Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-08-2005, 01:00
Verwijderd
Oh, ok ja het schiet niet echt op he ik ben nu maar bezig met de manga van Ichigo 100%, die is echt te vet. Zie je ook hoe simpel de anime is in verhouding. En ik weet nu zeker dat Nishino de schattigste is

@ Rob: ja, Dokuro-chan 5-6 is uit, maar nog niet van Froth-Bite
Advertentie
Oud 14-08-2005, 01:37
Verwijderd
Is de anime van Ichigo 100% eigenlijk vroegtijdig stopgezet? Op ANN stond dat er 24 afleveringentitels waren, maar er zijn er maar 12 verschenen, en de laatste zou op 10 mei 2005 zijn uitgezonden. Ik kom er verder niet echt wijs uit.

Weet iemand van de anime-experts () het?
Oud 14-08-2005, 01:58
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-08-2005 @ 02:00 :


@ Rob: ja, Dokuro-chan 5-6 is uit, maar nog niet van Froth-Bite
Ik volg 'em van The Triad. Is Froth-Bite kwalitatief beter, dan?
Oud 14-08-2005, 09:15
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Sylph schreef op 14-08-2005 @ 02:37 :
Weet iemand van de anime-experts () het?
De experts kijken alleen maar hentai.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 14-08-2005, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 14-08-2005 @ 10:15 :
De experts kijken alleen maar hentai.
Snif, ik word nooit een expert.
Oud 14-08-2005, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 14-08-2005 @ 02:37 :
Is de anime van Ichigo 100% eigenlijk vroegtijdig stopgezet? Op ANN stond dat er 24 afleveringentitels waren, maar er zijn er maar 12 verschenen, en de laatste zou op 10 mei 2005 zijn uitgezonden. Ik kom er verder niet echt wijs uit.

Weet iemand van de anime-experts () het?
Ichigo 100% is gewoon twaalf afleveringen, maar ze zijn (net als FMP Fumoffu) ingedeeld in twee stukjes van tien minuten met elk een eigen titel. Het is geaired op twaalf dagen, dus hij is niet voortijdig gestopt (alhoewel je dat wel zou denken als je dat vreselijk slechte einde ziet).

@ Rob: nee, ik heb geen idee of Triad beter is, maar ik ben nu toevallig zelf met Froth-Bite begonnen en ik geloof dat die wel goed zijn
Oud 14-08-2005, 14:38
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Jolt schreef op 14-08-2005 @ 10:15 :
De experts kijken alleen maar hentai.
lang leve de uitzonderingen

Ik kijk Dokuro-chan van The Triad...of Froth Bite beter is weet ik neit...tis iig een redelijk goede groep...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 14-08-2005, 14:40
Verwijderd
Hoezo kijken echte experts alleen naar hentai? Ik kijk er echt niet naar, hoewel ik moet zeggen dat ik Sexfriend en Immoral Sisters 2 wel heb gedownload, gewoon uit nieuwsgierigheid. Maar goed, daar zit dan nog wel een verhaal in, zij het flinterdun

Het is wel een feit dat een heel groot gedeelte van de anime gewoon gericht is op jongens.
Oud 14-08-2005, 22:16
Benteknol
Avatar van Benteknol
Benteknol is offline
Wil ff kwijt bedankt voor die tip voor elfen lied

wat een vet idee nog nooit een echte horror anime gezien
Oud 14-08-2005, 23:04
vampire_esje
vampire_esje is offline
erm.. wilde even zeggen dat ik bij Naruto 109 ben .....
En dat ik het nog steeds spannend vind, Sasuke (bijna) in gevecht met The Sound 4 (waar de 5de is, weet ik niet...
Alleen dat gedoe met Sakura en Naruto snap ik niet, vertelt ze nou wel of niet aan Naruto dat Sasuke die "cursed seal" heeft....

Verder irriteer ik mij behoorlijk aan Sakura. Het is Sasuke-kun dit, en Sasuke-kun dat. Naruto is ook een vriend van haar, maar ze zegt gewoon Naruto tegen hem en alles wat hij doet (ook voor haar) is niet goed. Kan mij niet eens herinneren dat zij hem ooit bedankt heeft voor alle keren dat hij haar gered heeft!

Maar goed, dat zal wel aan mij liggen....

Vampire_esje
Oud 14-08-2005, 23:41
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-08-2005 @ 15:40 :
Hoezo kijken echte experts alleen naar hentai? Ik kijk er echt niet naar, hoewel ik moet zeggen dat ik Sexfriend en Immoral Sisters 2 wel heb gedownload, gewoon uit nieuwsgierigheid. Maar goed, daar zit dan nog wel een verhaal in, zij het flinterdun

Het is wel een feit dat een heel groot gedeelte van de anime gewoon gericht is op jongens.
Hentai is echt saai, vind ik dan, heb diverse gezien, om maar eens gezien te hebben, maar ik vond er geen hol aan, alleen maar vrouwen die worden verkracht door een of andere puber die altijd een booner heeft in zijn broek, en rare dingen denkt, al dat gekreun en geschreeuw, ik word er stront ziek van.

Niks voor mij dus.

@praatpaal, elfen lied = saai en nep.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 14-08-2005, 23:50
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 15-08-2005 @ 00:41 :
Hentai is echt saai, vind ik dan, heb diverse gezien, om maar eens gezien te hebben, maar ik vond er geen hol aan, alleen maar vrouwen die worden verkracht door een of andere puber die altijd een booner heeft in zijn broek, en rare dingen denkt, al dat gekreun en geschreeuw, ik word er stront ziek van.
Dat is niet de definitie van hentai, hoor. Hentai is gewoon alles waar expliciet seks inzit, maar het is niet een synoniem voor tentakelseks of vekrachting ofzo. Dat vind ik ook ranzig, daar heb ik echt geen behoefte aan. Een hentai anime als Sexfriend heeft geen verkrachtingen, geen alien seks, et cetera. Niet dat het dan wel leuk wordt, maar hentai is gewoon niet alleen maar voor pedofielen of sicko's.

Elfen Lied vind ik trouwens een van de slechtste anime ooit, die verdient het echt niet om zo hoog in de AnimeNFO top tien te staan. Echt ontzettend overrated. Als er een serie is die het verdient om in de top tien te staan en dat niet doet, dan is het Gungrave wel. Da's tenminste een volwassen verhaal met volwassen karakters.
Oud 14-08-2005, 23:57
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Elfen Lied is IMO alleen maar Bloed...en verder nix...kijk dan gewoon de Uncut versie van Gantz...das (op de laatste arc na) een zeer goede serie...en veel bloederiger
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 14-08-2005, 23:58
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Gantz is een leuke band
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 15-08-2005, 00:15
Verwijderd
Er is nu trouwens ook een Engelse vertaling van de AIR movie Heb 'm nog niet gekeken, het is de eerste vertaling. Maar er komt natuurlijk geen DVD-versie met Engelse ondertitels uit, omdat hij alleen in Japan op DVD gereleased wordt, en daar is er natuurlijk geen behoefte aan Engelse ondertitels...dus hebben we een DVD met fansub
Oud 15-08-2005, 10:14
Copycat
Avatar van Copycat
Copycat is offline
Air movie is echt goed. Ik vind de tekenstijl mooier geworden. Wel een belachelijk groot bestand.

Nog trouwens een ontzettend grappige manga gevonden. Katteni Kaizou. Gaat over schoolleven met een idioot als hoofdrol. Een beetje als Sousuke in FMP. Alleen is deze gast veel dommer. Echt lachen dus.
Voor mensen met interesse:

http://roffle.net/moon/releases.html

Weinig chapters en wordt niet verder vertaald.
__________________
Hikikomori {T_T}
Oud 15-08-2005, 13:02
Verwijderd
Ik ga overigens bij Bleach wel gewoon 50/50 doen. Het deel wat ik van Akeep heb houdt ik (geen zin om wéér te moeten downen) en dan ga ik wel verder met die andere.
Oud 15-08-2005, 13:46
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
zo doe ik et ook...ik download de nieuwste eps van Lunar en ik vervang de Lunar eps met die van de Keep als ze ze uitbrengen..
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 15-08-2005, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Copycat schreef op 15-08-2005 @ 11:14 :
Air movie is echt goed. Ik vind de tekenstijl mooier geworden. Wel een belachelijk groot bestand.

Nog trouwens een ontzettend grappige manga gevonden. Katteni Kaizou. Gaat over schoolleven met een idioot als hoofdrol. Een beetje als Sousuke in FMP. Alleen is deze gast veel dommer. Echt lachen dus.
Voor mensen met interesse:

http://roffle.net/moon/releases.html

Weinig chapters en wordt niet verder vertaald.
schoolleven <3
Oud 15-08-2005, 14:48
Type
Avatar van Type
Type is offline
eindelijk nieuwe bleach, en de Air movie met subs!
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Oud 15-08-2005, 15:03
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef op 15-08-2005 @ 14:46 :
zo doe ik et ook...ik download de nieuwste eps van Lunar en ik vervang de Lunar eps met die van de Keep als ze ze uitbrengen..
Nah, daar ben ik mee gestopt. Ik vind de kwaliteit van Anime-Keep namelijk helemaal niet zo geweldig - dat wil zeggen, ik vind het taalgebruik te stijfjes, niet goed passen bij Ichigo. En sinds ep 6 hebben ze geloof ik dezelfde raw providers. De eerste vijf afleveringen heb ik wel van Keep, omdat Lunar toen hele kloterige raws gebruikte. Maar tegenwoordig scheelt het weinig. En bovendien volg ik Bleach al vanaf ep 6 van Lunar, dus voor mij is het andersom, ik heb weer geen zin om zes gig van Anime-Keep te moeten downloaden.
Oud 15-08-2005, 15:07
Verwijderd
Is er echt een groot verschil in de raws van Bleach 1-5 van Lunar en Akeep?

Ik heb weinig van die 'kloterige raws' gemerkt, maar misschien kijk ik niet goed genoeg.
Oud 15-08-2005, 15:13
Verwijderd
Wat is eigenlijk de beste plaats om de manga van Bleach te downloaden? Ik heb ze nu van Bleach7, zijn die een beetje ok?
Oud 15-08-2005, 15:17
Copycat
Avatar van Copycat
Copycat is offline
Vertalen die lui van Bleach 7 die manga zelf?
Ik vind de scanslations van manga-rain wel goed.
__________________
Hikikomori {T_T}
Oud 15-08-2005, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 15-08-2005 @ 16:07 :
Is er echt een groot verschil in de raws van Bleach 1-5 van Lunar en Akeep?

Ik heb weinig van die 'kloterige raws' gemerkt, maar misschien kijk ik niet goed genoeg.
Ik geloof dat het 2v2 of 5v2 is van Lunar, moet je eens naar dat geluid luisteren en naar die framerate kijken. Gewoon heel slecht encoded. Zijn overigens ook veel klachten over geweest op het Lunar forum, maar dan wordt dat afgedaan met 'It's free, so don't bitch about it'.

Overigens heb ik die eerste afleveringen in DVD MKV-versie met subs van Keep, maar dat is bij vier afleveringen gebleven. En ik weet niet of je die nu nog kunt krijgen, torrents zijn volgens mij allemaal dood (heb ze zelf via campusnet@utwente binnengehaald).
Oud 15-08-2005, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Copycat schreef op 15-08-2005 @ 16:17 :
Vertalen die lui van Bleach 7 die manga zelf?
Ik vind de scanslations van manga-rain wel goed.
Er staat www.toriyamaworld.com als translator.
Oud 15-08-2005, 15:33
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 15-08-2005 @ 16:18 :
Ik geloof dat het 2v2 of 5v2 is van Lunar, moet je eens naar dat geluid luisteren en naar die framerate kijken. Gewoon heel slecht encoded. Zijn overigens ook veel klachten over geweest op het Lunar forum, maar dan wordt dat afgedaan met 'It's free, so don't bitch about it'.

Overigens heb ik die eerste afleveringen in DVD MKV-versie met subs van Keep, maar dat is bij vier afleveringen gebleven. En ik weet niet of je die nu nog kunt krijgen, torrents zijn volgens mij allemaal dood (heb ze zelf via campusnet@utwente binnengehaald).
Ik heb even 5v2 gekeken, en inderdaad, de framerate is niet zo ok.
Oud 15-08-2005, 16:03
Verwijderd
Wat de manga betreft, ik heb tot volume 5 maar van Bleach 7 gedaan, en vanaf volume 6 doe ik Manga-Rain.

Zo, IRC is echt snel.
Oud 15-08-2005, 16:41
Verwijderd
Dunno of het al gepost was, maar der is ook een Bleach fighting game op de psp:
http://www.the-magicbox.com/0412/game041209a.shtml
Oud 15-08-2005, 16:42
Verwijderd
Ja, maar die heb ik niet

AIR komt oorspronkelijk ook van een hentai game, dat ik helaas nog nooit gezien heb de H-game van Tsukihime heb ik wel (nog niet gespeeld).
Oud 16-08-2005, 10:40
Verwijderd
Wat een verwennerij weer: Shuffle! 6, Kore ga watashi no goshujin-sama 10 en 11 en Moon Phase 20

Wai!
Oud 16-08-2005, 10:56
Verwijderd
Je had gelijk, Shuffle! is leuk.
Oud 16-08-2005, 11:00
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-08-2005 @ 16:03 :
Nah, daar ben ik mee gestopt. Ik vind de kwaliteit van Anime-Keep namelijk helemaal niet zo geweldig - dat wil zeggen, ik vind het taalgebruik te stijfjes, niet goed passen bij Ichigo. En sinds ep 6 hebben ze geloof ik dezelfde raw providers. De eerste vijf afleveringen heb ik wel van Keep, omdat Lunar toen hele kloterige raws gebruikte. Maar tegenwoordig scheelt het weinig. En bovendien volg ik Bleach al vanaf ep 6 van Lunar, dus voor mij is het andersom, ik heb weer geen zin om zes gig van Anime-Keep te moeten downloaden.
Haha, dat heb ik dus ook. Exact 't zelfde.

Maar ik download wel de DVD releases. Gewoon, omdat. Which reminds me dat ik ooit nog eens een Bleach shirt moet laten drukken.
Oud 16-08-2005, 12:12
Verwijderd
Schoot Samurai Champloo 1-4 lekker op, reset de computer uit zichzelf op én ligt de site van KAA er opeens uit.

Arme ik.
Oud 16-08-2005, 13:26
Verwijderd
Hmm, ik heb ff in NAV2005 gekeken en daar stond ergens dat BTdownloadgui werd geblokkeerd. Dat verklaard me lage download. Ik heb hem ff op alles toestaan gezet en het gaat nu iets sneller. Ben ff Bleach 27 van Keep aan het downloaden. Ik loop enorm achter met me anime downloads, maar WoW en downloaden werkt niet zo fijn hier. Heb hier niet zo'n snelle upc verbinding
Oud 16-08-2005, 13:46
Verwijderd
Yay, KAA doet het weer.
Oud 16-08-2005, 15:37
Verwijderd
Waarom zou je Champloo van een DVD-ripper willen? Zoek gewoon de 1-26 batch van AF-F, die hebben echt veel betere kwaliteit, dwz. mooier taalgebruik en superveel historische en culturele translators notes. Beeldkwaliteit scheelt maar weinig.
Oud 16-08-2005, 17:48
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Bleach 5 DVD rip van Keep is uit..en moon phase 20
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 16-08-2005, 23:48
Verwijderd
Net de AIR film aan het kijken...nogal anders verhaal dan de anime, maar het einde is even emotioneel
Oud 17-08-2005, 09:43
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 16-08-2005 @ 16:37 :
Waarom zou je Champloo van een DVD-ripper willen? Zoek gewoon de 1-26 batch van AF-F, die hebben echt veel betere kwaliteit, dwz. mooier taalgebruik en superveel historische en culturele translators notes. Beeldkwaliteit scheelt maar weinig.
Helaas, ik heb niet genoeg schrijfruimte om 1-26 in één keer te downloaden.
Oud 17-08-2005, 10:09
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Nieuwe HDD kopen,
Heb je geen geld, ga dan werken.
Dan kijk je maar wat minder anime
IN de tussen tijd kan hij gewoon door downloaden.

Heb je geen zin, dan moet je niet ZEUREN
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 17-08-2005, 10:18
Verwijderd
juh, maat van me heeft ook niet genoeg schijfruimte om van die grote bestanden te downloaden. Heeft ook geen zin om een nieuwe harde schijf te kopen. Tja, dan weet je al aan wie het ligt
Oud 17-08-2005, 10:28
Verwijderd
Ik moet ook nog een nieuwe id-kaart kopen à 51,25.
En zonder id-kaart geen baantje.

Dus, geen veroordelen he!
Oud 17-08-2005, 10:28
Verwijderd
bovendien weet ik nog geeneens hoe je zo'n ding moet inbouwen
Oud 17-08-2005, 10:31
Verwijderd
Citaat:
Morridin schreef op 17-08-2005 @ 11:18 :
juh, maat van me heeft ook niet genoeg schijfruimte om van die grote bestanden te downloaden. Heeft ook geen zin om een nieuwe harde schijf te kopen. Tja, dan weet je al aan wie het ligt
Dan ben je gewoon ernstig schrapend. Ik bedoel, een DVD-brander kost tegenwoordig 35 euro en een spindeltje DVDs niet meer dan een tientje als je slim inkoopt.
Oud 17-08-2005, 10:31
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Sylph schreef op 17-08-2005 @ 11:28 :
bovendien weet ik nog geeneens hoe je zo'n ding moet inbouwen
Dat weet elke mongool, anders helpen wij je wel!
In de tijd dat je nu zit de forummen, had je alleen flink $$$ kunnen maken, of natuurlijk met een job, c.q verkoop je lichaam.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 17-08-2005, 10:44
Verwijderd
Mijn lichaam is niet verkoopbaar. :')

En ja, ik weet dat een extra harde schijf/dvd-brander niet zó duur is, maar ik moet ook nog leven.
Oud 17-08-2005, 10:45
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Leven wat is dat?


Ach, tijd zat toch?
Anime loopt niet weg, anders moet Nare maar eens wat gaan seeden
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 17-08-2005, 10:48
Verwijderd
Oh, dat vergat ik, ik heb geen leven.

Ik weet nog geeneens of ik Samurai Champloo wel leuk ga vinden.

Ondertussen vermaak ik me prima met Mahou Sensei Negima.
Oud 17-08-2005, 10:59
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Samurai Champloo is vet, als je die niet leuk vind heb je geen smaak
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:57.