Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2003, 20:01
neok
Avatar van neok
neok is offline
Ik ben van plannen bij iemand een joint te kopen van 2.5 euro.
Is die prijs normaal-->de verhouding is 80 procent tabak en 20 procent weed...dat lijkt mij niet genoeg om stoned te worden!?!
En kan er eigenlijk iets fout lopen,bv. dat ze er iets anders bijgerold ebben ofzo..
Tell me

greets
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2003, 20:05
Mark87
Mark87 is offline
Citaat:
Gimli schreef op 12-03-2003 @ 21:01:
Ik ben van plannen bij iemand een joint te kopen van 2.5 euro.
Is die prijs normaal-->de verhouding is 80 procent tabak en 20 procent weed...dat lijkt mij niet genoeg om stoned te worden!?!
En kan er eigenlijk iets fout lopen,bv. dat ze er iets anders bijgerold ebben ofzo..
Tell me

greets
Ze kunnen er konthaar in stoppen, daaar wil ik mee zeggen zolang jij niet ziet dat ze 'm draaien ze er van alles in kunnen doen.

Ik ken ook een geval dat ze harddrugs, crack ofzo erin deden en dat een jongen een dag lang heel ziek is geweest en uiteindelijk in het ziekenhuis is beland... dus koop ze in de coffeeshop, puurpijp/vaporize het of rol hem zelf. Tenzij het goede vrienden zijn... ok?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 20:11
neok
Avatar van neok
neok is offline
Tja,ik kom dus weer van een koude oorlog thuis,ik ben 15 en woon in België,dus minderjarigen mogen geen weed smoren.
Coffeeshops zijn hier niet(is illegaal) en die gasten vroegen zelf of ik weed moest,ik kende ze niet.-->nie betrouwbar dus,en mijn vrienden smoren geen weed
Hoe moet ik nu in godsnaam aan weed geraken?!?!
Dan maar sigi's...

Groeten van hopeloos geval
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 20:21
Zezette
Avatar van Zezette
Zezette is offline
Ocharme...begrijp je wel(toch wel wink wink aan me belgische collega) en ja,als je geen vrienden hebt dien dat smoren ofzo is het heel wa moeilijker om te vinden en k'zou het zeker niet aannemen van iemand die ik nie ken,zeker nie te vertrouwen..hopelijk vind je toch wat je zoekt
__________________
Tsjoepe...
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 20:24
neok
Avatar van neok
neok is offline
Bedankt voor et medeleven,ooit komt er wel een dag...
En dan zal ik aan jullie denken
Leve et optimisme
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 20:28
Mark87
Mark87 is offline
Citaat:
Gimli schreef op 12-03-2003 @ 21:24:
Bedankt voor et medeleven,ooit komt er wel een dag...
En dan zal ik aan jullie denken
Leve et optimisme
Dagje cultureel Amsterdam misschien?

Zijn er in Belgie niet zoveel dealers dan, ik ben ook 15, krijg meestal wel mee in de coffeshop (ze zijn zelf hardstikke stoned daarbinnen joh) maar ik weet de dealers wel te vinden, die leveren voor iets meer toch wel goede spullen aan iedereen. Dus zoek die eens op!
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 20:28
Zezette
Avatar van Zezette
Zezette is offline
Citaat:
Gimli schreef op 12-03-2003 @ 21:24:
Bedankt voor et medeleven,ooit komt er wel een dag...
En dan zal ik aan jullie denken
Leve et optimisme
Héhé des te beter
__________________
Tsjoepe...
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 20:55
Glass Ghost
Glass Ghost is offline
Citaat:
Gimli schreef op 12-03-2003 @ 21:24:
Bedankt voor et medeleven,ooit komt er wel een dag...
En dan zal ik aan jullie denken
Leve et optimisme
Tot die dag (misschien beetje lang termijn project) maar ik had ooit eens een pakje shag een paar maanden ergens laten liggen, en toen ik m weer vond leek het me wel een strak plan om het even te roken
Het is geen marihuana maar je wordt er behoorlijk licht in je hoofd van
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 22:07
Ares
Ares is offline
De meeste voorgedraaide joints vind ik bagger... sommigen zijn zelf heel slecht; er zit weinig in, er zit ongeveer alles behalve wiet in, ik ben ook een uur bijna k.o. geweest na een voorgedraaide joint... ik wil niet eens weten wat er in zit.
neej, de echte joint draai je zelf.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 18:31
very drunk driver
Avatar van very drunk driver
very drunk driver is offline
ik zou het niet doen ten eerste je krijgt veel meer wiet verhouding bij de shop en ga jij controleren dat zij er zoveel wiet bij gedaan hebben. of dat die wiet 20 weken oud is ofzo. of nat geworden of etc. etc. etc.

twee shop voorgedraaide joints ben je binnen 5 minuten helemaal weg. en ben je 2.50 per joint kwijt en weet je dat je kwaliteit hebt
__________________
haast je niet, we komen toch allemaal tegelijk aan bij nieuwjaar
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 00:40
Griller
Griller is offline
Je kunt natuurlijk ook zelf een plant pakken , dan ben je er altijd zeker van dat je geen rotzooi krijgt.
__________________
Ik sta alleen!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 12:38
very drunk driver
Avatar van very drunk driver
very drunk driver is offline
duurt best wel lang voordat je rookbare wiet hebt hoor. 3 maanden tot het zaadje een plant is. en dan 3 weken voor het drogen. en dan ben je veel duurder uit als je naar de shop gaat om een voorgedraaide te kopen. weetje hoeveel moeitte dat is om een hydrosysteem en dergelijke aan te leggen. daarom zijn shops uitgevonden dat je dat zelf niet hoeft te doen
__________________
haast je niet, we komen toch allemaal tegelijk aan bij nieuwjaar
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 14:15
steeksleutel
steeksleutel is offline
Ach ja wat kan er gebeuren...... het is maar net hoe je het bekijkt t'is eigenlijk wel spannend om niet te weten wat er in de joint zit misschien krijg je wel een vette trip en krijg je zeker waar voor je 2,5 pleuro's net zoals een vriend van mij rejoen genaamd die rookte een joint en is wel een hele avond knetter geweest dat geloof je toch zelf niet nou dus al dus ik zou het gewoon doen....

Onthou gewoon dit:


Veni Vidy Urky!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 16:01
Verwijderd
Ikzelf koop dr 3 voor 15 (dollar) puur toch wel redelijk.
Als ik jou was zou ik gewoon ff geduldig zijn voor je iets betrwoudbaarders vindt dan vreemden die het zomaar aan je willen verkopen.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 16:46
Griller
Griller is offline
Citaat:
verydrunkdriver schreef op 18-03-2003 @ 13:38:
duurt best wel lang voordat je rookbare wiet hebt hoor. 3 maanden tot het zaadje een plant is. en dan 3 weken voor het drogen. en dan ben je veel duurder uit als je naar de shop gaat om een voorgedraaide te kopen. weetje hoeveel moeitte dat is om een hydrosysteem en dergelijke aan te leggen. daarom zijn shops uitgevonden dat je dat zelf niet hoeft te doen
Ik heb zelf een kast , dus ik weet dat wel ja, maar op die manier heb je wel betrouwbare wiet en goedkope!
__________________
Ik sta alleen!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 19:07
LyP
Avatar van LyP
LyP is offline
Citaat:
verydrunkdriver schreef op 18-03-2003 @ 13:38:
duurt best wel lang voordat je rookbare wiet hebt hoor. 3 maanden tot het zaadje een plant is. en dan 3 weken voor het drogen. en dan ben je veel duurder uit als je naar de shop gaat om een voorgedraaide te kopen. weetje hoeveel moeitte dat is om een hydrosysteem en dergelijke aan te leggen. daarom zijn shops uitgevonden dat je dat zelf niet hoeft te doen
niet helemaal juist

het duurt 3 maanden nadat de plant (weet alleen het engelse woord) uit de vegatative fase is. voordat het echt een plant is duurt duurt ook nog een aantal weken.

en een hydrosysteem is makkelijk als je 2 dozijn planten hebt. maar als je maar 3 plantjes hebt of 5 zelf maar dan kan je ze veel beter met de hand water geven. (hydrosysteem is een soort van automatisch watergeefsysteem)

en aanleggen is redelijk snel gebeurd je kan zo overal kopen. ze horen in de tuin eigelijk maar je kan ze ook zo gebruiken
__________________
-------------------------------------------------
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 19:13
Griller
Griller is offline
Zijkn die hydrosystemen duur??? Want dat zou wel handig zijn als ik op vakantie ben , ik heb nu namelijk 10 plantjes die ik wel met de hand water geef maar voor op vakantie zou dat natyuurlijk fantstisch zijn!
__________________
Ik sta alleen!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 19:48
LyP
Avatar van LyP
LyP is offline
geen idee maar je kan het zlef ook maken. ken je van die luchtslangetjes voor je aquarium

daar kan je ook allemaal t-stukjes voro krijgen. dan zorg je ervoor dat overal een slangetje uitkomt in een pot. zo gemaakt met een schaar en genoeg t stukjes of zelfs + stukjes

dan zou je nog een manier moeten bedenken om zo'n klein slanngetje aan de kraan te krijgen. dit zal een probleem worden. missien door een stop op een gewone tuinslang te zetten en dan in de rand van die tuinslang een gaatje te prikken en daar dat slangetje in vast te tapen.

dan moet je gewoon die kraan open draaien. je moet zelf experimenteren hoe ver je de kraan moet opendraaien. dit zal enige weken kosten. maar bekijk maar zo er moe ongeveer om de minuut een druppeltje vallen misschien minder. maak zoiezo een gat onderin de pot zodat al het overige water tenminste weg kan
__________________
-------------------------------------------------
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-03-2003, 07:14
ook harrie
Avatar van ook harrie
ook harrie is offline
Citaat:
verydrunkdriver schreef op 18-03-2003 @ 13:38:
daarom zijn shops uitgevonden dat je dat zelf niet hoeft te doen
sjops zijn uitgevonden om geld te verdienen
__________________
I don't need to hear about how shitty my hair looks caus I know all about it
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 10:04
very drunk driver
Avatar van very drunk driver
very drunk driver is offline
jah natuurlijk moeten zij ook wel winst maken. maar doe je al die moeitte terwijl je gewoon effe naar de shop kunt rijden en dan betere te hebben
__________________
haast je niet, we komen toch allemaal tegelijk aan bij nieuwjaar
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 10:56
harrie the 5th
Avatar van harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
ook harrie schreef op 19-03-2003 @ 08:14:
sjops zijn uitgevonden om geld te verdienen
en om te blowen
__________________
Fight to get peace is like fuck to get virginity.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 19:28
LyP
Avatar van LyP
LyP is offline
je kunt er ook ff lekker droog en uit de wind draaien. als je met guppen staat en die moeten buiten blijven
__________________
-------------------------------------------------
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Truffels
m!ke
24 08-05-2009 20:50
Drugs & Alcohol joint kopen ?
punk freud
107 14-01-2005 19:30
Drugs & Alcohol waar kopen jullie joints?
liesbethlykke
51 16-05-2003 16:27
Drugs & Alcohol vraagje
Jamais_Vu
18 25-03-2003 19:08
Drugs & Alcohol spacecake
Ignis
35 07-03-2003 22:42
Drugs & Alcohol voorgedraaide joints
Isa
61 14-02-2003 20:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:47.