Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2006, 13:03
NoDoubt
Avatar van NoDoubt
NoDoubt is offline
hey. dit topic zal er wel al heel vaak geweest zijn maar daar geef ik lekker niks om.

de vraag is;
ben jij een merk type?
naar welke winkels ga jij?
ooit kleren bij een 2dehands winkel gekocht?
en kunnen mensen jou in een 'hokje' stoppen qua kleren? zoja, welk hokje?

TS begint dan maar he
- valt wel mee, ik heb wel 1 indian rose broek, ik ga meer voor only en h&m
- only, h&m
- ja op de vlooienmarkt en op waterlooplein <3
- niet echt..denk ik?

maar bij jullie zal dit wel veel spectaculairder zijn hea?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-05-2006, 13:09
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ben niet echt een merktype. dit met de enige reden dat ik niet genoeg geld heb om een merktype te zijn. maar ik ben het wel een beetje want ik geil meer op mensen die nikes aan hebben dan wibra gympies ofzo.

ik ga meestal naar de h&m als ik zin heb om te winkelen, omdat ik daar gewoon altijd slaag en het leuke kleding vind. wel kut als je iemand anders er ook mee ziet lopen maarja.

ik kijk vaak genoeg in 2e hands winkeltjes voor kleding/schoenen maar ik slaag er niet altijd. maar ik heb er wel leuke shirtjes en rokjes gescoord, dus ik loop wel vaak zo'n winkeltje binnen.

en ik ben niet echt in een hokje te stoppen. ja ik pas wel bij een bepaald soort type maar hoe je het noemt zou ik niet weten. het "grijze vest, spijkerbroek, all stars" hokje ofzoiets belachelijks.
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 01-05-2006, 13:17
Back Door Man
Avatar van Back Door Man
Back Door Man is offline
merken vind ik niet echt belangrijk, al is het wel zo dat bepaalde merken spijkerbroeker gewoon een mooier model hebben. verder koop ik best vaak bij de h&m omdat het daar goedkoop is en ze vaak wel leuke dingen hebben.
en ik kijk vrij vaak bij 2de hands winkels en koop er ook wel eens wat.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2006, 13:24
Verwijderd
ben jij een merk type?

stiekem eigenlijk wel gewoon omdat ik het me het eindelijk kan veroorloven dus koop ik wel merkkleding, al blijf ik wel in de fatsoenlijke prijscategorieen...

naar welke winkels ga jij?

america today, h&m, carhartt store, score, britain

ooit kleren bij een 2dehands winkel gekocht?

nope.

en kunnen mensen jou in een 'hokje' stoppen qua kleren? zoja, welk hokje?

dunno
Met citaat reageren
Oud 01-05-2006, 13:35
kabouterkop
Avatar van kabouterkop
kabouterkop is offline
ben jij een merk type?
ik ben zelf nooit gericht op zoek naar een merk als ik winkel maar als het toevallig een merk is, vind ik dat ook niet erg ofzo. Belangrijkst is dat het leuk staat en een beetje betaalbaar natuurlijk .

naar welke winkels ga jij?
bij de H&M, C&A, en WE slaag ik toch vaker dan elders. Maar ik loop elke winkel die me aanspreekt wel ff binnen.

ooit kleren bij een 2dehands winkel gekocht?
nee, maar wel vaak via marktplaats, dat is meestal ook tweedehands.

en kunnen mensen jou in een 'hokje' stoppen qua kleren? zoja, welk hokje?
Mensen vinden me heel netjes/zakelijk kleden (vooral voor mn werk moet dat), in m'n vrijetijd ook vrij casual/netjes maar vaak ook heel tuttig zoals rokjes, pareltjes en hakjes Je zou me echt nooit zien in een sweater of gympies (tenzij ik sport of ziek ben)
__________________
liefde is de wijsheid van de dwazen, liefde is de dwaasheid van de wijzen
Met citaat reageren
Oud 01-05-2006, 13:42
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik geef niets om merken, behalve bij schoenen maar anders loop je kut. En ik ben niet graag een wandelende reclamepop. Voor de rest maakt het me weinig uit, als het maar niet te duur is en het leuk uitziet. Ik weiger meer dan 40 euro te betalen voor een broek en ik weiger meer dan 20 euro te betalen voor een shirt. Dat betekent wel dat ik lang moet zoeken als ik iets nieuws wil, maar dat is niet zo vaak, want ik draag mijn kleren net zo lang tot ze echt letterlijk uit elkaar beginnen te vallen.
Voor band-shirts geef ik eventueel wel iets meer uit, maar alleen als ik het shirt echt mooi vind. Een shirt kopen alleen omdat de naam van een leuke band erop staat doe ik niet.
En ik koop vaker bij c&a, h&m, goedkope winkels in belgie en tweedehandswinkels.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2006, 14:04
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
ik koop eigenlijk 90% van mijn kleding bij mister hennes en mister mauritz. verder duik ik weleens een levi's store in als ik geld teveel heb en op zoek ben naar een broek die 80 euro kost en vervolgens ongelofelijk kut zit. maarja, verder koop ik mijn kleding el cheapo of ik krijg het.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Oud 01-05-2006, 14:05
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
oja heel af en toe koop ik weleens wat bij tweedehandszaak blue velvet in breda, maar meestal laat ik die kleren hangen voor de quasi-intellectuele hippe indiekids onder ons. 't is me ietwat te bohemien af en toe.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Oud 01-05-2006, 14:16
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
- Nee, ik heb wel wat merk, maar niet omdat dat merk is.
-Vooral H&M
-Nee
- H&M-type denk ik
Met citaat reageren
Oud 01-05-2006, 14:49
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
de vraag is;
ben jij een merk type? ja
naar welke winkels ga jij? Linn Fashion in Zwolle en verder van alles
ooit kleren bij een 2dehands winkel gekocht? nee
en kunnen mensen jou in een 'hokje' stoppen qua kleren? zoja, welk hokje? keine ahnung
__________________
Dat dan weer wel.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2006, 15:05
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Ik ben geen merktype, zolang het maar leuk en fijn zit en als het even kan ook nog betaalbaar is, vind ik het allang prima.
Ik ga meestal naar de H&M omdat ze daar toch nog wel leuke en vooral goedkope dingen hebben. Soms spijkerbroeken bij de ONLY, maar die zijn dan weer duurder helaas.
Heb wel eens kleren bij een tweedehandswinkel gekocht, maar niet zo heel veel. Zit meestal niet echt iets tofs tussen.
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Met citaat reageren
Oud 01-05-2006, 15:15
Verwijderd
Spijkerbroeken koop ik meestal wel van een merk, omdat ze vaak mooier zitten en van betere kwaliteit zijn. Vroeger had ik echt alles van een merk, maar die tijd is wel voorbij. Nu koop ik veel bij de H&M. Soms ga ik wel eens tweedehandswinkeltjes in en ik vind af en toe ook wel iets leuks.

Ik zou mezelf niet echt in een hokje kunnen plaatsen.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2006, 15:34
Verwijderd
Ben jij een merk type? Neuh niet echt maar heb wel wat gsus&indian rose und so in de kast hangen. Dat zijn broeken want cheap ass broeken staan me niet
Naar welke winkels ga jij?
H&M, Vero Moda, Kelly's, Wo_men @ Work, ehhhh dat soort winkels.
Ooit kleren bij een 2dehands winkel gekocht?
Ja.
en kunnen mensen jou in een 'hokje' stoppen qua kleren? zoja, welk hokje?
In het hokje: Sneakers, spijkerbroek en shirt.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2006, 15:37
Mindfields
Mindfields is offline
Spijkerbroeken moeten goed en fijn zitten, dus meestal een merk. Heb o.a. Tommy Hilfiger, Ralph Lauren en Gsus. Ben ook nogal klein, heb maat 31/32, en dat is ook nou niet zo'n veelvoorkomende maat dacht ik.
Voor vestjes is Hottopic prima merken weet ik niet eens, als het er maar een beetje leuk uit ziet. Geloof Lucky 13 en dat soort shit.
Shirtjes heb ik van H&M tot Gsus, van alles wat dus. Heb basic dingetjes, maar ook speciale shirtjes die eigenlijk wat boven mijn budget gaan. Vroeger was alles te klein, maar sinds ik wat afgevallen ben en maat 38 heb, pas ik gelukkig overal in.
Schoenen moeten per se een 'goed' merk zijn, ze moeten wel lang mee gaan en lekker lopen, en schoenenreus enzo vertrouw ik niet echt. Heb momenteel Allstars, Asics en Vans.
Heb dus wel veel merkkleding, maar die merken lopen wel uiteen wat 'hokjes' betreft.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 01-05-2006, 15:56
Verwijderd
de vraag is;
ben jij een merk type?

Ja, best wel.
naar welke winkels ga jij?

Funkie House, Daily Rush, Lijfstijl, H&M, Fish & Chips, Independent Outlet.
ooit kleren bij een 2dehands winkel gekocht?
Zeker

en kunnen mensen jou in een 'hokje' stoppen qua kleren? zoja, welk hokje?
Geen idee.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2006, 16:29
NoDoubt
Avatar van NoDoubt
NoDoubt is offline
et valt me op dat veel mensen niet weten in welk hokje ze geplaatst moeten worden
Met citaat reageren
Oud 01-05-2006, 16:32
kruizer
kruizer is offline
Ik vind merken kut.
Broeken haal ik bij de local boerentoko, drie tientjes voor een spijkerbroek die drie jaar meegaat. Kan geen Armani tegenop.

Shirts haal ik meestal op concerten, of mailorders of iets.
Ik ben een metalposeur, ja, als je dan toch om hokjes gaat zeuren.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2006, 22:57
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
ben jij een merk type?
- niet bepaald

naar welke winkels ga jij?
- vooral H&M

ooit kleren bij een 2dehands winkel gekocht?
- ja

en kunnen mensen jou in een 'hokje' stoppen qua kleren? zoja, welk hokje?
- Ik ben goffik.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-05-2006, 08:31
nudiejeans
nudiejeans is offline
- Ehhh, ja eigenlijk wel.....
- Vooral de Rode Winkel, score, garage etc....
- Nee nog nooit, maja paps en mams betalen het ,dus ja....
- I have no idea....
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 08:39
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Nee, geen merken
Winkel nooit
Geen 2e hands winkels
Geen hokjes; ik heb duurdere kleding dan corpsballen hier aan en ik loop ook in bandshirts.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 09:04
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Jah ik koop merken.
Winkel genoeg.
Nooit 2dehands.
val onder de pisnichten
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 09:49
11
Avatar van 11
11 is offline
Als ik een nieuwe broek nodig heb, zoek ik vaak naar een indian rose broek. Op de een of andere manier willen andere broeken niet zo fijn zitten als die van indian rose. Alleen zijn die broeken weer belachelijk duur en koop ik ze meestal in de uitverkoop. Voor de rest ben ik vaak in de H&M te vinden, lekker goedkoop en leuk.
__________________
[S]nutella![/S]
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 09:53
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
ben jij een merk type? ja
naar welke winkels ga jij? men@work, Esprit, Bijenkorf, maar ook gewoon H&M.
ooit kleren bij een 2dehands winkel gekocht? nee
en kunnen mensen jou in een 'hokje' stoppen qua kleren? nee, ik heb verschillende stijlen.
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 12:35
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
ben jij een merk type?
qua kleding niet, koop veel bij H&M, maar qua schoenen wel, ik vertik t om neppe all stars te kopen (al heb ik ze vroeger wel gehad)
naar welke winkels ga jij?
H&M, Britain, soms Blue Moon
ooit kleren bij een 2dehands winkel gekocht?
nee
en kunnen mensen jou in een 'hokje' stoppen qua kleren? zoja,
vroeger wel, alto wat je het wilt noemen. nu is mn kledingstijl aan het veranderen, nu kleed ik me volgens mn principe: nog steeds wat alternatief, maar met stijl
welk hokje?
vroeger alto, nu nog steeds wat alternatief, maar met stijl
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 13:16
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
de vraag is;
ben jij een merk type?
mja..ik zou graag vaker dure jeans willen kopen, en truitjes van bijv. fornarina vind ik superleuk. maar ik koop die merken vaak niet door de prijs.

naar welke winkels ga jij?
h&m, wo_men@work, outlet roermond, altijd anders eigenlijk.

ooit kleren bij een 2dehands winkel gekocht?
ja, maar hier in de buurt zijn niet veel leuke 2ehands winkels, dus niet vaak.

en kunnen mensen jou in een 'hokje' stoppen qua kleren? zoja, welk hokje?
alternatief, maar ook basic en stijl.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-05-2006, 13:58
reno
reno is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 01-05-2006 @ 15:04 :
ik koop eigenlijk 90% van mijn kleding bij mister hennes en mister mauritz. verder duik ik weleens een levi's store in als ik geld teveel heb en op zoek ben naar een broek die 80 euro kost en vervolgens ongelofelijk kut zit. maarja, verder koop ik mijn kleding el cheapo of ik krijg het.
Dit eigenlijk!
Veel merken hebben, naast dat ze belachelijk duur zijn, bovendien van die ontzettend smakeloze opdruksels; ofwel met hun eigen merklogo, ofwel iets wat nergens op slaat (REG.: 12781454, CA). Mij niet gezien , dan maar een 'clean' H&M shirt waar 1000 andere mensen ook in lopen.
__________________
"Give us the child for 8 years and it will be a Bolshevik forever."
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 14:08
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
eigenlijk doe ik alleen maar miskopen als ik de stad in ga om te "winkelen". daarom ga ik ook alleen maar specifiek op zoek naar dingen, of ik koop het tweede hands, met die prijzen kun je je ook niet echt een buil vallen. de andere helft is kleding die mn moeder vroeger droeg, vet gaaf.
dus, om antwoord te geven aan de hoofdvraag, merken zullen me werkelijk aan mn reet roesten.
__________________
my achy breaky heart (8)
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 14:16
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
oja ik weet niet in welk hokje ik hoor maar als er suggesties zijn, zijn ze welkom. wie weet ben ik wel een care-bear of een neo-goth. wie weet.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 18:21
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ben jij een merk type?

Nee, maar als ik iets zie van een merk en ik vind het leuk dan koop ik het, wat dat betrefd ben ik ook impulsief.

naar welke winkels ga jij?

Lekker standaard Britain, skateshops, H&M, zo nu en dan de C&A, of net waar ze iets specifieks hebben. Koop vaak ook shirts etc bij concerten van bands. Ondergoed is gewoon zo cheap mogelijk dus hema, zeeman, zelfs de wibra

ooit kleren bij een 2dehands winkel gekocht?

Nope.

en kunnen mensen jou in een 'hokje' stoppen qua kleren? zoja, welk hokje?

Zolang ik maar geen negerlook of trancenicht uitstraling heb vind ik het best.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 18:22
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 02-05-2006 @ 15:16 :
oja ik weet niet in welk hokje ik hoor maar als er suggesties zijn, zijn ze welkom. wie weet ben ik wel een care-bear of een neo-goth. wie weet.
otjecore!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 18:22
Verwijderd
Het liefste zou ik alles 2de hands kopen. Maar ik koop het meeste bij de H und M.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 19:25
dark princess
Avatar van dark princess
dark princess is offline
ben jij een merk type?
Nee, ik ben geen merk type. Ik hoop vaak wel bij de H&M van divided, maar dat is niet omdat het het merk divided is, maar omdat ze vaak leuke kleding hebben.

naar welke winkels ga jij?
heel veel verschillende winkels, maar vind vaak alleen iets leuks bij de H&M

ooit kleren bij een 2dehands winkel gekocht?
nee

en kunnen mensen jou in een 'hokje' stoppen qua kleren? zoja, welk hokje?
ik denk het niet, de ene keer krijg ik kutalto te horen, maar ook wel eens hippie en mijn broer noemt me ook wel eens kakker, ohja ik heb zelfs gothic wel eens gehoord
__________________
*~ * Big in Japan *~ *
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 20:10
terror koekjes
Avatar van terror koekjes
terror koekjes is offline
ik-koop-alles-bij-h&m-daarom-loop-ik-er-zo-fleurig-bij
__________________
ein weihnachtsmann kommt in die disko
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 21:34
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Ik vind kledingwinkels sowieso niet zo puik, dus ik ga er altijd maar weer vlug vandoor .
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 21:58
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Carn schreef op 02-05-2006 @ 19:21 :
zo nu en dan de C&A
.

Ik ga ook veel naar de H&M. Verder veel Zara, beetje Vero Moda en de laatste tijd zelfs Bershka. . Ik kom redelijk veel in 2dehands winkels maar daar koop ik eerder laarzen/tasjes/riemen dan wollen truien van voor de oorlog. Ik zou wel pumps kopen als ik er op kon lopen. Zelfs de leukste kleren zijn de prijs vaak niet waard, maar ik kom dan ook meestal in dure 2dehands winkels. Merken interesseren me niet veel.

Ik hoop dat ik jullie geholpen heb met deze informatie. Als er nog vragen zijn dan hoor ik het graag. .
__________________
sup birdie.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 22:01
HenkMul
Avatar van HenkMul
HenkMul is offline
Hallo, ik had nog wel een vraag, Tom Violence. Waarom ben je niet susceptibel voor de aanblik van een merk?
__________________
Uit de slobber gewassen kluit.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-05-2006, 22:03
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
Dat doet de deur dicht. says:
je weet toch dat ik een teef ben met uitleggen
Dat doet de deur dicht. says:
ik kan het niet
Autechre. says:
Je bent een teef.
__________________
sup birdie.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 22:10
merels
Avatar van merels
merels is offline
ik koop niet zoveel bij de hennes, ik was er gister sinds tijden. het is opzich leuk maar te duidelijk van de H&M/iedereen loopt erin. ik koop vooral tweedehands de laatste maanden. soms mango of zara (de zara is kkkwaliteit). ik vind de mango wel tof maar prijs/kwaliteit is niet super. ik geef niets om merken, ik probeer bepaalde merken wel te mijden wat an sich op hetzelfde neerkomt.
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 22:19
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
ik ga voornamelijk naar de h&m, zara en mango, soms stap ik nog een tweedehandswinkeltje binnen om te ontdekken dat ze voor gedragen pumps zonder blikken of blozen €35,- durven te vragen. De laatste tijd ga ik vaak marktplaats af
__________________
Bij het denken aan de liefde heb ik de liefde lief en 't is de liefde tot u, geliefde die mij tot die liefde hief
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 16:25
NoDoubt
Avatar van NoDoubt
NoDoubt is offline
die outlet in roermond, is die leuk?
want ik ga daar zaterdag heen
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 23:38
punxnotdead
Avatar van punxnotdead
punxnotdead is offline
merken typje: Ik heb wel best veel merkkleding. Ik zoek gewoon altijd mooie kleren en dan blijkt daar vaak een merkje aan te hangen. Ik heb het eigenlijk liever niet maarja ik kan gewoon niet zo vaak iets vinden wat me aanspreekt bij de h&m ofzo.
verder koop ik niet zo vaak kleren dus dat compenseert de prijs weer ofzo...

Winkels.: In eindhoven: E-motion, chill-out(bijenkorf), Second floor.
2e hands: soms
hokje: nee...
__________________
"I've got a fever and the only prescription is MORE COWBELL"
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 11:31
NoDoubt
Avatar van NoDoubt
NoDoubt is offline
Citaat:
Sal schreef op 04-05-2006 @ 00:38 :
merken typje: Ik heb wel best veel merkkleding. Ik zoek gewoon altijd mooie kleren en dan blijkt daar vaak een merkje aan te hangen. Ik heb het eigenlijk liever niet maarja ik kan gewoon niet zo vaak iets vinden wat me aanspreekt bij de h&m ofzo.
verder koop ik niet zo vaak kleren dus dat compenseert de prijs weer ofzo...

Winkels.: In eindhoven: E-motion, chill-out(bijenkorf), Second floor.
2e hands: soms
hokje: nee...
waarom shop jij in eindhoven als je in breda woont?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 11:39
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
NoDoubt schreef op 03-05-2006 @ 17:25 :
die outlet in roermond, is die leuk?
want ik ga daar zaterdag heen
ja opzich wel..veel dure merkenwinkels.
er is een vans, fred perry, ralph lauren, benetton, lee/wrangler, levi's, ehm en nog veel meer winkeloutlets.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 13:48
Verwijderd
ik kocht vroegah altijd bij de h&m maar ik kan er tegenwoordig vaak niets vinden. de kleren van de h&m die ik heb blijven niet mooi, maar ik weet niet of dat de kwaliteit is of mn m00der die niet kan wassen

ik koop bijna al mn kleren bij de Bijenkorf, en 2ehandswinkeltjes vind ik gaaf, alleen mijn maat is al vaak uit.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 13:51
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
jukeboxxx schreef op 04-05-2006 @ 14:48 :
(...) alleen mijn maat is al vaak uit.
ja want jij bent kei fatsig
nee hoor geintje ik snap je wel. met je doorsnee maatje.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 14:11
punxnotdead
Avatar van punxnotdead
punxnotdead is offline
Citaat:
NoDoubt schreef op 04-05-2006 @ 12:31 :
waarom shop jij in eindhoven als je in breda woont?
uhm ja.. breda niet zo veel leuke winkels ofzo. allen BONK is wel ok En eindhoven is dichter bij mijn ouderlijk huis
__________________
"I've got a fever and the only prescription is MORE COWBELL"
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 15:40
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Citaat:
NoDoubt schreef op 04-05-2006 @ 12:31 :
waarom shop jij in eindhoven als je in breda woont?
Ja stel je voor dat je eens in een ANDERE stad dan je woonplaats gaat shoppen
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 16:32
Verwijderd
Vooral h&m, manatwork, rambam, jackjones, bijenkorf. Spijkerbroeken moeten wel van een kwalitatief goed merk zijn want ik heb een hekel aan goedkope broeken die binnen no-time verrot zijn. Het liefst winkel ik in Londen of Parijs maar dat is niet op een wekelijkse basis, wel jaarlijks.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 16:58
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
ik ga vaak naar suffe winkels waar geen enkele jongeling gaat (voor de belgen, E5- mode bv ) maar meestal vinden mensen mn kleren toch mooi, ofzo.
verder oxfam solidariteitswinkel en h&m. broeken wel van een merk, maar ik heb maar 1 broek.
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 17:01
NoDoubt
Avatar van NoDoubt
NoDoubt is offline
Citaat:
L_angel schreef op 04-05-2006 @ 16:40 :
Ja stel je voor dat je eens in een ANDERE stad dan je woonplaats gaat shoppen
pff.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Nou jongens vertel waar je naar verlangt !!!
ZerO
402 08-08-2006 13:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:00.