Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2003, 18:59
misteriousgirly
misteriousgirly is offline
ik gebruik sinds een half jaartje ieder weekend xtc en dan

gemiddeld 1 a 2 pillen per keer. het verschilt of ik naar een

discotheek ga of een party. maar nu is me ma er achter gekomen

en ze heb gezegd dat als ze merkt dat ik het als nog doe dat ik

dus het huis word uitgeflikkerd en aangezien ik daar niet op zit te

wachten op me 15e heb ik het dus niet gedaan. maar ik ben nu

wel vet sacherijnig en ik snauw iedereen af en ik erger me dood

aan alles en iedereen. ook toen ik uit ging vond ik er geen fuck

aan. het was te druk te lawaaierig ik verveelde me dood. volgens

mij is dit niet normaal meer dus ik vroeg me af of dit een van de

kenmerken zijn van verslaving want als dat het geval is moet ik

echt hulp gaan zoeken anders komt het niet goed met me ( en ik

ben pas 15 ) en ik heb ook geen zin om over een paar

maanden 6 meter onder de grond te liggen. ik hoop dat jullie me

kunnen helpen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2003, 19:00
ook harrie
Avatar van ook harrie
ook harrie is offline
nou zo snel zal je dr niet dood van gaan, maar als ik jou was zou ik proberen er van af te blijven
__________________
I don't need to hear about how shitty my hair looks caus I know all about it
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 19:04
misteriousgirly
misteriousgirly is offline
ik bedoel eigelijk dat ik nu al op me 15e aan de xtc zit en dat kan

alleen maar erger worden. dalijk word t cocaine en dat soort shit

en ik weet van me eigen dat als ik het aangeboden krijg dat ik er

geen nee op kan zeggen niet omdat ik het niet durf maar omdat ik

het wil uitproberen.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 19:29
@tmoz
@tmoz is offline
Ik ken't gevoel.... Dat je't saai vind zonder xtc uit te gaan is niet omdat je verslaafd bent,maar omdat je het gevoel kent om met xtc te feesten! Dat mis je dan gewoon... maar je zal niet echt verslaafd zijn,probeer gewoon wat meer te drinken en niet aan xtc te denken. Dan loopt dat van zelf los! En bang om 6 meter diep te komen liggen hoef je niet te zijn met xtc,en zelfs met cocaine niet... zolang je je grenzen kent! Groetjes en feestze vanavond!!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 19:39
twim
Avatar van twim
twim is offline
Jup gewoon meer zuipen.
Komt alles goed.
Geen zin om veel geld aan drank uit te geven???
Dan gewoon wat minder of niet eten voor je uit gaat.
Moet je natuurlijk wel tegen kunnen
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 10:54
harrie the 5th
Avatar van harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
@tmoz schreef op 15-03-2003 @ 20:29:
En bang om 6 meter diep te komen liggen hoef je niet te zijn met xtc,en zelfs met cocaine niet... zolang je je grenzen kent! Groetjes en feestze vanavond!!
ook niet met heroine als je je grenzen kent, dat is juist het probleem.... die grenzen
__________________
Fight to get peace is like fuck to get virginity.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 14:21
-ZoNe-
-ZoNe- is offline
jah gewoon zuipen die avond of op ephedra's kan ook leuk zijn. Maar als ik het zo lees kan ik je alleen maar aanraden om er echt af te blijven. na een tijdje gaan die gevoelens ook weg en vermaak je je ook zonder iets op.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 15:04
CokemanLalalala
Avatar van CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
Citaat:
misteriousgirly schreef op 15-03-2003 @ 19:59:
volgens

mij is dit niet normaal meer
volgens mij is het juist vrij standaard allemaal hoor
1 pilletje per week, waar praten we eigenlijk over?

btw: mijn ervaring is juist dat wanneer je meer gaat drinken, je dan sneller toch ook weer zooi neemt
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 20:27
megas
megas is offline
...zolang je je grenzen in de gaten houdt en ze niet alleen in de gaten houdt mara er ook niet overheen gaat, is er volgens mij ook geen probleem. je moet gewoon van te voren bedenken wat je gata gebruiken (of juist niet) en je daar aan houden.
bv alleen in weekend dat wrkt bij mij het beste iig. als ik iets anders aangeboden krijg, dan gebruik ik het alleen als er mensen bijzijn die te vertrouwen zijn!
naja, dit is een vrij wazig relaas, maar ik heb het idee zolang je je prettig voelt bij wat je doet, en anderen maken zich niet al te veel zorgen over je, is het emestal wel goed. zo niet, dan moet je gewoon stoppen.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 17:46
very drunk driver
Avatar van very drunk driver
very drunk driver is offline
verslavings verschijnselen zijn:

1. er lichaamlijk niet meer zonder kunnen (niet geestelijk zoals jij)
2. ontwennings verschijnselen trillen en dergelijke.
3.steeds meer gebruiken om hetzelfde effect te krijgen.

dat heb jij niet en je kunt trouwens niet aan xtc verslaafd raken. je vind het gewoon niet meer leuk meer omdat je niet gewend bent om te feesten zonder xtc
__________________
haast je niet, we komen toch allemaal tegelijk aan bij nieuwjaar
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 18:28
O-Overdrive
O-Overdrive is offline
Citaat:
misteriousgirly schreef op 15-03-2003 @ 19:59:
ik gebruik sinds een half jaartje ieder weekend xtc en dan

gemiddeld 1 a 2 pillen per keer..............Ik hoop dat jullie me

kunnen helpen.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Ik heb zelf vroeger ook een jaarlang elke week xtc gebruikt en ben er ook mee gestopt omdat ik op den duur er als een lopende dooie uitzag, als ik jou was zou ik gewoon de komende 2/3 weken ff niet uitgaan en eerder ff met iemand gewoon een avondje thuis zitten en ff wat drinken ofzo, en daarna pas af en toe weer uitgaan. Goeie vervanger van xtc is wel ephedra met (veel) alcohol. Ook al red het het niet bij de echte werking van xtc.
Ik zou voorlopig ook ff niets nieuws proberen maar dit uitstellen voor later als je het toch per se eens wil doen.

Als je opnieuw uitgaat zorg dan dat je "gewoon" geen pillen neemt. In elk geval voor de komende 2 maanden, dan heb je ff de tijd om er over na te denken wat je precies wil e.d.
En als je toch weer wilt beginnen beperk het dan tot eens in de 6-8 weken, dan ben je ook minder chagrijnig/depri na die keer dat je het hebt gedaan en is het ook iets om naar uit te kijken..

Als je zoveel moeite hebt met xtc raad ik je trouwens echt af om coke te gebruiken...
__________________
!!! Endless love 4 Techno !!!

Laatst gewijzigd op 17-03-2003 om 18:32.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 18:29
O-Overdrive
O-Overdrive is offline
Citaat:
verydrunkdriver schreef op 17-03-2003 @ 18:46:
verslavings verschijnselen zijn:

1. er lichaamlijk niet meer zonder kunnen (niet geestelijk zoals jij)
2. ontwennings verschijnselen trillen en dergelijke.
3.steeds meer gebruiken om hetzelfde effect te krijgen.

dat heb jij niet en je kunt trouwens niet aan xtc verslaafd raken. je vind het gewoon niet meer leuk meer omdat je niet gewend bent om te feesten zonder xtc

Je hebt ook zoiets als geestelijke verslaving, en daar heeft ze blijkbaar wel last van. En reken maar dat je aan xtc echt wel geestelijk verslaafd kunt raken.

Alleen die lichamelijke shit heb je niet bij xtc

en met xtc heb je uiteindelijk ook steeds meer nodig om hetzelfde te merken...
__________________
!!! Endless love 4 Techno !!!
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 00:32
Black Bird
Black Bird is offline
Je hebt dus ongeveer 30 tot 50 pillen genomen. Dat lijkt me nogal veel voor een vijftienjarige. Waarschijnlijk lig je niet over een paar maanden 6 meter onder de grond, maar het is zeker weten heel slecht voor je gezondheid. En geestelijk voel je je nu ook al niet goed.
Als ik jou was zou ik echt stoppen. Je verziekt je lichaam hiermee en dat is hartstikke zonde. Je zegt zelf dat je pas vijftien bent. Stoppen zal waarschijnlijk niet zomaar lukken, maar probeer dan serieus te minderen. Een keer in de maand ofzo. En het kan ook geen kwaad om hulp te zoeken.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 10:53
Verwijderd
Ik heb precies hetzelfde met drank, ben er ook geestelijk verslaafd aan. Dus zoals iedereen zegt, ga zuipen i.p.v xtc vind ik geen goed id. Het is net zo slecht. Ik zuip me al bijna 2 jaar elk weekend helemaal naar de klote en me lever is aardig kapot aan het gaan denk ik zo. Hmmmz misschien moet ik ook maar us mindere..
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 19:13
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
omajunk schreef op 05-07-2003 @ 11:53:
Ik heb precies hetzelfde met drank, ben er ook geestelijk verslaafd aan. Dus zoals iedereen zegt, ga zuipen i.p.v xtc vind ik geen goed id. Het is net zo slecht. Ik zuip me al bijna 2 jaar elk weekend helemaal naar de klote en me lever is aardig kapot aan het gaan denk ik zo. Hmmmz misschien moet ik ook maar us mindere..
Of pilletjes gaan slikken
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 22:41
punkyfun
Avatar van punkyfun
punkyfun is offline
nee hoor jij ben nie verslaafd je doet maar net alsof
__________________
Black or White, Thin or Thick, Young or Old, Good or Bad...What Thoes It Mathers? We e All Gonna Die....
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 01:04
empyrian
Avatar van empyrian
empyrian is offline
haha lol, jij bent fucked.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 01:06
psilo
Avatar van psilo
psilo is offline
beter beter beter ga maar snel dood
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-07-2003, 13:24
Verwijderd
whahaha, zo snel gaat je lever ook weer niet naar de klote...hoop ik
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 15:59
leonkorn
Avatar van leonkorn
leonkorn is offline
Citaat:
misteriousgirly schreef op 15-03-2003 @ 19:59:
ik gebruik sinds een half jaartje ieder weekend xtc en dan

gemiddeld 1 a 2 pillen per keer. het verschilt of ik naar een

discotheek ga of een party. maar nu is me ma er achter gekomen

en ze heb gezegd dat als ze merkt dat ik het als nog doe dat ik

dus het huis word uitgeflikkerd en aangezien ik daar niet op zit te

wachten op me 15e heb ik het dus niet gedaan. maar ik ben nu

wel vet sacherijnig en ik snauw iedereen af en ik erger me dood

aan alles en iedereen. ook toen ik uit ging vond ik er geen fuck

aan. het was te druk te lawaaierig ik verveelde me dood. volgens

mij is dit niet normaal meer dus ik vroeg me af of dit een van de

kenmerken zijn van verslaving want als dat het geval is moet ik

echt hulp gaan zoeken anders komt het niet goed met me ( en ik

ben pas 15 ) en ik heb ook geen zin om over een paar

maanden 6 meter onder de grond te liggen. ik hoop dat jullie me

kunnen helpen.
Ga naar Jezus op zoek !!!
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 16:51
pieterpost
Avatar van pieterpost
pieterpost is offline
pilletje kan, 1x in de maand

en regel kroontjes of mitshibutshi's

ik heb het zelf vaak gedaan, nu nooit meer.. heb er gewooon genoeg van.. het gaat wel over
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 18:51
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Citaat:
leonkorn schreef op 07-07-2003 @ 16:59:
Ga naar Jezus op zoek !!!
Of laat jezelf anaal nemen door een ICE trein, het komt allebei op het zelfde neer: Een snelle teleurstelling.
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 21:42
leonkorn
Avatar van leonkorn
leonkorn is offline
Citaat:
AtHell schreef op 07-07-2003 @ 19:51:
Of laat jezelf anaal nemen door een ICE trein, het komt allebei op het zelfde neer: Een snelle teleurstelling.
Kom uit je hel.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 22:10
Verwijderd
Citaat:
leonkorn schreef op 07-07-2003 @ 16:59:
Ga naar Jezus op zoek !!!
Zinnige reply. Alsof een imaginaire vriend haar kan helpen
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 09:20
siegjeuh
Avatar van siegjeuh
siegjeuh is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef op 16-03-2003 @ 16:04:
volgens mij is het juist vrij standaard allemaal hoor
1 pilletje per week, waar praten we eigenlijk over?
ze is 15..
__________________
* * maniacski says: jij moet echt in zo'n tehuis.. seriously * *
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-07-2003, 10:05
Verwijderd
Om er achter te komen of je verslaafd ben. Doe het 'ns een half jaar niet, kijken hoe dat je bevalt.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 10:44
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
O-Overdrive schreef op 17-03-2003 @ 19:28:
Goeie vervanger van xtc is wel ephedra met (veel) alcohol. Ook al red het het niet bij de echte werking van xtc.
ephedra met veel alcohol is echt niet chill, ga je ook sneller van over je nek. als je geen pillen meer wilt moet je gewoon stoppen. as simple as that.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 12:54
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
-ZoNe- schreef op 16-03-2003 @ 15:21:
gewoon zuipen
Kom op man, alcohol kan nog slopender zijn dan HD
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 13:04
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Meisjeinkwestie: Ik ken het gevoel wat je bedoeld. Maakt niet uit, gaat wel weer over, gewoon ff doorzetten, even doorhebben dat je ook zonder dope het naar je zin kan hebben. Als je er echt vanaf wilt moet je dat tegen de mensen zeggen die je er aan helpen. Niet alles hoef je trouwens te proberen. Ook je thuissituatie is nu niet echt 100%, zie eerst eens hoe je dat kan rechttrekken, voor je druks gaat gebruiken, tis misschien moeilijk, maar het kan je hoofd van dope afhalen.

Citaat:
pieterpost schreef op 07-07-2003 @ 17:51:
pilletje kan, 1x in de maand

en regel kroontjes of mitshibutshi's
OOK HIER wilk ff op reageren.

pilletje kan 1x in de maand, misschien voor jou, andere zijn er weer gevoeliger voor. Ze is 15, nog niet volgroeid, geestelijk ook niet. Kans op lichamelijk iets neemt toe en de kans op een psychose neemt toe.

Kom op man, die stempeltjes staan er misschien een maand op (hoe groot de oplage ook is) en dan komen er andere pillen op de mark met hetzelfde label want ja, waar geld is springen mensen in. Dat gezeik over label-rechten werkt namelijk niet zo heeeeel erg waterdicht.

De enige manier om pillen te hebben die goed zijn is ze zelf drukken (of iemand in je directe omgeving) of ze laten testen.
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 13:49
Verwijderd
15 jaar is wel een beetje jong voor zoiets.
Maarre..je moet je grenzen kunnen trekken en veel mensen kunnen dat niet.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 20:07
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
k ben een beetje tzelfde geweest als jou...
had een bepaalde vriendengroep met mn ex...deze hebben mij drugs geintroduceerd.. ik was er zelf bij en wou t ook zelf dus geef niemand de schuld btw.

ik gebruikte toen elke avond dat we gingen stappen xtc, ook als ik met andere mensen uitging wou ik niet zonder..
en kon ik nergens aankomen dan was ik niet te genieten en was mn avond verpest..
op een gegeven moment ging het uit en ik ging nie tmeer met hun stappen. kreeg wat met mn huidige vriend en ging nog meer stappen meestal vr za en zo ochtend... elke keer ging ik pillen regelen ik wou nie tzonder..
tot mijn vriend me erop wees dat ik eens rustiger aan moest doen want iedereen wist dat ik pillen deed en hij vond het ook een beetje dom om het elke avond te doen op stap omdat de lol er dan vanaf gaat. maar goed ik ontzettend boos en ik maar roepen dat ik makkelijk zonder kon tot we weer gingen stappen en ik al die padloze mensen zag en ik wou dus ook weer..
zoveell ruzies over gehad.. tot ik na een paar maanden eindelijk ging inzien dat het helemaal niet zo is dat ik zonder die dingen geen lol kan hebben en dat ik best uit me dak kon gaan zonder pillen (ik zei nl steeds van niet) nu gebruik k alleen nog op speciale avonden (feesten ofzo) en das echt maar een keer in de paar maanden en dan ook met mate...

kzou maar goed nadenken wat je doet want als je echt elke keer dat je gaat stappen zon ding pakt ben je slecht bezig (ik kan t weten want ik ben zelf ook zo dom geweest)

ps als je dat zo vaak neemt moet je maar eens opletten hoe snel je wondjes genezen (is misschien stom voorbeeld maar je weerstand word heeeel slecht door pillen gebruik een klein wondje duurt echt dagen langer met genezen dan normaal)
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 20:17
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Citaat:
leonkorn schreef op 07-07-2003 @ 22:42:
Kom uit je hel.
And into your anus ?
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 11:22
Partylady
Partylady is offline
15 jaar en dan al geestelijk verslaafd aan xtc.... mijn god, wat ben jij stom bezig! Wat denk je dat dat met je lichaam en geest doet? Zeker als je zegt dat je het elk weekend doet, depri en sacho wordt en zonder xtc geen lol meer kan hebben zou ik er meteen mee stoppen! Vertel het tegen je vrienden, dan kunnen die je helpen. En ga ook geen vervanging zoeken ervoor, zoals ephedra of drank. Dat is ook allebei slecht voor je en ook verslavend. En de combinatie die hierboven werd genoemd, ephedra met veel drank, raad ik je al helemaal af! Het combineren van soorten drugs zorgt voor de meeste problemen. Downers en uppers door elkaar is gewoon niet goed.
Ik denk dat je best mag zeggen dat jij geestelijk verslaafd bent. Kap er dus even een tijdje mee. En als je merkt dat je het ook zonder weer naar je zin kunt hebben en je bent een stukje ouder en wijzer, kun je best af en toe op een groot feest een pilletje nemen. Maar hou het speciaal en maak er geen gewoonte van, want dan gaat het verkeerd...

Citaat:
En bang om 6 meter diep te komen liggen hoef je niet te zijn met xtc,en zelfs met cocaine niet... zolang je je grenzen kent!
Weer zo'n verkeerde opmerking... Een pil hoeft maar net verkeerd te vallen of je hebt een foute pil en je kunt er aan dood gaan. Of je drinkt er te weinig of teveel water bij. Als je er verstandig mee omgaat kan het ook nog weleens mis gaan. Tuurlijk is die kans heel erg klein, maar hij is er wel degelijk!
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 11:55
mind
Avatar van mind
mind is offline
Citaat:
Partylady schreef op 17-07-2003 @ 12:22:

Een pil hoeft maar net verkeerd te vallen of je hebt een foute pil en je kunt er aan dood gaan. Of je drinkt er te weinig of teveel water bij. Als je er verstandig mee omgaat kan het ook nog weleens mis gaan. Tuurlijk is die kans heel erg klein, maar hij is er wel degelijk!
als een pil verkeerd valt of je slikt 1 'foute' pil ga je echt niet dood (als je geen massale hoeveelheden andere drugs bij hebt gebruikt)
En als je er verstandig mee omgaat kan er echt niks mis gaan.
__________________
I saw no God, nor heard any, but my senses dicover'd the infinite in everything - W. Blake (1793)
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 12:06
Partylady
Partylady is offline
Citaat:
Mind_Movie schreef op 17-07-2003 @ 12:55:
als een pil verkeerd valt of je slikt 1 'foute' pil ga je echt niet dood (als je geen massale hoeveelheden andere drugs bij hebt gebruikt)
En als je er verstandig mee omgaat kan er echt niks mis gaan.
Als je in een drukke discotheek staat, het is warm, je drinkt net even te weinig en je pil valt echt fout, kun je er echt wel aan overlijden, is bij een kennis van me gebeurd. Zijn bloeddruk steeg te snel en hij is toen in het ziekenhuis overleden. Dit was dus na 1 pil en verder geen drugs of alcohol.

Dat is dus de fout die velen maken, denken dat als je er verstandig mee omgaat, dat er dan niks kan gebeuren.

De kans is echt heel klein, tuurlijk, maar ik wil alleen maar zeggen dat hij wel aanwezig is.

Niet dat het mij ervan weerhoudt....
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 12:21
mind
Avatar van mind
mind is offline
heb je mischien een link waar meer exacte gegevens over zijn dood te vinden zijn?
__________________
I saw no God, nor heard any, but my senses dicover'd the infinite in everything - W. Blake (1793)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-07-2003, 12:54
Partylady
Partylady is offline
Citaat:
Mind_Movie schreef op 17-07-2003 @ 13:21:
heb je mischien een link waar meer exacte gegevens over zijn dood te vinden zijn?
Nee, zou niet weten waar daar informatie over te vinden is, sorry. De artsen zeiden dat zijn hart het allemaal niet aankon, de drugs icm de hitte..
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 12:56
mind
Avatar van mind
mind is offline
en wat had ie genomen dan en hoeveel?
__________________
I saw no God, nor heard any, but my senses dicover'd the infinite in everything - W. Blake (1793)
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 14:52
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
lees voor je spreekt


Citaat:
Als je in een drukke discotheek staat, het is warm, je drinkt net even te weinig en je pil valt echt fout, kun je er echt wel aan overlijden, is bij een kennis van me gebeurd. Zijn bloeddruk steeg te snel en hij is toen in het ziekenhuis overleden. Dit was dus na 1 pil en verder geen drugs of alcohol.
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 18:21
Partylady
Partylady is offline
Dankje zeehond

Ik heb het even voor je nagevraagd. Het scheen dat zijn hart al niet in super conditie was, dus dat het daarom fout ging...
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 20:07
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
graag gedaan feestmevrouw

Ik ken wel meer mensen die omdat ze een zwak hart hebben geen dope mogen gebruiken. Ook niet doen dus!
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Ben ik seksverslaafd?
Lienvanderw
19 18-12-2012 19:32
Drugs & Alcohol Mening: Ben ik Verslaafd of Niet??
gbaspke
26 06-07-2011 12:45
Psychologie verslaafd?
butterfly_1
2 09-02-2003 13:31
Drugs & Alcohol Ben je verslaafd?
snoetje
42 01-01-2003 21:39
Psychologie *zucht* ben ik 'verslaafd'???
framboosje
26 09-10-2002 15:05
Drugs & Alcohol ben ik verslaafd
Günther
4 20-02-2002 22:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:32.