Oud 02-05-2011, 09:57
Donline
Donline is offline
Goedemorgen,

Ik ben 16 jaar.
Ik ben 30 en 31 April uitgegaan.
Hier heb ik wodka en meer dranken gedronken tot ik dronken was.
31 april (s'ochtends) werd ik wakker met een kater en was veel vergeten van de nacht ervoor. Ik ben s'avonds weer uitgegaan. Gister ochtend (1 Mei) werd ik weer wakker, nu viel de kater mee, alleen heb ik wel een groot probleem:

Ik ben in de war. Het voelt alsof ik slaapdronken ben, en dat gister en vandaag.
Het lijkt alsof mijn lichaam acties onderneemt, en ik daarna pas kan bedenken wat ik heb gedaan. Gisteren heb ik dus niet gedronken maar ik weet erg weinig nog van gister. Ik ben erg bang! Is er iets aan de hand of stel ik mij maar aan?
Het lijkt alsof mijn lichaam apart staat van mijn gedachten en mijn gedachten er maar een beetje achteraan lopen. Het voelt alsof ik een hersenschudding heb.

Iemand ervaring? Tips?

Alvast bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-05-2011, 11:49
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik denk dat het beste wat je kunt doen is:
- veel water drinken
- bananen eten
- rusten
- naar de huisarts gaan

Ben je ook erg misselijk en draaierig? En heb je behoorlijke hoofdpijn? Zo nee, dan denk ik niet dat het een hersenschudding is. Maar ik ben natuurlijk niet de juiste persoon om dat te zeggen.
Misschien heeft er iemand iets in je drankje gedaan, en ben je gedrogeerd. Maar als ik jou was zou ik nu nog doen wat daarboven staat!
Succes in ieder geval, klinkt heel naar.
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2011, 12:15
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Je bent inderdaad flink in de war, 31 april bestaat niet

In ieder geval moet je je vochttekort aanvullen, dus veel water drinken. En voortaan wat verstandiger omgaan met alcohol. Na elke alcoholische consumptie een glaasje water drinken bijvoorbeeld. Rust ook goed uit. Ik denk dat dit gevoel nu vooral komt doordat je lichaam zich opnieuw moet opbouwen nadat je het hebt gesloopt. Mocht het aanhouden raad ik je wel aan naar de huisarts te gaan. Eet ook goed, veel vitamientjes enzo, dat zal vast ook wel helpen.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2011, 12:40
Verwijderd
Veel water drinken, rustig wat proberen te eten, niet te veel van je lichaam verlangen en op tijd naar bed gaan. Vooral veel rusten. Als dit zo doorgaat naar de huisarts gaan.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2011, 12:51
Donline
Donline is offline
Bedankt voor het advies! En ja inderdaad, ik bedoel natuurlijk 29 en 30 April.
Ik ga het rustig aan doen en voorlopig niet meer uit. Ookal is het vakantie...

Ik heb trouwens geen hoofdpijn en last van lichamelijke klachten, puur mentaal in de war.
Ik ben wel moe en duf trouwens..

En zoals jullie zien kloppen mijn zinnen niet helemaal terwijl ik dat wel belangrijk vind normaal.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2011, 13:11
Donline
Donline is offline
Zo, net even 1,25 liter water zonder moeite naar opgeslokt.

@Sneeuwzwart
Je zegt dat ik bananen moet eten? Waarom juist bananen? Is ander fruit ook goed?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2011, 13:12
Verwijderd
Hoe is je reactievermogen trouwens?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2011, 13:55
Donline
Donline is offline
Hoe test ik dat?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2011, 15:14
Verwijderd
Nouja, als iemand iets aan je vraagt, reageer je dan gewoon normaal? Niet langzamer dan normaal?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2011, 15:29
Donline
Donline is offline
Ik denk dat ik daar geen problemen heb nee.
Ik heb wel erg last van vergeetachtigheid.
Vanochtend voelt als een week geleden en ik weet bijna niks meer.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2011, 15:41
Verwijderd
Hm, oké. Dan heb je dus geen alcoholvergiftiging.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2011, 19:43
Donline
Donline is offline
Kan iemand mij alsjeblieft vertellen dat het volgende verhaal verzonnen in? Dit werd op een ander forum geantwoord.. Over bang maken gesproken.


''
Heb het zelf meegemaakt met een goede vriend. Die zit nu in een verzorgingstehuis(je) voor zelfde gevallen. Hij dronk nooit veel, en ineens begon hij op 1 avond zoveel te drinken dat het niet goed met hem ging.

Het begon met een beetje koppijn, gaten geheugen, tot hij ineens ineenstortte. Sindsdien heeft hij een soort van dementie, en moet hij 24 uur in de gaten worden gehouden door gecertificeerd personeel. Omdat hij ineens kan omslaan en verslechteren.

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. En vooral niet angstig worden, dit schijnt maar bij 1 op de 4 a 5 voor te komen.

''
Met citaat reageren
Oud 02-05-2011, 23:28
John Frum
Avatar van John Frum
John Frum is offline
Citaat:
Kan iemand mij alsjeblieft vertellen dat het volgende verhaal verzonnen in? Dit werd op een ander forum geantwoord.. Over bang maken gesproken.


''
Heb het zelf meegemaakt met een goede vriend. Die zit nu in een verzorgingstehuis(je) voor zelfde gevallen. Hij dronk nooit veel, en ineens begon hij op 1 avond zoveel te drinken dat het niet goed met hem ging.

Het begon met een beetje koppijn, gaten geheugen, tot hij ineens ineenstortte. Sindsdien heeft hij een soort van dementie, en moet hij 24 uur in de gaten worden gehouden door gecertificeerd personeel. Omdat hij ineens kan omslaan en verslechteren.

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. En vooral niet angstig worden, dit schijnt maar bij 1 op de 4 a 5 voor te komen.

''
Maak je geen zorgen, als jij nog kan communiceren op een forum, dan hoef je daar niet bang voor te zijn. Hoe gaat het nu met je?
__________________
"liever niets dan een vrouwenstem"
Met citaat reageren
Oud 03-05-2011, 01:12
Aletta Jacobs
Avatar van Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
Citaat:
Maak je geen zorgen, als jij nog kan communiceren op een forum, dan hoef je daar niet bang voor te zijn. Hoe gaat het nu met je?
Dit en daarnaast lijkt het te gaan om korsakoff, dat in principe voorkomt bij langdurig - jaren - en overmatig - frequent dronkenschap - alcohol misbruik.
__________________
Does it offend you, yeah?! | Riders on the storm.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2011, 10:15
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
Dit en daarnaast lijkt het te gaan om korsakoff, dat in principe voorkomt bij langdurig - jaren - en overmatig - frequent dronkenschap - alcohol misbruik.
Ik wilde net zeggen, om nou na een avondje stevig tanken direct te gaat denken aan korsakoff, dat is echt bullshit.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2011, 11:17
Verwijderd
Wat een angst om niets in dit topic. Gedraag je eens als een vent en stel je niet zo aan. Je hebt gewoon een lichte kater, deal with it.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2011, 04:17
TheEditor
TheEditor is offline
Citaat:
Wat een angst om niets in dit topic. Gedraag je eens als een vent en stel je niet zo aan. Je hebt gewoon een lichte kater, deal with it.
Wou het net zeggen.

Flinke kater, gebeurd ons allemaal. Als het de volgende dag nog steeds zo erg is dan heb je wel iets heel verkeerds die avond gehad, of je kunt inderdaad beter rustig aan doen.

Maar ik neem aan van niet. Het is waarschijnlijk een kater. Het is kut inderdaad. Deal with it.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2011, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Wat een angst om niets in dit topic. Gedraag je eens als een vent en stel je niet zo aan. Je hebt gewoon een lichte kater, deal with it.
maar wel verstandig dat TS het hier komt vragen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-05-2011, 17:14
John Frum
Avatar van John Frum
John Frum is offline
Hopelijk komt de TS ook nog even vertellen hoe het hem nu vergaat.
__________________
"liever niets dan een vrouwenstem"
Met citaat reageren
Oud 10-05-2011, 11:36
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Het voelt alsof ik een hersenschudding heb.
mwoa dat klopt dan ook wel.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 10-05-2011, 12:13
Antonio Lorenzo
Antonio Lorenzo is offline
Ik ben ook altijd in de war na het uitgaan.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2011, 22:25
Verwijderd
Het in de war zijn begint bij mij meestal al tijdens het uitgaan.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 23:03
Verwijderd
op de beste feestjes daags tevoren al.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa
e-hazeleger
12 18-05-2011 18:09
Liefde & Relatie Vriend met ander meisje in bed
Verwijderd
44 03-11-2010 11:09
Liefde & Relatie Ik weet echt niet meer wat te doen :(
Verwijderd
7 09-05-2009 12:39
Liefde & Relatie Advies gevraagd bij 2,5 jaar durende relatie
Jongen_22
32 17-03-2009 15:54
Liefde & Relatie Het is uit.
Sprinkle
12 06-07-2004 12:10
Psychologie Groeien is ook afscheid nemen.
lady_x
18 28-10-2002 11:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:45.