Oud 15-05-2003, 17:25
Verwijderd
hey 5-havo mensen met biologie!!


hoever zijn jullie met het leren/oefenen van bio?
morgenmiddag hebben we al examen!!

Ik heb BOEK A helemaal geleerd.

Ik ben nu bezig met boek B1 en B2. (hoop dat ik het vandaag afkrijg, dan nog oefenen met opgaves!!)



Laatst gewijzigd op 15-05-2003 om 17:27.
Advertentie
Oud 15-05-2003, 17:29
RayMania
Avatar van RayMania
RayMania is offline
Ik heb een ander boek (Synaps).
En ik ken bijna alles wel (alleen nog beetje waardoor ecosystemen kunnen worden vertoord en ook iets over immumiteit leren)....
__________________
http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ !!!
Oud 15-05-2003, 17:36
Moony
Moony is offline
Ik had het allemaal al wel geleerd, maar ik kijk sommige dingen die ik moeilijk vind nog ff over. Voor de rest heb ik vandaag opgaven in de examenbundel gemaakt en dingetjes die ik nie wist opgezocht. Ik kijk er zo nog ff naar en dan heb ik er wel genoeg voor gedaan
Oud 15-05-2003, 17:36
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ik ben een beetje kris kras aan het leren.
Heb de bloedsomloop gedaan en de stofwisseling.
ben nu hard bezig met ziekteafweer.
Ik heb bescherming voor een groot deel gedaan.
Uhm en nu ga ik weer heel hard verder
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 15-05-2003, 17:37
LacunaCoil
LacunaCoil is offline
Ik ken het eerlijk gezegd nog niet zo goed
Kga dalijk maar oefenexamens maken. Het leren uit het boek lukt niet echt meer..

Suc6 iedereen morgen!
Oud 15-05-2003, 17:55
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Ja, ik ben nog bezig... Maar volgens mij ken ik het wel. Als ik alles maar al een keer getoetst heb gekregen, op de herkansing haalde in een 6.8! (opgehaald van een 4.4)

Maar ik heb A bijna uit, ik vind B1+B2 makkelijker omdat we dat dit jaar nog gehad hebben en A vorig jaar...
Maar goed iedereen succes!!
__________________
I like to say what I want to say
Oud 15-05-2003, 18:08
Verwijderd
ik heb 3 oefenexamens gemaakt en alle begrippen geleerd die ik nog niet wist, verder de boeken doorgebladerd...echt geleerd niet dus...maar ondanks mijn zenuwen heb ik nu moed want op de laatste proefexamen had ik een 6,8

ik ben er klaar voor...tvoel alleen klote dat ik nog een nacht te gaan heb want dan krijg ik vast weer een nachtmerrie ofzo
Oud 15-05-2003, 20:14
Firefly182
Avatar van Firefly182
Firefly182 is offline
ik heb ook Synaps, die heb ik even helemaal in 2 dagen doorgelezen( en geloof me, dat is veel...) en toen Biologie Samengevat, hetzelfde wat in Synaps staat, alleen zonder details en als ophalertje zeg maar van wat ik gister en eergister heb geleerd. Pffff, ben net eigenlijk klaar, ik ging ook nog het examen van vorig jaar maken. Heb ik een 7 voor gehaald, dus morgen wordt vast een eitje.

Iedereen veel succes morgen om 13:30!!!!!


Ben eigenlijk helemaal niet zenuwachtig, haal ik 't dan is dat mooi, zoniet, naja, jammer dan, herexamen, kheb het geprobeerd.
__________________
Eervolle vermeldingen:Mennuz, GluipigeBever, Dr.Zoidberg, GodSaveTheQueen, Master HJ, M@rco, Sovreze en Wasbeermeneer!
Oud 15-05-2003, 20:22
salacia
salacia is offline
ik heb van bio 2 proefexamens gemaakt op de ene een 7,8 en op de andere een 7,1 dus dat is goed genoeg. Daarnaast heb ik 2 weken geleden alles doorgelezen en gebustudeerd gister en vandaag de moeilijke dingen wat samengvat en begrippen geleerd en samenvattingen gelezen komt vast wel goed.

J a zeker iedereen succes morgen
Oud 15-05-2003, 20:22
Outrageous
Avatar van Outrageous
Outrageous is offline
Ik moet alleen het laatste hoofdstuk nog van deel 2 (van de dunne boeken, biologie voor jou)... Dat ga ik zometeen even doen. Morgenochtend ga ik de moeilijke delen nog even doornemen. Dan hoop ik dat het gaat lukken.
__________________
It just won't do, without you..
Oud 15-05-2003, 20:39
joo-ie
joo-ie is offline
hmm is het erg als je nog moet beginnen? heb al wel een proefexamen gemaakt
Oud 15-05-2003, 20:41
Firefly182
Avatar van Firefly182
Firefly182 is offline
uhm.... ga maar niet Synaps leren, als je die hebt.... Daar heb ik 2 dagen over gedaan om het alleen al door te lezen!!!!
__________________
Eervolle vermeldingen:Mennuz, GluipigeBever, Dr.Zoidberg, GodSaveTheQueen, Master HJ, M@rco, Sovreze en Wasbeermeneer!
Oud 15-05-2003, 20:42
Verwijderd
Ik heb samengevat zeer goed doorgelezen, en nog drie keer nagelezen. Zolang ik niet lager dan een 4.5 haal zit ik goed.
Oud 15-05-2003, 20:55
Verwijderd
Met bio ben ik niet echt vooruit gekomen!

biologie voor jou dus boek A al geleerd
boek B1 ben ik nu mee bezig: bijna klaar met thema 1 leren.
daarna de rest + boek b2!!!

om realistisch te zijn ga ik maximaal door tot 5 uur 's ochtends!!! want ik lijdt de afgelopen paar dagen toch al aan slapeloosheid! dus dan kan ik beter leren.... daarna snel oefenopgave's maken uit examenbundel / oefenexamens! 6,5/7 uur slapen dan opstaan en wachten tot bio examen begint!!!!! succes iedereen!!!

vergeet niet BINAS!!! of BIODATA mee te nemen! + rekenmachine!

SUЯV|vΟR SUЯV|vΟR SUЯV|vΟR SUЯV|vΟR SUЯV|vΟR SUЯV|vΟR
Oud 15-05-2003, 21:48
NielZ
Avatar van NielZ
NielZ is offline
Ik vind het echt doodeng...
Als ik het boek doorblader kom ik echt allemaal termen tegen die ik niet ken , maar de oefenexamens gaan dan wel weer fet goed.
__________________
Mage Powerrr \o/ • Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...
Oud 15-05-2003, 22:06
Verwijderd
Citaat:
NielZ schreef op 15-05-2003 @ 21:48:
Ik vind het echt doodeng...
Als ik het boek doorblader kom ik echt allemaal termen tegen die ik niet ken , maar de oefenexamens gaan dan wel weer fet goed.

I know what you mean! over dat doodeng!!! thema 1 heb ik bijna geleerd dan nog 6 thema's! hihi. oefenexamens moet ik nog doen!
Oud 15-05-2003, 22:22
annette
annette is offline
kheb alles een btjuh doorgelezen van biologie voor jou. Kheb net het eindexamen van vorig jaar gemaakt en had een 5,6 terwijl ik een 6 nodig heb om voldoende te staan. Strax ga ik nog ff vragen uit de examenbundel maken en het examen van 2 jaar geleden. Morguh samenvattingen leren en dan EXAMEN!
Succes iedereen morguh!!
Oud 15-05-2003, 22:30
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Ik heb een exametje gemaakt, en die heb ik wel voldoende gemaakt...ik kan een 4.4 hebben, dus echt zorgen maak ik me niet..
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Ads door Google
Oud 15-05-2003, 22:48
examens03
examens03 is offline
heb net eerste A boek geleerd. Nu nog ff die tests van de cd rom van Biologie voor jou doen. En daarnaa beginnen aan de 2 resterende B boeken

Dat word geen slaap vanacht.
Oud 15-05-2003, 22:56
Verwijderd
Citaat:
examens03 schreef op 15-05-2003 @ 22:48:
heb net eerste A boek geleerd. Nu nog ff die tests van de cd rom van Biologie voor jou doen. En daarnaa beginnen aan de 2 resterende B boeken

Dat word geen slaap vanacht.

I soooo know what you mean! veel succes iig. ik moet dus nog 6 thema's leren!!! gelukkig zijn de 2 thema's die ik nu ga leren wel makkelijker....
Oud 15-05-2003, 23:00
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Mensen die nu nog leren: kap dr mee...je onthoudt et toch niet, en het versterkt de stress.. = kans op blackout.
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 15-05-2003, 23:18
_Moby_
Avatar van _Moby_
_Moby_ is offline
black out.... 't zal je maar gebeuren (tis mij eigenlijk al een paar keer gebeurd)

Nu maar het bedje gaan opzoeken en morgenvroeg nog twee uurtjes leren.
__________________
Como se dice..
Oud 15-05-2003, 23:33
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef op 15-05-2003 @ 23:00:
Mensen die nu nog leren: kap dr mee...je onthoudt et toch niet, en het versterkt de stress.. = kans op blackout.

NOu bij mij verminderd het de stress!!!! en ik onthoud het dus écht wel!!!!
Oud 15-05-2003, 23:35
examens03
examens03 is offline
ik heb minder stress als ik alles ken
Oud 15-05-2003, 23:39
Verwijderd
Citaat:
examens03 schreef op 15-05-2003 @ 23:35:
ik heb minder stress als ik alles ken

pcies! you know what I'm talking about! door wat damien net heeft gezegd ben ik nu wel bang voor een black-out!!! shame on you
Advertentie
Oud 15-05-2003, 23:39
examens03
examens03 is offline
Citaat:
********** schreef op 15-05-2003 @ 23:39:
pcies! you know what I'm talking about! door wat damien net heeft gezegd ben ik nu wel bang voor een black-out!!! shame on you
hehe nix van aantrekken.
Maak je trouwens ook gebruik van die tests op de cd-rom?
Oud 15-05-2003, 23:40
Verwijderd
Citaat:
examens03 schreef op 15-05-2003 @ 23:39:
hehe nix van aantrekken.
Maak je trouwens ook gebruik van die tests op de cd-rom?

nee. ik wil examenbundel opgave's nog doen
heb je msn?
Oud 15-05-2003, 23:42
examens03
examens03 is offline
jawel. murderinc17@hotmail.com
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:52.