Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2006, 15:49
Retinite
Avatar van Retinite
Retinite is offline


http://www.scifi.com/atlantis/

Vandaag begint om 20:05 op Veronica de spinoff van Star Gate SG1.
Al kon SG1 aan het begin van de serie nogal "cheesy" zijn, maar eerllijk toegeven: ze zijn een stuk beter geworden en SG:Atlantis overtreft toch wel SG1.
Voor scifi of SG1 fans, zeker kijken
__________________
Sorry kindjes, maar IK ben niet te koop...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-09-2006, 20:38
Verwijderd
Ja leuk Wacht er al een hele tijd op, ben al verslaafd aan SG SG1..
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 20:58
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Begint dat nu pas in NL? Nee toch? Ik heb geen tv en download de zooi zodra amerikaanse rippers t online zetten. Niet de beste kwaliteit, maar je hoeft niet te wachten, en je bent eerder dan de NLers .
Ben nu halverwege seizoen 2 bezig.

Maareh, vind SG1 toch leuker. Ondanks dat je de karakters meer gaat mogen gaan ze voor mij nooit het oorspronkelijke 1-8 team (dus sam, daniël, teal'c, o'neiLL) halen. Die lui adoreerde ik toen ik mini was en mijn vader me stiekem tegen mijn moeders wens in mee liept kijken .
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 22:47
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ik heb er wat van gezien maar ik weet niet; Ik kijk zelf meer uit naar de komende 2 Stargate films.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 23:22
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Carn schreef op 09-09-2006 @ 23:47 :
ik heb er wat van gezien maar ik weet niet; Ik kijk zelf meer uit naar de komende 2 Stargate films.
Ooh. Vet. Ik was daarvan nog niet op de hoogte .
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 10-09-2006, 00:05
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
jup, Devlin gaat verder met zijn originele idee van een Stargate Trilogie.


"Plans for producing two sequels of the original film were announced by the original movie's creator Dean Devlin at the 2006 San Diego Comic-Con. He has said he's currently in talks with MGM to produce four movies and he would like two of them to be the final two movies in his envisioned Stargate trilogy. In an interview with SciFi Wire, Devlin says that should the sequels be made, he hopes to enlist Kurt Russell and James Spader in the two sequels. These sequels would ignore the 10 years of mythology created by SG-1 and Atlantis if they are made."
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 10-09-2006, 00:06
professor2
professor2 is offline
ik heb de helft van de 1e 2 afleveringen gezien ik weet nog niet echt wat ik ervan moet vinden
Met citaat reageren
Oud 10-09-2006, 00:11
Retinite
Avatar van Retinite
Retinite is offline
Citaat:
Carn schreef op 10-09-2006 @ 01:05 :
(...) These sequels would ignore the 10 years of mythology created by SG-1 and Atlantis if they are made."
bah (en ja ik ken de oude film)
__________________
Sorry kindjes, maar IK ben niet te koop...
Met citaat reageren
Oud 10-09-2006, 01:22
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
mwah; Ik kan begrijpen dat de mensen die SG1 volgen het niet leuk vinden; maar ik heb er zelf weinig mee. Om de een of andere manier altijd net iets te 'fanta', het is al een wonder dat het tot en met seizoen 10 is gekomen. Maar ik kan goed begrijpen dat mensen het wèl geweldig vinden. Doe mij maar Galactica
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 10-09-2006, 09:42
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
professor2 schreef op 10-09-2006 @ 01:06 :
ik heb de helft van de 1e 2 afleveringen gezien ik weet nog niet echt wat ik ervan moet vinden
Ik vond het begin ook redelijk belachelijk ja, maar na aflevering 5 ofzo werd ik ineens instant-fan . Mijn vader, die over het algemeen dezelfde smaak heeft als ik, zei dat ik het toch echt heel erg leuk zou vinden. Vandaar dat ik verde rben gegaan terwijl ik het niets vond. En voilà, ik vind het heerlijk .

Ik stem voor Rodney McKay en Ronan!

.
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 10-09-2006, 09:43
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Carn schreef op 10-09-2006 @ 02:22 :
mwah; Ik kan begrijpen dat de mensen die SG1 volgen het niet leuk vinden; maar ik heb er zelf weinig mee. Om de een of andere manier altijd net iets te 'fanta', het is al een wonder dat het tot en met seizoen 10 is gekomen. Maar ik kan goed begrijpen dat mensen het wèl geweldig vinden. Doe mij maar Galactica
Je lijkt mijn moeder wel . Da's min of meer de enige SF die zij leuk vind...
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 10-09-2006, 11:40
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Ik vond altijd die semi goden vet
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 10-09-2006, 11:55
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Meadow schreef op 10-09-2006 @ 10:43 :
Je lijkt mijn moeder wel . Da's min of meer de enige SF die zij leuk vind...
hehe

Nahja bijna alle SF series zijn gaaf als je ze echt volgt; persoonlijk vind ik de nieuwe BSG toch wel een tandje beter dan de concurrentie, met name door het feit dat er in mijn mening een stuk betere acteurs in zitten en de serie niet echt afhankelijk is van de scifi setting.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 10-09-2006, 12:55
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Jolt schreef op 10-09-2006 @ 12:40 :
Ik vond altijd die semi goden vet
Hehe, ik was heftig fan van Heru'ur, of hoe hij ook heet, en Nerty . Na seizoen 8 hadden ze eigenlijk moeten stoppen. Die hele Orai zijn echt lozers, en niet bijster boeiend ofzo. Vanaf daar gaat de serie wat mij betreft bergafwaarts.

Citaat:
Carn schreef op 10-09-2006 @ 12:55 :
hehe

Nahja bijna alle SF series zijn gaaf als je ze echt volgt; persoonlijk vind ik de nieuwe BSG toch wel een tandje beter dan de concurrentie, met name door het feit dat er in mijn mening een stuk betere acteurs in zitten en de serie niet echt afhankelijk is van de scifi setting.
Niet helemaal mee eens. Vroeger als klein Siriusje vond ik Startrek het einde. Nu vind ik het alleen nog leuk om de bekende personages. Ook als ik het nu weer zou gaan volgen, zou ik het ws te ver gezocht vinden.

Het mooie aan de SG series is het feit dat bijna alles wat gemaakt/ontdekt wordt in principe zou kunnen in de moderne fysica. Het is in principe mogelijk een wormhole te creeeren. Wij weten alleen niet hoe. De enige manier die wij kennen, heb je een gewicht van 100.000 keer de zon voor nodig, en als je daar doorheen zou willen wordt je hoofd van je lichaam gerukt en dat soort narigheid. Maar des al niet te min sluit onze natuurkundige kennis niet uit dat het op een andere manier ooit misschien wel kan. Ik houd van de wetenschappers achter die series. En de biologen. En de linguisten.
Conclusie: SG is gaaf omdat het goede bronnen gebruikt. Zelfs ik in mijn 6VWO klas begrijp de technieken die ze gebruiken, en dat dat iig zou moeten kunnen. Da's wat anders dan transport beams zonder enige uitleg .
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 10-09-2006, 13:04
K-pax
Avatar van K-pax
K-pax is offline
Dit had ik wel willen zien, maar gemist ( kktreinen kkns!!!). Eens kijken of ik er volgende week wel bij kan zijn.

Ik vind SG SG1 leuk, maar weet niet of ik deze leuk vind : andere acteurs.
__________________
A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent
Met citaat reageren
Oud 10-09-2006, 13:12
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Meadow schreef op 10-09-2006 @ 13:55 :
Niet helemaal mee eens. Vroeger als klein Siriusje vond ik Startrek het einde. Nu vind ik het alleen nog leuk om de bekende personages. Ook als ik het nu weer zou gaan volgen, zou ik het ws te ver gezocht vinden.

Het mooie aan de SG series is het feit dat bijna alles wat gemaakt/ontdekt wordt in principe zou kunnen in de moderne fysica. Het is in principe mogelijk een wormhole te creeeren. Wij weten alleen niet hoe. De enige manier die wij kennen, heb je een gewicht van 100.000 keer de zon voor nodig, en als je daar doorheen zou willen wordt je hoofd van je lichaam gerukt en dat soort narigheid. Maar des al niet te min sluit onze natuurkundige kennis niet uit dat het op een andere manier ooit misschien wel kan. Ik houd van de wetenschappers achter die series. En de biologen. En de linguisten.
Conclusie: SG is gaaf omdat het goede bronnen gebruikt. Zelfs ik in mijn 6VWO klas begrijp de technieken die ze gebruiken, en dat dat iig zou moeten kunnen. Da's wat anders dan transport beams zonder enige uitleg .
Oh, tell me all about it. Ik ben ook ooit diehard Trekkie geweest; heb boven nog een of andere Star Trek Encyclopedie. In de loop van de tijd ben ik toch wat minder interesse gaan tonen voor de 'scifi' kant van 'scifi' series (lees liever een boek van Alastair Reynolds..die man heeft natuurkunde en astronomie gestudeerd en 10 jaar bij de ESA gewerkt).

Ik zeg niet dat ik SG1 niet leuk zal vinden, ik heb het alleen nooit gevolgd. Vriend van me is er helemaal gek van (die overigens BSG ook geweldig vindt ) dus misschien dat ik eens wat boxen van hem leen. Maar ik vind Ronald Moore sowieso een goede producer; hij zat ook achter ST: First Contact; twee erg goede seizoen DS9 en Carnivale. Dat mensen die scifi niet leuk vinden BSG toch erg gaaf vinden vind ik toch wel een erg sterk punt.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 12-09-2006, 22:21
Prue Halliwell
Avatar van Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Ik heb nog niet gekeken, maar die ene quote vond ik zo leuk!

- Go to hell!
- Earth first!
__________________
I'm not sure if you meant what you said, but that's ok, cause it stil sounded good when you said it anyway...
Met citaat reageren
Oud 12-09-2006, 23:00
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Ga toch maar eens wat downloaden, ben zeer benieuwd eigenlijk.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-09-2006, 16:53
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Heeft iemand enig idee wanneer Seizoen 3 van Atlantis, en seizoen 10 van SG1 klaar zijn in Amerika? Ik ben nu door alles wat ik had heen, en heb twee gruwelijke cliffhangers om afgemaakt te worden...
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Welke dvd/cd/wat heb je als laatst gedownload/gekocht? (1)
Verwijderd
431 09-11-2008 13:15
Games Welke games heb je origineel?
Verwijderd
108 10-01-2004 12:11
Films, TV & Radio Welke films heb jij thuis op DVD?
Talon
97 18-11-2003 20:21
Muziek Welke muziek heb jij?
AXE
66 18-07-2003 15:08
Drugs & Alcohol Flippen!
Junkfood Junkie
18 11-06-2002 13:19
ARTistiek Lichtpunt in mijn leven
Junkfood Junkie
21 11-03-2002 11:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:04.