Advertentie | |
|
16-11-2010, 21:04 | |
De link van Soshin doet het niet als je zo op de link klikt. http://www.soshin.nl/ werkt beter
Plus mijn vraag, is dit een fijne webwinkel? Ik weet niet of deze link erg oud is, maar ik zou het graag horen als iemand goede ervaringen heeft met deze site. |
18-11-2010, 02:32 | |
Plastic/rubberen armbandjes?
Die kan je echt in elke willekeurige altowinkel wel kopen. Of anders bij www.large.nl of www.attitudeholland.nl (die 2e heeft vrij veel accessoires) edit:Voi-La!
28-11-2010, 15:18 | ||
Citaat:
28-11-2010, 18:25 | ||
Citaat:
|
30-11-2010, 17:14 | |
Zelf draag ik graag een cardigan + een t-shirt vind het persoonlijk een mooie stijl, het probleem van een mooie cardigan vinden heb ik niet alleen het t-shirt eronder vind ik lastig. Vind het leuk om een leuke print te hebben iets vrolijks met een beetje leuke kleuren ( ik weet het, het klinkt een beetje vaag maar weet niet echt hoe ik een beter beschrijving moet geven ) misschien iets in de vorm van een cartoon-achtig iets. Of een tekst kan ook wel opzich, maar 't probleem met teksten is dat je heel veel t-shirts hebt met een gare tekst. Dus... mijn vraag is kan iemand mij vertellen waar je een beetje leuke t-shirts vandaan kan halen, het liefst onder de 30 euro, maar onder de 40 kan nog wel. Alvast bedankt
|
03-12-2010, 19:12 | |
Heeft iemand hier verstand van Uggs (en waar je die kan bestellen online, aangezien in Nederland maar beperkte collectie beschikbaar is in de winkels. Ik hou niet zo van die classics)?
Heb gister namelijk op de officiele site http://www.uggaustralia.com/nl/womens/index.aspx hele leuke gezien van de nieuwe collectie: uggs die helemaal met pailletten zitten. Er is een zwarte, gouden en zilveren. Natuurlijk wil ik voor die zwarte gaan, goud en zilver is nogal te disco. Maar nu kijk ik dus weer op de site en ze staan er niet meer!! Weet iemand welke uggs ik bedoel en hoe ze heten? Dat is wel wat makkelijker opzoeken. En nog beter: waar ik ze kan bestellen? |
Advertentie |
|
05-12-2010, 11:43 | |
http://uggs.hyves.nl/ Op deze hyve staat ergens een lijst met (on)betrouwbare webshops. Er zijn namelijk heel veel nep Uggs in de omloop. Misschien weten ze ook wel waar je jou Uggs kunt bestellen
Spoiler
06-12-2010, 22:33 | |
Heb net deze uitzending van VPRO tegenlicht gezien waarin mijn aandacht meer uitging naar deze kleurige sjaal dan naar de uitzending zelf. Wie weet waar ik deze folkloresjaal kan kopen of van welk merk deze zou kunnen zijn?
Fragment is van de uitzending van een uur terug. Het gaat om deze sjaal. |
07-12-2010, 00:07 | |
Verwijderd
|
http://www.urbanoutfitters.co.uk/page/home
Bij urban outfitters hebben ze wel veel gekleurd materiaal, daar kan je ff kijken bij de scarfs. |
07-12-2010, 03:21 | ||
Citaat:
|
04-01-2011, 12:52 | ||
Citaat:
04-01-2011, 16:21 | ||
Citaat:
05-01-2011, 12:26 | |
Ik was net deze winterjas tegengekomen op deze website:
Ik vind hem heel erg mooi, maar helaas werd er niet bij gezegd van welk merk deze jas is. Googlen op termen als 'checkered aviator jacket for women' (want schijnbaar is een een soort van aviator jacket) heeft tot nu toe niets opgeleverd. Misschien heeft iemand deze al eens in de winkel gezien, of heeft iemand net dat kleine stukje informatie waardoor ik beter kan zoeken (en zo uiteindelijk het merk kan vinden)? Zo ja, dan hoor ik het heel graag - alvast bedankt voor de hulp!
05-01-2011, 12:53 | ||
Citaat:
31-01-2011, 22:21 | |
Niet naar aanleiding van de opener van dit topic, maar ik vraag me af waar in Nederland je Adidas Trim Trab kunt krijgen, als ze uberhäupt nog verkrijgbaar zijn. De enige die ik online in een Nederlandse winkel kan vinden zijn deze groene, en dat is nu net niet het soort dat ik zoek.
Iemand enig idee?
01-02-2011, 02:29 | ||
Citaat:
(ik weet niet hoeveel je er voor wilt betalen, anders moet je mss toch maar even ebay checken...) Het Trimm Trab vest met die voetjes erop zou ik ook ooit nog eens willen hebben. En dan aandoen naar forum-meetings. [/geek]
09-02-2011, 19:28 | |
Adres : Amstelstraat 23, 1017 DA Amsterdam
Voor meer info bel 020 6259567 De openingstijden zijn: dinsdag t/m vrijdag van 10.00 t/m 18.00 zaterdag van 10.00 t/m 17.00 sommigen zijn wel erg gewaaagd, een paar zijn er redelijk normaal ik heb alleen de site gezien, maar het is wel de moeite waard |
24-02-2011, 19:26 | |
ik heb deze in alle drie de kleuren en die zit behoorlijk strak
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Konichiwa. -Me, | 4 | 19-06-2013 11:54 | |
De Kantine |
Speurders/Marktplaats/Ebay en soortgelijken? Records070 | 3 | 11-03-2012 22:16 | |
Lifestyle |
Op zoek naar een speciale winterjas. Unox88 | 5 | 11-12-2011 09:58 | |
Beleidszaken |
Contact topic deadlytown | 2 | 14-09-2010 23:27 | |
De Kantine |
nu wil ik dit shirt kopen maar.. Jazzcrime | 2 | 25-01-2009 19:16 |