Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2004, 19:23
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 27-04-2004 @ 19:43 :
Geen wattes?
Thialf, grote schaatsbaan in heerenveen dus Thialf-publiek.

Laatst gewijzigd op 27-04-2004 om 19:28.
Advertentie
Oud 28-04-2004, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Rechtbank verklaart Parma officieel failliet

28/4/2004 18:50

Parma is officieel failliet. De rechtbank van Parma maakte dat woensdagmiddag bekend. De club kampt met een schuldenlast van 309,5 miljoen euro.
De teloorgang van de gialloblù is mede veroorzaakt door de enorme financiële problemen van geldschieter Parmalat, het gigantische zuivelconcern dat begin 2004 in problemen kwam door een fraudeschandaal.

Bewindvoerder Enrico Bondi is op zoek naar een koper voor Parma, dat momenteel de zesde plaats bezet in de Serie A en onder meer twee keer de UEFA Cup won en drie keer de Coppa Italia veroverde. Mocht het Bondi niet lukken, dan moet de 91-jarige club vrezen voor het voortbestaan.
ik ben beniewd wat er gaat gebeuren. Je zou haast zeggen dat de spelers er nu wel heel goedkoop zullen zijn.
Oud 28-04-2004, 22:29
Wolter
Avatar van Wolter
Wolter is offline
Citaat:
De aanklager betaald voetbal heeft Ajax een schikkingsvoorstel gedaan naar aanleiding van de wanordelijkheden rond het duel Jong Ajax-Jong Feyenoord.

Het voorstel houdt in dat Jong Ajax in de Beloftencompetitie drie punten in mindering krijgt. De Amsterdammers werd ook een boete van 15.000 euro opgelegd. Ajax heeft tot 4 mei om op het voorstel te reageren.
volgens mij niet meer dan terecht
__________________
Reis met de 'perongelukexpress'
Oud 28-04-2004, 22:55
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 28-04-2004 @ 19:07 :
ik ben beniewd wat er gaat gebeuren. Je zou haast zeggen dat de spelers er nu wel heel goedkoop zullen zijn.
Kunnen de andere noodlijdende clubs in Italie toch nog goedkoop versterken.. Houdt de prijzen lekker laag op de transfermarkt.. s allemaal zo slecht nog niet.. en dan weet de rest ook weer dat je naar de donder kan gaan
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Oud 29-04-2004, 16:28
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Nieuwe uittenue van Ajax:

Je zou er maar in lopen
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 29-04-2004, 16:37
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 29-04-2004 @ 17:28 :
Nieuwe uittenue van Ajax:
[afbeelding]
Je zou er maar in lopen

In 1 woord: LACHWEKKEND!
__________________
Zuur...
Oud 29-04-2004, 18:01
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 29-04-2004 @ 17:28 :
Nieuwe uittenue van Ajax:
[afbeelding]
Je zou er maar in lopen
Wat een vreselijk lelijk shirt zeg
Hebben ze er geen Ajax (de enige echte Ajax) Schoonmaakmiddel voor om die vlekken eruit te wassen ofzo?
Ziet eruit alsof er eerst een paar keer over heen is gepist en niet is gewassen.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 29-04-2004, 18:03
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 29-04-2004 @ 19:01 :
Wat een vreselijk lelijk shirt zeg
Hebben ze er geen Ajax (de enige echte Ajax) Schoonmaakmiddel voor om die vlekken eruit te wassen ofzo?
Ziet eruit alsof er eerst een paar keer over heen is gepist en niet is gewassen.
ik moest ook metaan aan pis denken
maar wedden dat er mensen vrijwillig in gaan lopen?
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 29-04-2004, 18:08
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 29-04-2004 @ 19:03 :
ik moest ook metaan aan pis denken
maar wedden dat er mensen vrijwillig in gaan lopen?
Als ik dan nodig moet zeiken weet ik waar ik tegen aan kan pissen, niemand die het verschil ziet.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 29-04-2004, 18:12
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 29-04-2004 @ 19:08 :
Als ik dan nodig moet zeiken weet ik waar ik tegen aan kan pissen, niemand die het verschil ziet.

ze koment trouwens elk jaar eerder met nieuwe shirts
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 29-04-2004, 20:48
Verwijderd
het shirtje opzich is wel grappig, maar die kleuren zijn echt fout, zoals eerder al gezegd, tis een piskleur.
Oud 29-04-2004, 20:58
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
bij ajax zie ik een bruin shirt:
dan valt het niet op als het broekje niet vies is van het gras
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 29-04-2004, 21:54
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Heeft iemand een idee wat voor kleur broeje er bij hoort?
Oud 29-04-2004, 21:56
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 29-04-2004 @ 22:54 :
Heeft iemand een idee wat voor kleur broeje er bij hoort?
blauw
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 29-04-2004, 21:57
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline

zo ziet hij eruit met Maxwell
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 29-04-2004, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 29-04-2004 @ 22:57 :
[afbeelding]
zo ziet hij eruit met Maxwell
het wordt er niet beter op
Oud 29-04-2004, 22:16
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 29-04-2004 @ 23:11 :
het wordt er niet beter op
nee, ik vind hem ook niet beter geworden
De kleur geel is niet mooi, zeker niet in combinatie met die donkere gele strepen.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 29-04-2004, 22:18
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Wolter schreef op 28-04-2004 @ 23:29 : bericht over de rellen van op de toekomst

volgens mij niet meer dan terecht
Nou, ik vind dat ze daar nu meer de spelers van Jong Ajax mee hebben, terwijl zij nog voor minder ellende hebben gezorgd door de Feyenoord-spelers te beschermen. Bovendien mocht de boete wel hoger zijn. Hier kunnen de spelers van Jong Ajax zelf helemaal niets aan doen en toch worden ze gestraft. Onlogisch...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 29-04-2004, 22:28
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Nu er toch al enkele nieuwe shirts staan, hier nog 1tje:
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 29-04-2004, 22:35
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 29-04-2004 @ 23:28 :
Nu er toch al enkele nieuwe shirts staan, hier nog 1tje:
[afbeelding]
Hmm... Die's best aardig. Gelukkig niet te veel veranderd.
Oud 29-04-2004, 22:37
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 29-04-2004 @ 23:35 :
Hmm... Die's best aardig. Gelukkig niet te veel veranderd.
gelukkig niet nee, altijd rood met wit accent. Nu maar hopen dat ik deze wel hier in de omgeving kan vinden. Uitshirt dit jaar kan ik helaas nergens vinden
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 29-04-2004, 22:43
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline

Dit shirtje is volgend jaar niet meer te bezichtigen in de serie A.


Deze shirtjes ook niet.


En deze camp-tasjes zullen volgend jaar een stuk minder worden verkocht


Volgend jaar zul je die lieve schoolkinderen met hun voor-hun-verjaardag-gekregen-Parma-tas ook niet zo vaak meer zien.
Oud 30-04-2004, 07:29
Verwijderd
Oud 30-04-2004, 13:38
Verwijderd
Citaat:
Recreatieve loopster mag plots naar Olympische Spelen

Uitgegeven: 30 april 2004 10:39

LONDEN - Het is de droom van elke recreatieve marathonloper. Je goed voorbereiden op de 42,195 kilometer lange wedstrijd en dan doodleuk tussen de nationale toppers mee rennen. Het overkwam de 36-jarige Tracey Morris, een opticien uit Leeds. Ze voltooide vorige maand de marathon van Londen in een tijd van 2.33.52 en mag daarom naar de Olympische Spelen.

Toen Morris nog op school zat, was ze lid van een atletiekvereniging en nam ze geregeld deel aan wedstrijden. Op het moment dat de inwoonster van Leeds haar studie had voltooid, gaf ze er de brui aan. Morris stopte liever haar energie in een maatschappelijke carrière dan in de eindeloze trainingen op een mistroostige atletiekbaan in Leeds.

'Oudje'

Om haar 30-jarige verjaardag te vieren, besloot de opticien zich toch in te schrijven voor de marathon van Londen. Met het voltooien van de klassieke afstand zou Morris zichzelf kunnen overtuigen dat ze nog lang geen 'oudje' is. "Dat is gewoon iets dat je als dertiger wilt doen", sprak ze.

De atlete bereikte de finish na 3 uur en 39 minuten en raakte onmiddellijk besmet met het 'hardloop-virus'. Morris werd lid van de Valley Striders en won de Pocklington 10-mile en de halve marathon van Helsby.

Talent

Onbeduidende resultaten in de atletiekwereld. Voldoende bewijs echter voor de Britse marathoncoach Bud Baldaro die merkte dat Morris wel degelijk talent had. Toen de recreante werd uitgeloot voor deelname aan de Londense marathon 2004, kwam Baldaro voor haar op de bres. Hij zorgde er persoonlijk voor dat Morris alsnog kon starten.

Op zondag 18 april stond Morris anoniem aan het vertrek. Amper 2 uur, 33 minuten en 52 seconden later werd de 36-jarige atlete bij de finish opgewacht door een legertje journalisten die alles van haar wilden weten. Morris eindigde als tiende vrouw in Londen.

Shock

Aangezien ze de beste Britse atlete was én onder de kwalificatietijd bleef (2.37), voldeed Morris aan de eisen om naar Athene te mogen. "Dit is een grote shock voor me", sprak de verbijsterde inwoonster van Leeds. "Het lijkt alsof iemand anders hier staat. Het zal nog wel even duren voordat ik besef wat er gebeurd is."

Morris liep de marathon samen met haar man Paul, die echter het traject pas na bijna vijf uur volbracht. De docent had wel een prachtig excuus voor zijn matige prestatie: Hij verloor in het tweede gedeelte veel tijd door het beantwoorden van telefoontjes. Veel vrienden wilden hem namelijk vertellen welke onmogelijke prestatie zijn vrouw had geleverd.

Missen

Paul zal vrouwlief in de maand augustus wel een tijdje moeten missen. Tracey Morris heeft inmiddels de officiële bevestiging van de Britse atletiekbond binnen en gaat zich serieus voorbereiden op haar deelname aan de Olympische Spelen.

In de Griekse hoofdstad zal ze samen met Liz Yelling en wereldrecordhoudster Paula Radcliffe haar land vertegenwoordigen op de marathon. "Geweldig", stamelde Morris. "Radcliffe is mijn voorbeeld. Ik kan het nog steeds niet geloven dat ik samen met haar aan de start sta in Athene."
Als je zo iets gebeurt terwijl je het niet verwacht, lijkt me echt mooi
Oud 30-04-2004, 15:36
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 29-04-2004 @ 22:57 :
[afbeelding]
zo ziet hij eruit met Maxwell
Bah, wat een nichtenshirt...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 30-04-2004, 15:39
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Nixje schreef op 27-04-2004 @ 17:12 :
FIFA-baas Blatter: 'Schaf gelijkspel af'

27/4/2004 16:47

'Elke wedstrijd moet een winnaar hebben.' FIFA-voorzitter Joseph Blatter lanceerde dinsdagmiddag via het Duitse persbureau SID zijn nieuwste voorstel om het voetbal te verbeteren: het gelijkspel moet worden afgeschaft.
'Elke wedstrijd moet een winnaar hebben. We moeten niet naar huis gaan als het duel in een gelijkspel geëindigd. Als je kaart of een ander familiespel speelt, dan is er altijd een winnaar en een verliezer. We moeten in het voetbal ook het lef hebben om in elke wedstrijd een beslissing te forceren.'

Blatter stelt voor om bij een remise na negentig minuten een beslissing te forceren via het nemen van strafschoppen. De winnaar van deze serie krijgt een extra punt naast het punt van het gelijke spel (twee punten in totaal) en de verliezer behoudt het ene punt van het gelijkspel. De Zwitserse preses zegt nog open te staan voor andere suggesties

VI
Ik lever m'n seizoenskaart in als dit gebeurt... Idioot!

Laat 'm maar naar de VS gaan als ie zo nodig zulke sporten wil zien...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 30-04-2004, 16:06
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 29-04-2004 @ 23:28 :
Nu er toch al enkele nieuwe shirts staan, hier nog 1tje:
[afbeelding]
Mooi maar ik ga het niet kopen want Liverpool past per jaar de shirt niet te veel aan dus hou ik gewoon mijn "oude" shirt.

Dat nieuwe van Ajax... blehhh * heeft kotsneigingen * ...

Op het forum van MVV stond er onlangs ook een foto van het nieuwe shirt van MVV (nieuwe kledingsponsor: Masita) maar ik kan die link niet meer vinden. Jammer dan...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 30-04-2004, 17:29
ajacied 4 evah
ajacied 4 evah is offline
vinnut shirt nieuwe uitshirt van ajax ofzich wel mooi....maar die strepen niet!! gaat te veel op het shirt van psv lijken...
Oud 30-04-2004, 18:04
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
ajacied 4 evah schreef op 30-04-2004 @ 18:29 :
vinnut shirt nieuwe uitshirt van ajax ofzich wel mooi....maar die strepen niet!! gaat te veel op het shirt van psv lijken...
Ketjing je hebt gelijk met wat je laatst tegen me zei.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 30-04-2004, 19:02
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Collecte moet Booth bij Aberdeen houden


De fans van Aberdeen hebben een opmerkelijke initiatief genomen om Scott Booth te behouden voor de club. Met een wekelijks bijdrage van de aanhang willen ze het salaris van de Schotse aanvaller bij elkaar sprokkelen.
Booth maakte deze zomer zijn rentree voor Aberdeen. De 32-jarige aanvaller keerde terug in Schotland na een verblijf bij onder meer FC Utrecht, FC Twente en Vitesse. Maar zijn verblijf bij Aberdeen blijft mogelijk beperkt tot één seizoen. De clubleiding wil misschien wel door met de aanvaller, maar middelen ontbreken.

De aanhang heeft een initiatief genomen dit obstakel te nemen. De supportersclub wil de fans vragen wekelijks een bijdrage te doen aan het fonds 'Booth'. Uniek is de actie niet. 'Falkirk-fans hebben dit enkele jaren ook gedaan met Collin Samuel. Dus het heeft een kans van slagen', houdt Alan Duncan namens de supportersclub de moed erin.

Bron
Oud 30-04-2004, 20:03
ajacied 4 evah
ajacied 4 evah is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 30-04-2004 @ 19:04 :
Ketjing je hebt gelijk met wat je laatst tegen me zei.
ohwjah?? wat zei ik dan??
Oud 30-04-2004, 20:08
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
ajacied 4 evah schreef op 30-04-2004 @ 21:03 :
ohwjah?? wat zei ik dan??
Ik had het niet tegen jou.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 30-04-2004, 20:13
ajacied 4 evah
ajacied 4 evah is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 30-04-2004 @ 21:08 :
Ik had het niet tegen jou.
Dan is het goed
Oud 01-05-2004, 12:17
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Wedstrijd gestaakt na ongeregeldheden
ZUIDHORN - De voetbalwedstrijd Zuidhorn B1 - GVAV Rapiditas B2 is gestaakt wegens ongeregeldheden.

Nadat een GVAV-speler een rode kaart had gekregen wegens het schoppen van een tegenstander, bemoeide een supporter van GVAV zich ermee. De man sloeg de aanvoerder van Zuidhorn en enkele omstanders.

Daarop staakte de scheidsrechter de wedstrijd.
Bron: www.rtvnoord.nl
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 01-05-2004, 12:20
ajacied 4 evah
ajacied 4 evah is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 01-05-2004 @ 13:17 :
Bron: www.rtvnoord.nl
tsss....
Oud 01-05-2004, 12:21
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
ajacied 4 evah schreef op 01-05-2004 @ 13:20 :
tsss....
Lekker nuttig.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 01-05-2004, 13:20
ajacied 4 evah
ajacied 4 evah is offline
Eerste fanclubdag Van der vaart groot succes

Amsterdam, 1 mei 2004
De eerste fandag van Rafael van der Vaart is vrijdag 30 april een groot succes geworden. Op het evenement kwamen maar liefst 2500 supporters af.

Laatst gewijzigd op 01-05-2004 om 13:23.
Oud 01-05-2004, 13:23
ajacied 4 evah
ajacied 4 evah is offline
best wel veel
Oud 01-05-2004, 17:46
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 30-04-2004 @ 19:04 :
Ketjing je hebt gelijk met wat je laatst tegen me zei.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 01-05-2004, 22:27
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 30-04-2004 @ 20:02 :
Collecte moet Booth bij Aberdeen houden


De fans van Aberdeen hebben een opmerkelijke initiatief genomen om Scott Booth te behouden voor de club. Met een wekelijks bijdrage van de aanhang willen ze het salaris van de Schotse aanvaller bij elkaar sprokkelen.Bron
Fantastische voetballer is dat.. Maar vitess heeft em gewoon verpest Net als Peeters
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Oud 01-05-2004, 22:46
Shox
Avatar van Shox
Shox is offline
vondt um wel leuk gemaakt...




van persie hehe
Oud 01-05-2004, 23:09
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Haha
Oud 02-05-2004, 09:55
Verwijderd
Citaat:
Tennisser Schalken ontsnapt aan vuurdood in Rome

Uitgegeven: 1 mei 2004 15:36
Laatst gewijzigd: 1 mei 2004 15:38

ROME - Tennisser Sjeng Schalken en zijn vrouw Ricky zijn bij een brand in Rome aan de dood ontsnapt. Het echtpaar verbleef op de zevende en hoogste verdieping van het luxueuze hotel Parco dei Principe, waar rond vijf uur in de ochtend brand uitbrak op de derde verdieping.

Op de verdieping waar Schalken verbleef, in Rome voor het Masterstoernooi dat komende week begint, zijn volgens de Nederlander drie doden gevallen. De drie kwamen door verstikking om het leven. Een vierde slachtoffer sprong vanaf de vierde verdieping naar beneden. De Italiaanse autoriteiten houden het vooralsnog op drie doden.

Schalken doet zaterdag op zijn website uitgebreid verslag van de dramatische gebeurtenissen in Rome. Hij heeft ook zelfgemaakte foto's van de ramp erbij geplaatst. Volgens Schalken heeft het brandalarm van het hotel niet gewerkt.

"Daardoor schrokken veel mensen pas laat wakker. Sommige hotelgasten op de eerste en tweede verdieping werden pas om 07.00 uur gewekt, toen wij inmiddels waren gered."

bron www.nu.nl
Mja, hij is gered en daar gaat het om
Helaas zijn er wel drie anderen omgekomen, das wel klote
Oud 02-05-2004, 11:09
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 30-04-2004 @ 20:02 :
Collecte moet Booth bij Aberdeen houden
Gaan wij ook doen met Doelen en Heije
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 02-05-2004, 18:04
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 02-05-2004 @ 12:09 :
Gaan wij ook doen met Doelen en Heije
Succes
Oud 03-05-2004, 10:06
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 01-05-2004 @ 13:17 :
Wedstrijd gestaakt na ongeregeldheden
ZUIDHORN - De voetbalwedstrijd Zuidhorn B1 - GVAV Rapiditas B2 is gestaakt wegens ongeregeldheden.

Nadat een GVAV-speler een rode kaart had gekregen wegens het schoppen van een tegenstander, bemoeide een supporter van GVAV zich ermee. De man sloeg de aanvoerder van Zuidhorn en enkele omstanders.

Daarop staakte de scheidsrechter de wedstrijd.
Bron: www.rtvnoord.nl
ach ja, met GVAV is het vragen om problemen
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Oud 03-05-2004, 11:15
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 02-05-2004 @ 19:04 :
Succes
Hmmm... Ik denk dat we met die 125 euro voor die seizoenskaarten al genoeg investeren
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 03-05-2004, 11:18
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
phmpruim schreef op 03-05-2004 @ 11:06 :
ach ja, met GVAV is het vragen om problemen
Explain?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 03-05-2004, 12:25
number9
number9 is offline
Citaat:
phmpruim schreef op 03-05-2004 @ 11:06 :
ach ja, met GVAV is het vragen om problemen
Was het niet GVAV die PSV ooit met 7-1 versloeg?
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Oud 03-05-2004, 12:28
number9
number9 is offline


Dit ziet er ook mooi uit
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Opmerkelijke Sportberichten, deel IV.
Verwijderd
332 17-12-2008 11:58
Vrije tijd Opmerkelijke Sportberichten, deel III
Gimme more beer
500 29-09-2006 14:00
Vrije tijd Eredivisie topic 2005 - 2006, deel II
Gimme more beer
500 26-03-2006 20:37
Vrije tijd Opmerkelijke sportberichten
USPalermo
500 01-01-2005 23:01
Vrije tijd 'Zidane stopt als Frans international'
MissCzechMeOut
14 17-08-2004 21:04
De Kantine Spam
sextinction
52 27-03-2004 12:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:50.