Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2003, 10:43
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Hoe is de relatie met de rest van jullie gezinsleden?

Mijn moeder heeft een huidtherapie praktijk hier thuis, en dan komen er dus nogal wat mensen over de vloer. Nu ben ik vandaag vrij en ging ik s ochtends even douchen. Toen had ik de deur van de badkamer op slot gedaan, want het zou natuurlijk niet echt fijn zijn als er opeens zo'n client van mijn moeder binnen zou komen.
Na het douchen sprak me moeder mij daar zo over aan van, waarom had je nou weer de deur op slot????

Dat doe ik thuis dus normaal gesproken nooit. Bij ons is de deur altijd gewoon open, en iedereen loopt gewoon de badkamer in en uit, of er nou iemand staat te douchen of niet.

Ik vroeg me eigenlijk af hoe dat bij jullie is?
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-03-2003, 10:47
L!nk
L!nk is offline
Ik laat hem altijd open, behalve als er bezoek is ofzo. WC deur doe ik trouwens wel op slot
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 10:47
elledc
elledc is offline
Ik sluit de deur van de badkamer, als er iemand wil binnenkomen, klopt die eerst en moet dan maar wachten tot ik gedaan heb. Eenbeetje privacy aub
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 10:51
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
utopia5 schreef:
Ik sluit de deur van de badkamer, als er iemand wil binnenkomen, klopt die eerst en moet dan maar wachten tot ik gedaan heb. Eenbeetje privacy aub
ja, precies. Dat kan ik ook wel begrijpen. Maar bij ons thuis is het alleen echt zoiets van....sjees, we zijn familie!! we hebben niks te verbergen. Mijn zusjes douchen ook altijd met de deur open.
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 10:53
bokky
Avatar van bokky
bokky is offline
Ik doe de deur altijd op slot. Het is al druk genoeg hier in huis, ik wil rustig douchen zonder gestoord te worden.

Mijn broertje en zusje willen altijd net in de douche als ik ga
Waren ze nou maar niet even oud, dan kon ik lekker de grote zus spelen en ze wegsturen.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 11:38
Verwijderd
Nou, als ik gewoon thuis ben hou ik normaal gewoon de badkamerdeur open. dat is dus als mn moeder,haar vriend,mijn zusje,haar vriend weer en mijn vriend er zijn (niet allemaal tegelijk natuurlijk, maar bij hen boeit het me niet). Maar als er andere mensen zijn dan doe ik wel de badkamer op slot. Toch niet zo'n leuk idee dat je je staat af te drogen en iemand komt zomaar binnen....
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 11:44
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Loontjuh schreef:
Nou, als ik gewoon thuis ben hou ik normaal gewoon de badkamerdeur open. dat is dus als mn moeder,haar vriend,mijn zusje,haar vriend weer en mijn vriend er zijn (niet allemaal tegelijk natuurlijk, maar bij hen boeit het me niet). Maar als er andere mensen zijn dan doe ik wel de badkamer op slot. Toch niet zo'n leuk idee dat je je staat af te drogen en iemand komt zomaar binnen....
ohhww, dus als de vriend van je zusje binnenkomt vind je het ook niet zo erg.
hmm, dat vind ik toch weer wat minder. Bij mijn familie maakt het me echt helemaal niks uit dat ze me zien en gewoon van vrienden boeit et me ook allemaal niet. Ik bedoel mannen onder elkaar is niet zo probleem.
Maar vriendinnen is toch een ander verhaal. Maar dat is volgens mij ook niet zo vreemd. Ik denk ook niet dat zij willen dat ik bij hun de badkamer binnenloop als ze net aan het afdrogen zijn.
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 11:45
Doopy
Avatar van Doopy
Doopy is offline
Bij ons thuis ligt het aan de persoon, ik doe hem nooit dicht, wie er ook in huis is. maar mijn zusje bijvoorbeeld heeft de deur altijd dicht. De wc deur doe ik wel altijd dicht. ik wil niet dat mensen die enorme stank inlopen . er is nog eenreden waarom ik de douche deur niet dicht doe, bij ons komt namelijk de hele badkamer omder de condens te zitten, en wordt het een soort sauna/turks bad, moet je je dan eens proberen af te drogen
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 12:04
Verwijderd
Citaat:
G.T.C. schreef:
ohhww, dus als de vriend van je zusje binnenkomt vind je het ook niet zo erg.
Ja hoor. Hij is ook een heel goede vriend van me en ach, hij komt toch nooit binnen, want hij weet dan dat ik sta te douchen en anders klopt ie ffies ofzo.. no problem
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 12:10
Verwijderd
ik kom gewoon naakt de kamer binnen lopen hoor, intresseerd mij niet, ik woon er immers....we hebben ook geen sloten behalve op de wc. maar die gebruik ik ook nooit
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 12:16
Verwijderd
De deur kan wel op slot, maar waarom zou ik hem op slot doen?!?!
Boeien, ik sta in de douchecabine te douchen (ooh ja johh.. )..Dan sla ik mijn handdoek om mij heen en loop naar mijn kamer en droog me daar af..
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 12:23
Verwijderd
Ik doe hem ook altijd open, mijn broer weer niet maar die is nogal gesloten en heel preuts. Maar ik heb een douch met mijn zus, broer en ik. Mijn ouders hebben een eigen badkamer en als ik in bad ga laat ik de deur ook gewoon open.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 12:32
Yolcu
Yolcu is offline
Ik doe de badkamerdeur altijd op slot, zelfs als ik alleen thuis ben. Maar daar is een reden voor: als je de deur niet op slot doet, wil ie nog wel eens open gaan (hij klemt niet dicht), en dan tocht het (badkamerraampje staat altijd open). Dus dat is meer om praktische redenen.

De wc-deur doe ik wel op slot als m'n vader of m'n broer thuis zijn, maar niet als ik alleen ben. Dan laat ik m ook gerust open staan, dat interesseert me niets.

Als ik onder mn zonnebank lig (in een andere kamer dan m'n slaapkamer) doe ik de deur dicht, maar niet op slot. Het ergste wat kan gebeuren, is dat m'n vader of m'n broer binnenloopt. De kans dat dat gebeurt is nihil.. ach ze zijn familie, I don't care. Als ik weet dat bv vrienden van m'n broer in huis zijn, voel ik me wel minder op m'n gemak.
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 12:32
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
Ik doe de deur altijd op slot, gaat eigenlijk automatisch.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 12:51
poesiefox
poesiefox is offline
Je hebt in een studentenhuis altijd van die preutse tiepjes die geheel gekleed de badkamer ingaan, zich douchen, afdrogen, omkleden en dus weer geheel gekleed de badkamer uitgaan. Wij ouwe rotten lopen gewoon halfgekleed of bloot door het huis, afhankelijk van het seizoen, en zo ook weer terug.

De deur kan hier niet eens op slot. Er is wel de gouden regel dat je niet binnenkomt als er iemand in de badkamer is.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 13:03
Thomas
Thomas is offline
Ik heb de deur altijd op slot. Zou er niet aan moeten denken dat er mensen binnen komen lopen terwijl ik daar sta te douchen. Ik zal het je nog sterker vertellen: zelf als ik mijn tanden sta te poetsen oid heb ik de deur op slot.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 13:09
wissie
wissie is offline
Als ik alleen thuis ben doe ik de deur niet op slot, anders wel.

Het enige wat privacy garandeert is de deur op slot doen.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 13:19
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Maar ik vraag me dan eigenlijk af waar je die privacy voor nodig hebt? Ik bedoel.....je gaat toch alleen maar douchen?! En het is je familie maar. Dat boeit toch niet als die je naakt zien?

Of doe je buiten douchen nog andere dingen waar je je familie niet bij wil hebben
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-03-2003, 13:21
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
wissie schreef:
Als ik alleen thuis ben doe ik de deur niet op slot, anders wel.

Het enige wat privacy garandeert is de deur op slot doen.
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 13:23
Diovai
Avatar van Diovai
Diovai is offline
Ik doe altijd de deuren op slot! Ik wil niet dat iemand mij naakt ziet! ZEKER mijn familie niet.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 13:30
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Diovai schreef:
Ik doe altijd de deuren op slot! Ik wil niet dat iemand mij naakt ziet! ZEKER mijn familie niet.
Hoezo, zouden bij je moeder van teleurstelling acuut de tranen over de wangen biggelen?
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 13:33
wissie
wissie is offline
Citaat:
G.T.C. schreef:
Maar ik vraag me dan eigenlijk af waar je die privacy voor nodig hebt? Ik bedoel.....je gaat toch alleen maar douchen?! En het is je familie maar. Dat boeit toch niet als die je naakt zien?
Ik wil niet dat mijn moeder/vader/broertje binnen komt lopen als ik douche. Daar voel ik me niet prettig bij. Bij ons thuis denkt iedereen er blijkbaar zo over, want we doen allemaal de deur op slot.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 13:37
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Hier thuis, deur altijd wagenwijd open... is allemaal geen probleem.
Behalve als ik en m'n vriendin onder de douche staan, omdat zij 't niet prettig vindt.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 13:40
Verwijderd
Ik heb nooit de deur op slot als ik ga douchen. Hier in huis zijn we daar heel gemakkelijk in, altijd al geweest. Alleen sinds een paar jaar hebben we wel eens voor een paar maanden pleegkinderen in huis, dan doe ik meestal wel de deur op slot omdat je dan toch een vreemd iemand in huis hebt lopen. Maar goed hebben we niet zo'n kind, dan doet niemand er moeilijk over hier hoor. Wat maakt het uit als iemand in de badkamer komt terwijl jij aan het douchen bent?! Als ik met mijn vriendje ga douchen dan doe ik meestal wel de deur op slot, omdat het dan wel fijner kan zijn, en voor hem sowieso iets fijner is.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 13:41
Laïs
Laïs is offline
Wij hebben geen sleutel op de badkamer deur of wc.
Ze kloppen maar,of komen gewoon binnen.
Ik klopt altijd eerst,zeker bij ma of pa,bij mijn broer loop ik,als ik zeker ben dat hij iets aan heeft/niet op de wc zit/doucht,...,gewoon binnen.
En dat doet mijn broer omgekeerd ook bij mij.
Mijn pa komt nooit binnen.
Mijn ma soms.

Zo!
__________________
girls in liquid.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-03-2003, 13:55
***
*** is offline
altijd en eeuwig de deur op slot, ben zo preuts als 't maar zijn kan, maar dat komt mede door commentaar van m'n broer...
de rest vd familie houdt 'm overigens wel gewoon open
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 13:58
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
nou, ik doe altijd de deur op slot. ik vind t gewoon niet prettig als mensen me naakt zien.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 14:02
Verwijderd
ik laat de badkamerdeur alleen los als mijn moeder nog in de badkamer moet zijn. broers en pa moeten buiten blijven.
verder altijd op slot. zelfs al ben ik alleen thuis.
m'n moeder mag trouwens ook alleen binnen als ik onder de douche sta, niet wanneer ik me nog omkleed of afdroog.
kan ik gewoon niet hebben.

xxx
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 14:05
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Ik woon op mezelf, dus alle deuren blijven gewoon openstaan.

Tenzij er bezoek is anders dan m'n vriendin.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 14:27
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
in mijn ouderlijk huis heb ik ene eigen douche..dus of ik de deur nu op slot doe of niet: er komt niemand binnen

op mijn kamer heb ik een douche in de hal. Hoewel mijn huisgenoten wel meisjes zijn doe ik m altijd op slot. Niemand mag mij nog naakt zien, behalve mijn vriend

zo behou je een stukje exclusiviteit
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 14:30
Verwijderd
Als ik de badkamer in ga doe ik de deur gewoon op slot. Niet dat ik me schaam dat iemand in ons gezin me naakt zou zien ofzo, geen probleem mee hoor maat het is een automatisme.

Soms doe ik ook de deur van mn kamer op slot maar dat hoort natuurlijk in een andere topic.....
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 14:45
Verwijderd
ik douche meestal rond 1 uur snachts... geen file
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 14:49
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
Ik doe hem ALTIJD op slot thuis. Iedereen hier trouwens.
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 18:21
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
op slot, iedereen doet dat in huis


ook op mijn studentenkamer gaat ie op slot, maar dat is een aparte douchecabine, waar niemand anders gebruik van moet maken als jij er staat. Alle andere huisgenoten(13) doen het ook volgens mij.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 18:33
Studentje
Studentje is offline
Bij toiletbezoek gaat ie wel op slot, bij douchen thuis niet.
__________________
Geiz ist Geil!
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 18:38
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
ZHAzha schreef:
Ik doe hem ALTIJD op slot thuis. Iedereen hier trouwens.
Ik ook.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-03-2003, 18:43
lieve
lieve is offline
Nu als ik in bad zit of op toilet in de badkamer, dan gebeurd het wel eens dat mijn moeder binnenwandelt omdat die weer ietske nodig heeft!(zoals een handdoek,medicijn,de was!...)
Maar ik durf dat ook doen bij haar!
Ik stoor me daar niet aan, zij heeft wat ik heb en omgekeerd!
Mijn vader daarentegen die moet niet komen binnenwandelen!!! Hehe, maar gelukkig moet die niet dikwijls in de badkamer zijn!!!
Ben ik blij dat ze 2 WC's voorzien hebben in ons huis!
En als ik 's avonds in bad ga, maak ik steeds zeker dat m'n ouders weten dat ik in bad ga! Dan kan m'n vader nog steeds iets gaan halen, als hij bijvoorbeeld zijn sportzak nog moet maken ofzo Want ik durf nogal ies in de week een goei uurke doorbrengen in de badkamer

Mor toen m'n zus nog thuis woonde, en we moesten elkaar echt iets vertellen wat onze ouders niet mochten horen! Vertelden we dat tegen elkaar als één van ons in bad zat ofzo. ... tja,raar maar zo is het toch!!!
Bijvoorbeeld: Ik zat in bad mijn Biologie te leren vorig schooljaar, toen zij opeens afkwam...ik ben zwanger! Ik was wel bekan verzopen!!! Ik heb haar toen ineens gezegt dat ze zo'n nieuws niet mag vertellen als ik in bad zit!!!!
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 18:59
Verwijderd
Op sloooot
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 19:17
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
gewoon nieuwschierig hoor lieve ........
heeft je zus die baby nog gekregen???
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 19:35
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
ik doe hem altijd op slot, heb er geen behoefte aan dat mn ouders me naakt zien. Alleen als ik in bad ga doe ik hem niet op slot, anders kunnen mn ouders dan dus een uur niet in de badkamer/naar de wc. Maar als ik me dan omkleed/afdroog doe ik hem wel weer op slot.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 19:42
coco
Avatar van coco
coco is offline
ik laat de douchedeur ook open het zijn je eigen ouders dus waarom zullen je die niet mogen zien als er vreemde mensen over de vloer komen zou ik ook wel de deur dicht doen je weet maar nooit
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 20:00
Zezette
Avatar van Zezette
Zezette is offline
de deur is altijd dicht maar nooit op slot,wie binnen wil mag
__________________
Tsjoepe...
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 22:30
Infaustus
Avatar van Infaustus
Infaustus is offline
altijd op slot.
__________________
A.i.d.s: Anally injected death sentence
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 08:48
Kinshi
Avatar van Kinshi
Kinshi is offline
altijd op slot behalve bij tanden poetsen
__________________
Ik weet het ook allemaal niet. Het verschil met jou is dat ik het nooit heb geweten.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 09:16
FastDuck
FastDuck is offline
meestal open maar dat komt omdatk er slecht tegen kan als in in een kamer zit met de deur op slot
__________________
ga iets nuttigs doen. eten of vrienden maken ofzo*
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 09:17
Miss Helena
Avatar van Miss Helena
Miss Helena is offline
er gaat nix op slot, gewoon dicht.
__________________
We'll meet again... Love you
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 11:29
Rian-x-
Rian-x- is offline
Hihi bij ons issie eiglijk altijd wel dicht, omdat iedereen hier zo ongeveer een hartverzakking krijgt van een naakt lichaam van iemand anders.
Voorbeeldje: ik was een keertje alleen thuis en ging ff douchen, komt mn broer thuis. Ik had de deur dus gewoon open gelaten en ik was me aan het afdrogen, komt hij binnen.....
'ow ow sorry ik, ik euh... jah sorry... haje...'
Daarna het vriendelijke verzoek van mijn vder om de deur tog maar gewoonop slot te doen....
Ik heb me erna nog helemaal doodgelachen om die kop.

Maar goe, hij is dus altijd dicht bij iedereen bij ons.
__________________
Wie over zich laat lopen is een stoeptegel! *loesje*
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 13:09
Bo
Avatar van Bo
Bo is offline
Ik vind het vervelend als er steeds mensen de badkamer in en uit lopen terwijl ik even rustig sta te douchen. Daarbij vind ik het niet nodig dat mijn familie me naakt ziet. Ik doe dus lekker de deur op slot als ik in de badkamer bivakeer!
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 18:41
Angie_
Avatar van Angie_
Angie_ is offline
Doe zelfs de deur van het toilet op slot als ik alleen thuis ben.. zal wel iets Psychisch zijn

Wij hebben geen slot op de badkamer
in case er wat gebeurt
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 21:23
Verwijderd
De deur gaat altijd op slot. Ook als ik alleen in huis ben *gewoonte*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Muziektopic #4
coopergirl
487 05-03-2006 20:23
Verhalen & Gedichten Mijn nare droom
MiSs EshterGirl
7 06-11-2004 15:59
Algemene schoolzaken wat deden jullie op werkweek of kamp als kattenkwaad?
...Roosje...
15 24-03-2004 16:17
De Kantine Deur op slot?
Qimm
35 29-04-2003 23:22
ARTistiek T begin hebbik hier wel es neergezet
Eend
48 18-05-2002 18:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:47.