze heeft een zeldzame schoonheid .
Oooooh, is dát het.
Ja, da's waar.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mag ik je mening?
Caterpillar
6 06-01-2012 16:17
De Kantine Eén saai maakt nog geen topic! #792
Verwijderd
501 03-01-2010 00:57
Eten & Drinken Wat eet jij dus echt niet? Puur omdat je het heel vies vind?
Verwijderd
193 09-06-2006 18:15
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Linda2
Verwijderd
16 22-01-2005 11:39
Verhalen & Gedichten Lieve kleine schat...(waar is ze?)
Valentijn
4 21-10-2003 20:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:03.