Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2005, 12:12
11568
11568 is offline
Ik ging om 6 uur opstaan want ik dacht de vorige avond dat ik zin zou hebben in een ochtendwandeling met mijn hond om 7 uur maar dat viel tegen want het regende.
Thuis ging ik maar ontbijten en tv kijken en mijn hoofd fatsoeneren en toen het half 10 was naar de AH waar een goddelijke man voor me stond in de rij en hij zei dat hij niet wakker was ofzo. Toen naar van Leest en muziekdvd's gekocht want die zijn daar lekker cheap nu. Thuis halve dvd gekeken en gewacht tot iedereen weg was hier en gaan leren voor mijn examens, ik denk dat ik het wel ken eigenlijk...nou ja geschiedenis dan, half. Nu hou ik pauze en ik ga zo kwark eten en paardrijden.
Advertentie
Oud 20-05-2005, 13:03
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
opstaan, douchen, eten, een uur paaltjesvoetbal met gym - leuk, Frans, Uitval - studiehuis, Kwt - studiehuis, Muziek - 7 gehaald.
Oud 20-05-2005, 13:13
Verwijderd
nagedacht over school...in de zon, met groot glas limo en een fijn boek
Oud 20-05-2005, 13:22
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
ik was gister naar een feestje in de toren naast de HHS en dat was wel leuk alleen de drank was vies dus op den duur spuugde ik t uit op de ''bar'' toen gingen we naar silly symphonies om te viben en daar waren allemaal leipe mocros en onhippe slettebakken dus ik voelde me wel goed en toen waren we moe dus gingen we eten bij de GRILLROOM .
zometeen ga ik naar ede en morgenavond ga ik me weer bezatten en dan gaan we fotos maken in de MACKYS (mackys
En ik hoop dat ik een flugeltoren kan bouwen.
DOEIII
Oud 20-05-2005, 13:55
Sleeping Liar
Avatar van Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
Vandaag even naar school geweest. Toen even een nieuw cd'tje gekocht, nu zit ik saai achter een computer. Zometeen burrito's maken, om dan vervolgens te gaan werken. En misschien Richard bellen, want dan kan ik gaan blowen op het surfeiland met vrienden.
__________________
Look, maybe I didn't say every single little tiny syllable, no. But basically I said 'em, yeah.
Oud 20-05-2005, 16:00
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Oooh ik was vandaag op school en ik moest een presentatie houden en ik was bezig en zo'n doos begon te zeiken tijdens mijn monoloog dus ik zei bek houden ik ben bezig en de leraar moest daar om lachen
Ik zag later in de stad een paar schoenen en die moet ik hebben maar ik heb geen geld en nu verveel ik me ontzettend dus ben ik gefrustreerd en vanavond tja wie weet
__________________
Pardon my French
Oud 20-05-2005, 17:27
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik heb leuke dingen gekocht en ik ben weer naar privelessen gegaan voor economie. en straks ga ik naar n kamer kijken midden in het centrum (den haag) en omg ik wil m zo graag maar ik ben bang dat half studerend den haag die kamer wel wil en omg omg
__________________
bonnie and clyde
Oud 20-05-2005, 18:53
Verwijderd
ijs maken, ijs kopen en straks ga ik naar star wars
Oud 20-05-2005, 19:42
3eme sexe
Avatar van 3eme sexe
3eme sexe is offline
laguna beach kijkee
Oud 20-05-2005, 20:29
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
Naar school van 8 tot 16. Toen gingen we naar café maar dat was saai ( te druk) toen naar het park, was leuk maaaaaaaaaaaar toen ging het regenen en toen hebben we onder een brug gezeten en vette dingen bedacht. Daarna naar huis en dan niets meer.
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 20-05-2005, 20:59
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Beetje geleerd, aan scriptie geleerd, gewerkt en net radio geluisterd (MVV 0-2 gewonnen ) en wat geïnternet...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 20-05-2005, 21:40
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
-school,school,leren.leren
-Daarna kermis gekeken
-Vriendje bezocht bij zn moeder
-samen naar de Jumbo gegaan en weer kermisvolk uitgelachen

-en de buurvrouw zag mij en mn vriend kussen, maar dat mocht ze niet zien, lang verhaal maarja, toen was ze in schok en dat was lief
__________________
Oud 20-05-2005, 21:56
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
ik heb vandaag gewerkt en aan darth maul gedacht
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 20-05-2005, 22:27
ATR_soundsytem
Avatar van ATR_soundsytem
ATR_soundsytem is offline
Ik heb vandaag met een vriendin afgesproken lekker gedronken en toen kon ik niet fietsen. En nu kijk ik sexetera maar dat is echt kenser saai.
Oud 21-05-2005, 01:32
Verwijderd
Citaat:
Back Door Man schreef op 19-05-2005 @ 08:12 :
ik zie je al fietsen "Who's in bunker, who's in bunker?"
hey je sig van kid 606

hoi ik ben hermie, ik ging vandaag met noep lunchen bij het blauwe beebhuis en toen naar winkels en toen borrels drinken en toen uit eten en noep hangt op een poster bij het rokin gaat dat zien
Oud 21-05-2005, 01:43
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Hermione schreef op 21-05-2005 @ 02:32 :
hey je sig van kid 606

hoi ik ben hermie, ik ging vandaag met noep lunchen bij het blauwe beebhuis en toen naar winkels en toen borrels drinken en toen uit eten en noep hangt op een poster bij het rokin gaat dat zien
welkom terug


Ik heb vandaag opgeruimd en ijs en taart gegeten, want er was iemand jarig^^
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 21-05-2005, 10:56
merels
Avatar van merels
merels is offline
ik ben donderdag weer naar school geweest, donderdag avond had ik een afscheidsborrel, vrijdag school en daarna oppassen want ik moet rustig aan doen en ik ben niet meer naar de kroeg geweest.
ik mag zo een cadeau gaan uitzoeken voor mijn verjaardag dinsdag en ik wil een mooi tijdloos sieraad maar ik ben bang dat er niets moois te koop is en dat klinkt verwend he?
straks ga ik naar een vriend die ik al een tijdje niet heb gezien en dan samen een cadeau kopen voor een vriendin en dan richting haar.
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Oud 21-05-2005, 10:59
Verwijderd
Gisteren ben ik even naar school geweest, heb ik gewinkeld met Sarah en daarna naar Tilburg gegaan voor de Abusice Action 12" releaseshow. En toen reden er natuurlijk weer een aantal treinen niet en was ik heel laat thuis. Nu ga ik leren.
Oud 21-05-2005, 11:05
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Inboedel reis aansprakelijkheids spaarloon en uitvaartverzekering afsluiten.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Oud 21-05-2005, 11:53
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
..8 uur uit m'n slaapmeubel gestapt . Vervolgens zoveel mogelijk spy/ en adware van de pc gehaald.. Gedoucht, aangekleed, opgemaakt, gerookt.. Ontbeten.. Gerookt... Dadelijk ga ik über burgerlijk op zaterdag boodschappen doen
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 21-05-2005, 15:08
Back Door Man
Avatar van Back Door Man
Back Door Man is offline
gerepeteerd, en even in de stad gezeten want het is jazzweekend hier.

verder ga ik het vandaag rustig aan doen want ik moet vanavond tot morgen ochtend werken.
Oud 21-05-2005, 15:12
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ik heb afgelopen week meer geleerd dan mn hele schoolcarriere bij elkaar. en ik moet nog 1,5 week. dinsdag begint examen
vandaag dus ook leren. en ohja, gewerkt.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 21-05-2005, 15:17
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Ik stond heel laat op en liet mijn ontbijt maken, toen naar het water, waar ik gracieus mijn trui in het water gooide. Toen naar huis en straks nog even naar het Neude geloof ik. En vanavond school doen. Of morgen.
__________________
you spread like peanut butter
Oud 21-05-2005, 15:58
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
ik had eindelijk m'n date met ellen ten damme. ze praat heel zachtjes dus alles wat ik zei was HE WAT ZEG JE, ZEI JE WAT, IK VERSTA JE NIET <3

alleen misschien is t filmpje mislukt en dan word ik heel, heel boos
__________________
sup birdie.
Oud 21-05-2005, 16:00
little_devotion
Avatar van little_devotion
little_devotion is offline
vanochtend gewerkt
mn vriendje opgehaald en samen tosti´s gemaakt en muziek geluisterd
een ijsje in de stad gegeten
en toen mn vriendje weer naar het station gebracht
Oud 21-05-2005, 16:01
Verwijderd
Ik ging twee uur economie opgaven maken en toen pauze houden en toen wilde ik weer beginnen, maar ging het niet.
Ik heb nauwelijks geleerd en ik ga toch slagen hihi
doeii
Oud 21-05-2005, 16:25
Nona Star
Avatar van Nona Star
Nona Star is offline
Werken werken werken, relaxen douchen junkfood eten tas pakken en vanavond hip doen in het Podium
__________________
sexy woman meet me after work, I want to show you how I handle bussiness
Oud 21-05-2005, 16:31
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Meisje Vlek schreef op 21-05-2005 @ 17:01 :
Ik ging twee uur economie opgaven maken en toen pauze houden en toen wilde ik weer beginnen, maar ging het niet.
Ik heb nauwelijks geleerd en ik ga toch slagen hihi
doeii
ik ook behalve dat laatste dan daar ben ik niet zo zeker van.

oh en vanavond ga ik naar de griek lekker eteennnn en dan komt mn boy en gaan we nakken
__________________
bonnie and clyde
Oud 21-05-2005, 16:38
Paris
Avatar van Paris
Paris is offline
uitgeslapen, even in het zonnetje gezeten en daarna werken.
Oud 21-05-2005, 16:39
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Nou vannacht wijn gedronken met een vriend en zijn huisgenoot en tot 6 uur 's ochtends gepraat over onzin en nu ben ik gaaarrrr en ik heb mijn zonnebril kapot gemaakt bah ben er op gaan zitten met mijn dikke reet en nu zit ik te niksen en vanavond uit met vriendinnen
__________________
Pardon my French
Oud 21-05-2005, 16:39
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
nou gister ging ik filom kijken bij esther en bier drinken en dat was gezelig hoor. zombie nosh gekeken *hartje* en ook red dragon en lost. nou, dat laatste hoefde van mij niet zo maarja he. op weg naar huis fietste ik langs het hilton bij de hofplein fontein en echt 10 a 15 meter voor mn neus flikkerde er ineens een hele hoop beton op de grond en dat was dus gewoon van het hilton afgepleurd politie ging de boel afzetten enzo en de ochtend erna (3 uur geslapen omdat ik vanochtend 2 tentamens had ) las ik op teletekst dat het om 10m2 beton ging, hoppa nu zit ik een beetje te denken wat ik vanavond ga doen, want ik zou naar baroeg kunnen gaan waar de downward spiral is maar hahaha ha.
Oud 21-05-2005, 17:24
Verwijderd
om acht uur opgestaan om te leren en toen fris en fruitig aan gs en bio begonnen en ik ben al een heel end, met mn zus naar de mac geweest en van god los gekeken, god damn, wat zijn tygo gernandt en egbertjan weber toch heet, en al helemaal met zo'n venlo's accent, de tering , en toen ging ik naar de lentemarkt van de rotary maar het was fokking saai en er waren veel te veel leraren en andere enge mensen die ik niet wil zien in mn weekend en nu zit ik thuis en net belde er iemand van svw wat schelluinen gedaan heeft met voetbal
Oud 21-05-2005, 17:27
ZsaZsaZsu
ZsaZsaZsu is offline
Ik heb op het Damrak gezeten met een neger die me vertelde dat alles liefde is en dat hij een keer voor me wilde koken, toen heb ik hem mijn telefoonnummer gegeven met het laatste cijfer veranderd. En verder heb ik gesms't met Thierry en besloten dat hij leuk is. En tomatensoep gekookt. Wat ben ik toch veelzijdig.
__________________
If I look up I only trip over things.
Oud 21-05-2005, 18:11
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Hermione schreef op 21-05-2005 @ 02:32 :
hey je sig van kid 606
kom je ook laat achter.

ik ben gister uitgeweest en het was KUT.

het kwam er op neer dat ik mee moest ofzo, ik was heel zat en had vanochtend een kater.

nou ben ik moe en ik heb dadelijk een feest gvd.

teringlijers.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 21-05-2005, 18:14
Verwijderd
fucking drankorgel ben je ook

ik ging gisteren naar Backfire en One PS maar dat was gecancelled en toen maar naar de kroeg geweest, met de auto dus zonder alcohol maar toch wel gezellig an sich
Oud 21-05-2005, 18:18
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ben nog steeds ziek, dus nog steeds niet veel boeiends gedaan. Vanavond ga ik wel even naar de kermis en hoop ik dat mijn oren open gaan in zo'n 'geweldige' attractie IK HAAT ZIEK ZIJN.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 21-05-2005, 18:26
Back Door Man
Avatar van Back Door Man
Back Door Man is offline
ik moet de hele nacht werken, en ik ga een pakje leegroken, ookal wil ik minderen.
morgen en maandag ook weer werken, en dinsdag wil ik mezelf kapot zuipen en blowen omdat ik daar nooit meer tijd voor heb.
Oud 21-05-2005, 18:50
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
Citaat:
Maija schreef op 20-05-2005 @ 22:40 :
-school,school,leren.leren
-Daarna kermis gekeken
-Vriendje bezocht bij zn moeder
-samen naar de Jumbo gegaan en weer kermisvolk uitgelachen

-en de buurvrouw zag mij en mn vriend kussen, maar dat mocht ze niet zien, lang verhaal maarja, toen was ze in schok en dat was lief
Ik typ als een meisje van 12

Vandaag:
Gewerkt van 10 tot 5, daarna bij een vriendin wijn gedronken, en nu ben ik weer thuis en daar blijf ik waarschijnlijk de komende 24 uur.
__________________
Oud 21-05-2005, 18:56
Verwijderd
Veel geleerd en samenvattingen geschreven, en vanavond ga ik uit om stoom af te blazen.
Oud 21-05-2005, 18:59
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
Rogue schreef op 21-05-2005 @ 19:56 :
samenvattingen gelezen
Post gelopen.
__________________
Fingerspitzengefühl.
Oud 21-05-2005, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 21-05-2005 @ 17:31 :
ik ook behalve dat laatste dan daar ben ik niet zo zeker van.

oh en vanavond ga ik naar de griek lekker eteennnn en dan komt mn boy en gaan we nakken
Economie is niet echt gezellig moet ik zeggen
Oud 21-05-2005, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Sjoerd schreef op 20-05-2005 @ 14:03 :
opstaan, douchen, eten, een uur paaltjesvoetbal met gym - leuk, Frans, Uitval - studiehuis, Kwt - studiehuis, Muziek - 7 gehaald.
OMG paaltjesvoetbal...
Oud 21-05-2005, 19:32
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
ik heb gisteravond bandjes gekeken alweer en het was heel leuk
vandaag moest ik werken en dat was kut want ik had maar 4 uur geslapen.
en oja het was mooi weer dus was het nog stommer dat ik moest werken.
nu moet ik oppassen en strakjes ga ik uit
__________________
hoii
Oud 21-05-2005, 19:36
Verwijderd
ik kocht een spiegel en ging schilderijen kijken in de gruitpoort en achter m'n sollicitatie aan, die ze nog niet aan het behandelen waren maar wel al een hele stapel hadden ik ging ook pizza maken en opeten, zo moet ik de tuin gaan vegen omdat m'n vader het 'terras' opnieuw 'bestraat' heeft. anders moest ik afwassen dus ging ik vegen. en straks ga ik naar de p8 Mailman John, Punkrock Surprise en De Hardheid kijken.
Oud 21-05-2005, 19:57
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Fake schreef op 21-05-2005 @ 19:14 :
fucking drankorgel ben je ook
ik ga nu, wens me succes.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 21-05-2005, 19:58
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 21-05-2005 @ 20:10 :
OMG paaltjesvoetbal...
__________________
i create glitches with my voice
Oud 21-05-2005, 20:03
Verwijderd
Vandaag niets gedaan, terwijl ik toch echt zat te doen had maarja. Straks naar een strandfeestje in Scheveningen. Lekker in de blubber hopsen yeahhhh.
Oud 21-05-2005, 20:09
fakie01
fakie01 is offline
Met een luchtbuks op een Furby [irritant pratende "knuffel" red.] geschoten...
__________________
Let's sing a song together, cause we are all fucked up..!
Oud 21-05-2005, 20:28
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Us usual: werken, studeren... en ff een uurtje naar mijn oma geweest.
Vanavond stappen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 21-05-2005, 20:50
Verwijderd
Citaat:
ZsaZsaZsu schreef op 21-05-2005 @ 18:27 :
Ik heb op het Damrak gezeten met een neger die me vertelde dat alles liefde is en dat hij een keer voor me wilde koken, toen heb ik hem mijn telefoonnummer gegeven met het laatste cijfer veranderd. En verder heb ik gesms't met Thierry en besloten dat hij leuk is. En tomatensoep gekookt. Wat ben ik toch veelzijdig.
Heeft hij gesms't?! Oh god, wat ongelofelijk binnen de termijn zeg.

Ik ben vanochtend wakker geworden naast gequote persoon, na een nacht vol sigaretten, drank, wanhoop en foute mannen. Stage gelopen, geconcludeerd dat de leuke vrijwilliger eigenlijk een vervelende moraalridder is die graag over zichzelf praat, gewacht op een telefoontje dat uren te laat kwam, waarin Ciska me vertelde dat de verrassing niet is wat ik dacht dat het was, dus nu ben ik minder zenuwachtig en is mijn beste vriend weer opgelucht. Nu eet ik chinees en verzin ik een geschikte outfit.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Wil je vandaag ook weer de mijne zijn?
iWRITE
0 29-11-2009 15:58
Beleidszaken De Kantine = onnodig?????
owlbeer
20 08-05-2007 21:58
Verhalen & Gedichten Een plekje van vertrouwen in mijn hart...
tropical_breeze
15 24-08-2006 12:21
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Lifestyle Wat deed je vandaag dan ?
Back Door Man
500 10-02-2005 01:34
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 13:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:49.