Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoi Esai,
Ten eerste wil ik je heel veel succes wensen met je zwangerschap en vooral heel veel plezier. Ik denk dat je het allemaal wel kan oplossen, of dat nou in je eentje is, met je familie of met Will. Ik vind wel dat je niet zo egoïstisch (al is dat hier niet het goede woord) mag zijn om per se te willen dat je het kind alleen wil opvoeden, alleen namen wil geven en niet wil dat er ook maar iemand zich met de opvoeding bemoeit. Dat zal je familie waarschijnlijk ook doen, je moet er maar gewoon aan wennen. Dat je een controlfreak bent is niet erg, maar je moet er wel mee om kunnen gaan: per slot van rekening kun je niet je hele leven in je eentje zijn. Wat betreft Will: het is jouw goed recht om het kind te houden, maar ik vind niet dat je hem later voor een voldongen feit moet stellen. "Oh ja, je hebt ook een kind." Dat is té egoïstisch. Hij moet het weten, kunnen verwerken en je kunt dan altijd nog beslissen of hij een rol in jouw verdere leven gaat spelen. Bovendien, je familie komt er toch ooit nog een keer achter en zijn vrouw ook. Beter nu dan later: als je niet zo sterk in je schoenen staat dat je dan niet tegen hun kritiek en boosheid kan, kom je er niet echt, vermoed ik. Succes. Laat je het ons nog ff weten? |
![]() |
|
![]() |
Zo... inderdaad quite a story...
Maar goed, ik ben het eens met, ik geloof, iedereen hier boven. Vertel Will wat er gebeurd is. Je hoeft niet onmiddellijk met m te trouwen ofzo, maar financieel gezien kan hij je wel bijstaan wanneer hij weet dat ie een kind bij je verwekt heeft. Ook ben ik van mening dat hij daar wel een beetje recht op heeft. Je kind zal ooit ook willen weten wie zijn/haar vader is. Als hij je met sommige dingen wil bijstaan, en het kind erkent als zijn kind, ben je wel al wat verder geholpen. Maar klamp je niet vast aan de gedachte dat je ook met Will verder MOET in deze situatie. Integendeel, misschien kom je snel genoeg een leuke jongen/man tegen. Oke moraal van dit verhaal, voor ik zelf de draad kwijt raak... vertel het hem, maar laat je nergens toe dwingen. |
![]() |
|
Kenonnen.... Het lijkt wel een episode uit een soap....
![]() Het vervelende of juist goede van dit soort vragen is dat er geen verkeerde keuze is te maken...... Echter dat maakt de keuze wel wat lastiger om te maken.. (waarschijnlijk had je dat zelf ook al ondervonden)... Ik denk dat je het beste eerst even na moet gaan wat je precies wel en absoluut niet wil... Wat er dan overblijft is de keuze die je moet maken en leven met de gevolgen..... Veel succes... |
![]() |
|
![]() |
Je zou hem een brief kunnen schrijven, waarin je vertelt dat je zwanger van hem bent en dat je het kind graag wilt houden. Verder zou je kunnen vertellen dat het je beter lijkt als hij zich verder niet met de opvoeding bemoeit, maar dat je wel graag zou willen dat wanneer het kind contact met hem wil hij zich daarvoor zou openstellen (dat zou ik tenminste willen als ik dat kind was, want ik zou willen weten waar ik vandaan kwam). Maar maak hem in ieder geval duidelijk dat je verder niets van hem verwacht en niet tussen zijn huwelijk wil komen.
|
Ads door Google |
![]() |
|
nou meid,
idd een heftig verhaal, maar als ik jou was zou ik het hem vertellen, maar er ook bij zeggen dat jet het kind alleen wil opvoeden en dat het zijn eigen keus is of hij het op zijn beur weer aan zijn vrouw verteld. Uit je verhaal maakt ik op dat hij ook van zijn vrouw houdt, dus het lijkt me onwaarschijnlijk dat hij alsnog gaat scheiden om met jou verder te gaan. Sorry dat ik het zo moet stellen, maar ik vertel gewoon wat ik denk van uit jou verhaal. Het is ook vervelend om te zeggen, maar kan ik uit jou verhaal begrijpen dat Will niet van jou houdt? dat het alleen seksuele begeerte was en verder niet en van jou kant dnek ik dat je hem da een tijdje hopelijk toch kan vergeten, want k vind je toch wel een sterke meid. Het is heel knap om hem te vertellen dat je niet verder wilde gaan als zijn maitresse. Veel meiden zouden daarvoor bezweken zijn, maar jij niet en dat vin ik ehctheel knap van je. Maar van Will vin ik zijn loyaliteit tegenover zijn vrouw niet zo fantastisch zeg maar, maar nogmaals het was begeerte denk ik en dat is wat anders dan liefde. Gelukkig is bij jou de situatie thuis niet zo streng dacht ik dus k denk dat er wel iemandd (je moeder?) di evt. ook met jou ouderdom en zwanerschap wil helpen en k denk toch ook dta je iemand anders iets moet vertellen van je toestan en dta hoest niet je ouders of familie te zijn, maar gewoon iemand met wie je goed kan praten, zofat je er in ieder geval niet in stikt of zo of het opeen benauwd krijgt van alle geheimen later (die hoever er overisens niet te zijn) nou ik ben heel direct geweest, maar dat heb ik expres gedaan omdat ik als ik een vriendin ,zus in jou toestand had, ik dat ook zou hebben gedaan. succes! ![]()
||
![]() |
Citaat:
En die scène van in het klaslokaal waarbij ze elkaar uitkleden en hij ze ontmaagt, hmm, lijkt meer fantasie... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik denk dat dat beter is voor je kind. Het is misschien niet beter voor de moeder, maar dat is ondergeschikt aan het belang van een kind. Het is egoïstisch zowel tegenover de vader als het kind om niets te vertellen. Verder betwijfel ik of dit verhaal waar is, het komt op mij erg ongeloofwaardig over. |
![]() |
|
Wanneer komt er hier een reactie van Esai? T verhaal lijkt mij ook een beetje onwaarschijnlijk, of ja t straalt iets onwaarschijnlijks uit. maar ja van de andere kant, wie gaat er voor de grap zon lap tekst typen.
Als t echt is: Vertel het hem, hij heeft toch wel t recht om te weten dat er dadelijk ergens nog een kind van hem rondloopt. Bovendien kun je op hem terugvallen als je t moeilijk krijgt. |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat je de keuze geheel aan jezelf moet overlaten. ook al geef ik mijn mening, die zal altijd van beinvloeding wezen op jouw keuze.
je vraagt om meningen van anderen daarom geef ik de mijne ook. Ik denk dat je will persoonlijk moet aanspreken dat je zwanger van hem bent, en dat hij mag leven met de consequentie of hij het aan zijn vrouw wil vertellen, verder is het jouw 'pakkie an'. Zo lomp gezegd.. Je moet helemaal zelf kiezen wat je wil. jij hebt de keus al gemaakt om het kind te houden.. Hij heeft daar geen keus in gehad. jij wil hem niet betrekken in een soort van co-opuderschap. laat het daarbij. maak hem duidelijk. het is mijn kind, mijn leven .. het draagt mijn achternaam.. je mag alleen weten dat jij de vader bent.. that's it.. Meer kan ik er nie van maken, meissie.. Sterkte erMee!!
|
![]() |
[hetig zeg. mijn reactie is dat ik vind dat je het hem niet hoeft te vertellen. Waarschijnlijk maakt dat alles alleen maar moeilijker.... maar als jij denkt dat het het beste is moet je het zeker doen. Ik vind het nogal een RAAR verhaal, en ik vind het knap dat je er helemaal niet mee lijkt te zitten...
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|