Oud 29-05-2008, 21:28
Cartman88
Avatar van Cartman88
Cartman88 is offline
Hoi,

De examens zijn voorbij en ik weet al ongeveer hoe ik ervoor sta. Ik doe gymnasium met Latijn en heb een CM profiel. Ik heb voor al mijn examens een voldoende gehaald behalve voor aardrijkskunde en wiskunde. Deze twee vakken zitten beide in mijn profiel en voor beide een onvoldoende betekent dus dat je gezakt bent. Nu kwam ik vandaag mijn decaan tegen en die zei dat ik Latijn MISSCHIEN in mijn profieldeel kon zetten en aardrijkskunde erbuiten. Weet iemand hier meer over? Het zou een hele opluchting zijn als het kon.
Alvast bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-05-2008, 21:48
MW
Avatar van MW
MW is offline
Volgens mij ligt dat eraan of je Duits en Frans, of één van de twee doet. Als je ze allebei hebt kan het volgens mij wel.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 21:59
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Bij C&M zit Aardrijkskunde niet in je profiel, zover ik weet. Op het atheneum heb je Duits & Frans; op het gymnasium kun je één van die twee vervangen door Latijn.
En dat zou betekenen dat je geslaagd bent.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 23:26
Morri
Morri is offline
Het rotte van C&M is dat de samenstelling van dit profiel heel erg kan verschillen. Maar het lijkt me vrijwel onmogelijk dat je drie talen in je profieldeel kunt hebben. Aardrijkskunde is ipv ckv23. Misschien kan het, maar het lijkt me sterk. Het is iig de moeite waard om na te vragen bij je school lijkt me!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2008, 15:00
dark*dizzie*
Avatar van dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
Ik heb een vriendin die haar pws met het vak latijn wilde doen. Daarvoor moest ze dus Latijn in haar profiel hebben en dat kon ook. Idd is C&M verschillend. Ik zou het even uitzoeken.
__________________
Foras exire Jippus ac Jannica non possunt
Met citaat reageren
Oud 30-05-2008, 17:48
Cartman88
Avatar van Cartman88
Cartman88 is offline
De vakken in mijn profiel zijn: Duits, Frans, Geschiedenis, Wiskunde A1,2 en Aardrijkskunde. Latijn valt buiten mijn profieldeel op dit moment. Maar in ieder geval bedankt, ik ga het zeker navragen!!!!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 21:25
MrsDepp
Avatar van MrsDepp
MrsDepp is offline
Ik heb ook 3 talen in mijn profieldeel: Frans, Duits en Latijn (en dan geschiedenis en wiskunde A1).
__________________
In mundo fabellarum vivo (A)..
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 11:43
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Bij C&M zit Aardrijkskunde niet in je profiel, zover ik weet. Op het atheneum heb je Duits & Frans; op het gymnasium kun je één van die twee vervangen door Latijn.
En dat zou betekenen dat je geslaagd bent.
Ik heb vorig jaar eindexamen gedaan en bij mij zat aardrijkskunde wél in mijn profiel. Bij ons waren de regels zo: geschiedenis+wiskunde a1 verplicht, 3 vakken kiezen in je profieldeel waarvan minstens 1 taal, 1 klassieke taal + nog een extra vak. Zo heb ik eindexamen gedaan in wiskunde a1, geschiedenis, filosofie, aardrijkskunde, Duits, economie 1 en Grieks.

Ergo: het verschilt dus heel erg per school. Maar ik kan tegen de TS zeggen dat dat wel degelijk kan. Bij mij was het ook bijna onmogelijk om 2 onvoldoendes in mijn profiel te hebben, omdat je dus kon switchen met wat in je profiel zat. Ik had Grieks, Duits en filosofie profielvakken kunnen noemen, maar ook aardrijkskunde, Duits en filosofie.

TS: ja, dat kan zeker.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Examen niet gehaald, en dan??
LOLA3000
36 05-04-2006 13:47
Algemene schoolzaken Cultuur&Maatschappij?
River
54 10-02-2006 23:20
Algemene schoolzaken Latijn + M&O: Vrije deel?
pinokio
15 24-05-2003 11:43
Eindexamens 2003 Latijn, KCV, onvoldoende, gymnasium en slagen...
Zlatan
22 23-05-2003 18:55
Eindexamens 2003 vraagje wat betreft mijn profiel! PLease help!
steentje
7 22-05-2003 14:47
Eindexamens 2003 C&M profiel
boerreh
4 17-05-2003 11:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:44.