Oud 23-03-2012, 10:11
MaximePurdy
MaximePurdy is offline
Hi Allemaal,

Ik wil een nieuwe telefoon kopen, maar ik hoor van iedereen wat anders.. Ik heb nu echt geen idee meer welke telefoon ik zou moeten kiezen. De ene zegt een iPhone 4 de ander weer een HTC, of Nokia lumia 800.. Ik weet t echt niet meer Wie helpt mij??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-03-2012, 10:16
Verwijderd
Dit lijkt me meer iets voor Hardware en Elektronica
Met citaat reageren
Oud 23-03-2012, 10:29
MaximePurdy
MaximePurdy is offline
Ooh sorry! Moet ik hem dan verplaatsen??
Met citaat reageren
Oud 23-03-2012, 10:58
Verwijderd
iPhone4. Duurste, maar wel makkelijk de beste. Hyped, maar wel met een reden. Als je de centjes hebt gewoon die doen.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2012, 10:59
sammy94
sammy94 is offline
ooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeh ik vind meerdere mobiele telefoons leuk!
1.) Iphone4!!!!
2.) Nokia Lumia 800
3.) Samsung Galaxy S2

hihiihi alles is leuk tegenwoordig... Zoveel keuze... Heb je voorkeur voor android of apple of maakt het je niet uit?
wil je bij betalen of niet? 1 of 2 jarig abo?
Ben benieuwd wat je gaat kiezen!
Met citaat reageren
Oud 23-03-2012, 11:06
MaximePurdy
MaximePurdy is offline
Moeilijk moeilijk..
Iphone is opzich wel cool, maar die heeft iedereen al.. Opzich vind ik de wiite uitvoering wel vet!!
Misschien dat ik zelf toch voor een los toestel ga en een sim only abonnement ga afsluiten.. Maar wellicht kan een van jullie mij overhalen? Wat maakt de iphone4 zo bijzonder dan?

Laatst gewijzigd op 30-07-2012 om 19:23.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2012, 11:11
Verwijderd
Citaat:
Iphone is opzich wel cool, maar die heeft iedereen al..
...en?

iphone doet alles wat de andere telefoons doen ook, maar dan beter. Dat 'iedereen' hem heeft verandert daar weinig aan.

Maar verder moet je het zelf maar uitzoeken.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2012, 11:12
MaximePurdy
MaximePurdy is offline
Citaat:
...en?
Ja ach is opzich ook geen prbleem.. is simonly een idee of niet?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2012, 11:34
Verwijderd
Dat moet je zelf weten natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2012, 12:58
Verwijderd
Ik moet binnenkort ook een nieuwe telefoon. Ik heb me er dus even helemaal in verdiept, en als geld geen rol speelt dan kun je nu het beste voor de HTC One X gaan. Die komt over 2 weken uit en is op elk front beter dan de iPhone 4S, behalve dan dat je geen iOS hebt.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2012, 15:15
Darkmushy
Darkmushy is offline
misschien ff beter melden wat je met de telefoon wilt doen naast bellen en smsen dus.

als je gewoon het snelste en het beste wilt zal ik voor de htc one X gaan met 4 cores.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2012, 18:07
Verwijderd
hangt er vanaf wat je meer doet en vergelijk prijzen van internet enzo! ik heb een fout gemaakt ik had beter een abbonoment bij mn blackberry kunnen nemen dan prepaid. ik kom nu veel duurder uit !
maar ja hiervan heb ik geleerd en ben blij om het te delen en andere mensen hiermee te helpen
Met citaat reageren
Oud 25-03-2012, 18:51
Verwijderd
De fout die je maakte was de blackberry an sich.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2012, 10:50
MaximePurdy
MaximePurdy is offline
Ja opzich die nieuwe lijn van HTC is wel gaaf.. Dat zijn echt supermooie modellen
Met citaat reageren
Oud 26-03-2012, 11:41
Verwijderd
Pas wel op, ik zou geen abonnement bij HI nemen. Als je daar een abonnement neemt en je raakt je toestel kwijt/wordt gestolen/je maakt 'm kapot dan moet je de huidige waarde terugbetalen aan HI omdat je het toestel huurt in plaats van koopt. Vervolgens krijg je een primitief toestel (dus niet je vorige) en je moet wel je abonnement doorbetalen.
Stel dus dat je toestel gestolen wordt in maand 3, dan moet je in het geval van de HTC One X zo ongeveer €550 extra betalen, vervolgens krijg je een stom toestel (wel internet hoor, maar lang niet zo goed als de HTC One X) én je betaalt nog 21 maanden lang hoge abonnementskosten. Je zit dan dus 21 maanden opgescheept met een stom toestel en de kosten liggen uiteindelijk boven de €1300.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2012, 18:55
twvip1
twvip1 is offline
Hallo iedereen

Ik ben op zoek naar een nieuwe mobiele telefoon; een HTC. Ik ben zeer tevreden over dit merk als ik naar anderen kijk. Wie kan mij helpen om een goede HTC met allerlei mogelijkheden te vinden. Mijn budget is 200 euro maar het liefst zoek ik een zo goedkoop mogelijke mobiele telefoon. Dus help mij alsjeblieft met het zoeken naar een goedkope mobiele telefoon.

twvip1
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 15:14
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
https://tweakers.net/pricewatch
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 01-04-2012, 12:45
songeur
Avatar van songeur
songeur is offline
Citaat:
Pas wel op, ik zou geen abonnement bij HI nemen. Als je daar een abonnement neemt en je raakt je toestel kwijt/wordt gestolen/je maakt 'm kapot dan moet je de huidige waarde terugbetalen aan HI omdat je het toestel huurt in plaats van koopt. Vervolgens krijg je een primitief toestel (dus niet je vorige) en je moet wel je abonnement doorbetalen.
Stel dus dat je toestel gestolen wordt in maand 3, dan moet je in het geval van de HTC One X zo ongeveer €550 extra betalen, vervolgens krijg je een stom toestel (wel internet hoor, maar lang niet zo goed als de HTC One X) én je betaalt nog 21 maanden lang hoge abonnementskosten. Je zit dan dus 21 maanden opgescheept met een stom toestel en de kosten liggen uiteindelijk boven de €1300.
Je betaalt maar één keer voor de telefoon. Dus stel je toestel raakt kwijt in maand 3. Dan koop je zelf gewoon een toestel voor 100 euro en maak je je abbonement af. Dan aan het einde van je abonnement, moet je of 15% betalen van de prijs van je HTC One X, of je verlengt bij Hi en dan hoef je niets meer te betalen voor je One X.
__________________
'Je ne perdrai pas mon temps à essayer de prolonger ma vie', aldus Renaud.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-04-2012, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Je betaalt maar één keer voor de telefoon. Dus stel je toestel raakt kwijt in maand 3. Dan koop je zelf gewoon een toestel voor 100 euro en maak je je abbonement af. Dan aan het einde van je abonnement, moet je of 15% betalen van de prijs van je HTC One X, of je verlengt bij Hi en dan hoef je niets meer te betalen voor je One X.
Ik had mijn bericht gebaseerd op dit stuk tekst:
"Schade, diefstal en verlies vallen niet onder de standaard SmartCare 4-uur service.
Als je je toestel verliest of hij wordt gestolen, dan betaal je aan Hi het overnamebedrag van het toestel. Je blijft gedurende je contract gewoon het maandbedrag van Hi ToestelLease betalen. Tenzij je een aanvullend service pakket hebt afgesloten."
Waar wordt dan gezegd dat dit het overnamebedrag ná die twee jaar voorstelt?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2012, 13:37
songeur
Avatar van songeur
songeur is offline
Citaat:
Ik had mijn bericht gebaseerd op dit stuk tekst:
"Schade, diefstal en verlies vallen niet onder de standaard SmartCare 4-uur service.
Als je je toestel verliest of hij wordt gestolen, dan betaal je aan Hi het overnamebedrag van het toestel. Je blijft gedurende je contract gewoon het maandbedrag van Hi ToestelLease betalen. Tenzij je een aanvullend service pakket hebt afgesloten."
Waar wordt dan gezegd dat dit het overnamebedrag ná die twee jaar voorstelt?
Het lijkt me dat het na twee jaar is, omdat er ook op de site staat, dat je na afloop van je abonnement 5 dingen kunt doen. Eén daarvan is je abo stopzetten, en 15% betalen. Het lijkt me dat je dit nog steeds kunt doen, ook al heb je de telefoon niet meer. Je zou alleen een nieuwe sim-kaart nodig hebben.Maar als je dit zeker wilt weten, kan je het het beste even in de winkel navragen.
__________________
'Je ne perdrai pas mon temps à essayer de prolonger ma vie', aldus Renaud.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2012, 15:26
MOMENTUM
Avatar van MOMENTUM
MOMENTUM is offline
Nokia Lumia 900.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2012, 20:00
Jessica-
Jessica- is offline
Neem gewoon Samsung Galaxy met Wifi,
goedkoop en handig (:
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Boekbespreking "La vie à reculons"
designerfox
5 18-04-2007 13:57
Werk, Geld & Recht Probleem met telefoon en internet
Mestkever
53 26-01-2007 13:20
De Kantine Verzin chatsessies van politici!
Verwijderd
41 17-12-2004 07:55
Software & Hardware [GSM] Probleem met Siemens MC60
GoodforNothing
6 05-03-2004 08:05
Psychologie Help..
Quiana
44 17-05-2003 17:58
ARTistiek Een verhaaltje van mij...
Eend
5 03-12-2001 14:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:31.