Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-10-2011, 16:50
icetea296
Avatar van icetea296
icetea296 is offline
hallo ik ben verliefd op iemand ik ken haar nog niet zo heel lang maar ze is een schat helaas praat ze niet zoveel op msn en in het egt haar vriendinnen weten dat ik haar leuk vind en heb tegen hun verteld dat ze niks moet zeggen tegen haar maar als ik haar zie of tegen haar praat weet ik na een paar zinnen niks meer te zeggen zijn hier tips voor

en ik wil bijv morgen tegen haar zeggen je bent egt heel lief enzo gewoon een beetje slijmen maar ik weet al dat ze bedankt enzo gaat zeggen en voor de rest nietzoveel waarschijnlijk weet zij ook niet egt wat ze moet zeggen. maar dat gaat wel vanzelf wel over

maar zijn er tips voor dat ik niet zo verlegen moet zijn als ik tegen haar praat
alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-10-2011, 17:29
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Realiseer je in de eerste plaats dat zij dus nog verlegener is.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 17-10-2011, 17:57
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Dubbel post
Met citaat reageren
Oud 17-10-2011, 18:00
Verwijderd
Je kent haar niet zo lang, ze praat nauwelijks op msn of in het 'egt' en toch is ze een schat.

Verder kan je geeneens een degelijk gesprek met haar voeren maar je wil wel morgen gaan slijmen.



wat.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2011, 18:58
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Met citaat reageren
Oud 17-10-2011, 21:23
~Onmymind
~Onmymind is offline
Misschien moet je haar ook een beetje beter in het echt leren kennen. En langere gesprekken voeren dan een paar zinnen. En je zit ook nog met een klein probleempje: Je weet na een paar zinnen al niks meer te zeggen, zeg je. Hoe wil je dan gaan slijmen? Dan sla je toch ook dicht?

xx'
Met citaat reageren
Oud 17-10-2011, 23:10
Mark1991
Avatar van Mark1991
Mark1991 is offline
Laat dat slijmen nog effe wachten, daar knappen meisjes op af.
Beter is om te zorgen voor een comfortabele, gezellige sfeer tussen jullie. Dat kan door msn maar beter is in het echt. Maak grapjes, luister naar haar en vraag bijvoorbeeld hoe haar weekend was. Als dat goed gaat ga je pas laten merken dat je haar leuk vindt en dat je leuke dingen met haar wilt doen.
Succes Mark
__________________
Ik verdien veel geld op internet! : http://www.euroclix.nl/index?SRef=xwZG2vV7kfcVAScQ
Met citaat reageren
Oud 18-10-2011, 07:34
Verwijderd
Citaat:
Je kent haar niet zo lang, ze praat nauwelijks op msn of in het 'egt' en toch is ze een schat.

Verder kan je geeneens een degelijk gesprek met haar voeren maar je wil wel morgen gaan slijmen.



wat.


@TS: Vanuit het niets beginnen te slijmen is een ontzettend slecht idee.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2011, 07:53
Verwijderd
Ja, wat moet ze dan zeggen, als iemand die ze nauwelijks kent ineens tegen haar gaat lopen slijmen? Als ze 'bedankt' zegt kom je er nog goed vanaf

Maargoed, als jij tegen haar praat en normale dingen zegt en vragen stelt enzo, en zij reageert nauwelijks, dan zijn er zo'n beetje twee opties: ze is superverlegen of het klikt gewoon niet. Dat eerste wordt vanzelf minder, maar doe dan rustig aan, hou het bij normale gesprekken en stel open vragen zoals 'wat heb je gedaan dit weekend'. Reageer op wat zij zegt en zeg daarbij zelf dingen waar zij ook weer op kan reageren, dus niet alleen 'goh' of 'aha' ofzo.
Wordt die verlegenheid nou niet minder, dan klikt het gewoon niet tussen jullie. Dan kun je wel zeggen dat je verliefd bent, maar dat ben je dan alleen op wie je dénkt dat ze is, niet op wie ze echt is.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2011, 09:26
Verwijderd
Nouja, je zou eens wat aan je Nederlands kunnen doen, dat scheelt alvast een punt waarop ze zal afknappen.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2011, 10:04
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Je kent haar niet zo lang, ze praat nauwelijks op msn of in het 'egt' en toch is ze een schat.

Verder kan je geeneens een degelijk gesprek met haar voeren maar je wil wel morgen gaan slijmen.



wat.


Ja, dat.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2011, 16:24
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Maak is een gewoon luchtig praatje met haar, en leer haar is beter kennen.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine improvisaaitie #1295
Verwijderd
500 28-01-2011 17:24
Liefde & Relatie jaloers en schrik
loko
7 12-01-2011 15:08
Liefde & Relatie Ik weet niet wat ik moet doen
Choisai
9 11-01-2009 19:01
Liefde & Relatie verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$]
Oktober
9 21-03-2004 14:54
Liefde & Relatie What to do.... :(
Chosen
17 13-10-2003 10:58
Psychologie Wat moet ik hiermee?
MazeMouse
15 11-01-2003 10:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:54.