Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2003, 21:12
Verwijderd
Hoe krijg je iemand die voor de 2e keer gezakt is mee naar een examenfeest??? Ze heeft niet zo'n zin omdat ze dus gezakt is blablabla... opzich wel logisch, maar van de andere kant, gewoon leuk feesten kan atlijd wel toch?!
Advertentie
Oud 16-06-2003, 21:16
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Ik kan me heel goed voorstellen dat die persoon daar nu eventjes geen zin in heeft, en dat moet jij begrijpen.
Oud 16-06-2003, 21:19
simple creed
Avatar van simple creed
simple creed is offline
tja.... ik zou haar niet te veel pushen maar wel jouw standpunt goed duidelijk maken....

dan bedenkt ze zich wel...

en idd een avondje goed feesten zal haar waarschijnlijk goed doen maar zeg dat absoluut niet recht in haar gezicht.... scoort geen punten
Oud 16-06-2003, 21:25
Verwijderd
Ja joh, ik snap het ook wel allemaal hoor!

Mwah ik ga haar ook maar niet teveel pushen; ik bedoel 2 keer zakken is natuurlijk ook echt 10 keer niks

Dan ga ik alleen, of met mijn vriendje, ook gezellig
Oud 17-06-2003, 08:58
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
ik zou ook niet gaan als ik 2x gezakt was. Al die blije mensen om me heen ("ben jij ook geslaagd?!? gefeliciteerd!!!"), daar zou ik nog zieker van worden... nee... laat dan mij maar lekker thuis (maar ik ben wel geslaagd )
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Oud 17-06-2003, 09:49
Verwijderd
Citaat:
SuperSanne schreef op 17-06-2003 @ 09:58:
ik zou ook niet gaan als ik 2x gezakt was. Al die blije mensen om me heen ("ben jij ook geslaagd?!? gefeliciteerd!!!"), daar zou ik nog zieker van worden... nee... laat dan mij maar lekker thuis (maar ik ben wel geslaagd )
Ja nou ja ze kent niet echt veel mensen daar hoor, ze zit op een andere school, en er komen vooral mensen van mijn school.
Maar nee dan nog, er zijn er ook wel een paar die wel weten dat ze vorig jaar gezakt is (toen zat ze nog wel bij mij op school namelijk).
Toch heb ik ook wel een beetje het gevoel dat ze niet meegaat omdat ze haar vriendje dan pas weer kan zien vanaf zondag, en dat zou ik wel een k(*)t rede vinden, maar goed.
Ik ga gewoon lekker alleen, of met mijn vriendje
Oud 17-06-2003, 09:49
pyres74
Avatar van pyres74
pyres74 is offline
neej gek ik zou juist meegaan.
ok je voelt je wel ff kut maar het gaat er toch om dat je lol hebt met je maten of niet soms?
Oud 17-06-2003, 09:52
Arun
Avatar van Arun
Arun is offline
Ja oke, maar dan zit je daar als gezakte (voor de 2e keer!) en iedereen praat over "YES KLAAR MET SCHOOL" en "WAT GA JE STUDEREN" enzo.. Da's ook niet leuk..
Maar alleen thuis zitten huilen is ook niks, en als je komt zal iedereen wel rekening met je houden.. Je zal wel veel steun vinden denk ik..
__________________
http://www.extraordinary-arun.com/
Oud 17-06-2003, 09:56
Smurfinnetje
Smurfinnetje is offline
ik ben ook niet naar de examenfeestjes gegaan, want ik ben (nog) niet geslaagd, ik voel me dan echt gewoon kut...dus ik w8 met feesten tot de 26e (I hope)
__________________
het leven is wat jij er van maakt, en lachen maakt een hoop goed!
Oud 17-06-2003, 09:58
Arun
Avatar van Arun
Arun is offline
Maar das wat anders, omdat jij nog moet blokken voor je her..
__________________
http://www.extraordinary-arun.com/
Oud 17-06-2003, 10:02
Smurfinnetje
Smurfinnetje is offline
maar afgezien van dat is t gewoon niet leuk en ze kan voor zichzelf natuurlijk wel de beslissing maken of ze gaat of niet.....
__________________
het leven is wat jij er van maakt, en lachen maakt een hoop goed!
Oud 17-06-2003, 10:17
Verwijderd
Citaat:
Smurfinnetje schreef op 17-06-2003 @ 11:02:
maar afgezien van dat is t gewoon niet leuk en ze kan voor zichzelf natuurlijk wel de beslissing maken of ze gaat of niet.....
Ja idd das wel waar. Het is natuurlijk wel sip als je, hoe leuk het feest ook is, bedenkt dat dit feest gevierd wordt omdat er mensen geslaagd zijn. Maar een leuk feestje zou toch wel goed doen lijkt me zo. Ze kan ook niet blijven kniezen thuis, lijkt me zo. En zo kan ze alles wel laten schieten omdat ze gezakt is... Maar goed ik snap haar ook wel natuurlijk, ook omdat het niet de 1e keer dat ze zakt. Vorig jaar (toen zat ik nog in 5v, blijvenzitten) toen zijn we wel samen feestjes afgegaan Maar ja toen ze toen zakte wist ze dat al ver van te voren en nu kwam het echt als een klap...
Oud 17-06-2003, 10:19
Smurfinnetje
Smurfinnetje is offline
anders ga je toch met zn 2-en iets leuks doen? Naar de bios of stappen, maar iig niet dat ze aan dr examens enzo moet denken maar gewoon plezier heeft. Gewoon wat leuke afleiding!
__________________
het leven is wat jij er van maakt, en lachen maakt een hoop goed!
Oud 17-06-2003, 18:03
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Mijn examenfeest heb ik (allang) gehad (24 april )

Dat is wel een voordeel, dan is tenminste iedereen er...!! (Nouja, bijna iedereen..!)

Het was echt giga gezellig
Oud 17-06-2003, 21:26
very drunk driver
Avatar van very drunk driver
very drunk driver is offline
voer haar dronken en dan neem je der mee zeggen dat het een ander soort feestje is
__________________
haast je niet, we komen toch allemaal tegelijk aan bij nieuwjaar
Oud 18-06-2003, 08:04
Arun
Avatar van Arun
Arun is offline
Je dwingt haar mee te gaan..
Je zegt: "Kom we gaan naar een examenfeestje!"
Zij: "Nee.."
Jij: "Je laat me nu toch niet zakken he?"
__________________
http://www.extraordinary-arun.com/
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie ze is verlegen of wilt gewoon niet, help?
sunny-boy
9 07-07-2011 21:04
Eindexamens 2009 Examenfeesten
jeweetweldinges
3 13-06-2009 16:43
Liefde & Relatie Ik krijg het maar niet uit mn hoofd
Thommos
5 19-05-2009 07:30
Liefde & Relatie ze vond me leuk, maar ...
Thommos
33 22-08-2008 04:08
Eindexamens 2005 Examens (enquête)
Bloementje
40 17-05-2005 15:05
Liefde & Relatie In de war...
blurred
21 15-07-2004 17:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:02.