Oud 05-02-2018, 10:59
Henk_VD- Wiel
Henk_VD- Wiel is offline
hallo mensies
ik ben Henk en ben op het moment bijna 17, en ik en mijn vriendin liggen regelmatig in bed.
nu heb ik wel eens gehoord van de G-spot, maar wat is het nu eigenlijk.
Alvast bedankt
Oud 05-02-2018, 11:03
Sjaak_Bakker
Sjaak_Bakker is offline
De G-spot krijg je als je in een reuzenrad veel G-krachten op je krijgt
Oud 05-02-2018, 11:03
Sjaak_Bakker
Sjaak_Bakker is offline
of draaimolen
Oud 05-02-2018, 11:04
Henk_VD- Wiel
Henk_VD- Wiel is offline
volgens mij is dat een andere G-spot Sjaak
Oud 05-02-2018, 11:04
Sjaak_Bakker
Sjaak_Bakker is offline
Haha nee grapje het is een plek bij de clitoris. Veel vrouwen vinden het lekker en geil als je die stimuleert probeer het eens uit zou ik zeggen als je nog meer over dit onderwerp wilt weten kijk op sense.nl
Oud 05-02-2018, 11:08
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Haha nee grapje het is een plek bij de clitoris. Veel vrouwen vinden het lekker en geil als je die stimuleert probeer het eens uit zou ik zeggen als je nog meer over dit onderwerp wilt weten kijk op sense.nl
Het is geen plek bij de clitoris! De clitoris bevind zich bij de schaamlippen, buiten de vagina. De G-spot bevind zich in de vagina.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 05-02-2018, 11:08
Henk_VD- Wiel
Henk_VD- Wiel is offline
die website van jou slaat nergens op Sjaak, volgens mij ben je niet serieus bezig om mijn vraag te beantwoorden dus zou ik het op prijs stellen als je hiermee stopt.
Oud 05-02-2018, 11:10
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
die website van jou slaat nergens op Sjaak, volgens mij ben je niet serieus bezig om mijn vraag te beantwoorden dus zou ik het op prijs stellen als je hiermee stopt.
Hij bedoelde waarschijnlijk https://www.sense.info/ op die website staat wel een hoop goede informatie over seks
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 05-02-2018, 11:11
Henk_VD- Wiel
Henk_VD- Wiel is offline
Dank je wel Eline ik heb veel aan jou gehad, maar jij krijgt hier waarschijnlijk ook betaald voor.
Oud 05-02-2018, 11:12
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dank je wel Eline ik heb veel aan jou gehad, maar jij krijgt hier waarschijnlijk ook betaald voor.
Helaas niet, forumbaas zijn is vrijwilligerswerk.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 05-02-2018, 11:14
Sjaak_Bakker
Sjaak_Bakker is offline
Citaat:
Het is geen plek bij de clitoris! De clitoris bevind zich bij de schaamlippen, buiten de vagina. De G-spot bevind zich in de vagina.
Dit verschilt per vrouw, en als je het relatief bekijkt is het vaak wel dichtbij.
Ik denk dat ik hier meer ervaring mee heb dan dat jij hebt dushi.
Oud 05-02-2018, 11:15
Henk_VD- Wiel
Henk_VD- Wiel is offline
dan waardeer ik je werk echt enorm Eline (Hoe doe je dit naast je baan, of zie je dit als een hobby?)
Oud 05-02-2018, 11:18
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dit verschilt per vrouw, en als je het relatief bekijkt is het vaak wel dichtbij.
Ik denk dat ik hier meer ervaring mee heb dan dat jij hebt dushi.
Ik heb een clitoris En jij?


Nummer 5 is de G-spot, nummer 7 de clitoris.

Bron foto: Wikipedia.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 05-02-2018, 11:20
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
dan waardeer ik je werk echt enorm Eline (Hoe doe je dit naast je baan, of zie je dit als een hobby?)
Ik studeer nog en ben vaak online als ik onderweg ben of als ik wat vrije tijd heb. Zie het als een hobby Ik vind het belangrijk dat er een plek is waar jongeren dit soort vragen kunnen stellen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 05-02-2018, 11:21
Sjaak_Bakker
Sjaak_Bakker is offline
Citaat:
Ik heb een clitoris En jij?

[afbeelding]

Nummer 5 is de G-spot, nummer 7 de clitoris.

Bron foto: Wikipedia.
De plek van de G-spot verschilt van vrouw tot vrouw.
Oud 05-02-2018, 11:22
Henk_VD- Wiel
Henk_VD- Wiel is offline
hoe oud ben je zelf als ik dat vragen mag Eline?
Oud 05-02-2018, 11:24
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
De plek van de G-spot verschilt van vrouw tot vrouw.
Gast, kijk naar het plaatje! De clitoris is buiten de vagina, de G-spot zit altijd in de vagina. Ja, dat zit best dicht bij elkaar, maar de vagina en de anus zitten dat ook. Als je de G-spot buiten de vagina zoekt kan je lang blijven zoeken
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 05-02-2018, 11:25
Sjaak_Bakker
Sjaak_Bakker is offline
Ja maar je gaat via de clit naar de G spot niet via de anus.
Oud 05-02-2018, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Haha nee grapje het is een plek bij de clitoris. Veel
Hoe staat het met je zogenaamde masteropleiding chirurgie, Sjaak? Daar zul je vast hoge ogen gooien met jouw anatomische kennis!
Oud 05-02-2018, 12:24
Sjaak_Bakker
Sjaak_Bakker is offline
Citaat:
Hoe staat het met je zogenaamde masteropleiding chirurgie, Sjaak? Daar zul je vast hoge ogen gooien met jouw anatomische kennis!
Gaat super met me seksleven en me studie. Hoe gaat het met jou collonelettje?
Oud 05-02-2018, 12:25
Henk_VD- Wiel
Henk_VD- Wiel is offline
Colonel Sanders ik vind dat dit onder cyberpesten valt Sjaak verteld gewoon zijn levenverhaal en jij hebt meteen al weer vooroordelen schaam je diep Ouzo
Oud 05-02-2018, 12:30
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Colonel Sanders ik vind dat dit onder cyberpesten valt Sjaak verteld gewoon zijn levenverhaal en jij hebt meteen al weer vooroordelen schaam je diep Ouzo
Sjaak heeft eerder geclaimd dat hij Chirurgie studeert (een studie die helemaal niet bestaat in de vorm die hij noemde), het lijkt mij meer dan terecht dat iemand dan kritische vragen stelt wanneer Sjaak dan dingen vertelt die simpelweg niet kloppen (en die hij op basis van die studie zeker wel zou moeten weten).

Zeggen dat je een studie volgt geeft een bepaalde geloofwaardigheid en daarmee ook verantwoordelijkheid. (Van Ieke weet ik bijvoorbeeld dat ze Geneeskunde gestudeerd heeft en huisarts is, haar medische advies wordt daardoor serieuzer genomen, maar hierdoor draagt ze ook grotere verantwoordelijkheid omdat mensen haar als expert zien.)
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 05-02-2018, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Gaat super met me seksleven en me studie. Hoe gaat het met jou collonelettje?
Ik vroeg niet naar je seksleven. Welke studie doe je nou echt?
Citaat:
Colonel Sanders ik vind dat dit onder cyberpesten valt Sjaak verteld gewoon zijn levenverhaal en jij hebt meteen al weer vooroordelen schaam je diep Ouzo
Zie reactie Elin3, Sjaak beweert een opleiding te doen die niet bestaat maar die op een argeloze lezer de indruk kan wekken dat hij iets van het lichaam afweet. Als hij dan nu opeens foute claims over het lichaam doet, dan wil ik daar nog graag even naar verwijzen.
Oud 05-02-2018, 12:35
Henk_VD- Wiel
Henk_VD- Wiel is offline
ooh dat wist ik niet sorry colonel sanders
Oud 05-02-2018, 16:33
PussyDestroyerr
PussyDestroyerr is offline
Verwijderd
Oud 06-02-2018, 12:20
AlbertZwijn
AlbertZwijn is offline
Hebben jongens ook een gspot?
Oud 06-02-2018, 12:37
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hebben jongens ook een gspot?
Bij jongens kan je via de anus de prostaat stimuleren.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 06-02-2018, 14:32
Sjaak_Bakker
Sjaak_Bakker is offline
Citaat:
Bij jongens kan je via de anus de prostaat stimuleren.
Ja en dit noem je de P-spot
Oud 06-02-2018, 14:33
AlbertZwijn
AlbertZwijn is offline
Citaat:
Ja en dit noem je de P-spot
Maar kan je mij vertellen wat de G-spot dan is? :?
Oud 06-02-2018, 14:46
Sjaak_Bakker
Sjaak_Bakker is offline
De P-spot bij de man is vergelijkbaar met de G-spot bij de vrouw.
Je kan ook niet vragen waar de penis zit bij een vrouw
Oud 06-02-2018, 15:44
T0mmy-voetbal
T0mmy-voetbal is offline
Wel als het een shemale is
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit G-spot?
SomeCuteness
3 27-10-2015 09:08
Seksualiteit Kan het maagdenvlies toegang tot de G-spot beperken?
#47
9 28-05-2008 15:13
Seksualiteit A/U/G-spot
Evito
19 09-05-2003 18:43
Lichaam & Gezondheid G-spot
Oen
5 27-04-2002 13:04
Seksualiteit Heeft elk meisje wel een G-Spot?
~Mastah of Puppetz~
15 07-02-2002 13:33
Seksualiteit Klaarkomen via G-spot
Debske
14 05-01-2002 22:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:46.