Oud 30-12-2017, 12:43
Jongen14 Y/O
Jongen14 Y/O is offline
Hoe ver komen jullie klaar en hoeveel?
Als ik me lang niet heb afgetrokken kom ik ong een meter klaar (Hele hand vol, dan kom ik echt met ziek veel sperma klaar) en als ik bijvoorbeeld gister of eergister mezelf heb afgetrokken kom ik vandaag 10-15 cm klaar en maar 3 spuiten ong (hoeveelheid: twee 2euromunten)
Met citaat reageren
Oud 01-01-2018, 22:11
kevinbi
kevinbi is offline
hangt er bij mij vooral af hoe geil ik ben, en hoe lang ik al aan het aftrekken ben. Maar is meestal wel veel. & ver
__________________
Stuur me voor info ;)
Met citaat reageren
Oud 02-01-2018, 00:45
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
kevin beantwoord het ook voor mij
__________________
Begin iedere dag met een doel
Met citaat reageren
Oud 05-01-2018, 03:54
Tuinslang101
Tuinslang101 is offline
Bij mij mischien een laar centimeter hangt er van af hoe opgewonden ik ben

1 tot 2 teelepels hangt er weer van af hoe opgewonden ik ben
Met citaat reageren
Oud 14-03-2018, 19:34
Nieuwsgierig69
Nieuwsgierig69 is offline
Als ik erg geil rond de 40 cm ver ofzo, ander 10 tot 20 cm ver, hoeveelheid altijd waarschijnlijk 1 theelepel denk ik
Met citaat reageren
Oud 14-03-2018, 20:33
Aardbeimeisje
Aardbeimeisje is offline
Citaat:
Hoe ver komen jullie klaar en hoeveel?
Als ik me lang niet heb afgetrokken kom ik ong een meter klaar (Hele hand vol, dan kom ik echt met ziek veel sperma klaar) en als ik bijvoorbeeld gister of eergister mezelf heb afgetrokken kom ik vandaag 10-15 cm klaar en maar 3 spuiten ong (hoeveelheid: twee 2euromunten)
Interessant!
Dat eerste klinkt idd wel heel heftig!
Dat laatste, van die euromunten wel leuk gevonden en herkenbaar, van mijn vriend. Ik ben benieuwd hoe dat bij de anderen is, als ze lang niet ontladen hebben. Voelt dat dan ook niet heel 'vol' in je organen als je zo lang niet bent klaar gekomen en er zoveel is opgebouwd? Is dat normaal bij jongens? Ik word wel nieuwsgierig, moet het maar eens uithoren bij mijn vriend; ben wel benieuwd, maar ik denk dat hij te geregeld klaar komt om dat te ervaren.... ik heb hem er nooit over gehoord....
Met citaat reageren
Oud 14-03-2018, 21:08
jaap11
jaap11 is offline
De aller eerste keer ongeveer 3 weken geleden tussen m’n schhamstreek en navel. Gisteren de laatste keer deden m’n ballen gewoon pijn en heb met een bekende gesnapchat en kwam het tot op m’n borst, echt gaaf
Met citaat reageren
Oud 15-03-2018, 21:07
PimPamPet
PimPamPet is offline
Meestal als ik echt gisteren nog heb afgetrokken tot m'n navel ofzo. Maarja ligt er ook aan
Met citaat reageren
Oud 18-03-2018, 09:39
Jongen14 Y/O
Jongen14 Y/O is offline
Citaat:
Interessant!
Dat eerste klinkt idd wel heel heftig!
Dat laatste, van die euromunten wel leuk gevonden en herkenbaar, van mijn vriend. Ik ben benieuwd hoe dat bij de anderen is, als ze lang niet ontladen hebben. Voelt dat dan ook niet heel 'vol' in je organen als je zo lang niet bent klaar gekomen en er zoveel is opgebouwd? Is dat normaal bij jongens? Ik word wel nieuwsgierig, moet het maar eens uithoren bij mijn vriend; ben wel benieuwd, maar ik denk dat hij te geregeld klaar komt om dat te ervaren.... ik heb hem er nooit over gehoord....
Persoonlijk vindt ik de lekerste orgasmes, wanneer je na een tijdje weer aftrekt
Met citaat reageren
Oud 18-03-2018, 09:41
Jongen14 Y/O
Jongen14 Y/O is offline
Citaat:
Meestal als ik echt gisteren nog heb afgetrokken tot m'n navel ofzo. Maarja ligt er ook aan

Ik kwam paar dagen geleden in mn gezicht klaar... het is niet altijd positief om zo ver klaar te komen... en ik klemde mijn urine buis nog ook een beetje af😣
Met citaat reageren
Oud 18-03-2018, 22:09
PimPamPet
PimPamPet is offline
Citaat:
Ik kwam paar dagen geleden in mn gezicht klaar... het is niet altijd positief om zo ver klaar te komen... en ik klemde mijn urine buis nog ook een beetje af😣
Damn😂
Met citaat reageren
Oud 18-03-2018, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Ik kwam paar dagen geleden in mn gezicht klaar... het is niet altijd positief om zo ver klaar te komen... en ik klemde mijn urine buis nog ook een beetje af😣
pwnd door jezelf!
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Klaarkomen tijdens het neuken?
knakworstje
22 02-02-2006 21:41
Seksualiteit klaarkomen
Vanietta
11 09-07-2003 13:01
Seksualiteit klaarkomen
marla
15 06-06-2003 18:49
Seksualiteit Klaarkomen als je het zelf doet, klaarkomen als je bedpartner het doet
Tinkerbel
15 31-05-2003 11:51
Seksualiteit Hoelang ben JIJ niet klaarkomen?
Evito
118 01-01-2003 15:52
Seksualiteit Klaarkomen helemaal niet belangrijk...
Verwijderd
56 15-05-2002 13:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:39.