Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2004
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2004, 08:01
nightwish_assie
Avatar van nightwish_assie
nightwish_assie is offline
IK hoor iedereen over de eindexamentraining van Leiden; maar ik heb zelf opgegeven voor de eindexamentraining van de Universiteit van Twente.
Wie weet daar wat over? (Behalve jbtq dan?)
Advertentie
Oud 12-04-2004, 12:59
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Das gewoon hetzelfde als Bijspijkerkamp.. Daar ben ik wel 2x geweest.. Je gaat daar gewoon elke dag ehm.. 2x2 + 1.5 + 1 uur leren ofzo.. dus 6.5 uur op een dag in groepjes van 4 onder begeleiding van studenten daar.. T was met bijspijkerkamp altijd beetje rommelig omdat dr allemaal gaste zate die van hunouders moeste en geen zin hadde om te leren.. Dus die zate allemaal beetje te piele.. Maar denk dat bij het examen iedereen wel gemotiveerder is dus komt wel goed.. Je bent elke dag wel iets van 5 uur er geconcentreerd mee bezig.. Dus dat is altijd meer dan dat je thuis doet.. Maar have fun daar
Oud 12-04-2004, 20:16
nightwish_assie
Avatar van nightwish_assie
nightwish_assie is offline
He ja,

Had al begrepen dat het hard blokken werd, maar dat vind ik op zich niet erg.
Ik heb zelf errug veel moeite met natuurkunde (vorig jaar ook al voor gezakt), dus ik hoop echt dat ik wat heb aan die week.

Maarre hoe zit het verder met de sanitaire voorzieningen (toilet en douche en zo?)
Oud 12-04-2004, 20:51
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben vorig jaar op bijspijkerkamp geweest en daar zaten toen ook heel veel mensen voor hun examen. Ik heb er zelf niet zo heel veel aan gehad omdat ik alles moest vragen en je kan zo'n student niet het hele blok claimen voor jou vragen. Ik vond het ook een doodvermoeiende week vooral omdat je de hele dag bezig bent met schoolwerk en dan 's avonds nog moet sporten, naar de bios of bowlen en dat soort dingen maar ik weet niet of dat bij het examentrainingskamp ook zo is.

Verder slaap je in blokhutjes, beneden in stapelbedden, boven in een gewoon bed. Verder is er een soort van toiletgebouwtje buiten waar je even naar toe moet lopen. Binnen zijn er dan douches en twee wc's, de wastafels zijn buiten (= brrrrr). Het is gewoon een soort campingidee. Het is wel heel handig als je slippers of instappers meeneemt anders moet je midden in de nacht eerst je schoenen aan doen als je naar de wc moet. Owja, eerder opstaan is handig als je wilt douchen anders is het razend druk en anders tussen de middag (dat deed ik altijd, dan is er plek en heb je druk op de kraan staan en warm water )
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 13-04-2004, 08:51
nightwish_assie
Avatar van nightwish_assie
nightwish_assie is offline
He,

Had van jbtq begrepen dat je voor de wc's alleen naar buiten kon, en dat 's avonds na elven de duer op slot ging, en als je dan 's nachts nar de wc moest, dat je dan pech had (neem een flesje mee, was de tip).
Maar dat is dus niet zo? (da vink wel beter)
Oud 13-04-2004, 09:14
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
gothicassie schreef op 13-04-2004 @ 09:51 :
He,

Had van jbtq begrepen dat je voor de wc's alleen naar buiten kon, en dat 's avonds na elven de duer op slot ging, en als je dan 's nachts nar de wc moest, dat je dan pech had (neem een flesje mee, was de tip).
Maar dat is dus niet zo? (da vink wel beter)
Die dinge gaan nie op slot hor
Oud 13-04-2004, 14:40
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bij ons ging de deur van de blokhut wel op slot maar iedereen krijgt een sleutel voor je kastje en een voor de blokhut dus je kan er 's nachts nog wel uit. Hoewel die deur wel enorm moeilijk openging.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 14-04-2004, 20:05
nightwish_assie
Avatar van nightwish_assie
nightwish_assie is offline
Enne kreeg je nog informatie een paar weken van te voren (bijv. programma van de week, hoe je erheen moet reizen, enz. enz.)
Ik vind het zelf altijd prettig als ik die dingen op tijd ontvang, dan kan ik me erop instellen.
Oud 14-04-2004, 20:40
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
gothicassie schreef op 14-04-2004 @ 21:05 :
Enne kreeg je nog informatie een paar weken van te voren (bijv. programma van de week, hoe je erheen moet reizen, enz. enz.)
Ik vind het zelf altijd prettig als ik die dingen op tijd ontvang, dan kan ik me erop instellen.
jah.. inpaklijst en kaartje van universiteit.. maar dat wijst zichzelf.. staan daar ook Jostibandleden om je de weg te wijze
Oud 15-04-2004, 09:33
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
gothicassie schreef op 14-04-2004 @ 21:05 :
Enne kreeg je nog informatie een paar weken van te voren (bijv. programma van de week, hoe je erheen moet reizen, enz. enz.)
Ik vind het zelf altijd prettig als ik die dingen op tijd ontvang, dan kan ik me erop instellen.
Je krijgt een lijstje wat je mee moet nemen en een kaartje van de uni en een soort van routebeschrijving. Het programma van de week zelf krijg je pas bij aankomst.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 15-04-2004, 19:22
nightwish_assie
Avatar van nightwish_assie
nightwish_assie is offline
Oh en om ff van de organisatorische dingen af te stappen.
Hadden jullie er nog wat aan voor je examen, was het echt nuttig?
Want ik hoor van heel veel mensen dat die training in Leiden echt heel erg nuttig is, maar van Twente heb ik nog niks gehoord.
Oud 15-04-2004, 19:29
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
gothicassie schreef op 15-04-2004 @ 20:22 :
Oh en om ff van de organisatorische dingen af te stappen.
Hadden jullie er nog wat aan voor je examen, was het echt nuttig?
Want ik hoor van heel veel mensen dat die training in Leiden echt heel erg nuttig is, maar van Twente heb ik nog niks gehoord.
In mijn week ik nietecht.. k was ook nie zo gemotiveerd.. maar er ware wel mense die er super mee vooruit zijn gegaan.. en naar je exame toe is iedereen wel gemotiveerd dus t komt heus wel goed
Oud 16-04-2004, 10:11
Mysci
Mysci is offline
Hey, ik ben zelf afgelopen somer wezen bijspijkeren in twente en het is voor mij echt heel nuttig geweest.

Dit jaar ga ik dus ook naar het eindexamentraingskamp (heb er echt zin in!) En een aantal mensen die ik ken komen ook weer terug dus ik denk persoonlijk dat veel mensen (die er niet naar toe MOESTEN) er wel positief over zijn!



Groetjes
Oud 16-04-2004, 11:41
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
gothicassie schreef op 15-04-2004 @ 20:22 :
Oh en om ff van de organisatorische dingen af te stappen.
Hadden jullie er nog wat aan voor je examen, was het echt nuttig?
Want ik hoor van heel veel mensen dat die training in Leiden echt heel erg nuttig is, maar van Twente heb ik nog niks gehoord.
Ik ben er dan niet voor mijn examen geweest maar in 5 vwo om wat vakken bij te spijkeren (wiskunde en natuurkunde) en ik heb er niet zo heel veel aan gehad. Het is wel fijn dat je daar echt zoveel uur per dag aan je huiswerk MOET werken zodat je ook echt wat doet en ik vond het handig om een aantal hoofdstukken te herhalen waar je anders niet aan toe komt maar echt heel veel heb ik er niet aan gehad omdat ik echt alles moest vragen en ik kan geen heel blok lang die student voor mezelf claimen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 29-04-2004, 19:27
nightwish_assie
Avatar van nightwish_assie
nightwish_assie is offline
Wie gaat er trouwens dit jaar naar de eindexamentraining in Twente?

Ik ga in de week van 16 mei t/m 22 mei.

Het begint al op 16 mei, maar ik kom pas 17 mei in de avond in Enschede aan (dit ivm een verplichte les bij mij op het HBO die niet verschoven kon worden).
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Eindexamentraining??
Papillonne
12 19-02-2006 16:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:24.