Oud 15-03-2015, 18:04
Verwijderd
We kijken nu afl 6 van better call saul maar ben volledig het spoor bijster met deze serie. Ik snap er geen ene kut van. Zoveel personages en tijden en verhalen door elkaar. Kan het niet volgen

Mn huisgenoot zit er helemaal in. Ligt echt aan mij.
Advertentie
Oud 15-03-2015, 18:40
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Heb je Breaking Bad niet gezien? Sommige van de personages zitten daar ook in.
Oud 15-03-2015, 18:43
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Het is er dan ook een spin-off van. Heb het nog niet gezien maar het wordt even hoog gewaardeerd als BB.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 15-03-2015, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Heb je Breaking Bad niet gezien? Sommige van de personages zitten daar ook in.
Ja natuurlijk heb ik dat gezien
Oud 15-03-2015, 19:28
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hoe is het eigenlijk met die kat met stuipjes?
Goed! Hij moet aan de medicatie (1/8 pil per dag) blijven tot na zijn castratie en daar moet ik even mee wachten tot hij wat groter is. Hij wordt al flink groot, maar hij is echt nog steeds een baby Ik zat laatst te denken het uiterlijk over een maand of 2 te doen, dan is hij bijna 8 maanden.
Hij stuipt heel vaak in zijn slaap en dan ben ik soms bang dat het een aanval wordt, of als hij midden in de nacht op me springt for whatever reason, ben ik gelijk helemaal wakker, omdat ik denk dat er wat aan de hand is. Maar het gaat al weken goed, gelukkig, dus ik ga ervan uit dat het óf de parasiet was, óf epilepsie waar hij overheen is gegroeid.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 15-03-2015, 20:10
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
De baby van een vriendin van mij is zo leuk. Snap eindelijk waarom mensen baby's leuk vinden
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 15-03-2015, 22:28
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
De soortvanvriendin van een huisgenootje waarmee ik ook heel goed kan opschieten en die bij de AH werkt, kwam vanmiddag op mijn verjaardagsfeestje en ze heeft me iets van 20 moestuintjes kado gedaan en ik was al een beetje op haar
Oud 15-03-2015, 22:28
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Dat is mij nog steeds geheel onduidelijk
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 16-03-2015, 10:55
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
We kijken nu afl 6 van better call saul maar ben volledig het spoor bijster met deze serie. Ik snap er geen ene kut van. Zoveel personages en tijden en verhalen door elkaar. Kan het niet volgen

Mn huisgenoot zit er helemaal in. Ligt echt aan mij.
Hmm, ben pas bij episode 4 maar zo complex is het toch allemaal niet? Het is geen Game of Thrones met 2301 karakters en bijbehorende verhaallijnen
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 16-03-2015, 10:59
Verwijderd
Ja, het zal ongetwijfeld ook aan mij liggen. Ik ga het wel in 1 ruk kijken zodra het hele seizoen uit is.
Oud 16-03-2015, 11:25
Verwijderd
Citaat:
Hoe is het eigenlijk met die kat met stuipjes?
Best prima.
Oud 16-03-2015, 11:31
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja, het zal ongetwijfeld ook aan mij liggen. Ik ga het wel in 1 ruk kijken zodra het hele seizoen uit is.
Ja ik kijk het meestal per 2 of 3 afleveringen; dat maakt het volgen ook wat makkelijker.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 16-03-2015, 11:49
df
Avatar van df
df is offline
[QUOTE=Elin3;33750812]De baby van een vriendin van mij/QUOTE]

heb je zo'n oude vriendin of bestaan er echt mensen die op hun 20ste een kindje uitpoepen?
Oud 16-03-2015, 11:52
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Citaat:
De baby van een vriendin van mij
heb je zo'n oude vriendin of bestaan er echt mensen die op hun 20ste een kindje uitpoepen?
Dat laatste.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 16-03-2015, 12:16
Verwijderd
ik was 17.
Oud 16-03-2015, 12:19
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik weet nog dat Pip foto's postte van haar vijf jaar oude jong en nu gaat hij al naar de middelbare school Ik voel me oud.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-03-2015, 12:22
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
ik was 17.
Jij was vast niet zwanger geraakt met het idee "nu kan mijn vriend lekker nooit meer bij me weg"
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 16-03-2015, 12:31
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Goeie strategie ook
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 16-03-2015, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Jij was vast niet zwanger geraakt met het idee "nu kan mijn vriend lekker nooit meer bij me weg"
nee, maar erg gezonde andere gedachtes had ik er ook niet over.
Oud 16-03-2015, 13:17
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
nee, maar erg gezonde andere gedachtes had ik er ook niet over.
Oh, okee. (Ik loop hier nog niet zo lang rond dat ik daar iets van meegekregen heb )
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 16-03-2015, 14:33
Verwijderd
Een vriendin van mijn broertje is 17 en hoogzwanger
Oud 16-03-2015, 14:35
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Een vriendin van mijn broertje is 17 en hoogzwanger
Ik snap nog steeds niet helemaal hoe/ waarom je dat kan laten gebeuren... (Tenzij je door de pil heen nog zwanger wordt ofzo)
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 16-03-2015, 14:42
Verwijderd
Het is bijna altijd expres, omdat ze iets 'missen'. Onvoorwaardelijke liefde en dat soort dingen.

Overigens liegen al die tienermoedertjes daarover. Zeggen ze dat ze er te laat achter komen, het een ongelukje was maar dat ze het niet over hun hart konden verkrijgen het weg te halen.
Heb in meerdere tienermoedertehuizen gewoond dus veel van soortgelijke verhalen gehoord.
Oud 16-03-2015, 14:43
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik snap nog steeds niet helemaal hoe/ waarom je dat kan laten gebeuren... (Tenzij je door de pil heen nog zwanger wordt ofzo)
Dit heb ik mij ook altijd afgevraagd ja. Hoewel ik 'anticonceptie was te duur en we hadden allebei geen condooms mee' wel vaak gehoord heb
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-03-2015, 15:02
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Want een kind is zo lekker goedkoop
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 16-03-2015, 15:19
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Want een kind is zo lekker goedkoop
Dat was vervolgens ook wat ik dacht, ja

Ik weet nog dat ik op mijn oude MBO een vriendinnetje had die ook zwanger raakte op haar 17e. Ze woonde al een aantal jaar bij haar zus, omdat haar vader een alcoholist met schulden was en haar moeder in Brabant was gaan wonen, waar ze absoluut niet naartoe wilde. Haar zus was getrouwd en had ook een stuk of drie jonge kinderen rondrennen. Zelf zag ze absoluut geen beren op de weg en vond het alleen maar geweldig om moeder te worden. Ze had geen inkomen, was bij onze opleiding uitgestroomd op MBO niveau 2. Fantastische basis
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-03-2015, 15:21
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ohja, en ze wist ook niet precies wie de vader was, omdat ze in één week met haar ex en met een scharrel onveilige seks had gehad
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-03-2015, 15:35
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Hadden die dames al bedacht hoe ze dat later aan hun kindje gingen vertellen?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 16-03-2015, 15:51
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Nope
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-03-2015, 15:52
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Hoogstwaarschijnlijk was haar kind verwekt in heet fietsenschuurtje van haar zus. Goed verhaal
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-03-2015, 16:38
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Best prima.
Oud 16-03-2015, 16:38
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Het is bijna altijd expres, omdat ze iets 'missen'. Onvoorwaardelijke liefde en dat soort dingen.

Overigens liegen al die tienermoedertjes daarover. Zeggen ze dat ze er te laat achter komen, het een ongelukje was maar dat ze het niet over hun hart konden verkrijgen het weg te halen.
Heb in meerdere tienermoedertehuizen gewoond dus veel van soortgelijke verhalen gehoord.
Dit klinkt logisch.
Oud 16-03-2015, 16:42
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
en haar moeder in Brabant was gaan wonen, waar ze absoluut niet naartoe wilde.
Dan verdien je het ook, so the joke is on her .
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 16-03-2015, 16:53
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Dan verdien je het ook, so the joke is on her .
Ze had sowieso wel het één en ander beter kunnen regelen.

Maar ze kon niet opschieten met haar stiefvader ofzo, en haar moeder had ook een beetje een gekke instelling, zovan: 'Zolang je niet hier komt wonen help ik je niet.'
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-03-2015, 17:06
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Oh nahja, ging mij alleen om het Brabant deel.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 16-03-2015, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Best prima.

Ik moest lachen
Oud 16-03-2015, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Goed! Hij moet aan de medicatie (1/8 pil per dag) blijven tot na zijn castratie en daar moet ik even mee wachten tot hij wat groter is. Hij wordt al flink groot, maar hij is echt nog steeds een baby Ik zat laatst te denken het uiterlijk over een maand of 2 te doen, dan is hij bijna 8 maanden.
Hij stuipt heel vaak in zijn slaap en dan ben ik soms bang dat het een aanval wordt, of als hij midden in de nacht op me springt for whatever reason, ben ik gelijk helemaal wakker, omdat ik denk dat er wat aan de hand is. Maar het gaat al weken goed, gelukkig, dus ik ga ervan uit dat het óf de parasiet was, óf epilepsie waar hij overheen is gegroeid.
Oh wat fijn
Oud 16-03-2015, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Ik snap nog steeds niet helemaal hoe/ waarom je dat kan laten gebeuren... (Tenzij je door de pil heen nog zwanger wordt ofzo)
Ze wilde heel graag al jong een kind. En de vader van het kind is nu haar ex. Ze heeft een nieuwe vriend van 25.
Oud 16-03-2015, 22:23
df
Avatar van df
df is offline
Bij tienermoeders moet ik altijd denken aan dat stelletje uit probleemwijken (geloof Duindorp).

''Ja we verwachten een kindje.'' ''Moet je dan nog veel regelen eigenlijk?'' ''Nouja een sociale huurwoning en een uitkering, dat is niet meer zo makkelijk tegenwoordig''

Oud 17-03-2015, 07:18
-Marleen
Avatar van -Marleen
-Marleen is offline
Mijn buurjongen van 15 en zijn vriendin van 14 hebben een dochter. Ze zijn nog steeds bij elkaar, maar bijvoorbeeld op een babyfotoshoot stonden ze kapotchagerijnig op de foto. Het meisje was wel aan de pil, maar is gewoon zwanger geworden en ze had pas door dat ze zwanger is toen abortus niet meer mogelijk was. De oma van haar zorgt nu voor de baby.
Oud 17-03-2015, 07:25
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Goed wel dat die oma verzorgt
Maar ik kan me wel voorstellen dat t best heel wat is wat je al jong stelletje te verduren krijgt als je ineens papa en mama wordt. Als je dat moet combineren met school, nope, wordt je niet blij van.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 17-03-2015, 08:07
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Dat zou mij nooit overkomen zijn
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 17-03-2015, 09:36
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Wow, 14 en 15...
Oud 17-03-2015, 11:46
-Marleen
Avatar van -Marleen
-Marleen is offline
Citaat:
Goed wel dat die oma verzorgt
Maar ik kan me wel voorstellen dat t best heel wat is wat je al jong stelletje te verduren krijgt als je ineens papa en mama wordt. Als je dat moet combineren met school, nope, wordt je niet blij van.
Ja en iedereen wil nu alles van ze weten en samen de baby verzorgen enz. Lijkt mij ook best irritant
Oud 17-03-2015, 16:30
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Best prima.
Potverdorie, cola door mijn neus
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 17-03-2015, 20:06
Verwijderd
Twee koeien staan in de wei. De ene koe zegt tegen de ander: "Ik maak me wel veel zorgen over de gekkekoeienziekte. Het zou toch verschrikkelijk zijn om dat te krijgen". De andere koe antwoordt: "Och, daar hoef ik niet bang voor te zijn. Ik ben toch een helikopter".
Oud 17-03-2015, 20:07
Verwijderd
Een koe staat in de wei. Een duif vliegt over en roept ROEKOE. De koe, beleefd, antwoordt hem: ROEDUIF! ROEDUIF!
Oud 17-03-2015, 20:10
Verwijderd
Er was eens een reformatorisch losgemaakt vrijgemaakt orthodox blabla dominee die GEK was op golven. Dagen bracht hij op de golfbaan door. Op een dag, het was zondag, was het prachtig weer. De lucht zo blauw, het gras zo groen... Hij kon het niet laten en glipte naar de golfbaan. Hij sloeg de bal. Hij ging de verkeerde kant op, kwam in het water terecht, waar een vis hem vooruitduwde, werd opgepikt door een lepelaar, die hem in een konijnenhol gooide, waar hij vlak bij de hole weer uitrolde. Opeens stak een zacht windje op en de bal rolde in de hole... hole-in-one!
In de hemel sloeg Gabriël dit met grote ogen gade. Hij vroeg aan God: "Waarom doet U dit!? Het is zondag! Hij mag helemaal niet golfen!"
God, giechelend: "...en hij kan het aan niemand vertellen!"
Oud 17-03-2015, 20:14
Verwijderd
Oud 17-03-2015, 20:17
Verwijderd
Twee walvissen zijn in een café. De een zegt tegen de ander:
"OOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIAAAAAAAAAAAAAAAAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIII IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIII IIIIIIIIIIIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIOOO OOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIIIAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAA"
De andere walvis antwoordt "het wordt tijd dat je naar huis gaat Kees, je bent echt ladderzat"
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:45.