Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2015, 17:49
studentje16
studentje16 is offline
Hallo,

Dit bericht kan misschien arrogant overkomen, maar ik zal zeggen wat ik er werkelijk allemaal van vind.

Ik werk nu al 3,5 jaar bij een restaurant. Ik ben de 3na langst werkend persoon. Ondanks me 3,5 jaar lange werkervaring en me loyaliteit bij dit restaurant krijg ik totaal geen erkenning. Wat bedoel ik met erkenning? Misschien een beetje leidinggevende rol, verantwoordelijke taken etc. mensen die minder lang werken dan ik krijgen dit namelijk wel.. Bij ons in de restaurant mag niet iedereen afrekenen. Toch zie ik nieuwelingen die niet eens een jaartje in dienst zijn dit geleerd krijgen. Ik werk hier al 3,5 jaar en mij is het nog nooit geleerd. Verder hebben de me twee andere collegas die langer werken dan ik codes gekregen om bepaalde handelingen op de computer uit te voeren. Mij zijn deze codes ook nooit verteld.

Verder zie ik dat mensen die pas een jaartje werken nieuwe werknemers inwerken, ik wordt hiervoor ook nooit gevraagd. Daarnaast zie ik soms de fulltimer (de leidinggevende) soms met andere collegas drukke avonden discussiëren, zoeken naar oplossing mbt tafels, problemen oplossen etcetcetc. Ik word hier nooit bij betrekt.

Het klinkt misschien arrogant, maar van alle mensen die daar werken ben ik de enige die op de universiteit zit. Het is niet zo dat ik niet slim of iets dergelijks ben waardoor ik nooit als beter wordt beschouwd in de team. Door al dit kan ik het ook echt niet trekken wanneer iemand die niet langer dan ik werk taken aan mij gaat geven. Ik trek dat gewoon om 1 of andere reden niet.

Het is niet zo dat ik ook niet goed werk. Er is meerdere malen aan mij op drukke avonden verteld dat ik goed werk en dat ze mij niet kwijt willen.