Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2004, 10:39
Mr. Maikey
Mr. Maikey is offline
Heej het was dan zover en eindelijk lag hij in de winkel..!!
Ik heb m meteen gehaald maar kon m nog niet zo lang spelen want ik was niet thuis!! Maar ik heb wel het begin filmpje gezien en die vind ik wel VET!! Ik heb het filmpje ook wel eens in het japans gezien en dan is het toch raar als je het nu ineens in het engels hoort, het klinkt tog anders!!
heej maar nu wil ik eens weten wat jullie van dit deel vinden!!
Dus mensen die dit spel nu ook hebben, wat vinden jullie van het spel (dresspeheres, grid etc) en wat vinden jullie van de liedjes?
Ik ben benieuwd!!
__________________
Geloof je in liefde op het eerste gezicht, of moet ik nog een keer voorbij lopen?..I may not be Fred Flinstone, but i still can make your BED- ROCK!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-02-2004, 10:58
DMC
DMC is offline
Citaat:
Mr. Maikey schreef op 20-02-2004 @ 11:39:
...
Ik ben benieuwd!!
Nou ik niet, want Square-Enix heeft het weer geflikt. De spel is 20% langzamer dan de Amerikaanse/Japanse versie en heeft ongelofelijke dikke borders... moesten we daarvoor zo lang wachten???
Ik haal denk ik wel ooit de Amerikaanse versie... als ik een keer tijd heb om een spel te kunnen spelen.

Laatst gewijzigd op 20-02-2004 om 11:00.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 11:40
Sadistik_Fukk
Avatar van Sadistik_Fukk
Sadistik_Fukk is offline
Ik ben een hele grote FF fan, maar ik ga dit deel niet kopen.

Ik vondt deel X ook al héél erg matig (héél erg!), en ik denk niet dat een vervolg met Lara Craft invloeden mijn pleziert.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 11:53
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
DMC schreef op 20-02-2004 @ 11:58:
Nou ik niet, want Square-Enix heeft het weer geflikt. De spel is 20% langzamer dan de Amerikaanse/Japanse versie en heeft ongelofelijke dikke borders... moesten we daarvoor zo lang wachten???
Ik haal denk ik wel ooit de Amerikaanse versie... als ik een keer tijd heb om een spel te kunnen spelen.
Hoe kom je aan die info van dat 20% langzamer?
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 11:58
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Ik heb 'm sinds dinsdag in huis en heb nu iets van 4 .. 5 uur gespeeld ofzo ..

.. maar ik betwijfel of ik 'm nog echt vaak zal spelen. Ik vind tot nu toe alles toch te barby-achtig aanvoelen. Daarnaast vond ik het battle systeem in FF X gewoon fijn; dat je rustig strategieen kon uitvoeren zonder dat je reactievermogen getest werd. Dat is hier weer met de herintroductie van het Active battle system weer helemaal weg. De battles ben ik nog niet aan gewend en vind het onoverzichtelijk en irritant dat ik snel moet beslissen wat ik wil .. iedereen gaat altijd door elkaar lopen en slaan en wil je eigenlijk goed vechten, moet je niet naar 't scherm staren maar echt puur naar de tekst/gegevens onderin, anders raak je in de war .. ik ga dan ook behoorlijk vaak gewoon dood omdat ik niet weet wie, wat, wanneer doet. Daarnaast dat omkleden en die dressspheres .. mwoah, ik zal niet ontkennen dat 't niet plezierig voor 't oog is, maar qua verhaallijn en gameplay heb ik echt zoiets van .. WTF .. rot op ..

Wat ik wel verbeterd vind, zijn de facial expressies, de mooie menu structuur (met schadowen en bumpmapping enzo en dat water effect) en krijg ik ook niet meer 't gevoel dat de lippen niet n'sync zijn met het uitgesproken engels.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 12:06
TommytheCat
Avatar van TommytheCat
TommytheCat is offline
Citaat:
Sadistik_Fukk schreef op 20-02-2004 @ 12:40:
Ik ben een hele grote FF fan, maar ik ga dit deel niet kopen.

Ik vondt deel X ook al héél erg matig (héél erg!), en ik denk niet dat een vervolg met Lara Craft invloeden mijn pleziert.
correct.
__________________
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back, he's really going to want to see a fucking cross?"
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 14:18
Rareware
Avatar van Rareware
Rareware is offline
Ik heb dit spel dus ook woendag gekocht en ik vindt het een goed spel. Ergens wel een leuk idee om er alleen vrouwelijke personages in te doen en dan echt van die vrouwen onder elkaar dialogen. Echt fantastisch dus. Het battle systeem moest ik ook eerst erg aan wennen omdat het nogal op snelle beslissingen aan kwam, maar ik heb dus gewoon in het optie menu wait mode aangezet zodat er toch nog wel even tijd voor wat meer strategie. Wat de dressspheres betreft vind ik het een leuk idee maar sommige zal ik echt nooit gebruiken, omdat deze vrijwel nutteloos zijn (bijvoorbeeld de songtress). Ik zit nu in story lvl 2 en heb vooral de standaard dresspheres gebruikt. (gunner, thief en warrior) De rest vond ik zelf nog niet echt wat waard. De meeste garment grids die ik nu heb zijn niet echt veel waard want ik dresschange toch niet zoveel tijdens gevechten en op de meeste zitten toch niet erg goede bruikbare abbilities. Misschien tijdens een boss fight kunnen ze uitkomst bieden maar tijdens random encounters heb je er niet veel aan. Het enigste nadeel vind ik wel als je teveel sub missies doet dat je al snel te overpowered bent voor de echte boss gevechten zodat deze nogal saai en snel over zijn. Inzoverre wel een goed spel met wat minpunten. Ik ga het spel in ieder geval wel 2 keer doorspelen om toch de 100% compleet te behalen, want dit lukt toch niet in 1 keer tenzij je een strategie guide hebt.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 14:23
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Rareware schreef op 20-02-2004 @ 15:18:
Ik heb dit spel dus ook woendag gekocht en ik vindt het een goed spel. Ergens wel een leuk idee om er alleen vrouwelijke personages in te doen en dan echt van die vrouwen onder elkaar dialogen. Echt fantastisch dus. Het battle systeem moest ik ook eerst erg aan wennen omdat het nogal op snelle beslissingen aan kwam, maar ik heb dus gewoon in het optie menu wait mode aangezet zodat er toch nog wel even tijd voor wat meer strategie. Wat de dressspheres betreft vind ik het een leuk idee maar sommige zal ik echt nooit gebruiken, omdat deze vrijwel nutteloos zijn (bijvoorbeeld de songtress). Ik zit nu in story lvl 2 en heb vooral de standaard dresspheres gebruikt. (gunner, thief en warrior) De rest vond ik zelf nog niet echt wat waard. De meeste garment grids die ik nu heb zijn niet echt veel waard want ik dresschange toch niet zoveel tijdens gevechten en op de meeste zitten toch niet erg goede bruikbare abbilities. Misschien tijdens een boss fight kunnen ze uitkomst bieden maar tijdens random encounters heb je er niet veel aan. Het enigste nadeel vind ik wel als je teveel sub missies doet dat je al snel te overpowered bent voor de echte boss gevechten zodat deze nogal saai en snel over zijn. Inzoverre wel een goed spel met wat minpunten. Ik ga het spel in ieder geval wel 2 keer doorspelen om toch de 100% compleet te behalen, want dit lukt toch niet in 1 keer tenzij je een strategie guide hebt.
De white mage en de black mage dingen zijn toch redelijk bruikbaar? Of kom jij je gevechten door met potions? Dat dans ding vind ik ook handig om vijanden te blinden, maar voor de rest.

En die 'vrouwen onder elkaar dialogen' irriteer ik me dus juist weer mateloos aan.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 17:01
Verwijderd
Zijn er ook nog iets van summons in het spel eigelijk? dievind ik namelijk, zo lang als ik het speel, er gewoon bij horen.

En hebben de mages nog een beetje mooie special effects?

(waar je je druk om kunt maken )

Helaas zal ik hem nog niet kunnen kopen, want 1 maart moet ik mijn PWS die eerst volledig was afgekeurd herbouwd inleveren en de vrijdag erop een praktische opdracht van aardrijkskunde over ene kleine kern.
Daar gaat mijn vakantie
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 18:19
DMC
DMC is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 20-02-2004 @ 12:53:
Hoe kom je aan die info van dat 20% langzamer?
??
Ik dacht dat dat algemeen bekend was. Squaresoft deed dat vanaf final fantasy VII bij playstation versie's.
En zelfs als je dat niet weet kan je toch zien hoe slowmotion Tidus loopt bij FFX.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 21:32
Rufus Lee
Avatar van Rufus Lee
Rufus Lee is offline
ik merk dat meerdere mensen het Dress Sphere-systeem nogal irritant vinden...

ik moet eerlijk zeggen dat ik dit wel origineel vind, hoewel de gevechten mij soms ook een beetje te onoverzichtelijk worden...

maar de kleding is wel erg hip, en het spel kan me tot nu toe nog wel boeien, hoewel je er niet zo diep in word gezogen als in voorgaande FF-delen..

ik moet nog maar zien hoe het spel zich verder zal ontwikkelen

*houd z'n vingers gekruist voor een hereniging tussen Tidus en Yuna*
__________________
Dit is misschien de laatste kans, kom mee en vlucht met mij! En dans met mij de laatste dans, dan ben je eindelijk vrij!
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 21:52
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Ik heb voor et eerst in jaren eens een FF game niet op de dag van de release in huis
Ik heb hem via internet voor 17 euri goedkoper kunnen kopen en ik verwacht em morgen...kben wel benieuwd..

Dat ATB vinnik wel chill...dat was in veel FF games ook, dus heb ik daar geen moeite mee...die girl power baart me wel zorgen...dat et niet té fluffy wordt...

En dat een FF 20% trager is hiero lijkt me wel raar...daar zie ik graag eens een bronnetje van....It doesn't make sense...die balken zijn wel vervelend...maar vinnik geen reden om em niet te kopen...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 21:59
Rufus Lee
Avatar van Rufus Lee
Rufus Lee is offline
ik vind het allemaal wel gaaf, en ik kan niet wachten tot ik aan het eind van FFX-2 kom, ik ben wel heel benieuwd wat er naast Spheres vinden voor spul in zal zitten.

Ik probeer niet veel te verwachten, dus verwacht ik maar nog even niets, ik hoop slechts
__________________
Dit is misschien de laatste kans, kom mee en vlucht met mij! En dans met mij de laatste dans, dan ben je eindelijk vrij!
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 22:10
Verwijderd
geen anima?

;_;

anima is cool, zieke aeon.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 22:17
OriginalMisfit
Avatar van OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
Ik heb het spel na het lezen van deze topic maar al vast aangeschaft, als kadootje aan mijn vriendin.
__________________
010101000110100001101001011100110010000001101001011100110010000001001110011011110111010001101000011010010110111001100111
Met citaat reageren
Oud 21-02-2004, 09:10
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Havock schreef op 20-02-2004 @ 23:10:
geen anima?

;_;

anima is cool, zieke aeon.
Voor zover ik gelezen heb kan je een summoner job krijgen en die kan alle Aeons uit FFX summonen...maar zeker weet ik dit niet (ook ik ben Anima fan )...een FF game zonder summons is geen FF
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 21-02-2004, 10:24
DMC
DMC is offline
Citaat:
D@mien schreef op 20-02-2004 @ 22:52:

En dat een FF 20% trager is hiero lijkt me wel raar...daar zie ik graag eens een bronnetje van....It doesn't make sense...die balken zijn wel vervelend...maar vinnik geen reden om em niet te kopen...
Het verbaast mij echt dat er hier weinig mensen ervan af weten, geen wonder dat square-enix er niks aan wilt doen. De final fantasy spellen ondersteunen geen 60 Hz optie, maar alleen 50 Hz. Daarom moet de beeld 'geperst' worden en eveneens gaat dan ook de spel enorm trager worden (een technicus zou dit beter kunnen uitleggen). Op google kan je tonnen info (lees: klachten) erover vinden. Maar ja zoals ik hiernu zie, weet waarschijnlijk de gemiddelde gamer er niks vanaf, geen wonder dat het square-enix geen fuck kan schelen dat die ene groepje erover zeurt.

Laatst gewijzigd op 21-02-2004 om 10:34.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2004, 10:28
DMC
DMC is offline
En ik weet niet of je FFX hebt, want daar kan je het namelijk makkelijk testen. Je krijgt namelijk een bonus disc daarbij waarop filmpjes liggen van FFX. Daarin zie je een gevecht, maar van een Amerikaanse versie. Bekijk dat en speel daarna de spel zelf....
is zo'n bron goed?

Laatst gewijzigd op 21-02-2004 om 10:30.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-02-2004, 14:38
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Kep ff de review in de PU gelezen van FFX, aangezien me bijhing dat ze et daar over die zwarte balken hadden...
Daar stond echter in dat die balken er stonden omdat de Squaresoft problemen had met de NTSC-PAL conversie..en van de Sony-europe er niet langer aan mochten kloten...
Maar ik zal eens een technische siter er over zoeken...want die speed drop blijf ik vreemd vinden (kep et gezien in die bonus DVD...al kan et natuurlijk ook fast forward zijn natuurlijk )
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 21-02-2004, 19:56
DMC
DMC is offline
Citaat:
D@mien schreef op 21-02-2004 @ 15:38:
...
Daar stond echter in dat die balken er stonden omdat de Squaresoft problemen had met de NTSC-PAL conversie..en van de Sony-europe er niet langer aan mochten kloten...
Kijk dat is nou de kutsmoes van Square-Enix, ze willen niet een goede conversie maken omdat het gewoon GELD kost. En is niet eens 'zo' veel, gewoon twee mensen inhuren die het technisch in orde maken.
Trouwens klopt die redenering al helemaal niet. Het was wel weer toevallig het geval bij Kingdom Hearts, Unlimited Saga en Final Fantasy X-2 hè? En waarom hebben games van andere grote gamedevelopers zoals Konami, Capcom en Nintendo daar geen problemen mee?????
Met citaat reageren
Oud 21-02-2004, 22:03
Rufus Lee
Avatar van Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
DMC schreef op 21-02-2004 @ 20:56:
Kijk dat is nou de kutsmoes van Square-Enix, ze willen niet een goede conversie maken omdat het gewoon GELD kost. En is niet eens 'zo' veel, gewoon twee mensen inhuren die het technisch in orde maken.
Trouwens klopt die redenering al helemaal niet. Het was wel weer toevallig het geval bij Kingdom Hearts, Unlimited Saga en Final Fantasy X-2 hè? En waarom hebben games van andere grote gamedevelopers zoals Konami, Capcom en Nintendo daar geen problemen mee?????
misschien gebruiken die een ander systeem van programmering om de games om te zetten van NTSC naar PAL...

zou zomaar kunnen, he?
__________________
Dit is misschien de laatste kans, kom mee en vlucht met mij! En dans met mij de laatste dans, dan ben je eindelijk vrij!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2004, 23:08
Aamnesia
Avatar van Aamnesia
Aamnesia is offline
Ik geloof dat ik ergen heb gehoort dat er een PAL2NTSC code is for de gameshark, wat het precies is dat weet ik niet...
__________________
-=Preecha=-"The depressing thing about tennis is that no matter how good I get, I'll never be as good as a wall."
Met citaat reageren
Oud 21-02-2004, 23:16
DMC
DMC is offline
Citaat:
Rufus Lee schreef op 21-02-2004 @ 23:03:
misschien gebruiken die een ander systeem van programmering om de games om te zetten van NTSC naar PAL...

zou zomaar kunnen, he?
Ja leuk bedacht, maar bij het omzetten is dat niet zo. En inderdaad zijn er van die patches van PAL2NTSC, zoals je ziet kunnen zelfs amateurs dat voor elkaar krijgen!!! (maar ze zijn niet altijd perfect)
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 00:33
Rareware
Avatar van Rareware
Rareware is offline
Citaat:
D@mien schreef op 21-02-2004 @ 10:10:
Voor zover ik gelezen heb kan je een summoner job krijgen en die kan alle Aeons uit FFX summonen...maar zeker weet ik dit niet (ook ik ben Anima fan )...een FF game zonder summons is geen FF
Nee, er zit geen summoner job in, maar je hebt zat andere jobs om je mee te vermaken. Ik moet zelf nog maar 2 dress spheres vinden. En wat betreft de Aeons die kom je nog wel tegen in FF X-2. Ik kom terug op wat ik eerder over dress spheres heb gezegd. Nu ik wat verder in het spel ben gevorderd, zijn er toch wel wat meer interessante spheres. De enigste sphere die ik bijna nog niet gebruikt heb is nog steeds Songstress. Ik zit nu halverwege chapter 3 en heb al zo'n beetje 55% van het spel voltooid, maar dit is ook al met alle sub missions die je al kunt doen. Ik denk dat het met de speelduur wat minder is dan FF-X, maar het is zeker niet kort als je voor de 100% wilt gaan. (inclusief alle fiends oversoulen/Chocobo breeding etc.)
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 11:13
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Rareware schreef op 22-02-2004 @ 01:33:
Nee, er zit geen summoner job in, maar je hebt zat andere jobs om je mee te vermaken. Ik moet zelf nog maar 2 dress spheres vinden. En wat betreft de Aeons die kom je nog wel tegen in FF X-2. Ik kom terug op wat ik eerder over dress spheres heb gezegd. Nu ik wat verder in het spel ben gevorderd, zijn er toch wel wat meer interessante spheres. De enigste sphere die ik bijna nog niet gebruikt heb is nog steeds Songstress. Ik zit nu halverwege chapter 3 en heb al zo'n beetje 55% van het spel voltooid, maar dit is ook al met alle sub missions die je al kunt doen. Ik denk dat het met de speelduur wat minder is dan FF-X, maar het is zeker niet kort als je voor de 100% wilt gaan. (inclusief alle fiends oversoulen/Chocobo breeding etc.)
KAN JE WEER CHOCOBO'S BREEDEN??????? SWEEEET!!!!
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-02-2004, 15:25
Rufus Lee
Avatar van Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
DMC schreef op 22-02-2004 @ 00:16:
Ja leuk bedacht, maar bij het omzetten is dat niet zo. En inderdaad zijn er van die patches van PAL2NTSC, zoals je ziet kunnen zelfs amateurs dat voor elkaar krijgen!!! (maar ze zijn niet altijd perfect)
nou, ik denk niet dat Square die games graag door amateurs over laat zetten...

amateurs laten altijd immens veel bugs achter, daar zitten we toch ook niet op te wachten
__________________
Dit is misschien de laatste kans, kom mee en vlucht met mij! En dans met mij de laatste dans, dan ben je eindelijk vrij!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 16:53
DMC
DMC is offline
Citaat:
Rufus Lee schreef op 22-02-2004 @ 16:25:
nou, ik denk niet dat Square die games graag door amateurs over laat zetten...

amateurs laten altijd immens veel bugs achter, daar zitten we toch ook niet op te wachten
Ja, dus uiteindelijk gaat alles om het geld.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 22:23
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik weet allang dat er snelheidsverschil in zit, maar dat die 20% zou zijn lijkt me wel erg extreem.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 14:16
Rareware
Avatar van Rareware
Rareware is offline
Om even op mijn laatste post terug te komen er is geen chocobo breeding in het spel, maar je kunt wel chobobo's vangen en deze gaan voeren zodat ze in rank en lvl stijgen en hierdoor kun je ze op pad sturen om items te zoeken. Hierdoor kun je ook nog wat garment grids krijgen die je met chocobo's moet opgraven.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 22:20
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Rareware schreef op 23-02-2004 @ 15:16:
Om even op mijn laatste post terug te komen er is geen chocobo breeding in het spel, maar je kunt wel chobobo's vangen en deze gaan voeren zodat ze in rank en lvl stijgen en hierdoor kun je ze op pad sturen om items te zoeken. Hierdoor kun je ook nog wat garment grids krijgen die je met chocobo's moet opgraven.
Breeden is leuk...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 22:23
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Ik heb het spel ook sinds een paar dagen, maar ik vind dat het niet echt 'voelt' als Final Fantasy...beetje lastig om uit te leggen.
BTW dat wil niet zeggen dat ik het niet leuk, maar tis toch anders....
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 09:42
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
MarKel schreef op 23-02-2004 @ 23:23:
Ik heb het spel ook sinds een paar dagen, maar ik vind dat het niet echt 'voelt' als Final Fantasy...beetje lastig om uit te leggen.
BTW dat wil niet zeggen dat ik het niet leuk, maar tis toch anders....
Door het oppervlakkige verhaal lijn en de klassieke ff muziek die ontbreekt en het hoge(re) vrouwengehalte, misschien?
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 13:18
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Marcade schreef op 24-02-2004 @ 10:42:
Door het oppervlakkige verhaal lijn en de klassieke ff muziek die ontbreekt en het hoge(re) vrouwengehalte, misschien?
Keppem vandaag binnen en wat me meteen al opviel is dat mijn vriend Nobu Uematsu niet de soundtrack gemaakt heeft..
Girl Power kom ik wel overheen, maar een FF zonder victory fanfare enzo vinnik toch wel eng...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 13:24
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Marcade schreef op 24-02-2004 @ 10:42:
Door het oppervlakkige verhaal lijn en de klassieke ff muziek die ontbreekt en het hoge(re) vrouwengehalte, misschien?
Ik denk dat je gelijk hebt....maar ik vermaak me wel even goed
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 20:38
Rareware
Avatar van Rareware
Rareware is offline
Citaat:
D@mien schreef op 24-02-2004 @ 14:18:
Keppem vandaag binnen en wat me meteen al opviel is dat mijn vriend Nobu Uematsu niet de soundtrack gemaakt heeft..
Girl Power kom ik wel overheen, maar een FF zonder victory fanfare enzo vinnik toch wel eng...
Ja dat mis ik dus ook wel een beetje, dat deuntje bij de victory pose en zo. En het is natuurlijk minder episch dan de voorafgaande delen, maar ik vind het wel een vermakelijke game. Ik heb hem nou bijna uitgespeeld, nog een paar missions in chapter 5 en dan en even kijken hoever ik in Via Infinito kan komen en daarna maar eens de eindbaas killen. Eens kijken hoever ik bij de 100% kan komen in mijn eerste game. Ben de laatste paar uur bezig geweest met wat dress spheres te masteren en ik kan zeggen dat whitemage/darkknight/samurai/
alchemist/Lady Luck de betere dress spheres zijn qua goede abbilities.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 20:38
Rufus Lee
Avatar van Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
D@mien schreef op 24-02-2004 @ 14:18:
Keppem vandaag binnen en wat me meteen al opviel is dat mijn vriend Nobu Uematsu niet de soundtrack gemaakt heeft..
Girl Power kom ik wel overheen, maar een FF zonder victory fanfare enzo vinnik toch wel eng...
het ontbreken van de FF Victory Fanfare is inderdaad het grootste gemis
__________________
Dit is misschien de laatste kans, kom mee en vlucht met mij! En dans met mij de laatste dans, dan ben je eindelijk vrij!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-02-2004, 21:05
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Rareware schreef op 24-02-2004 @ 21:38:
Ja dat mis ik dus ook wel een beetje, dat deuntje bij de victory pose en zo. En het is natuurlijk minder episch dan de voorafgaande delen, maar ik vind het wel een vermakelijke game. Ik heb hem nou bijna uitgespeeld, nog een paar missions in chapter 5 en dan en even kijken hoever ik in Via Infinito kan komen en daarna maar eens de eindbaas killen. Eens kijken hoever ik bij de 100% kan komen in mijn eerste game. Ben de laatste paar uur bezig geweest met wat dress spheres te masteren en ik kan zeggen dat whitemage/darkknight/samurai/
alchemist/Lady Luck de betere dress spheres zijn qua goede abbilities.
Ssssssttt man je verklapt alles!

Nah, ben pas in Chapter 2 en heb ongeveer 15%, maar ik heb dan ook nog andere dingen die mijn aandacht vragen...
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 23:45
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
kzit al op 25%....
Spoiler
maar krijgt et nog een goede twist ofsow?? tis wel vermakelijk, maar er is een chronisch gebrek aan verhaal.
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 15:20
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Hmmmmmm, vraag me af wat die grote machine is...en waar Tidus in dit verhaal staat.....SPANNENDDDDD
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 00:31
zenfox
zenfox is offline
waneer komt de platinum versie uit van ffx-2?
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 10:17
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
zenfox schreef op 26-02-2004 @ 01:31:
waneer komt de platinum versie uit van ffx-2?
Man de "gewone" versie is net uit, dus het zal wel een tijdje wachten zijn op de platinum
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 23:30
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Kan iemand mij vertellen what the HELL er mis is met die bosses???? De meeste zijn binnen 3-5 minuten dood...en werkelijk zonder moeite...Hier en daar zitten er irritante tussen, maar die moeilijkheidsgraad moest standaard zijn....
Spoiler

Ben ik nou zo'n überl337 gamer of ZIJN ze nou zo simpel??

Tot mijn verbazing was ik na zo'n 25 uur spelen al in de dungeon van de Boss....vrijwel alle sidemissions gedaan...
Morgen maar ff uitspelen en dan es kijken of de eindbaas et goedmaakt....

Maar '1000 Words' is sweet
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 12:56
Verwijderd
Eerst wilde ik hem over 2 weken kopen(dan heb ik me laatste toestweek gehad), maar nu weet ik het zeker. Ik wacht wel op de Platinum versie. Of ik leen hem van een vriend van me als ie hem uit heeft. Hij wile toch Wild Arms3 van mij proberen
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 13:56
Sinqi
Avatar van Sinqi
Sinqi is offline
Citaat:
D@mien schreef op 27-02-2004 @ 00:30:
Kan iemand mij vertellen what the HELL er mis is met die bosses???? De meeste zijn binnen 3-5 minuten dood...en werkelijk zonder moeite...Hier en daar zitten er irritante tussen, maar die moeilijkheidsgraad moest standaard zijn....
Spoiler

Ben ik nou zo'n überl337 gamer of ZIJN ze nou zo simpel??
't Kan zijn dat je een überl337 bent maar ze zijn echt te makkelijk...Zelfs een übern00b als ik kan ze met gemak aan. Maar ja, ik ben dan ook nog niet zo ver.
__________________
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you wanna be tough, grow a vagina. Those things can take a pounding
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 21:23
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Sinqi schreef op 27-02-2004 @ 14:56:
't Kan zijn dat je een überl337 bent maar ze zijn echt te makkelijk...Zelfs een übern00b als ik kan ze met gemak aan. Maar ja, ik ben dan ook nog niet zo ver.
MY GOD heb net Bahamut verslagen binnen 5 minuten! Zo snel heb ik nog nooit een aeon verslagen!

FF ter vergelijking, met de eindbaas in FFX was ik ruim een half uur bezig...
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 21:35
Verwijderd
Citaat:
MarKel schreef op 27-02-2004 @ 22:23:
MY GOD heb net Bahamut verslagen binnen 5 minuten! Zo snel heb ik nog nooit een aeon verslagen!

FF ter vergelijking, met de eindbaas in FFX was ik ruim een half uur bezig...
dark bahamut?
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 23:02
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Havock schreef op 27-02-2004 @ 22:35:
dark bahamut?
Nee, die baas voor Yu-Yevon en voor de Dark Aeons, Tidus' vader ben ff z'n naam kwijt (Jecht?)
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 01:45
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
ik las daar toch ineens een behoorlijke spoiler....
maargoed: De Aeons die je in X bevecht bij Yu Yevon zijn niet de Dark Aeons...Die kan je op andere plekken vinden...en die zijn pas f*cking moeilijk....Weapons zijn daarbij vergeleken watjes...
De eindbaas van X heet officieel iets van 'Braska's Final Aeon' Maar et is natuurlijk gewoon Jecht.

Alleen lezen als je in Chapter 5 bent:
Spoiler
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 15:47
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
D@mien schreef op 28-02-2004 @ 02:45:
[B]ik las daar toch ineens een behoorlijke spoiler....
maargoed: De Aeons die je in X bevecht bij Yu Yevon zijn niet de Dark Aeons...Die kan je op andere plekken vinden...en die zijn pas f*cking moeilijk....Weapons zijn daarbij vergeleken watjes...
De eindbaas van X heet officieel iets van 'Braska's Final Aeon' Maar et is natuurlijk gewoon Jecht.
Jesus ja! Daar was ik echt lang mee bezig, veel 'holy' en 'multi-flare' gebruiken en op en gegeven moment is-ie dood. Maar de overwinning was sweeet...
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 18:27
Rareware
Avatar van Rareware
Rareware is offline
Citaat:
D@mien schreef op 28-02-2004 @ 02:45:
ik las daar toch ineens een behoorlijke spoiler....
maargoed: De Aeons die je in X bevecht bij Yu Yevon zijn niet de Dark Aeons...Die kan je op andere plekken vinden...en die zijn pas f*cking moeilijk....Weapons zijn daarbij vergeleken watjes...
De eindbaas van X heet officieel iets van 'Braska's Final Aeon' Maar et is natuurlijk gewoon Jecht.

Alleen lezen als je in Chapter 5 bent:
Spoiler
Probeer Via Infinito maar is door te spelen tot lvl 100
Laatst was ik die dungeon ook aan het verkennen en bij lvl 42 kwam ik een Elder Drake tegen. Dat heb ik geweten ook. Binnen een paar turns game over. Maar jullie zitten dan wel te zeggen dat de bosses hier makkelijk zijn , maar net of ze in FF X moeilijk waren. De enigste die moeilijk waren, waren de dark aeons.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:05.