Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
1. Wanneer heb je voor het eerst alcohol gedronken?
Toen ik een jaar of 6 was ![]() 2. Waarom heb je voor het eerst alcohol gedronken? Mijn neef voerde mij 7-up met bier ![]() 3. Waar heb je voor het eerst alcohol gedronken? Bij mijn oom en tante thuis. 4. Doe je het nu nog steeds en zo ja waarom? Ja, omdat het lekker is. 5. Welke soorten dranken met alcohol drink je? Bier, jachtbitter, whisky en whiskey. 6. Welke alcoholische drank vind je het viestst Van die mierzoete rommel. 7. Hoe vaak drink je alcohol? Eens in de twee weken. 8. Hoeveel glazen alcohol nuttig je per week? 1 9. Wat voor glazen zijn dit dan voornamelijk? Een glas dat past bij de betreffende drank. 10. Doe je ook wel eens spelletjes met alcohol? zoals bierschieten? Nope. 11. Ben je verslaafd aan alcohol? Van mijn leven niet.
|
1. Toen ik een jaar of 11 was.
2. Omdat het nieuwjaar was. Glaasje champagne met m'n moeder. 3. Thuis. 4. Een biertje in de kroeg is gewoon lekker. 5. Bier, smirnoff ice, en af en toe een breezer. 6. Rum, wodka, etc. 7. 1 keer per week ongeveer. 8. Als ik uitga, wel een stuk of 4/5. Gewoon thuis hoogstens 2. 9. Volle? ![]() 10. Nopes.. 11. Absoluut niet.
|
toen ik 10 was ofzo 2. Waarom heb je voor het eerst alcohol gedronken? kwou het gewoon proefen e.d. 3. Waar heb je voor het eerst alcohol gedronken? feest van de familie ofzo 4. Doe je het nu nog steeds en zo ja waarom? jah, ik ben wel jaartje gestopt, maar nu weer volop. omdat ik het lekker vind en het effect ook oke is ![]() 5. Welke soorten dranken met alcohol drink je? alles wat niet te zoet is 6. Welke alcoholische drank vind je het viestst de zoete, bijv. dropshot, flugel, en al die skrale drankjes 7. Hoe vaak drink je alcohol? om de dag ongeveer 8. Hoeveel glazen alcohol nuttig je per week? uhm....geen idee .....15/20 ofzo 9. Wat voor glazen zijn dit dan voornamelijk? blikjes, met vrienden 10. Doe je ook wel eens spelletjes met alcohol? zoals bierschieten? nee, gewoon lekker drinken, spelletjes doen we met sterke drank 11. Ben je verslaafd aan alcohol? nopez, tis lekker maar kan het makkelijk opgeven, tis meer een x-tratje
||
Citaat:
bier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
- Euw, mijn eerste slokje alcohol zal ik wel een jaartje of 4 geweest zijn. Toen ik serieus overging op hele glazen was ik al 11 ofzo. 2. Waarom heb je voor het eerst alcohol gedronken? - Omdat ik het aangeboden kreeg? Van mn ouders of op feesten etcetera? En omdat ik het lekker vond. 3. Waar heb je voor het eerst alcohol gedronken? - Geen idee. Thuis, bij mn oma thuis, op een verjaardag, of in de kroeg van mn vaders familie.. 4. Doe je het nu nog steeds en zo ja waarom? - Ja, omdat ik het lekker vind. 5. Welke soorten dranken met alcohol drink je? - Bier, wijn, likeur, whisky, eigenlijk alles.. maar liefste bier of wijn. 6. Welke alcoholische drank vind je het viestst - Amaretto.. vieze ranzige zoete troep. En ook die aardbeienlikeur waarvan je tanden scheef gaan staan van de zoetigheid. 7. Hoe vaak drink je alcohol? - Nu ongeveer om de dag. 's Avonds een glaasje wijn als ik het koud heb, of een paar biertjes in de kroeg. 8. Hoeveel glazen alcohol nuttig je per week? - Momenteel niet zoveel. Ik denk een stuk of 15. 9. Wat voor glazen zijn dit dan voornamelijk? - Bierglazen ![]() 10. Doe je ook wel eens spelletjes met alcohol? zoals bierschieten? - Nee, wij spelen niet met ons eten. 11. Ben je verslaafd aan alcohol? - Nee, maar een tijdje terug vond ik het wel iets teveel een gewoonte worden om elke dag te drinken, daar heb ik dus wat aan gedaan en dat gaat prima.
||
Citaat:
2. omdat ik het lekker vond en nieuwsgierig was. 3. al sla je me dood. 4.ik drink nu nog steeds met de rede dat het lekker is en een bijkomstigheid dat het gezellig is. 5. sterke dranken, bier, wijn..vanalles... 6. campari ![]() 7. redelijk vaak regelmatig thuis wijn en als ik uitga ofzo 8. verschilt van 4 tot 20 ![]() 9. normale glazen waar de glazen voor bestemd zijn. 10. af en toe op feesten 11. nee ik ken mijn grens. asjeblieft
|
Verwijderd
|
- Toen ik een jaartje of 10 was. 2. Waarom heb je voor het eerst alcohol gedronken? - Omdat mijn ouders het ook deden, ik wel eens wat mocht proeven en ik het zo lekker vond dat ik zelf een heel flesje wilde. 3. Waar heb je voor het eerst alcohol gedronken? - Op de avond van mijn eigen musical, op de basisschool dus. 4. Doe je het nu nog steeds en zo ja waarom? - Ja, omdat het lekker is. 5. Welke soorten dranken met alcohol drink je? - Vooral bier maar af en toe ook (rode) wijn. 6. Welke alcoholische drank vind je het viestst - Alle zoete likeuren en likorettes en alle licht-alcoholhoudende drank met een smerig fruitsmaakje zoals Breezer, Smirnoff e.d. 7. Hoe vaak drink je alcohol? - Elke dag. 8. Hoeveel glazen alcohol nuttig je per week? - Doordeweekse avonden 4 à 5 glazen en in het weekend het viervoudige daarvan. 9. Wat voor glazen zijn dit dan voornamelijk? - Altijd vaasjes. 10. Doe je ook wel eens spelletjes met alcohol? zoals bierschieten? - Nee, dat soort flauwe ongein is voor kinderen. Ik zie niet in waarom ik een alcoholspelletje zou spelen. Drinken is een serieuze aangelegenheid. 11. Ben je verslaafd aan alcohol? - Eigenlijk best wel, ik kan niet uitgaan zonder alcohol te drinken. Ik heb dan ook van m'n leven nog nooit een avond meegemaakt zonder alcohol. En daarmee bedoel ik dus echt élke avond. |
![]() |
|
toen ik like, 13 was ofzo? 2. Waarom heb je voor het eerst alcohol gedronken? omdat het nieuwjaar was 3. Waar heb je voor het eerst alcohol gedronken? bij een vriendin thuis 4. Doe je het nu nog steeds en zo ja waarom? ja, omdat ik het lekker vindt 5. Welke soorten dranken met alcohol drink je? pasoa, rode wodka, lambrusco, heeel soms bier 6. Welke alcoholische drank vind je het viestst whiskey 7. Hoe vaak drink je alcohol? 1 keer in de maand 8. Hoeveel glazen alcohol nuttig je per week? 0,25 9. Wat voor glazen zijn dit dan voornamelijk? waar de betreffende drank in hoort 10. Doe je ook wel eens spelletjes met alcohol? zoals bierschieten? whut? nee 11. Ben je verslaafd aan alcohol? nee
|
1. weet ik niet meer, denk zo dat ik op mijn 15e begon met drinken
2. weet ik ook niet meer 3. weet ik niet meer 4. jazeker 5. bier 6. martini en dingen als pisang/blue curacao etc. 7. dagelijks 8. fluitje = 1 consumptie... kom ik (afhankelijk van mijn week) ergens tussen de 50 en 100 9. flesjes / vaasjes 10. soms, stuivertje stuiteren of maxen 11. ja |
![]() |
|
gister uh oh w8 voor het eerst en niet het laatst ![]() 2. Waarom heb je voor het eerst alcohol gedronken? uh nieuwschierig en het leek me lekker (mix drankjes enz) 3. Waar heb je voor het eerst alcohol gedronken? Thuis 4. Doe je het nu nog steeds en zo ja waarom? Ja alcohol is lekker 5. Welke soorten dranken met alcohol drink je? Bier en vodka mix (en bonini) 6. Welke alcoholische drank vind je het viestst mijn zelfgemaakte Absinth was echt zoooooooooo fucking vies ik heb gewoon nog nooit zo iets smerigs gehad 7. Hoe vaak drink je alcohol? 1 a 2 keer per week (vrijdag soms zaterdag meestal) 8. Hoeveel glazen alcohol nuttig je per week? uh kweenie op een zaterdag 4 halve litertjes ofzow (ik houd het meestal nog netjes) 9. Wat voor glazen zijn dit dan voornamelijk? BLIK ![]() 10. Doe je ook wel eens spelletjes met alcohol? zoals bierschieten? heeeeeeel soms (kent iemand het bierspel toevallig?) 11. Ben je verslaafd aan alcohol? Nee, ik kan zonder problemen een paar weken zonder
|
![]() |
Als een vervolg op de enquete over drugs :-)
1. Wanneer heb je voor het eerst alcohol gedronken? 14 2. Waarom heb je voor het eerst alcohol gedronken? de groepsdruk was verschrikkelijk, nej geintje, kreeg t aangeboden"proef dit eens" "wat vind je dr van" "verschrikkelijk vies" 3. Waar heb je voor het eerst alcohol gedronken? verjaardag 4. Doe je het nu nog steeds en zo ja waarom? ja hor bijna iedere vrijdagavond 5. Welke soorten dranken met alcohol drink je? dat wisselt, maar geen breezers, k haat breezer 6. Welke alcoholische drank vind je het viestst god hoe heet die sjit ook al weer 7. Hoe vaak drink je alcohol? 1 keer in de week max. 8. Hoeveel glazen alcohol nuttig je per week? 7/8 glazen zou je dr mee kunnen vullen denk ik 9. Wat voor glazen zijn dit dan voornamelijk? gewoon uit de fles, flesje 10. Doe je ook wel eens spelletjes met alcohol? zoals bierschieten? ja soms, zelden hor 11. Ben je verslaafd aan alcohol? absoluut niet bedankt [/B] nou blij? graag gedaan hor ![]() (ja ik ken het bier spel " drink 4 duimen bier" dat bedoel je toch?) Laatst gewijzigd op 04-03-2003 om 20:58. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Neem een Killer ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
2. Wou het proeven, mama dronk het ook 3. Thuis. 4. Ja, omdat ik het lekkerder vind dan cola of iets dergelijks. 5. Only Bier 6. Snaps! 7. Elke dag 8. Verschillend....5 tot 30+ 9. a'dammers, of halve literblikken 10. nee 11. geen idee...
![]() |
|
Toen ik vijftien was 2. Waarom heb je voor het eerst alcohol gedronken? Wilde weten hoe passoa smaakte 3. Waar heb je voor het eerst alcohol gedronken? Een feestje 4. Doe je het nu nog steeds en zo ja waarom? Ja, het is lekker 5. Welke soorten dranken met alcohol drink je? Bier, soms wijn of port 6. Welke alcoholische drank vind je het viestst Passoa 7. Hoe vaak drink je alcohol? Vrijwel dagelijks 8. Hoeveel glazen alcohol nuttig je per week? Een krat per week denk ik 9. Wat voor glazen zijn dit dan voornamelijk? Flesjes, halve liter blikken, en gewone fluitjes met uitgaan. 10. Doe je ook wel eens spelletjes met alcohol? zoals bierschieten? Neen 11. Ben je verslaafd aan alcohol? Nee, maar als er 's avonds geen bier is, is dat wel erg kut. Kleine toelichting: Ik woon in een studentenhuis en we zorgen er voor dat er altijd bier in huis is. Vaak om 17:00 uur trekt men de eerste open, tijdens het eten nog een, dus dat zijn al gauw drie/vier flesjes op een gewone doordeweekse dag. En dan nog de feestjes en het uitgaan erbij... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
toen ik nog een klein meisje was ![]() 2. Waarom heb je voor het eerst alcohol gedronken? om uit te proberen, i guess ![]() 3. Waar heb je voor het eerst alcohol gedronken? geen idee. 4. Doe je het nu nog steeds en zo ja waarom? jah. omdat ik het lekker vind en is wel 'ns leuk zo af en toe op een feestje / bij het uitgaan. 5. Welke soorten dranken met alcohol drink je? kriek, wijn en bier. 6. Welke alcoholische drank vind je het viestst zo'n beetje al die zoete troep. 7. Hoe vaak drink je alcohol? sporadisch. 8. Hoeveel glazen alcohol nuttig je per week? weet ik veel. 9. Wat voor glazen zijn dit dan voornamelijk? die van glas gemaakt zijn? 10. Doe je ook wel eens spelletjes met alcohol? zoals bierschieten? neen. 11. Ben je verslaafd aan alcohol? neen. |
![]() |
|
1. Wanneer heb je voor het eerst alcohol gedronken? vroeg, maar ik denk pas echt als ik 13 was
2. Waarom heb je voor het eerst alcohol gedronken? 3. Waar heb je voor het eerst alcohol gedronken? thuis 4. Doe je het nu nog steeds en zo ja waarom? ja, sommige alcoholische dranken zijn lekker hoor. sociaal drinken is fijn, daar wordt je nbtje losser van. 5. Welke soorten dranken met alcohol drink je? wijn, bier (pils maar ook zware bieren), jenever, porto, soms andere sterke dranken 6. Welke alcoholische drank vind je het viest? graanjenever, cognac, ... 7. Hoe vaak drink je alcohol? om de 2 dagen? of minder 8. Hoeveel glazen alcohol nuttig je per week? 10 ongeveer denkik 9. Wat voor glazen zijn dit dan voornamelijk? hoebedoelje? 10. Doe je ook wel eens spelletjes met alcohol? zoals bierschieten? bierschieten? wtf? nouja, soms doen we wel eens spelletjes, maar niet vaak. 11. Ben je verslaafd aan alcohol? nee idiote enquete
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
1. als klein kind stiekum uit de jenever van opa
![]() 2. je bent 4 en je wil wat.. 3. bij me opa... ![]() 4. omdat bier nou eenmaal lekker is ![]() 5. bier, wiskey 6. rum 7. elke dag 8. "rekent even snel uit" ongeveer 25-30 biertjes denk ik (dat is PER WEEK, niet denken dat ik dat per weekend drink..) 9. bierglazen ![]() 10. bierspel 11. misschien in lichte vorm.. maar niet echt voor zover ik weet Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
- rond mijn 15e? 2. Waarom heb je voor het eerst alcohol gedronken? - nieuwsgierig... 3. Waar heb je voor het eerst alcohol gedronken? - echt gedronken, snackbar 4. Doe je het nu nog steeds en zo ja waarom? - niet echt. 1x per maand 1 glas? minder... 5. Welke soorten dranken met alcohol drink je? - als ik drink, van alles. 6. Welke alcoholische drank vind je het viestst - dropshot? ik weet het niet... niet veel geprobeerd... 7. Hoe vaak drink je alcohol? - minder dan 1x per maand 1 glas... 8. Hoeveel glazen alcohol nuttig je per week? - +- 0,125 9. Wat voor glazen zijn dit dan voornamelijk? - een slok uit de fles, een wijn glas... verschilt erg per keer... 10. Doe je ook wel eens spelletjes met alcohol? zoals bierschieten? - nee... 11. Ben je verslaafd aan alcohol? nee... |
![]() |
||
Citaat:
|
Op me 2de ofzo?!?! ![]() ![]() 2. Waarom heb je voor het eerst alcohol gedronken? Vond 't wel lekker, met wat spuitwater erbij dat wel!l 3. Waar heb je voor het eerst alcohol gedronken? Aan tafel dus bij me opa en oma. 4. Doe je het nu nog steeds en zo ja waarom? Ja, soms omdat 'k het gewoon lekker vind, soms omdat 'k aangsechoten/dronken wil worden. 5. Welke soorten dranken met alcohol drink je? Van alles! De laatste tijd vooral bier. Maar mixjes gaan er ook wel in (wel heel weinig, k vind dat zoete zo ranzig laatste tijd). Verder champagne, af en toe wijn. Beerenburgh vn 'k wel lekker, euhhh, Rooie besse jenever, Amaretto. 6. Welke alcoholische drank vind je het viestst Pinacolada 7. Hoe vaak drink je alcohol? Heel verschillend, k heb periode gehad van 1x id maand vet zat worden, toen 1x id week beetje, toen 6 aand nix (maagzweer), en nou laatste paar week wel vaak. Ben de 6 maand aan het inhalen ![]() 8. Hoeveel glazen alcohol nuttig je per week? geen idee 9. Wat voor glazen zijn dit dan voornamelijk? ![]() 10. Doe je ook wel eens spelletjes met alcohol? zoals bierschieten? Nee. 11. Ben je verslaafd aan alcohol? Nee.
|
![]() |
2. Waarom heb je voor het eerst alcohol gedronken? 3. Waar heb je voor het eerst alcohol gedronken? 4. Doe je het nu nog steeds en zo ja waarom? 5. Welke soorten dranken met alcohol drink je? 6. Welke alcoholische drank vind je het viestst 7. Hoe vaak drink je alcohol? 8. Hoeveel glazen alcohol nuttig je per week? 9. Wat voor glazen zijn dit dan voornamelijk? 10. Doe je ook wel eens spelletjes met alcohol? zoals bierschieten? 11. Ben je verslaafd aan alcohol? 1. toen ik 13 was(ben nu 16) 2. gezellig met m'n neef 3. buiten... ![]() 4. ja, gezellig, lekker, leuk ![]() 5. BIER!!, en wodka.... 6. safari... 7. vaak, als ik 2 dagen niet drink is t veel.... ![]() 8. uhm ff rekenen....20/25... 9. gewoon blikjes/flesjes/amsterdammertjes 10. ja, bierspel/zippen 11. hoop t niet... ![]()
|
1. Wanneer heb je voor het eerst alcohol gedronken? op m'n 13de ofzo
2. Waarom heb je voor het eerst alcohol gedronken? spelletje.. 3. Waar heb je voor het eerst alcohol gedronken? bij een vriendin 4. Doe je het nu nog steeds en zo ja waarom? jah... zomaar, omdat het lekker is/uit verveling 5. Welke soorten dranken met alcohol drink je? bier, breezers, smirnoff, passoa, jenever, enzzz 6. Welke alcoholische drank vind je het viestst euhm kdenk wisky !! 7. Hoe vaak drink je alcohol? om de 2 weken zeker..!! 8. Hoeveel glazen alcohol nuttig je per week? per week... jah kweenie 1tje ofzo 9. Wat voor glazen zijn dit dan voornamelijk? glazen uit glas :-) 10. Doe je ook wel eens spelletjes met alcohol? zoals bierschieten? jah 11. Ben je verslaafd aan alcohol? neeuuhh, kdenk wel da'k zonder zou kunnen :-)
||
![]() |
Citaat:
|
geen idee 2. Waarom heb je voor het eerst alcohol gedronken? geen idee 3. Waar heb je voor het eerst alcohol gedronken? geen idee 4. Doe je het nu nog steeds en zo ja waarom? wel lekker, af en toe 5. Welke soorten dranken met alcohol drink je? bier, wodka, whisky, likeur 6. Welke alcoholische drank vind je het viestst goedkope, zoete rode wijn en martini fierro 7. Hoe vaak drink je alcohol? iedere week wel 8. Hoeveel glazen alcohol nuttig je per week? niet teveel 9. Wat voor glazen zijn dit dan voornamelijk? bier 10. Doe je ook wel eens spelletjes met alcohol? zoals bierschieten? nee, hoezo lame :> 11. Ben je verslaafd aan alcohol? nee, wiet is 1000x beter maar een lekker biertje is zeker niet verkeerd. |
![]() |
|
op een festival toen ik 13 jaar was 2. Waarom heb je voor het eerst alcohol gedronken? ik kreeg het aangeboden maar wist niet eens dat het alcohol was (pisang) 3. Waar heb je voor het eerst alcohol gedronken? sfinx festival 4. Doe je het nu nog steeds en zo ja waarom? zeer af en toe al geminderd, omdat het soms wel leuk is 5. Welke soorten dranken met alcohol drink je? erm alles 6. Welke alcoholische drank vind je het viestst porto 7. Hoe vaak drink je alcohol? 1 keer in twee maand nog mar 8. Hoeveel glazen alcohol nuttig je per week? hangt er van af, soms 40 soms niets 9. Wat voor glazen zijn dit dan voornamelijk? bierglazen 10. Doe je ook wel eens spelletjes met alcohol? zoals bierschieten? neen, of misschien zo veel mogelijk ad fundum 11. Ben je verslaafd aan alcohol? neen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. kwou zat worden 3. in de kroeg bewust 4. nee ik wil liever nuchter blijven 5. kdronk bier en wijn 6. none ![]() 7. nooit, vroeger elk weekend veel 8. none 9. bierglazen waren het 10. nooit gedaan, vond k achterlijk 11. was het wel geestelijk ![]() |
Ads door Google |
![]() |
|
Als een vervolg op de enquete over drugs :-)
1. Wanneer heb je voor het eerst alcohol gedronken? jaartje of 5 geleden... 2. Waarom heb je voor het eerst alcohol gedronken? gewoon eens proberen. 3. Waar heb je voor het eerst alcohol gedronken? thuis 4. Doe je het nu nog steeds en zo ja waarom? ik doe het nog steeds,omdat ik het lekker vind. 5. Welke soorten dranken met alcohol drink je? bier wodka whiskey rum jenever , wat er maar voor handen is. 6. Welke alcoholische drank vind je het viestst zoete troep als breezer passoa e.d 7. Hoe vaak drink je alcohol? in het weekend en soms doordeweeks 8. Hoeveel glazen alcohol nuttig je per week? stuk of 30 9. Wat voor glazen zijn dit dan voornamelijk? flesjes, halve liters, amsterdammers. 10. Doe je ook wel eens spelletjes met alcohol? zoals bierschieten? sporadisch 11. Ben je verslaafd aan alcohol? nope.
Laatst gewijzigd op 11-03-2003 om 16:30. |
![]() |
|
toen ik 14 was 2. Waarom heb je voor het eerst alcohol gedronken? ik wou het uitproberen 3. Waar heb je voor het eerst alcohol gedronken? op een schoolfeest 4. Doe je het nu nog steeds en zo ja waarom? ja, omdat ik het leuk vind 5. Welke soorten dranken met alcohol drink je? passoa, jenever, wodkaredbull...vanalles 6. Welke alcoholische drank vind je het viestst kvind alles wel lekker 7. Hoe vaak drink je alcohol? elke week 8. Hoeveel glazen alcohol nuttig je per week? houd ik niet echt bij...1 fles ofzo? meer denk ik wel 9. Wat voor glazen zijn dit dan voornamelijk? jenever 10. Doe je ook wel eens spelletjes met alcohol? zoals bierschieten? soms, wie het meeste kan drinken ![]() 11. Ben je verslaafd aan alcohol? neuj |
![]() |
||||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Toen ik 13 was dronk ik mn eerste echte glas. 2. Waarom heb je voor het eerst alcohol gedronken? Ik was op een feestje en ik dacht, het is tijd voor alcohol. 3. Waar heb je voor het eerst alcohol gedronken? Bij een vriend van toen op een feestje, bij hem thuis. 4. Doe je het nu nog steeds en zo ja waarom? Ja, smaakt me goed, en bij het uitgaan voel ik me losser en fijner met wat alcohol. 5. Welke soorten dranken met alcohol drink je? Zoete witte wijn, Malibu, piña, baileys, pisang ambon... zeg maar de zoete drankjes dus. 6. Welke alcoholische drank vind je het viestst? Bier 7. Hoe vaak drink je alcohol? In het weekend op vrijdag en zaterdag drink ik wel goed door, maar doordeweek 's avonds af en toe een wijntje ofzow. 8. Hoeveel glazen alcohol nuttig je per week? Gemiddeld ongeveer 12 denk ik. 9. Wat voor glazen zijn dit dan voornamelijk? Gewoon van die kleine glaasjes. 10. Doe je ook wel eens spelletjes met alcohol? zoals bierschieten? Ik heb wel eens kaartje blazen gedaan en andere shit maar dat doe ik niet meer. 11. Ben je verslaafd aan alcohol? Nee.
|
2. Waarom heb je voor het eerst alcohol gedronken? 3. Waar heb je voor het eerst alcohol gedronken? 4. Doe je het nu nog steeds en zo ja waarom? 5. Welke soorten dranken met alcohol drink je? 6. Welke alcoholische drank vind je het viestst 7. Hoe vaak drink je alcohol? 8. Hoeveel glazen alcohol nuttig je per week? 9. Wat voor glazen zijn dit dan voornamelijk? 10. Doe je ook wel eens spelletjes met alcohol? zoals bierschieten? 11. Ben je verslaafd aan alcohol? 1 toen ik in groep zes zat 2 omdat er toen nog een klassenfeest was en het mij wel leuk leek 3 bij een jongen thuis waar het feest was 4 ja, omdat ik het lekker vind 5 wijn, bier, rose, martini en af en toe pasoa 6 malibu of die koffiedingen ofzo iewh 7 ehmzz 4x in de week 8 *6* 9 wijnglazen 10 ja, dobbelen en dan adjes doen of bierspel enz 11 nee
|
![]() |
1. Wanneer heb je voor het eerst alcohol gedronken? 2. Waarom heb je voor het eerst alcohol gedronken? 3. Waar heb je voor het eerst alcohol gedronken? 4. Doe je het nu nog steeds en zo ja waarom? 5. Welke soorten dranken met alcohol drink je? 6. Welke alcoholische drank vind je het viestst 7. Hoe vaak drink je alcohol? 8. Hoeveel glazen alcohol nuttig je per week? 9. Wat voor glazen zijn dit dan voornamelijk? 10. Doe je ook wel eens spelletjes met alcohol? zoals bierschieten? 11. Ben je verslaafd aan alcohol? 1. ik heb echt geen flauw idee, ik denk rond mijn 12e/132 2. de eerste keer toen ik echt veel dronk was omdat mijn date me zat voerde ![]() 3. in de kroeg ![]() 4. ja, ik vind het lekker 5. o.a. bier 6. jagenmeister 7. verschilt 8. verschilt 9. halfliters, nu goed ![]() 10. soms ![]() 11. weet ik niet, denk van niet
||
Citaat:
2. nieuwsgierig 3. thuis 4. ja. gewoon lekker ![]() 5. bier, vodka, whisky, jenever 6. die zoete troep 7. te vaak 8. hmmz... doordeweeks zo'n 2 a 3 per dag, en elke donderdag te veel om te tellen... ehm, te veel dus ![]() 9. thuis uit de fles, donderdags amsterdammertjes 10. heel zelden 11. wat heet verslaafd? ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
2-omdat mijn moeder vroeg of ik ook wijn wou (had wel eerder acohol gedronken toen ik kleiner was maar dat komt omdat mijn pa en ma een eigen cafe hebben) 3- op de af en toe slokjes bier van mij pa na in onze tuin. 4-nee, ik wordt snel dronken en dan ga ik irritant doen. ik drink hooguit een bailys soms. 5-bailys, sheridans(schrijf je dat zo?), soms in de zomer een biertje. 6-gin en al die andere spiritus dranken. 7-bijna nooit. paar keer per jaar. 8- nul 9-n.v.t. 10 - nee. dat vind ik onzin en zonde. je gaat toch ook niet je eten door de keuken smijten. 11-absoluut niet. graag gedaan. |
![]() |
||
Citaat:
2 dûh wat denk je om f*cking wasted te worden ![]() 3 op een school fuif 4 jah nog steed een beetje het zelfde niet altijd om echt helemaal f*cked up te worden 5 bier; wiskey (long john, jack daniels) 6 bacardie breezer vééééél te zoet 7 meestla elk weekend ( kan wel wat vaker ![]() 8 denk gemiddelt 3 a 4 ( k veel tewig om ook maar iets van tevoelen 9 amsterdammertjes ( bier dus ) 10 i try to ![]() 11 nee ik drink het tenminste nooit ( bijnannooit voor 11 uur 's ochtends ) allen na slaap feest bij ontbeid ![]()
||
Citaat:
2. ik was niet klein voor mn leeftijd (dachten dat ik 18 was) en ze boden het aan waarom niet dan 3. op mn werk op groenrijk 4. ja gewoon fijn gevoel 5.alles als er maar alcohol in zit behalve breezers 6. breezer 7. niet zo vaak als dat ik blow maar zeg maar 3 of 4 keer per week 8. als ik geld genoeg heb 25 ofzo 9. flesjes 10 neej wel mexen met drank heel erg leuk 11 nee meer aan wiet denk ik
|
![]() |
Ik ben dol op enquetes:
1: Op mijn 13e geloof ik. 2: Ik was nieuwsgierig naar de smaak en het effect ervan. 3: Thuis toen mijn ouders weg waren 4: Nee, alleen af en toe proef ik es wat van anderen. Griekse wijn vind ik bv best lekker, maar voor de rest vind ik alcoholische dranken vies 5: Niks dus. heb wel ff breezers gedronken. 6: Port 7: Een paar slokjes in het jaar. 8: Per week? hahaha, 0,0000001 ofzo 9: Ik gooi t overal in 10: nee? 11: niet bepaald nee Alsjeblieft. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2. stoer ![]() ![]() ![]() 3. klassenfeest groep 8 (passoa trouwens ![]() 4. OWYEAH!! net weer 6 heineken gehad!! tis gewoon zo erg lekker!!! 5. bier,vodka,bier,dropshot,bier en alles wa er dicht bij staat en waar ik bij kan, tequilla GEEN BREEZER SHIT ECT!! 6.breezer en ehhhh da witte spul boswandeling 7. 4 keer per weer 8.+-25-30 9. volle maar op ut einde zijn ze leeg (bier flesjes) 10. yup darten!!! nieuwe variant van ons ![]() 11. is da niet zonder kunne??? jah ik zou ut wel missen als ik ut nie zou hebben jah!!! ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Ook zo'n hekel aan je wekker? irusjeh | 6 | 30-10-2014 07:57 | |
Drugs & Alcohol |
profielwerkstuk alcohol faber | 15 | 18-06-2007 13:29 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Kabinetsbetutteling Mark Almighty | 337 | 08-05-2007 12:41 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête Gebruik van tabak en alcohol onder jongeren Foxy_oud | 72 | 09-07-2004 17:08 | |
Verhalen & Gedichten |
2 columns uit de oude doos Shitonya | 21 | 30-04-2004 00:17 | |
De Kantine |
Enquête: "Legalisering van softdrugs" Pall | 31 | 12-03-2003 12:34 |