Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb me wel eens naar binnen gebluft. Heel soms zit er iemand die alleen maar kijkt of dat wel echt je ID is (en volgens mij verwachten ze ook niet dat je als minderjarige je eigen ID neerlegt). Ik heb heel vaak gehoord dat het leuk geprobeerd was, maar dat ik pech had, maar een enkele keer zat de persoon achter de balie gewoon echt niet op te letten en kreeg ik gewoon mee wat ik wilde hebben.
|
![]() |
Hallo is het tegenwoordig nog steeds zo gemakkelijk om wiet te halen terwijl je nog niet 18 bent? ik heb begrepen dat de regels strenger zijn geworden, ik zou dit graag willen weten omdat ik binnenkort weer eens een jointje wil roken maar ik ben nog geen 18, ben 17 jaar en voor het laatst had ik er een gerookt toen ik 15 ofzo was en toen kon ik het wel gewoon halen bij een coffeeshop
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Ik quote mezelf uit een ander topic.
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Als ik heel eerlijk moet zijn heb ik het lef er niet meer voor om een shop in te stappen waar zo een bord staat met verboden onder de 18 en ID verplicht etc. Vroeger stond dit nooit op de deuren, dat je een ID moet bij je hebben
Ik wil best langs een turkse winkel gaan voor lange vloei en tip, maar ik heb al lange vloei en tip dus is het zonde als ik weer moet betalen voor die lange vloei en tip maar ik ga gwn die coffeeshop binnenstappen en ga het proberen (denk niet dat ik ergens meekrijg) vooral met me kop ik lijk helemaal niet zo oud ![]() Laatst gewijzigd op 27-06-2013 om 22:51. Reden: Volgende keer gelieve de knop "Wijzigen" gebruiken |
Ads door Google |
![]() |
||
Lees dit topic eens door. TS daar stelt eenzelfde vraag.
Om mezelf maar even te quoten: [/lui] Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Oke guys even een update dan.
Ik had mij dus ruim 1,5 week niet geschoren en het was dus tussen stoppel en baard in. Nou heb ik zonder baardhaar ook al een vrij volwassen hoofd en een vrij breed postuur voor iemand van zeventien. Dusja ik denk dat die vent uberhaupt niet in zijn hoofd zou halen te denken dat ik onder de 20 ben. Daarnaast woon ik gewoon in een stad. Niet aan de rand of in Amsterdam ofso, dus er komen vrijwel nooit buitenlanders binnen. Het enige waar hij dus op let is leeftijd. Ik weet dat er jongens weg gestuurd zijn en dat 18+ mensen daar om ID zijn gevraagd. Zelfs toen ik in de shop stond werd het meisje voor mij om een ID gevraagd. Conclusie: - Als je onder de twintig lijkt schat ik de kans klein voor je in - Als je in een grote stad woont of aan de rand bij Duitsland ofso denk ik dat ze altijd je ID checken - Ze deden het jongere meisjes niks, ze werd soortvan weggestuurd, maar verder niks. Ik ben daar trouwens nu al een paar keer geweest. (hehe). En die vent begint mij leuk te vinden. Laatst vroeg ik om 2gram amnesia, toen zei ik hebben jullie ook Ice o lator. Toen zei die man ja en hij pakte het. Ik zei dat ik niet genoeg geld had ervoor. Toen gaf hij het gratis. Ik had het erbij gegooid in de space cake en ik was serieus 2dagen achter elkaar stoned. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
De wietpas Wammus | 84 | 05-06-2012 19:12 | |
Algemene schoolzaken |
onderzoekje legalisering van softdrugs debje3 | 15 | 28-01-2008 15:05 | |
Drugs & Alcohol |
schoolonderzoek over jeugd en drugs..heb je even tijd? nono | 24 | 21-03-2007 14:19 | |
Lifestyle |
Complimenten tot op het bot! Craig Rogen | 347 | 15-01-2007 23:06 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Sterke soorten hasj en wiet verboden? ConcordDawn | 67 | 15-04-2004 19:38 |