Oud 04-01-2009, 22:03
Verwijderd
Stel je hebt nog 5 maanden te leven doordat je kanker is uitgezaaid. Doctoren geven je 5 maanden en weigeren te opereren. Je bent dus opgegeven. Wat zou je doen?

Ga je al je geld opzuipen, je begrafenis of crematie zeer goed voorbereiden? Zou nog ergens heen willen? Zou je iemand nog wel eens willen zien? Zou je zelfmoord of euthanasie plegen? Zou je nog voor 2 maanden een baan nemen waarvan je altijd al had gedroomd, ga je gekke dingen doen of leef je gewoon door tot het einde? WAT ZOU JE DOEN?

Ikzelf zou een keer met een breekijzer of een moker alles stukslaan wat ik s' nachts tegen zou komen. Ook zou ik een keer inbreken in een huis en alles meenemen. Joyriden in andermans auto en dan totalloss rijden lijkt me ook nog een keer geweldig om nog één keer te doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-01-2009, 22:05
Verwijderd
Neuken.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2009, 22:07
Verwijderd
Clichetopics openen om anderen te pesten.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2009, 22:11
Verwijderd
Een staatsgreep plegen.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2009, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Ikzelf zou een keer met een breekijzer of een moker alles stukslaan wat ik s' nachts tegen zou komen. Ook zou ik een keer inbreken in een huis en alles meenemen. Joyriden in andermans auto en dan totalloss rijden lijkt me ook nog een keer geweldig om nog één keer te doen.


Omdat jij stervende bent, lijkt het je leuk om andermans spullen te slopen?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2009, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Stel je hebt nog 5 maanden te leven doordat je kanker is uitgezaaid. Doctoren geven je 5 maanden en weigeren te opereren. Je bent dus opgegeven. Wat zou je doen?

Ga je al je geld opzuipen, je begrafenis of crematie zeer goed voorbereiden? Zou nog ergens heen willen? Zou je iemand nog wel eens willen zien? Zou je zelfmoord of euthanasie plegen? Zou je nog voor 2 maanden een baan nemen waarvan je altijd al had gedroomd, ga je gekke dingen doen of leef je gewoon door tot het einde? WAT ZOU JE DOEN?

Ikzelf zou een keer met een breekijzer of een moker alles stukslaan wat ik s' nachts tegen zou komen. Ook zou ik een keer inbreken in een huis en alles meenemen. Joyriden in andermans auto en dan totalloss rijden lijkt me ook nog een keer geweldig om nog één keer te doen.

Ja 's nachts alles kapotslaan ;d;;;D en dan de rest van je 5 maanden in je cel in slow motion doodgaan!

Nee natuurlijk niet lieve jongen. Ik zou echt als een malle uitgaan zuipen en feesten en mijn leven er in 5 maanden doorheen jassen. Maar dat lukt vast niet met die kankeromstandigheden.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2009, 23:11
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
slapen als een malle
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 04-01-2009, 23:13
Verwijderd
Stoppen met mijn studie. Paar maanden doorbrengen in Zuid-Afrika, of anders wat rondreizen op verschillende plekken. Gekke videoberichtjes voor iedereen achterlaten. Ofzo. Vast niet maar toch.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2009, 23:14
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Zuid Afrika. WHY?!
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 04-01-2009, 23:14
Laisve
Avatar van Laisve
Laisve is offline
Aids.
__________________
Noudat jy swyg is daar niks meer / vir my om ooit nog te begeer / buiten die tydstip waarop ek / dieselfde stilte mag betrek
Met citaat reageren
Oud 04-01-2009, 23:15
Verwijderd
Citaat:
Zuid Afrika. WHY?!
Omdat ik op een specifieke plek ben geweest en ik daar altijd nog terug wilde, een paar maanden werken.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2009, 23:19
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Omdat ik op een specifieke plek ben geweest en ik daar altijd nog terug wilde, een paar maanden werken.
Het lijkt me dan ook lastig om naar een niet specifieke plek te gaan.

ot: Ik zou niks speciaals doen. Alsof die 5 maanden opeens specialer worden omdat je daarna doodgaat. Dood ga je toch wel. Dat is hetzelfde als dat je gevraagd zou worden wat je met de laatste 60 jaar van je leven zou doen.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 04-01-2009, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Het lijkt me dan ook lastig om naar een niet specifieke plek te gaan.

ot: Ik zou niks speciaals doen. Alsof die 5 maanden opeens specialer worden omdat je daarna doodgaat. Dood ga je toch wel. Dat is hetzelfde als dat je gevraagd zou worden wat je met de laatste 60 jaar van je leven zou doen.
Och jij. Ik wil niet zomaar naar het land, ik wil dus terug naar een klein stukje. En verder ook wel het land ;(
Met citaat reageren
Oud 04-01-2009, 23:27
Verwijderd
Citaat:

Ikzelf zou een keer met een breekijzer of een moker alles stukslaan wat ik s' nachts tegen zou komen. Ook zou ik een keer inbreken in een huis en alles meenemen. Joyriden in andermans auto en dan totalloss rijden lijkt me ook nog een keer geweldig om nog één keer te doen.


verder sluit ik me helemaal aan bij topdrop!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2009, 23:33
Verwijderd
Natuurlijk worden die laatste vijf maanden specialer. Je hoeft niks meer te laten omdat het op lange termijn niet zo handig is. Je hoeft niks te doen omdat het op lange termijn wel handig is. Je wil gewoon nog even genieten. Ik tenminste. Ik wil dingen doen waarvan ik nu zoiets heb: jaja even verstandig studie enzo, dat komt wel weer eens als je een burnout hebt.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2009, 23:35
Laisve
Avatar van Laisve
Laisve is offline
Omdat ik altijd al een voorliefde heb gehad voor Parijs zou ik meteen mijn hele rekening leeg halen en daarnaartoe gaan. En natuurlijk veel tijd doorbrengen met familie en beste vrienden. Maar ook niet te lang want het lijkt me echt vreselijk om continu als slachtoffer gezien te worden. En ik zou wel mijn begrafenis denk ik regelen.
__________________
Noudat jy swyg is daar niks meer / vir my om ooit nog te begeer / buiten die tydstip waarop ek / dieselfde stilte mag betrek

Laatst gewijzigd op 05-01-2009 om 00:05.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2009, 00:04
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Commando, die opgekropte agressie baart me zorgen.

Ik zou stoppen met mijn baan (nouja, baan.. 4 uur per week komen werken, die zullen me toch niet echt missen), tegen alle mensen die ik ken en waar ik wat over kwijt wil zeggen wat ik ze te zeggen heb, verder tegen iedereen eerlijk zijn want ik zie ze hierna toch nooit meer en wat is het ergste dat ze me nog aan kunnen doen? Ik zou mensen zoenen en eventueel met mensen neuken als ik daar zin in heb. Ik zou kijken wat ik voor mijn ouders en vrienden kan doen om het ze zo makkelijk mogelijk te maken, kijken van mijn spullen wat weg kan zodat ze daar later zelf niet over hoeven te beslissen.
Oh en ik zou wiet proberen en een avond uitgaan en heel veel drinken gewoon om te kijken hoe het allemaal is.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 05-01-2009, 01:12
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
Citaat:
Het lijkt me dan ook lastig om naar een niet specifieke plek te gaan.

ot: Ik zou niks speciaals doen. Alsof die 5 maanden opeens specialer worden omdat je daarna doodgaat. Dood ga je toch wel. Dat is hetzelfde als dat je gevraagd zou worden wat je met de laatste 60 jaar van je leven zou doen.
Mooie visie. Eigenlijk is dit best een filosofise kwestie. Het is misschien handig om te bedenken wat je zou doen als je zo weinig te leven zou hebben, en kijken wat je daarvan eigenlijk gewoon kunt doen, wanneer je ook doodgaat.
Hoewel, nu kun je natuurlijk investeren in de toekomst, maar dat heeft weinig zin als je met een half jaar dood bent.
__________________
Who invented liquid soap, and why?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-01-2009, 03:01
Verwijderd
Seks, drugs en rock 'n' roll.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2009, 03:28
Verwijderd
Citaat:
Commando, die opgekropte agressie baart me zorgen.

Ik zou stoppen met mijn baan (nouja, baan.. 4 uur per week komen werken, die zullen me toch niet echt missen), tegen alle mensen die ik ken en waar ik wat over kwijt wil zeggen wat ik ze te zeggen heb, verder tegen iedereen eerlijk zijn want ik zie ze hierna toch nooit meer en wat is het ergste dat ze me nog aan kunnen doen? Ik zou mensen zoenen en eventueel met mensen neuken als ik daar zin in heb. Ik zou kijken wat ik voor mijn ouders en vrienden kan doen om het ze zo makkelijk mogelijk te maken, kijken van mijn spullen wat weg kan zodat ze daar later zelf niet over hoeven te beslissen.
Oh en ik zou wiet proberen en een avond uitgaan en heel veel drinken gewoon om te kijken hoe het allemaal is.
Ik zou ook ongeveer hetzelfde als jou doen. Ik zou ook een lijst opstellen naar wie mijn geld heengaat; wellicht is het verstandiger om het zo te geven als ik nog leef. Sommige mensen waarmee ik nog een appeltje schillen heb of die me hebben gekwetst/beledigd in mijn verleden, zou ik keihard de waarheid vertellen hoe ik over hen dacht en nog steeds denk, eventueel met versterking van een honkballknuppel. Van sommigen zou ik meteen hun huis en de hele teringzooi in de fik zetten met hun erin, als een brandende hel. Net zo'n hel als toen ik met hun op de middelbare school zat. Ik zou ook nog wel eens een keer wiet willen proberen in de vorm van een spacecake.

En het leukste lijkt me om bij een bushalte op de (nacht)bus te wachten met een moker of breekijzer en de chauffeur vriendelijk te verzoeken de (nacht)bus te verlaten en daarmee gaan joyrijden. Vrienden kunnen dan ook mee en terwijl ik rijd de hele bus naar z'n kanker slaan. Als de brandstof opraakt, de hele bestuurdershut naar z'n moer slaan en de bus in de fik zetten. Prachtig, het gevoel hebben dat je alles kan maken, zonder dat dat gevolgen voor je heeft. Alsof je de grootste maffiabaas bent.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2009, 03:31
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
commando heeft angermanagementissues ofzo
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 05-01-2009, 03:32
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Dit maakt Commando's dood iets minder wenselijk.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2009, 07:22
Verwijderd
Citaat:
Ik zou ook ongeveer hetzelfde als jou doen. Ik zou ook een lijst opstellen naar wie mijn geld heengaat; wellicht is het verstandiger om het zo te geven als ik nog leef. Sommige mensen waarmee ik nog een appeltje schillen heb of die me hebben gekwetst/beledigd in mijn verleden, zou ik keihard de waarheid vertellen hoe ik over hen dacht en nog steeds denk, eventueel met versterking van een honkballknuppel. Van sommigen zou ik meteen hun huis en de hele teringzooi in de fik zetten met hun erin, als een brandende hel. Net zo'n hel als toen ik met hun op de middelbare school zat. Ik zou ook nog wel eens een keer wiet willen proberen in de vorm van een spacecake.

En het leukste lijkt me om bij een bushalte op de (nacht)bus te wachten met een moker of breekijzer en de chauffeur vriendelijk te verzoeken de (nacht)bus te verlaten en daarmee gaan joyrijden. Vrienden kunnen dan ook mee en terwijl ik rijd de hele bus naar z'n kanker slaan. Als de brandstof opraakt, de hele bestuurdershut naar z'n moer slaan en de bus in de fik zetten. Prachtig, het gevoel hebben dat je alles kan maken, zonder dat dat gevolgen voor je heeft. Alsof je de grootste maffiabaas bent.
Hoe wil je die moker optillen, laat staan er dingen mee kapotslaan, als je na een kwartier met stoffer en blik al zeker een uur moet uitrusten?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2009, 08:51
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Om eerlijk te zijn, geen flauw idee. Misschien reizen/gekke dingen doen/op vakantie. Maar goed, hoe ga ik dat allemaal betalen? Waarschijnlijk met een paar dingen in mijn huidige leven stoppen (werk/studie) en zoveel mogelijk leuke dingen doen met vrienden en dierbaren.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2009, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Het lijkt me dan ook lastig om naar een niet specifieke plek te gaan.

ot: Ik zou niks speciaals doen. Alsof die 5 maanden opeens specialer worden omdat je daarna doodgaat. Dood ga je toch wel. Dat is hetzelfde als dat je gevraagd zou worden wat je met de laatste 60 jaar van je leven zou doen.
Nee, duh, je doet het niet voor het speciaal maar om te genieten van je leven. De laatste vijf maanden van je leven vind je nog dezelfde dingen leuk en heb je nog dezelfde wensen, en daar je weinig leeft heb je nu de vrijheid en de motivatie om (min of meer) alles te doen en te laten uitkomen wat je wilt. Simpele logica.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-01-2009, 12:03
Verwijderd
Keihard uitgaan, drinken, feesten en genieten. Misschien wat reizen, verder school en werk links laten liggen natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2009, 13:04
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Een staatsgreep plegen.
Fijn, dan hebben we na drie maanden helemaal geen leider meer

OT: ik denk dat ik allemaal dingen zou doen die ik normaal niet durf en ik zou wel gewoon naar school gaan en ik zou allemaal spannende avonturen beleven en heel veel pijnstillers slikken en mijn begrafenis plannen en dan zelfmoord plegen zodat ik niet zo heel pijnlijk doodga. Oh en ik zou graag nog trouwen met mijn vriendje.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2009, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Hoe wil je die moker optillen, laat staan er dingen mee kapotslaan, als je na een kwartier met stoffer en blik al zeker een uur moet uitrusten?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2009, 14:17
Verwijderd
Ik zou niet zo heel veel anders doen, geloof ik. Nou ja, ik zou mijn scriptie niet meer gaan schrijven en mogelijk minder gaan werken of helemaal niet, maar dan zou mijn leven wel zo saai zijn dat ik een ander plan zou gaan uitvoeren. Toch wel colleges volgen denk ik, maar ook veel tijd spenderen met mijn familie en vrienden (aan de andere kant doe ik dat nu al zo veel en je moet ook tijd voor jezelf houden), en de reizen die voor de zomervakantie gepland zijn toch maar iets eerder uitvoeren

Oh en ik wil nog es met een paard door de branding galopperen, een katje hebben (dan kan ik daar lekker mijn familie mee opzadelen als ik dood ben ).. Poging tot boek schrijven misschien wat serieuzer nemen, zodat ik ook daadwerkelijk wat nalaat.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2009, 14:30
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Stoppen met mijn studie en zoveel mogelijk schrijven schrijven schrijven.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 05-01-2009, 17:41
Verwijderd
Ik zou flink feesten en dan nog eens alles uitproberen wat god verboden heeft, zo ongeveer. Iedereen zeggen hoeveel ik van hen houdt, mijn begrafenis helemaal plannen en een plaats uitzoeken om begraven te worden. Verder zie ik het wel.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2009, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Stoppen met mijn studie en zoveel mogelijk schilderen schilderen schilderen.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2009, 18:29
Verwijderd
Ik zou naar New York gaan, en misschien nog wat plaatsen die ik graag wil zien. Verder zou ik heel veel gaan roken, zuipen, blowen, allerlei dingen vreten die ik lekker vind en dingen kopen die ik leuk vind, want m'n geld mag toch op.

Ervan uitgaande dat ik nog in staat ben om dat allemaal te doen dan hè.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2009, 00:10
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Ik zou ook naar de VS gaan en daar wat mensen en bandjes bezoeken; en naar Thailand om men pa te bezoeken. In omgekeerde volgorde dan wel denk ik
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Met citaat reageren
Oud 06-01-2009, 00:11
Verwijderd
Forummen, en sterven aan de pc
Met citaat reageren
Oud 06-01-2009, 08:55
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Ik zou weinig anders doen. Schoolopdrachten niet maken en minder/niet werken. Misschien wat begravenis regelen, maar eigenlijk maakt het me niet zo uit hoe die is sowieso. Geld om snel nog uit te geven heb ik toch niet, dus dat scheelt ookw el
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-01-2009, 11:30
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik zou nog even een mooie vakantie maken, bijvoorbeeld naar New York en Mexico ofzo. En dan afsluiten met een strandvakantie. Dat zou een maand duren en de overige maanden zou ik lekker gewoon thuis door willen brengen. Ik zou wel stoppen met mijn ene werk, het andere zou ik aanhouden. De overige dagen wat dagjes uit gaan, met vrienden naar de bios gaan, in het weekend stappen, dat soort dingen. Ik heb eigenlijk geen grote 'dat zou ik ooit nog willen doen' ideeën, dus meer kan ik op het moment niet bedenken.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2009, 12:06
Verwijderd
Ik zou geld bijeenrapen en de Trans-Mongolië nemen.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2009, 13:06
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Wereldreis, treinsurfen, neuken, zuipen, blablabla.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2009, 16:32
Lethe
Lethe is offline
Ik zou per direct stoppen met mijn studie en met werken en een wereldreis willen maken met alle mensen die ik lief vind. Eigenlijk heb ik vliegangst, maar die kan ik wel opzij zetten als ik nog maar vijf maanden te leven heb.
__________________
Nice
Met citaat reageren
Oud 06-01-2009, 16:42
Verwijderd
Pfoe, ik zou in ieder geval naar Japan willen, een maand ofzo. Verder heb ik echt geen idee, ik denk dat ik gewoon rustige dingen zou willen doen, samen met familie enzo, uiteten met iedereen, dat soort dingen. Ik heb er geen behoefte aan iedere avond flink te feesten en te zuipen, nah, gewoon lekker op de bank naar films kijken die ik altijd nog heb willen zien, dingen koken die me lekker lijken omdat ik dat leuk vind, dus ja, eigenlijk niets bijzonders
Met citaat reageren
Oud 06-01-2009, 17:04
Verwijderd
Mijnen ruimen in een gebied waar net oorlog is geweest. Ofzo.

Nee, niet echt. ik zou heel veel gaan gamen oid.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2009, 18:00
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Ik zou een gitaar kopen en naar heel veel concerten gaan.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2009, 01:16
Verwijderd
zoveel mogelijk de wereld proberen rond te gaan en daar langs feesten en festivals en zooo veeeeel dansen en feesten
Met citaat reageren
Oud 07-01-2009, 11:35
Bright Blue
Bright Blue is offline
Tegen niemand zeggen dat ik nog 5 maanden te leven had en zoveel mogenlijk lol maken met vrienden!
__________________
mijn handtekening
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 17:09
Verwijderd
Gewoon wat ik nu ook ga doen: naar Zweden gaan om te studeren, het land te ontdekken, nieuwe vrienden te maken, een beetje een cultuurshock te krijgen, van de natuur en de frisse lucht te genieten en mezelf (beter) te leren kennen. Ik zou alleen ipv na zes maanden al na vier maanden terugkomen zodat ik ook nog wat tijd kan doorbrengen met mijn vrienden en familie in Nederland.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2009, 15:25
Verwijderd
naar amerika gaan
overal optreden en
bungeejumpen etc.

(het past zo mooi
op de regels hah!)
Met citaat reageren
Oud 12-01-2009, 16:38
Snoezje
Snoezje is offline
Ik zou linea recta mijn studie stopzetten omdat ik anders de laatste 5 maanden van mijn leven zit te zwoegen, en waarvoor zou ik? mijn diploma haal ik toch niet, want dan ben ik dood.
Ik zou mezelf de vrije loop geven en met de dag meeleven. ik zou alles kopen wat ik altijd al had willen kopen, en ik zou alles doen wat ik nog wou doen.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2009, 16:41
Snoezje
Snoezje is offline
Citaat:
Forummen, en sterven aan de pc
Dat vind ik wel een goeie. Dat zou ik persoonlijk ook wel leuk vinden. Net zolang forummen en computeren tot ik sterf.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2009, 18:26
Toddish
Avatar van Toddish
Toddish is offline
Uhms lastig ik zou het leven in iedergeval nog nut willen geven. Misschien zou ik wel mijn rugtasje pakken vol stoppen laptop kopen foto toestel uitbreiden met wat lenzen en de wijde wereld in trekken al schrijvend al foto's makend mijn laatste opinie achter laten. En dan in een godsvergete plek het lootje leggen.

Of ik zou gewoon doen wat ik nu ook doe en ik zie wel wanneer de scharen van de dood mij in zijn tang krijgt. Het is wel zo dat praatjes van nu dan niet meer zo los uit de pols worden geslingerd.
__________________
Pang
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Help? Een aantalmaanden durende 'relatiedip'?!
Verwijderd
36 10-08-2005 22:23
Liefde & Relatie na hoelang zouden jullie ... (vragenlijstje)
Verwijderd
67 14-05-2004 19:42
Psychologie Mijn leven.... graag een paar tips en reacties?
Verwijderd
15 09-01-2004 18:15
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Annelie's Vlucht
Nieni
4 26-01-2003 22:11
Flora & Fauna Enkele vraagjes.
The Crash Bash
13 24-10-2002 10:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:46.