Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-12-2008, 22:25
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
Volgens mij was er een tijd terug ook wel zo'n topic, maar nu zie ik hem even niet.

Heb jij weleens een blunder begaan op het gebied van L&R? Wat gebeurde er? Hoe reageerde hij/zij? Hoe liep het af?


TS: Een tijd terug sta ik op AmsC. op de trein te wachten, ik kijk wat naar beneden naar de trap. Opeens hoor ik "daar staat ie" (tenminste dat neem ik nog steeds aan te hebben gehoord gezien wat er verder gebeurde), terwijl er twee meisjes de trap op komen lopen.

Eerst gebeurt er niets. Vijf minuten later komt de trein aan, ik stap in en zoek een vrij plekje (wie niet) met vier stoelen. Komt één van die meisjes bij me zitten. Ze maakt een dringend doch zo onopvallend mogelijk (ondanks dat zag ik het toch) 'kom hier' gebaar naar het andere meisje dat ergens anders wilde gaan zitten. Ze komt erbij zitten.
Vanaf dat moment gieren de zenuwen door mijn lijf, vooral door de onverwachtheid en de snelheid waarmee het gebeurde, en omdat me dit nog nooit zo overduidelijk was overkomen (ja, lach maar om wat je al weet dat komen gaat ).

Ik begin een gesprek. Ik blijf afwachtend, vraag nog geen namen, maar kan toch een leuk gesprek met ze voeren. Even later gaat het andere meisje weg bij Zaandam. En vanaf dat moment gaat het gesprek eerst nog wel redelijk, maar wordt het steeds doder. Uiteindelijk vraag ik nog wel haar naam, maar geen nummer .
Ik hoopte haar nog weleens te zien, maar nee. Weken later hoorde ik nog wel bij de metro achter me iets van "we durfden allebei geen nummer te vragen" maar ik heb niet kunnen zien of dit om hetzelfde meisje ging.

Tsja, ik ben er van bewust wat een sukkel ik soms ben. En dit gebeurde niet lang nadat een vriend iets dergelijks had verteld. Maar ja het leven zij zo. Had wel bijzonder geweest, iemand in de trein leren kennen.

Maargoed, ik wil graag weten of anderen ook weleens zulke of andere blunders hebben begaan. Brand los!


Net nog een blunder begaan: ik moest dit opnieuw typen omdat ik me verkeerd had aangemeld toen ik men wachtwoord moest invullen bij het posten. Nu ctr c ik em.
__________________
Who invented liquid soap, and why?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-12-2008, 22:46
Verwijderd
Ik heb, volgens mij, nog nooit een blunder begaan op het gebied van L&R.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2008, 23:10
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
He wat saai.
__________________
Who invented liquid soap, and why?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2008, 23:21
Verwijderd
Citaat:
He wat saai.
Ik hou niet zo van vrouwen en relaties opbouwen. Mogelijker wijze heb ik het syndroom van asperger. Ik zou me daar eigenlijk op moeten laten testen, maarja weet toch al dat de uitslag zee positief zal zijn, omdat alle symptomen kloppen...
Met citaat reageren
Oud 15-12-2008, 23:31
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
Tsja dat zou kunnen.
Dus eigenlijk zie je dat van mij dan niet eens als een blunder, als ik dat goed begrijp.

Maarja op dat moment had ik blijkbaar ook weinig zin om een relatie op te bouwen. Of wel zin, maarja..
__________________
Who invented liquid soap, and why?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2008, 23:41
Verwijderd
Citaat:
Tsja dat zou kunnen.
Dus eigenlijk zie je dat van mij dan niet eens als een blunder, als ik dat goed begrijp.

Maarja op dat moment had ik blijkbaar ook weinig zin om een relatie op te bouwen. Of wel zin, maarja..
Ik heb echt geen idee / daar heb ik geen mening over. Ik weet niet waar jij allemaal over gepraat heb met die griet in de trein. Maar ik zou alleen maar over koetjes en kalfjes kunnen praten en nooit aan haar een nummer vragen. Maar goed. Is het niet gewoon toeval dat je later die 2 gasten hoorde praten over hetzelfde?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2008, 23:51
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
Het was wel een meisje dat het zei, dat weet ik wel, en ja dat kan zeker toeval zijn.

Maar het was wel duidelijk dat dat meisje met een reden daar kwam zitten
Misschien heb je ook wel gelijk. Zo makkelijk gaat het niet, en zo makkelijk hoort het ook niet te gaan. Maar toch zou ik het nog weleens over willen doen.
__________________
Who invented liquid soap, and why?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2008, 23:57
Verwijderd
Citaat:
Het was wel een meisje dat het zei, dat weet ik wel, en ja dat kan zeker toeval zijn.

Maar het was wel duidelijk dat dat meisje met een reden daar kwam zitten
Misschien heb je ook wel gelijk. Zo makkelijk gaat het niet, en zo makkelijk hoort het ook niet te gaan. Maar toch zou ik het nog weleens over willen doen.
Hoe oud waren ze? Misschien waren ze in zo'n puberale bui om te kijken 'welke sukkels er allemaal op mij reageren.'
Met citaat reageren
Oud 16-12-2008, 00:05
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
Mm, ze zaten in het eerste jaar van hun studie, dus waarschijnlijk een jaar jonger dan ik.

Dat meisje waar het om ging kwam bij mij niet zo over. (de ander nog eerder) Ze was best verlegen, en niet echt puberaal. Ik kan het natuurlijk verkeerd geïnterpreteerd hebben..
Ze vertelde over haar werk enzo, dat is eigenlijk het enige wat ik nog weet, en wat ze studeert, pedagogie.

Het was vanzelfsprekend niet meteen een huwelijksaanzoek maar ik denk toch dat ze wel ff wilde kijken of er wat te halen viel. Beetje aftasten ofzo, beetje leuk doen. Beetje de kat uit de boom kijken, zoiets, als ik geen gesprek had begonnen had het er ook niet van gekomen vermoed ik.
Maar ik weet het niet zeker natuurlijk.
__________________
Who invented liquid soap, and why?
Met citaat reageren
Oud 16-12-2008, 00:13
Verwijderd
Citaat:
Mm, ze zaten in het eerste jaar van hun studie, dus waarschijnlijk een jaar jonger dan ik.

Dat meisje waar het om ging kwam bij mij niet zo over. (de ander nog eerder) Ze was best verlegen, en niet echt puberaal. Ik kan het natuurlijk verkeerd geïnterpreteerd hebben..
Ze vertelde over haar werk enzo, dat is eigenlijk het enige wat ik nog weet, en wat ze studeert, pedagogie.

Het was vanzelfsprekend niet meteen een huwelijksaanzoek maar ik denk toch dat ze wel ff wilde kijken of er wat te halen viel. Beetje aftasten ofzo, beetje leuk doen. Beetje de kat uit de boom kijken, zoiets, als ik geen gesprek had begonnen had het er ook niet van gekomen vermoed ik.
Maar ik weet het niet zeker natuurlijk.

Ach ja, meiden onder elkaar hè. Je weet nooit wat hun intenties zijn: gemeend of toneelspel?
Met citaat reageren
Oud 16-12-2008, 00:18
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
Klopt, maar dat maakt niet zoveel uit. In dat laatste geval heb ik het gewoon meegespeeld, en dat is ook best leuk. Om te kijken hoe ze op mij zouden reageren.
Tis ook niet dat ik directe intenties had, maar ik had er wellicht meer uit kunnen halen.
__________________
Who invented liquid soap, and why?
Met citaat reageren
Oud 16-12-2008, 00:22
Verwijderd
Citaat:
Klopt, maar dat maakt niet zoveel uit. In dat laatste geval heb ik het gewoon meegespeeld, en dat is ook best leuk. Om te kijken hoe ze op mij zouden reageren.
Tis ook niet dat ik directe intenties had, maar ik had er wellicht meer uit kunnen halen.
Ja, dat moet je zelf weten...
Met citaat reageren
Oud 16-12-2008, 00:26
Verwijderd
Hm, ik snap de blunder niet zo. Oke, de kans was verspeeld omdat er niks zinnigs uit het gesprek kwam, maar dat is geen blunder. Gewoon zonde.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2008, 00:28
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
Citaat:
Ja, dat moet je zelf weten...
QFT.

Nou ens kijken of er morgen nog wat blundertjes bij komen, stiekem hoop ik dat ik niet de enige ben met zoiets .

Truste.
__________________
Who invented liquid soap, and why?
Met citaat reageren
Oud 16-12-2008, 00:30
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
Citaat:
Hm, ik snap de blunder niet zo. Oke, de kans was verspeeld omdat er niks zinnigs uit het gesprek kwam, maar dat is geen blunder. Gewoon zonde.
Mm ja dat is eigenlijk ook wel waar. Hoewel we wel een tijdje leuk hebben zitten praten, maar uiteindelijk liep het dood. Van die kant had ik het nog niet bekeken.
__________________
Who invented liquid soap, and why?
Met citaat reageren
Oud 16-12-2008, 10:43
Verwijderd
Mijn blunders komen vooral aan op mezelf zo goed als aanbieden aan iemand (vooral in een vlaag van liefdesverdriet om iemand anders) en dan afgewezen worden

Oh en ik was heel goed in eerst interesse in iemand tonen, als hij mij leuk gaat vinden interesse verliezen, dan eventueel tóch met hem zoenen, en hem vervolgens straal negeren omdat ik geen flauw idee heb wat ik er mee aan moet want ik wil 'm toch eigenlijk echt helemaal niet. Is al een paar jaar niet gebeurd trouwens
Met citaat reageren
Oud 16-12-2008, 10:52
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
Dat eerste komt me trouwens ook gedeeltelijk bekend voor. En dan gedeeltelijk in combinatie met dat laatste, maar dan niet van mijn kant Maar daarover misschien een andere keer meer.
__________________
Who invented liquid soap, and why?
Met citaat reageren
Oud 16-12-2008, 10:53
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Citaat:
Dat eerste komt me trouwens ook gedeeltelijk bekend voor. En dan gedeeltelijk in combinatie met dat laatste, maar dan niet van mijn kant Maar daarover misschien een andere keer meer.
Oei, spannend!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-12-2008, 11:07
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Pfff, ik heb zoveel blunders gemaakt. Zag een keer een jongen op vakantie, ik was 16 dus sowieso al snel onder de indruk van iemand . En ja daar liep een jongen die ik toch wel heel erg stoer vond en hij leek zo volwassen..na een avondje disco op bij het hotel, liepen we beiden terug naar onze kamer en zoende hij me. Het was de meest afgrijselijke zoen ooit, ik voelde meer tanden dan iets anders, dus bleef ik hem van me afduwen en bleef hij enthousiast door zoenen. Hij stond gewoon wat tegen me aan te botsen met zijn tanden!
Vervolgens begon het barpersoneel bij het zwembad te joelen dat we (lees:hij) zo heftig stonden te zoenen. Daarna gaf hij me zijn adres, woonplaats, huistelefoonnummer en mobiele nummer . Hij ging namelijk de volgende dag naar huis. Maar ik zat daar nog elke dag te ontbijten met mijn ouders en zag dan het personeel elkaar aanstoten en grinniken zodra ze mij zagen .
Papiertje met zijn gegevens ben ik trouwens 'kwijtgeraakt' .
Met citaat reageren
Oud 16-12-2008, 15:03
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Uhm, in een vlaag van alcohol en verstandverbijstering rare dingen zeggen tegen een goser die wel oké is, maar overduidelijk not interested (en ik ook niet, in nuchtere toestand).

Verder is het niets waar ik lang mee blijft zitten
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2008, 15:30
Stuiterbal88
Avatar van Stuiterbal88
Stuiterbal88 is offline
Citaat:
Ik hou niet zo van vrouwen en relaties opbouwen. Mogelijker wijze heb ik het syndroom van asperger. Ik zou me daar eigenlijk op moeten laten testen, maarja weet toch al dat de uitslag zee positief zal zijn, omdat alle symptomen kloppen...
Hey! ik ben ook asperger! Zei mun psychiator tenminste...
Met citaat reageren
Oud 30-12-2008, 21:23
sainty
Avatar van sainty
sainty is offline
Ja, net nog eigenlijk. Ik liep over straat, en in tegengestelde richting liepen 2 meisjes, dus ik deed wat ik altijd doe in dergelijke situaties, ruim eromheen lopem en vooral niet die kant op kijken, zegt de ene opeens "Zo, lekker ding", en wat doe ik? Inderdaad, helemaal niks, ik loop door alsof er niks aan de hand is . Het moest wel tegen mij zijn aangezien ik de enige in de buurt was binnen de leeftijdscategorie zegmaar. Maarja op dat moment ging ik er uiteraard vanuit dat ze het wel over iemand anders moest hebben...
__________________
"Get down here and see how much you like it. There's room for one more, it's a fuckin' party down here."
Met citaat reageren
Oud 31-12-2008, 09:19
Verwijderd
Tijd investeren in een chick waarvan ik eigenlijk wel wist dat ze me niet moest!
Met citaat reageren
Oud 31-12-2008, 09:24
tartaarsaus
tartaarsaus is offline
de hele avond al denken dat die leuke jonge in de discotheek naar mij keek, maar hij keek naar m'n vriendin naast mij.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2008, 10:54
Bubbeldoosje
Avatar van Bubbeldoosje
Bubbeldoosje is offline
Citaat:
Hey! ik ben ook asperger! Zei mun psychiator tenminste...
En ik ben een aardbei! (Waarom alles in hokjes plaatsen? )
__________________
De dorpsjeugd klit wat bij elkaar, in minirok en beatlehaar.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-12-2008, 16:28
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
Citaat:
Ja, net nog eigenlijk. Ik liep over straat, en in tegengestelde richting liepen 2 meisjes, dus ik deed wat ik altijd doe in dergelijke situaties, ruim eromheen lopem en vooral niet die kant op kijken, zegt de ene opeens "Zo, lekker ding", en wat doe ik? Inderdaad, helemaal niks, ik loop door alsof er niks aan de hand is . Het moest wel tegen mij zijn aangezien ik de enige in de buurt was binnen de leeftijdscategorie zegmaar. Maarja op dat moment ging ik er uiteraard vanuit dat ze het wel over iemand anders moest hebben...
Herkenbaar en frustrerend. En je dan voornemen er de volgende keer wel heel gevat op te reageren, gebeurt het nooit meer natuurlijk.
__________________
Who invented liquid soap, and why?
Met citaat reageren
Oud 01-01-2009, 19:29
sainty
Avatar van sainty
sainty is offline
Citaat:
Herkenbaar en frustrerend. En je dan voornemen er de volgende keer wel heel gevat op te reageren, gebeurt het nooit meer natuurlijk.
Vanzelfsprekend .
__________________
"Get down here and see how much you like it. There's room for one more, it's a fuckin' party down here."
Met citaat reageren
Oud 02-01-2009, 14:26
Verwijderd
Ik heb wel eens van die momenten dat ik denk, oke genoeg met al die bullshit ik stap gewoon op die jongen af en ik zeg dat ik hem leuk vind. En die jongen zag dat echt totaal niet aankomen en wist dus niks te zeggen, toen ben ik helemaal overstuur hard weer naar huis gefietst... En toen gaf hij een jaar later toe (toen ik al een ander vriendje had) dat hij me toen wel leuk is gaan vinden! ja ehhh

Oja en mijn allereerste vriendje (al duurde het in totaal 3 weken) was eigenlijk in het totaal een blunder.. Ik was vereerd door de aandacht maar eigenlijk helemaal niet verliefd op hem, maar dat besefte ik me toen nog niet. En na onze eerste zoen verzuchtte hij "Oh, hier heb ik zo lang op gewacht", terwijl ik het alleen maar heel smerig vond
Met citaat reageren
Oud 02-01-2009, 14:28
Verwijderd
en natuurlijk mailtjes/smsjes met allerlei bekentenissen waar je later spijt van hebt

Oja en ik vergeet nog wel de allerergste; Ik was met mijn ouders mee op vakantie, ik was 14 en ik vond een jongen heel leuk. Op mijn laatste avond mocht ik van mijn ouders nog tot 12 uur of zo wegblijven en zij gingen al eerder slapen omdat ze moesten autorijden de volgende dag. Nou ik lag op het strand en het was natuurlijk heel gezellig en romantisch () dus om 1 uur was ik nog niet thuis, en net op het moment dat we ongeveer 10 seconden verwijderd waren van wat (dus achteraf niet) mijn eerste kus zou worden, komt mijn moeder in haar nachtpon het strand oplopen om me te halen.. aargh
Met citaat reageren
Oud 02-01-2009, 18:53
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
Citaat:
Oja en ik vergeet nog wel de allerergste; Ik was met mijn ouders mee op vakantie, ik was 14 en ik vond een jongen heel leuk. Op mijn laatste avond mocht ik van mijn ouders nog tot 12 uur of zo wegblijven en zij gingen al eerder slapen omdat ze moesten autorijden de volgende dag. Nou ik lag op het strand en het was natuurlijk heel gezellig en romantisch () dus om 1 uur was ik nog niet thuis, en net op het moment dat we ongeveer 10 seconden verwijderd waren van wat (dus achteraf niet) mijn eerste kus zou worden, komt mijn moeder in haar nachtpon het strand oplopen om me te halen.. aargh
Classic! Kun je zo een filmpje van maken
__________________
Who invented liquid soap, and why?
Met citaat reageren
Oud 02-01-2009, 20:12
Verwijderd
Citaat:
en natuurlijk mailtjes/smsjes met allerlei bekentenissen waar je later spijt van hebt

Oja en ik vergeet nog wel de allerergste; Ik was met mijn ouders mee op vakantie, ik was 14 en ik vond een jongen heel leuk. Op mijn laatste avond mocht ik van mijn ouders nog tot 12 uur of zo wegblijven en zij gingen al eerder slapen omdat ze moesten autorijden de volgende dag. Nou ik lag op het strand en het was natuurlijk heel gezellig en romantisch () dus om 1 uur was ik nog niet thuis, en net op het moment dat we ongeveer 10 seconden verwijderd waren van wat (dus achteraf niet) mijn eerste kus zou worden, komt mijn moeder in haar nachtpon het strand oplopen om me te halen.. aargh
Heette hij Joran?
Met citaat reageren
Oud 02-01-2009, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Heette hij Joran?
Ik leef nog toch?
Met citaat reageren
Oud 02-01-2009, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Ik leef nog toch?
Dankzij je moeder!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2009, 19:12
Verwijderd
*schopt omhoog want toch wel een geniaal topic*

In de rubriek gemiste kansen:

Jaren geleden op een goatrance-feest waar ik met een groepje vrienden en aanverwanten was, zat ik samen met een andere gozer even bij te komen. Twee meter van ons vandaan zaten twee best leuke meisjes een jointje te roken. Opeens horen we "hey!" en houden ze hun jointje omhoog, zo van: "willen jullie meedoen?". Brabbelen we allebei zoiets van: "Hm nee dankje, we roken niet...". Argh.

Ook jaren geleden: na het eten met ouders en grootouders, brengen mijn ouders mijn grootouders even weg met de auto. Mijn broertje en ik blijven even op het terras wachten tot ze terugkomen. Dus wij bestellen nog wat te drinken, vraagt de knappe serveerster plagerig: "Awww, zijn jullie alleen achtergebleven? ". Gelegenheid om iets scherps te antwoorden natuurlijk. Flapte mijn broertje er standaard uit: "Nee, onze ouders komen ons zo ophalen." De serveerster wist niet hoe snel ze weer weg moest zijn.

Na een verjaardagsfeest in Amsterdam zat ik een keer in de nachttrein, half slapend en aangeschoten. Komt er op een tussenstation een groepje meiden de coupé binnenlopen. Nagenoeg leeg, maar ze gaan in de vierzits aan de overkant van het gangpad zitten, en het vijfde meisje schuin tegenover mij. Al gauw word ik in het gesprek getrokken. Ze stellen mij allemaal vragen en vooral die ene tegenover mij is blijkbaar geïnteresseerd en lacherig (en de knapste). Ze wilden zelfs met mij op de foto. Toen ze eruit moesten bij Naarden zwaaiden ze allemaal heel spontaan en lieflijk "doeiiiii", en ja hoor, welke sukkel vergeet om een telefoonnummer te vragen?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2009, 22:36
Prue Halliwell
Avatar van Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
En ik ben een aardbei!
Geboren in Beverwijk toevallig?

ONtopic: Ik had net 1 van mijn eerste scharrels en ik bel bij een vriend aan. Hij doet open en zegt: Hey lekker ding! Ik dus achter me kijken, want ik dacht dat er iemand achter mij stond tegen wie hij dat zei. Ik bedoel jou, kwam er -enigszinds geirriteerd- uit. Het enige wat ik kon uitbrengen was.. oh...
__________________
I'm not sure if you meant what you said, but that's ok, cause it stil sounded good when you said it anyway...
Met citaat reageren
Oud 18-06-2009, 09:10
Verwijderd
Citaat:
Oh en ik was heel goed in eerst interesse in iemand tonen, als hij mij leuk gaat vinden interesse verliezen, dan eventueel tóch met hem zoenen, en hem vervolgens straal negeren omdat ik geen flauw idee heb wat ik er mee aan moet want ik wil 'm toch eigenlijk echt helemaal niet. Is al een paar jaar niet gebeurd trouwens
Uh nou ja dat heb ik het afgelopen half jaar ook nog wel een keer gedaan Iets met vossen en streken geloof ik.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-06-2009, 16:58
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Er schieten me vooral veel gemiste kansen binnen! Ik zou ze allemaal vertellen maar dat heeft weinig zin want de clou is steeds dat er niks gebeurt.

Laatst in Parijs met een vriendin in een cdwinkel, twee Franse jongens gluurden naar ons en we hoorden ze een soort van overleggen met elkaar zo van 'oh where are you from?' en dat soort dingen. Wij gluurden terug. Zij deden niks, wij ook niet.

Jongen in de tram. Ik zat een boek te lezen, hij een tijdschrift, hij zat tegenover mij in zo'n vierstel en ik had het idee dat hij steeds naar me keek. Hij was wel oké en ik had een bak brownies bij me. Die had ik aan hem aan kunnen bieden voor de grap. Dat deed ik niet en ik keek nauwelijks terug. Toen hij de tram uitstapte zei hij wel uit het niets doei tegen me.

Ober-type in een cafétje op Ameland. Vriendin en ik vroegen ons hardop af waar de Molen of iets dergelijks was. Jongen vertelde waar het was en vroeg wat we hier deden. Wij vertelden over het brugklaskamp en dat we voor begeleider speelden etc. Toen we weer wegwaren, kwamen we onze brugklas tegen en eentje zocht een plek om naar de wc te gaan. Ik nam haar mee naar hetzelfde cafétje en zij ging naar de wc, ik wachtte naast de bar. Jongen keek op toen hij me weer zag, ik vertelde dat een van de brugklassers naar de wc moest. "Ja, ja!" grijnsde hij. Toen kwam brugger de wc weer uit en ik trok mijn wenkbrauwen op als in 'ha, zie je wel? ' We hoefden niet te betalen voor het gebruik van de wc en we gingen weer weg.

Spannend allemaal.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 03-07-2009, 14:30
Verwijderd
T gebeurde laatst andersom, ik was aan het werk, bij een supermarkt.
Kassa bij de AH. Er kwam een groepje jongens, toen alleen de laatste er nog stond wilde ik iets van een bonnetje ofzo aangeven. Hij keek mij aan en liet zn zooi op de grond vallen. Kwam met een knalrood hoofd en een telefoon die uit elkaar lag boven de kassa! Ghehe, moest erg mn best doen om niet te lachen ^^.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2009, 20:33
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
hmm... ik ben niet zo van de blunders. Denk meestal goed na over wat ik doe.
Het enige dat me te binnen schiet is al van een paar jaar terug. Ik liep op een festival tussen mijn ex en mijn vriend in en in mijn vermoeide/zatte/stonede/niet heldere toestand greep ik naar het verkeerde kontje. Vriend had niks door en mijn ex kon er wel om lachen. Vriend later toen ik het hem vertelde ook.

Verder kan ik niet echt iets bedenken. Ook geen gemiste kansen ofzo, maar dat is waarschijnlijk omdat ik niet geloof in het zoeken van liefde/relatie en dus ook niet zo zeer in kansen.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2009, 10:52
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Toen ik voor het eerst zoende, beet ik op zijn tong Gelukkig was het ook zijn eerste keer, dus eigenlijk gaf het niet, maar ik voelde me er wel wat lullig bij
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 05-07-2009, 15:20
Vivian.
Vivian. is offline
Deze blunders stellen weinig voor.

Ik vroeg een kapster haar nummer, ze bleek hetero te zijn en gaat binnenkort trouwen.
Beat that (ik heb gewoon vaak impulsieve acties, gecombineerd met een schaamtegevoel van 0,0).
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 12:42
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Deze blunders stellen weinig voor.

Ik vroeg een kapster haar nummer, ze bleek hetero te zijn en gaat binnenkort trouwen.
Beat that (ik heb gewoon vaak impulsieve acties, gecombineerd met een schaamtegevoel van 0,0).
Nou, gefeliciteerd. Wees maar trots op jezelf hoor
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 13:01
boet
Avatar van boet
boet is offline
Citaat:
Hey! ik ben ook asperger! Zei mun psychiator tenminste...
Ik een klein beetje

OT: ik heb niet echt blunders, behalve dan een op de basisschool.
Ik zat in groep 6 en was verliefd op een meisje 2 klassen hoger (groep 8 dus).
We waren allebei 'slimme' leerlingen, dus ik dacht: de rest kan geen/amper engels.
Dus ik had een briefje geschreven in het engels, op haar tafel gelegd en toen vond iemand anders het

Laatst gewijzigd op 06-07-2009 om 13:07.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 15:21
Vivian.
Vivian. is offline
Volk, zie alsjeblieft de zelfspot in mijn ego

Verder liep ik net tegen de tafel op, nu heb ik een pijnlijke schaafwond. Hoort vast niet helemaal in dit topic, maar het is wel een beetje sneu om een tafel over het hoofd te zien.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Volk, zie alsjeblieft de zelfspot in mijn ego

Verder liep ik net tegen de tafel op, nu heb ik een pijnlijke schaafwond. Hoort vast niet helemaal in dit topic, maar het is wel een beetje sneu om een tafel over het hoofd te zien.

wat boeiend inderdaad..

ach een keer ruzie met t vriendje van toen ik 16 was.
Over email natuurlijk, want ik was in turkije.
Stuurtie uieindelijk een mail met: Sorry van alles, ik hou van je!!
Wilde ik zijn mail doorsturen naar een vriendin met er bij: "Haha loser, zegtie nu ineens. Sukkel zeg.. alsof mij dat kan schelen."
Je raad het al..stuurde die mail naar hem.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2009, 11:17
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
wat boeiend inderdaad..

ach een keer ruzie met t vriendje van toen ik 16 was.
Over email natuurlijk, want ik was in turkije.
Stuurtie uieindelijk een mail met: Sorry van alles, ik hou van je!!
Wilde ik zijn mail doorsturen naar een vriendin met er bij: "Haha loser, zegtie nu ineens. Sukkel zeg.. alsof mij dat kan schelen."
Je raad het al..stuurde die mail naar hem.
Wellicht ten overvloede, maar ik ben stiekem benieuwd naar hoe het afliep .
Met citaat reageren
Oud 07-07-2009, 11:48
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Toen het drie maanden uit was met mijn ex kreeg ik nog geld van hem. Hem toen gesmst en na een paar belletjes smste ik een vriendin dat hij zo'n botte klootzak was etc etc. Cliche van de eeuw, het naar hem gestuurd. Had het niet door tot hij belde met: Dus je vindt me een botte klootzak? Ik miljoen excuses bedenken. Voelde me zeer lullig. Z'n ego was flink gekrenkt daardoor
Met citaat reageren
Oud 07-07-2009, 11:55
Crimson
Crimson is offline
Vivian heeft wel gelijk, ik vind dat eerder een blunder dan als je perongeluk vergeet iemands nummer te vragen. Ik ben ook wel eerder voor de aanpak, ach, gewoon maar proberen.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2009, 12:46
Verwijderd
Oh dat van die verkeerde smsjes ken ik, dat heb ik ook wel eens gedaan - maar dan niet bij mijn eigen vriendje maar bij die van m'n ene beste vriendinnetje. Zij had een scharrel/vriendje en hij zag er op dat punt nog duidelijk meer in dan zij, want zij hield altijd een beetje de boot af bij scharrels en wilde niet echt iets serieus. Op een gegeven moment was het dan ook zo goed als over, dus ik stuurde een smsje naar Qimm met de mededeling "Oh ja, Vriendin en Scharrel zijn ook uit elkaar, voor zover dat aan was tenminste..."

Maar je raadt het al, dat stuurde ik natuurlijk per ongeluk naar die scharrel Ik me dóód schamen, meteen erachteraan gesmst dat dat niet voor hem bedoeld was, sorry enzo. Maar daardoor moesten Vriendin en Scharrel er wel samen om lachen toen ze elkaar vlak daarna zagen en gingen ze toch maar weer praten, en toen werden ze wel een stelletje. En na 2 jaar is dat nu nog steeds aan
Met citaat reageren
Oud 07-07-2009, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Wellicht ten overvloede, maar ik ben stiekem benieuwd naar hoe het afliep .
Gelukkig had ik hem nog geen reactie gestuurd. Hij natuurlijk vet pissig, maar ik heb een dergelijk reactie terug gestuurd als: Nou heb ik toch gelijk in?! Denk maar niet dat ik niet door heb wat voor loser je bent. Ik kon je gewoon goed gebruiken en jij mij.
Nu niet meer.. dus doeiiii

wat n bitch he
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Blunders
light fighter
23 01-09-2009 20:34
De Kantine Blunders in het verkeer.
Severus
42 25-09-2005 16:08
De Kantine Wat is je grootste blunder op scholieren.com?
AlopiA
78 22-01-2004 17:53
Werk, Geld & Recht Blunders op werk!
M. Arnoldi
18 09-08-2003 09:14
Liefde & Relatie Blunders :D
.:::TaMsIe:::.
32 19-12-2002 22:02
De Kantine wat was jullie grootste blunder?
fruitmand
18 14-04-2002 19:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:08.