Oud 25-01-2018, 20:11
thedayowl
thedayowl is offline
Hey, ik heb een probleem.
Vroeger werd ik snel kwaad en zocht ik een slachtoffer uit om het op af te reageren. Dit liep uit tot pesten, alleen nu het over is weet ik niet hoe ik het goed kan maken met die persoon. Help me, ik heb enorm veel spijt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-01-2018, 20:24
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Je excuses aanbieden aan die persoon?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 26-01-2018, 11:28
Uitwaaien
Avatar van Uitwaaien
Uitwaaien is offline
Je zou kunnen proberen om contact te zoeken met die persoon om te laten weten dat het je spijt, of een mooie brief schrijven waarin je uitlegt dat het je spijt en waarom.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2018, 11:56
Verwijderd
Hou er wel rekening mee dat de ander er misschien helemaal niet op zit te wachten. Ik ben jarenlang gepest en had destijds (en nu nog steeds) geen enkele boodschap aan of zij er wel of geen spijt van hebben/hadden. Wat je volgens mij het beste kunt doen, is er simpelweg mee ophouden en aardig tegen diegene zijn. Geen beste vrienden willen worden, maar hallo zeggen, eens vragen hoe het is, helpen als je zit dat hij/zij hulp nodig heeft. Daar ben ik veel blijer mee dan met een verontschuldiging.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2018, 13:00
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik vond het persoonlijk juist wel fijn om te zien dat mensen door hadden wat ze gedaan hadden, en kwetsend dat sommige mensen zich er totaal niet van bewust waren (Ik heb ooit Over de Streep gedaan met een groep waar ook veel van mijn pesters in zaten, dat was best confronterend. Dat is inmiddels al weer jaren geleden, en laatst kwam ik een van die pesters tegen bij de supermarkt. Het was iemand die hele kwetsende dingen tegen mij en mijn beste vriendin heeft gezegd, en die toen niet als "pester" over de streep ging. Nu zei hij hoi, alsof er nooit wat gebeurd was, en vroeg hij hoe het ging. En dat was eigenlijk wel oké. Ik denk dat het inderdaad veel uitmaakt hoe lang geleden het is.)
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 26-01-2018, 13:14
Verwijderd
Verschilt erg per persoon dus, laten we het daar maar op houden
Met citaat reageren
Oud 26-01-2018, 23:19
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik kom een vd meiden die mij gepest hebben regelmatig tegen. Inmiddels doet ze heel aardig maar ik zou liever willen dat ze gewoon dr mond hield
Met citaat reageren
Oud 27-01-2018, 20:37
Verwijderd
Oh nee, dat heb ik dan ook weer niet. Ik zie de jongens die mij gepest hebben nog ongeveer een keer per jaar en er wordt dan een biertje gedronken en wat gekletst. De meiden kijken me nog steeds niet aan. Ik ben op een gegeven moment uit het dorp weg gegaan en nu zijn we vijftien jaar verder. Scheelt een hoop. Maar een sorry hoef ik niet. Hoefde ik toen niet en nu al helemaal niet meer.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Spijt hebben: nutteloos of toch ergens goed voor?
Missy
24 20-02-2008 23:09
Verhalen & Gedichten Spijt... oeh persoonlijk!
Puppetgirl
5 29-05-2004 16:41
Liefde & Relatie Heb je wel eens spijt gehad van uitmaken relatie?
CoveredEyes
40 07-10-2003 12:33
Psychologie spijt spijt spijt spijt spijt spijt spijt spijt
a new noise
27 13-09-2002 09:08
Verhalen & Gedichten Het spijt me
xxDomingoxx
5 01-05-2002 10:34
Verhalen & Gedichten Spijt..
Droomvlucht
3 19-04-2002 15:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:50.