Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2006, 23:59
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Aangezien we hier op een scholieren forum zitten (nee joh, echt waar?) leek het mij wel vrij logisch om een topic te openen over opleidingen. Dus: Watvoor opleiding doen jullie nu (en eventueel welke gaan jullie daarna doen) en hoe moet dat bijdragen aan jullie latere lifestyle. Wat doe je er nu aan om later te kunnen leven zoals jij dat wilt.

TS begint:
Ik heb mijn school en mijn toekomst behoorlijk verkloot door in 5VWO te stoppen. Maar ik ga nu hard mijn best doen om verder te leren als Audiovisueel technica, zodat ik kan werken met de dingen waar ik van hou. Namelijk muziek en theater.
Ik hoop èèn dag met geweldige bands te mogen touren, theaterproducties tot stand te kunnen brengen of achter de schermen te kunnen werken bij de televisie. En als ik zeg televisie bedoel ik natuurlijk de BBC. Want mijn gehele carriere moet zich natuurlijk wel afspelen in Engeland. Alwaar ik zal wonen in een klein en hip appartementje in een wijk vol met Indiers en waar de kebabs je om de oren vliegen.
Nu allemaal een gevalletje van wishful thinking, maar ik ga m'n best doen en kijken hoe ver ik kom.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.

Laatst gewijzigd op 03-05-2006 om 00:02.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-05-2006, 00:26
__
Avatar van __
__ is offline
ik zit nu in het examenjaar van het gymnasium en eh ik hoop over 2 maanden oid mn diploma in teh pocket te hebben zodat ik volgend jaar sociologie in rotterdam kan ga studeren wat ik daarmee 'later wil worden' weet ik nog niet, zie het eerder als een studie van algemene kennis ofzo. eerst maar eens mn diploma binnen zien te halen he.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 00:27
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Ik doe nu Media&entertainment management ( jaar 2) op Inholland. JAJA ik ben zwaar de lul maar goed ik ga niet stoppen want ik ben al zo ver en ik vind mijn opleiding best makkelijk en best ok. Hierna wil ik of aan de uni film&tv en theaterwetenschappen studeren of journalistiek. Allebei verkorte versies want nog 4 jaar kan ik niet meer aan.

Ik wil later een afwisselende baan hebben en met mijn achtergrond moet dat lukken. Ik haat 9 tot 5 banen en ik zou er zeer ongelukkig van worden. Dus vandaar.
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 01:17
Verwijderd
tot nu toe

vwo 5 jaar
mbo 2 jaar
hbo 3 jaar
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 01:19
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik doe de pabo en dat is best leuk maar ik wil zeker niet de rest van mijn leven voor de klas staan. Maar ik zou het ook niet erg vinden om dat een jaar of 5 a 10 te doen.
Wat ik daarna doe weet ik niet, er zijn ontzettend veel dingen die ik graag eens zou doen. Een eigen platenzaak of cafe hebben, prentenboeken schrijven en tekenen, een CD opnemen, websites maken, muziek etc etc etc. Dus ik denk dat één van die dingen wel moet lukken.
Ik moet nog 1 jaar hierna en en dan zie ik wel weer verder. Vooruit plannen is voor controlefreaks.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 01:59
Verwijderd
Ik doe 8 jaar over m'n VWO omdat ik een chaoot ben, dat is al een goed begin.

Hierna ga ik Wijsbegeerte studeren aan de UvA of in Utrecht, of richting kunstacademie, waarschijnlijk de AHK of de HKU. Aangezien ik al jaren twijfel tussen die twee, Wijsbegeerte en kunstacademie, heb ik besloten dat als ik het volgend jaar nog steeds niet weet, ik er gewoon een dobbelsteen om gooi. Kunstacademie op 4+. Het moet niet bijster veel uitmaken, want het zijn toch allebei boutstudies waar ik niks mee kan.

Mijn plannen voor de toekomst zijn onder andere briljant kunstenaar worden, de Nobelprijs voor de vrede krijgen, een politiek en economisch systeem uitvinden dat wél werkt en achter de zin van het leven komen. Moet lukken, lijkt me zo.

Laatst gewijzigd op 03-05-2006 om 06:36.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 06:29
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Ik eehh. .
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 06:30
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Al denk ik dat ik na de zomer wel weer eens een nieuwe poging ga doen.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 06:41
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
ik heb vwo gedaan. nu doe ik algemene gezondheidswetenschappen aan de VU
en dat is op zich best leuk, maar het is wel makkelijk, veel makkelijker dan de middelbare school en je hoeft ook alleen maar te leren, je hoeft bijna nooit na te denken. ook zitten er 946985689 meisjes op en 9 jongens en 90 % is uitgeloot voor geneeskunde. ook schijnt het eerste jaar een soort selectiejaar te zijn en dat het daarna alleen nog maar makkelijker wordt maar ja eigenlijk is mijn passie geneeskunde, maar door die stomme KKKKKKKKloting doe ik nu dus dit.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 06:48
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
oh ja ook lijkt het me erg leuk om later bij de GGD te gaan werken
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 07:49
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
ZerO schreef op 03-05-2006 @ 01:27 :
Ik doe nu Media&entertainment management ( jaar 2) op Inholland.
Schijnt niet echt een goede school zijn, klopt dat?
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 08:02
terror koekjes
Avatar van terror koekjes
terror koekjes is offline
Ik-ben-een-keer-of-twintig-gestopt-met-school-maar-omdat-ik-dan-volgend-jaar-21-ben-doe-ik-misschien-wel-een-poginkje-hbo
__________________
ein weihnachtsmann kommt in die disko
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 08:15
Lugosi
Avatar van Lugosi
Lugosi is offline
ik zit nu in eindexamenklas gymnasium en ik ga slagen zoals het er nu uitziet dan volgend jaar nederlandse taal & cultuur studeren. dan word ik natuurlijk hoogleraar en ineens heel erg invloedrijk met allerlei connecties enzo weet ik veel en ga ik de hele Nederlandse spelling weer omgooien maar wel dat het allemaal heel logisch wordt. ach ik zie wel hoe het balletje rolt, eerst maar eens mijn diploma inderdaad halen.
__________________
Ik fantaseer niets, ik herinner me dingen die nooit gebeurd zijn.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 08:22
Verwijderd
4 jaar mavo gedaan
4 jaar MBO ict gedaan
half jaar HBO CMV gedaan

en nu werk ik en hoop ik volgend jaar te worden toegelaten op de HKU om daar een opleiding studiotechniek te gaan volgen en zo niet ga ik waarschijnlijk SAE doen. verder zie ik wel wat de toekomst me brengt, ik ben niet zo'n planner.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 08:37
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
MadameMissy schreef op 03-05-2006 @ 08:49 :
Schijnt niet echt een goede school zijn, klopt dat?
het schijnt dat de meeste hbo opleidingen slecht geregeld zijn en dat is
inholland duidelijk een voorbeeld van
qua leerstof is het best ok, maar ik zou je inholland niet aanraden.
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 08:53
Verwijderd
Klas 1 & 2 Havo/Vwo
Klas 3 & 4 VMBO
Klas 4 weer Havo, en dat ben ik beu dus ga ik naar de zomer naar de volwassenHavo, en daarna als het even meezit een jaar volwassenVwo.

Hoe dat bij gaat dragen aan mijn lifestyle weet ik nog niet. Ik denk dat ik net als Paranoide Wijsbegeerte wil gaan studeren. Maar dat weet ik nog niet zeker.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 08:59
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
Na een glansrijke loopbaan op het vwo, besloot ik Cognitieve Kunstmatige Intelligentie te gaan doen (jaja). Maar de Uithof stond me tegen, Utrecht stond me tegen, en de afwezigheid van de sociale vaardigheden van mijn medestudententen ook. Ik ben er al vrij snel mee gestopt en inmiddels zit ik in het tweede jaar van Psychologie. Ik ga de richting Cognitive Science kiezen, wat vakken van informatica/KI erbij volgen en uiteindelijk wil ik het onderzoek in
__________________
Bij het denken aan de liefde heb ik de liefde lief en 't is de liefde tot u, geliefde die mij tot die liefde hief
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 09:02
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Na 6 jaar vwo, was ik vol goede moede aan de studie Klassieke Talen begonnen, omdat me dat wel leuk en interessant leek en ik gek ben op alles uit de Oudheid.
Helaas ben ik verpest door de tweede fase, want na mijn eerste paar blokken kwam ik erachter dat alles op het laatste moment doen niet echt werkt De rest van het jaar hopeloos achter gelegen en alles proberen in te halen, maar het mocht niet baten.
Dus nu ben ik opnieuw eerstejaars alleen dan met Engels en het is echt tof Ik haal mijn studiepunten en met een beetje geluk en ijver ook nog eens mijn P dit jaar.
Ik wil in m'n 3e jaar gaan studeren in Engeland, want ja daar ben ik ook gek op. Of een half jaar of gewoon een jaar en dan daar mijn bachelor scriptie maken, dat staat nog open.
Wat ik hierna wil gaan doen weet ik nog niet, dat zie ik dan wel weer.
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-05-2006, 09:10
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Na mijn vwo ging ik geschiedenis studeren en ik ben nu al 3 jaar bezig met mijn eerste 2 jaar halen . Maar ik doe er ook een minor Film&TV bij en dat is de sjit. Ook volg ik een meesterklas filmkritiek. En volgend jaar mag ik mijn bachelorscriptie schrijven en wil ik nog journalistiek erbij doen.
Dus ja ik wil iets doen met film of journalistiek of allebei. Want dat is gaaf.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 09:51
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Ik heb netjes in 6 jaar mijn wvo gehaald, had ik nooit gedacht.
Nu studeer ik geschiedenis in Utrecht. Maar wat L_angel ook al zei, door de tweede fase lukt het dus niet om alles op het laatste moment te doen. Dus loop ik hopeloos achter en heb ik pas 7,5 studiepunt... Ok misschien wel verkeerde studie want het is echt enorm veel en ik werk hiernaast ook nog 30 uur in de week...
Ik ga me nu volledig storten op de laatste 3 vakken en hopelijk heb ik dan nog genoeg studiepunten voor het tweede jaar. Anders kap ik er mee en ga ik kunstgeschiedenis doen.
Lijkt me leuker, en makkelijk al kan je er veel minder mee...
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 09:55
Verwijderd
4vwo twee keer gedaan
nu 5vwo

maar ik ben bang dat ik weer blijf zitten omdat ik alles verkloot. ik weet nog niet wat ik hierna wil gaan doen, ik denk communicatie want ik kan heel goed communiceren. In ieder geval wel een universitaire opleiding want ik doe nu sowieso al 7 jaar over dat kut vwo dan wil ik er ook iets mee doen ZEG MAAR.

maar ik trouw later een rijke vent en ga dan de hele dag thuis zitten dus zz boeient
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 09:57
Snuitermans
Snuitermans is offline
Rrrechten.
__________________
Fingerspitzengefühl.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 09:58
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ik heb in 6 jaar m'n vwo gehaald en ben nu bezig met mijn eerste jaar lerarenopleiding geschiedenis en dat is zo ontzettend SAAI dat ik ermee ga stoppen en volgend jaar taal&cultuur studies ga doen aan de uni in Utrecht. Dan wil ik mijn master doen in internationale betrekkingen en dan ga ik later ontwikkelingssamenwerking doen of werken bij Human Rights Watch oid.
__________________
look back and laugh
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 10:05
Verwijderd
Ik heb eerst zes jaar VWO gedaan en daarna ben ik naar Groningen gegaan om daar International Economics & Business aan de RUG te studeren. Dit had ik echter na een half jaar wel gezien, waarop ik besloot om hbo te gaan doen. Ik studeer nu International Business & Languages en ik moet nog anderhalf jaar. Daarna ga ik meteen weer terug naar de uni, want ik heb het echt gehad hier.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 10:11
Back Door Man
Avatar van Back Door Man
Back Door Man is offline
ik heb mijn middelbare school verneukt door gebrek aan motivatie, toch ben ik op de kunstacademie gekomen.

saai topic trouwens.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-05-2006, 10:19
Verwijderd
als ik nog 3 weken mijn best doe, heb ik een gymnasium diploma op zak
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 10:49
Verwijderd
ik moet nog 2 jaar VWO N&T/N&G en dan iets in de richting van biotechnologie in WAgeningen gok ik zo.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 11:03
Mindfields
Mindfields is offline
Vind het allemaal wel leuk om te lezen.

Ik zit in 5 gymnasium, C&M met vakken zoals Grieks en filosofie en ga er met een beetje geluk 7 jaar over doen, dat is wel de planning. Hierna wil ik er misschien ff een jaartje 'tussenuit' naar Amerika, geen highschool, maar gewoon werken. Daarna wil ik American Studies gaan doen in Groningen.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 11:04
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Ik heb wel zes jaar vwo en een propedeuse psychologie gedaan, maar dat is dan ook kksimpel .
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 11:06
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
nog 1 maandje doorbikkelen en dan heb ik mijn vwodiploma.
en dan ga ik engelse taal en cultuur in utrecht doen, want dat is echt supervet.
dan ga ik in engeland een tijdje studeren. verder wil ik ook nog iets met journalistiek, of misschien (kunst)geschiedenis erbij doen, want ik wil gewoon heel veel.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 11:09
Verwijderd
Ik heb mijn middelbare school verneukt door eerst in 2havo veel ziek te zijn waardoor ik dat jaar niet haalde, toen bleef ik weer zitten in 3havo omdat ik een losbandige tiener was (uhuh), na veel gepraat met school mocht ik naar 4vmbo waar ik gezellig tussen alle sjonnies en anita's mn diploma op mijn sloffen haalde.

Nu studeer ik Kunst, Cultuur en Media in Utrecht en het is echt super leuk. Ik heb nog 3 (of 2, als ik 'm versneld ga doen) jaar voor de boeg en ik wil hierna graag Theatre and Education doen aan de HKU zodat ik later kindjes les kan geven in drama op een jeugdtheaterschool .
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 11:26
Verwijderd
Ik zit nu in 5VWO (C&M) en het gaat me allemaal vrij makkelijk af. Volgend jaar examen doen en dan een jaartje in Frankrijk naar de middelbare school, om lekker weg te zijn enzo.
Daarna studeren, waarschijnlijk UvA, misschien niet.
Opties: Media & Cultuur, Cultuurwetenschappen, Pedagogiek, Frans, Filosofie.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 11:35
Verwijderd
hbo he, omdat dat makkelijk is
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 11:51
Hagel
Hagel is offline
heb 6 jaar middelbare school gedaan (tot havo 3 toen mavo en weer terug naar havo + gezakt voor examen 1x) Daarna heb ik 1 jaar lo engels 2e graads gedaan en een eventjes engelse taal en cultuur. Zit nu in het tweede jaar hbo-V en ik ga richting kind en jeugd psychiatrie. Hierna wil ik nog wel door studeren, ik ga hbo-v denk ik combineren met voeding en dietiek.
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 12:14
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Ik zit nu 6 jaar op het vwo en moet nog 2 jaar. De eerste keer dat ik bleef zitten was het mijn eigen schuld, de tweede keer ben ik heel lang ziek geweest en de school hield mij tot aan de rapportvergadering voor dat ik over zou gaan en een aantal dingen dan het jaar daarop mocht inhalen, wat dus niet zo was hiephoi.
Hierna wil ik culturele antropologie in Nijmegen gaan studeren en dan later huisvrouw worden.
__________________
wat een heerlijkheid
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 12:15
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 03-05-2006 @ 12:09 :
toen bleef ik weer zitten in 3havo omdat ik een losbandige tiener was (uhuh),
Los van dat ik me hier weinig bij voor kan stellen blijf je daar niet om zitten.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-05-2006, 12:16
*amélie*
*amélie* is offline
Na het vwo heb ik een jaar pedag.wetenschappen in Utrecht gestudeerd, maar de Uithof is kut en de manier van onderwijs is nog kutter. Dus ik ben naar SPH overgestapt aan de HvA, want daar mag het in 3 jaar ipv 4. Dat vind ik nog steeds tof, maar TE makkelijk. Dus dit jaar maar weer pedag.wetenschappen erbij maar dan aan de UvA en dat is Volgend jaar ga ik mijn derdejaarsstage in de kinderpsychiatrie lopen en daar heb ik kkveel zin in.

Bijdrage aan later lifestyle is dat ik lekker praktisch bezig ben en niet om een kantoortje onderzoeken doe over mensen. En dat je er veelzijdig is. Dus als ik het beu ben, ga ik gewoon naar een andere doelgroep.

Als ik een diploma heb wil ik eerst voor een tijd naar Zuid-Amerika of Afrika om straatkindjes te helpen.
__________________
You can't milk a cow with your hands in your pants
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 12:17
Verwijderd
Ik heb eerst Werktuigbouwkunde gevolgd tot het 3e jaar, niet afgemaakt wegens gebrek aan motivatie en interesse. Toen een jaartje gewerkt waarop ik vervolgens Multimedia en Vormgeving ben gaan volgen, na een half jaartje ben ik daar ook mee gestopt, de reden ervan is me zelf nog niet helemaal duidelijk. En momenteel zit ik zonder werk of opleiding, ik wil wel nog een opleiding gaan volgen alleen heb ik nog geen enkel idee wat. Ik vind een hele boel interessant alleen allemaal niet interessant genoeg.
Mja ik zie wel wat ervan komt.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 12:43
SugarCoatedSour
Avatar van SugarCoatedSour
SugarCoatedSour is offline
5 jaar Havo (te makkelijk), 4 jaar HTS (AOT in A'dam), ook te makkelijk. Mezelf wat moeilijker gemaakt door de meest onmogelijke modellen en simulaties te ontwerpen waarbij ik naar de TU moest voor begeleiding. Daarna master Sustainable Development (Energy&Materials) aan UU en een bijna halve master SEPAM (Systems Engineering and Policy Analysis)aan TU Delft. Dat nu allemaal bijna afgerond, dit is allemaal wel uitdagend geweest. Nu eerst maar eens reizen en dan de grotere ingenieursbureaus (DHV, Arcadis, Witteveen&Bos) van NL benaderen en hopen dat ze een post doc voor me willen betalen met een paar jaar.
__________________
What pawns we have become in this bland little play: sugar. coated. sour
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 12:47
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Van Ath naar Havo omdat men bij mij niet aan moet komen met getallenreeksen en formules etc.
Jaartje Grafische Vormgeving en Algemene Kunstgeschiedenis
CMV.
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 12:47
Verwijderd
Citaat:
Broeder schreef op 03-05-2006 @ 13:15 :
Los van dat ik me hier weinig bij voor kan stellen blijf je daar niet om zitten.
Ik deed gewoon niks aan school.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 13:13
morango
Avatar van morango
morango is offline
Ik ben in 4 Havo gestopt,
ik had totaal geen motivatie, vond de helft van de vakken onzin en hield me met hele andere dingen bezig dan school. Mijn rapport was zo waardeloos en dat in combinatie met mijn inzet en gedrag heeft het ertoe geleid dat zowel school als ikzelf het niet meer zag zitten.

Nu doe ik de opleiding verpleegkunde, en zit in het derde jaar, vind het hartstikke leuk en niet zo moeilijk en kan het goed combineren met m'n andere bezigheden.
__________________
tralala
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 13:20
HenkMul
Avatar van HenkMul
HenkMul is offline
Eerst verneukte ik een jaar lang politicologie, omdat psychedelische uitjes leuker waren. Nu staar ik al drie jaar naar het plafond met filosofie. Volgend jaar begin ik aan een hoop management- en journalistiekcursussen, zodat ik alsnog een glansrijke carrière kan opbouwen en voor m'n dertigste een penthouse in New York bezit, ''.
__________________
Uit de slobber gewassen kluit.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 13:32
Verwijderd
ik doe CMV maar moet zeggen dat ik wel twijfel, wellicht als ik mijn P heb psychologie doen maar heb nog geen enkel idee.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 13:55
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 03-05-2006 @ 14:32 :
ik doe CMV maar moet zeggen dat ik wel twijfel, wellicht als ik mijn P heb psychologie doen maar heb nog geen enkel idee.
Competentieleren of oude school cijfers scoren?
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 14:02
Verwijderd
competentieleer
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 14:13
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 03-05-2006 @ 15:02 :
competentieleer
Same here...Soms handig, vaak een pain in the ass door verwarde docenten die hun draai in dat systeem nog moeten vinden als een varken in een nieuw modderbad.
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 14:33
merels
Avatar van merels
merels is offline
Hopelijk heb ik over een maandje mijn vwo-diploma. Daarna ga ik een tijdje naar Parijs en Zuid-Amerika, het jaar daarop waarschijnlijk Gedrag en Samenleving aan de UvA. Eigenlijk lijkt Sociologie mij leuker maar deze opleiding is iets breder georienteerd. Ik vind Criminologie ook interessant.
Als het goed is spreek ik wel Frans over jaar yess (en een beetje Spaans of course).
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 14:40
Verwijderd
4 jaar havo
3 jaar mbo

toen ik voor de 1e keer in havo 3 zat, deed ik niets, want ik snapte niets van wiskunde, scheikunde, natuurkunde, economie en nederlands. toen bleef ik zitten. 2e keer ging veel beter, maar ik had geen zin meer, en toen zeiden ze op school "OH SPW IS HEEL LEUK BLABLABLA", dus toen ging ik spw doen. de eerste paar weken waren wel leuk, maar daarna niet meer. maar het was wel kksimpel en ik hoefde niets te doen, dus ik besloot om de spw maar af te maken. en nu gaat het perrfect, en over minder dan een jaar heb ik eindelijk een keer een diploma. en dan wil ik waarschijnlijk een lerarenopleiding omgangskunde doen oid.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 15:33
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
6 jaar middelbare school, havo gehaald

en nu zit ik op de kunstacademie maar ik twijfel, maarja..wat moet ik anders doen niks interessseert me verder.
__________________
bonnie and clyde
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:49.