Oud 16-02-2007, 17:58
FleurB
FleurB is offline
Hallo,

Sinds een jaar ken ik een jongen waar ik een hele gezellige tijd mee heb. We ondernemen van alles samen en spreken elkaar iedere dag.
Vaak gaan we samen eten of op stap en we kunnen goed lachen met elkaar. Ook hebben we regelmatig sex.
Omdat hij heeft aangegeven geen relaties te willen voel ik me soms nog wel eens onzeker, ook in bed omdat ik dan weet dat hij niet voor de volle 100 procent voor me gaat ben ik bang dat hij er op een dag genoeg van heeft. Hij wordt geirriteerd als ik me in bed ooit niet kan laten gaan. Ik voel me dan ooit zo stom bezig, maar wil het allemaal niet missen. Soms verdwijnt dat gevoel ook weer als ik weer een vol weekend veel aandacht krijg van hem. Hij zegt ook tegen me dat hij dit niet met iedereen heeft en dat hij van mij weet dat ik niet met andere jongens naar bed ga. Maar ik heb soms bepaalde verwachtingen van hem omdat we toch zo veel met elkaar omgaan. Nu is hij laatst met een andere vrouw naar bed geweest. Ik merk dat ik hier gek van word omdat ik het idee had dat we dit niet zomaar zouden doen. Hij heeft het zelf gezegd maar we zullen het er nog over hebben. Hij heeft het idee dat hij kan doen wat hij wil en dat is in principe ook zo maar nu weet ik dus niet meer wat ik hiermee aan moet want ik kan eigelijk geen eisen stellen van hem en wil hem ook niet kwijt.
Iemand ervaring hiermee of ideen over hoe ik hiermee om moet gaan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-02-2007, 18:02
Zeenimf
Avatar van Zeenimf
Zeenimf is offline
je zegt zelf al dat hij niet vol voor jou gaat en er gewoon even een ander bijneemt als hij daar zin in heeft. Omdat hij wel duidelijk heeft gezegd dat hij niks vast wil, kan hij dit doen.
Als ik jou was zou ik hem laten stikken. Hij is je niet waar omdat hij niet geeft wat je nodig hebt. En hij blijkbaar niet genoeg om je geeft om trouw te zijn.
__________________
psssttt <3<3
Met citaat reageren
Oud 16-02-2007, 18:14
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Kappen, of accepteren dat je een soort speeltje bent. Een seksrelatie is leuk en aardig, maar als één iemand verliefd wordt en de ander niet dan werkt het eigenlijk al niet meer. Dat je hem niet kwijt wilt snap ik, maar hij zal nooit 100% voor je gaan en jij zal daar zolang je verliefd op hem bent toch op blijven hopen. Dat schiet niet op, dus kappen is waarschijnlijk beter, hoe moeilijk ook.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2007, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Zeenimf schreef op 16-02-2007 @ 18:02 :
je zegt zelf al dat hij niet vol voor jou gaat en er gewoon even een ander bijneemt als hij daar zin in heeft. Omdat hij wel duidelijk heeft gezegd dat hij niks vast wil, kan hij dit doen.
Als ik jou was zou ik hem laten stikken. Hij is je niet waar omdat hij niet geeft wat je nodig hebt. En hij blijkbaar niet genoeg om je geeft om trouw te zijn.
Hoezo is 'ie haar niet waard omdat hij haar niet geeft wat ze nodig heeft? Hij heeft toch netjes duidelijk aangegeven dat 'ie geen trek heeft in een relatie, dan is het haar eigen schuld dat ze om hem heeft blijft hangen. Hooguit zou je kunnen zeggen dat het niet gaat werken tussen die twee, maar de een boven de ander plaatsen is hier niet van toepassing.

En sowieso, sinds wanneer is 'geven wat je nodig hebt' een criterium van waardigheid? (Ik heb nog minimaal honderdvijftig films nodig op DVD maar die geeft niemand mij, zijn daarom alle mensen mij niet waard? Ah ah ah, nu zijn al mijn relaties gedoemd om te mislukken )

@ TS: Je moet niet neuken met mensen waar je gevoel voor hebt, tenzij het wederzijds is. Dat is het nu duidelijk niet, ergo; afkappen, heel veel zuipen, je les leren en het in de toekomst beter doen.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2007, 19:11
Verwijderd
Je wordt aan het lijntje gehouden.

Straks heeft hij een ander en blijf jij over, lijkt me nou niet bepaald een win-win situatie.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2007, 19:19
Verwijderd
Citaat:
FleurB schreef op 16-02-2007 @ 17:58 :
Hij wordt geirriteerd als ik me in bed ooit niet kan laten gaan.
Even kijken, hij wil graag seks maar geen relatie met je. En als je je niet laat gaan wordt hij geirriteerd?

Vind je dat niet zelf een beetje vreemd?

Zelfs al zou je al vriendschappelijke seks hebben, dan nog getuigt het van weinig respect als hij geirriteerd raakt als jij iets niet met hem wil doen.

Ik zou het contact verbreken. Iemand die je zo behandelt, moet je niet eens als gewone vriend houden.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2007, 19:21
mara18
mara18 is offline
Wat mij vooral opvalt: je schrijft dat hij van jou wel weet dat je niet met andere jongens naar bed gaat. Waarom zou hij dat mogen en jij niet?
Met citaat reageren
Oud 16-02-2007, 19:25
Verwijderd
Citaat:
mara18 schreef op 16-02-2007 @ 19:21 :
Wat mij vooral opvalt: je schrijft dat hij van jou wel weet dat je niet met andere jongens naar bed gaat. Waarom zou hij dat mogen en jij niet?
Mijn gok is dat ze het hem zelf verteld heeft, in de hoop indruk te maken of een reactie te triggeren waarbij hij andere mensen ook laat voor wat ze zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2007, 19:45
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Dukko schreef op 16-02-2007 @ 19:11 :
Je wordt aan het lijntje gehouden.
Nee, zij moet gewoon zelf een knoop doorhakken.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2007, 19:51
Zeenimf
Avatar van Zeenimf
Zeenimf is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 16-02-2007 @ 19:10 :
Hoezo is 'ie haar niet waard omdat hij haar niet geeft wat ze nodig heeft? Hij heeft toch netjes duidelijk aangegeven dat 'ie geen trek heeft in een relatie, dan is het haar eigen schuld dat ze om hem heeft blijft hangen. Hooguit zou je kunnen zeggen dat het niet gaat werken tussen die twee, maar de een boven de ander plaatsen is hier niet van toepassing.

En sowieso, sinds wanneer is 'geven wat je nodig hebt' een criterium van waardigheid? (Ik heb nog minimaal honderdvijftig films nodig op DVD maar die geeft niemand mij, zijn daarom alle mensen mij niet waard? Ah ah ah, nu zijn al mijn relaties gedoemd om te mislukken )

@ TS: Je moet niet neuken met mensen waar je gevoel voor hebt, tenzij het wederzijds is. Dat is het nu duidelijk niet, ergo; afkappen, heel veel zuipen, je les leren en het in de toekomst beter doen.
wat ik bedoelde is dat hij het niet waard is, omdat hij niks met haar wil terwijl zij juist graag wel echt een relatie met haar wil. hij heeft het wel netjes aangegeven, maar ze laat zich wel gebruiken.
dat geven wat ze nodig heeft...ze wil liefde, een relatie, dus dat is wat ze nodig heeft en hij wil geen relatie met haar.

hij is het niet waard om al je energie in te stoppen terwijl hij uiteindelijk toch wel met andere meisjes neukt en je je er alleen maar kut om gaat voelen
__________________
psssttt <3<3
Met citaat reageren
Oud 16-02-2007, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Zeenimf schreef op 16-02-2007 @ 19:51 :
wat ik bedoelde is dat hij het niet waard is, omdat hij niks met haar wil terwijl zij juist graag wel echt een relatie met haar wil. hij heeft het wel netjes aangegeven, maar ze laat zich wel gebruiken.
dat geven wat ze nodig heeft...ze wil liefde, een relatie, dus dat is wat ze nodig heeft en hij wil geen relatie met haar.

hij is het niet waard om al je energie in te stoppen terwijl hij uiteindelijk toch wel met andere meisjes neukt en je je er alleen maar kut om gaat voelen
Ja eh. Als ik met mijn hoofd tegen een betonnen muur ga slaan in de hoop die muur te breken, dan is het toch ook niet zo dat 'de muur mijn moeite niet waard is'? De muur is gewoon een muur en ik moet niet zo idioot doen, anders loop ik een hersenschudding op.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2007, 21:42
Verwijderd
ik heb in dezelfde situatie gezeten, maar dan als de jongen.

Je kan maar twee dingen doen in deze situatie.

accepteren dat hij minder voor jou voelt dan jij voor hem en ermee doorgaan zodat je nu nog bij hem kan zijn, maar totdat hij zijn interesse verliest of verliefd wordt op een ander meisje.

of

er nu mee stoppen, wat misschien meer pijn en leegte geeft op het moment zelf, maar je een hoop pijn bespaart in de toekomst .
Met citaat reageren
Oud 16-02-2007, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 16-02-2007 @ 20:10 :
Ja eh. Als ik met mijn hoofd tegen een betonnen muur ga slaan in de hoop die muur te breken, dan is het toch ook niet zo dat 'de muur mijn moeite niet waard is'? De muur is gewoon een muur en ik moet niet zo idioot doen, anders loop ik een hersenschudding op.
Je kan natuurlijk ook je hoofd gebruiken om de muur op een andere manier te breken. Iets waar we allemaal wel eens over na mogen denken.

Er zijn meer wegen naar de top van de berg.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2007, 23:43
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Citaat:
FleurB schreef op 16-02-2007 @ 17:58 :
Hallo,

Sinds een jaar ken ik een jongen waar ik een hele gezellige tijd mee heb. We ondernemen van alles samen en spreken elkaar iedere dag.
Vaak gaan we samen eten of op stap en we kunnen goed lachen met elkaar. Ook hebben we regelmatig sex.
Omdat hij heeft aangegeven geen relaties te willen voel ik me soms nog wel eens onzeker, ook in bed omdat ik dan weet dat hij niet voor de volle 100 procent voor me gaat ben ik bang dat hij er op een dag genoeg van heeft. Hij wordt geirriteerd als ik me in bed ooit niet kan laten gaan. Ik voel me dan ooit zo stom bezig, maar wil het allemaal niet missen. Soms verdwijnt dat gevoel ook weer als ik weer een vol weekend veel aandacht krijg van hem. Hij zegt ook tegen me dat hij dit niet met iedereen heeft en dat hij van mij weet dat ik niet met andere jongens naar bed ga. Maar ik heb soms bepaalde verwachtingen van hem omdat we toch zo veel met elkaar omgaan. Nu is hij laatst met een andere vrouw naar bed geweest. Ik merk dat ik hier gek van word omdat ik het idee had dat we dit niet zomaar zouden doen. Hij heeft het zelf gezegd maar we zullen het er nog over hebben. Hij heeft het idee dat hij kan doen wat hij wil en dat is in principe ook zo maar nu weet ik dus niet meer wat ik hiermee aan moet want ik kan eigelijk geen eisen stellen van hem en wil hem ook niet kwijt.
Iemand ervaring hiermee of ideen over hoe ik hiermee om moet gaan?
Maak er een einde aan, dit gaat NOOIT werken.

Het is geen relatie, het zal het waarschijnlijk ook nooit zijn en als je ooit een andere relatie wil zal het ook niet in je voordeel werken.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2007, 00:19
Verwijderd
Citaat:
Dukko schreef op 16-02-2007 @ 22:59 :
Je kan natuurlijk ook je hoofd gebruiken om de muur op een andere manier te breken. Iets waar we allemaal wel eens over na mogen denken.

Er zijn meer wegen naar de top van de berg.
Je moet geen metaforen veranderen, anders werken ze niet meer.

Want wat jij dus metaforisch voorstelt is dat de TS zich anders moet gaan gedragen en dat die keerl dan opeens een liefdevolle langdurige relatie met 'r wil? Eh, nee.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2007, 01:00
Soundwave
Avatar van Soundwave
Soundwave is offline
Je mag mij er wel naast hebben hoor.
__________________
Heroes last forever
Met citaat reageren
Oud 17-02-2007, 01:01
Dotcom
Avatar van Dotcom
Dotcom is offline
Ik heb hetzelfde gehad maar dan was ik degene die gebruikt werd. We waren goede vrienden en als we wat drank ophadden kwam het ervan.

Maar ik was eigenlijk verliefd op haar, en zij voelde ook veel voor mij, maar verliefdheid was een teken van zwakte. En als iets niet kon in de ogen van haar, dan was het zwak zijn.

Ze zal ook nooit een relatie krijgen..
__________________
♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫
Met citaat reageren
Oud 17-02-2007, 01:03
FleurB
FleurB is offline
Ik vind het zo moeilijk omdat ik zo`n leuke tijd met hem heb en we echt avonden met elkaar kunnen kletsen, lachen, drinken. Daardoor heb ik ook het idee dat het niet zomaar iets is. Wanneer hij mij belt is hij vaak heel controlerend, in de zin van dat hij precies wil weten wat ik heb gedaan op een dag en met wie. Niet dat het echt gaat om interesse in waar ik dan mee bezig was maar echt willen weten wat ik van uur tot uur heb gedaan.
Nu zegt hij gewoon zo dat hij met een ander naar bed is geweest ( dat brengt hij ook heel vrolijk, zo van `ja zo raar is dat niet `) Dat snap ik dan niet. Waarom zou hij dat zo doen?
Maar het klopt dat hij heeft gezegd geen relatie te willen en dat wilde ik eigelijk ook niet..want dat hele idee benauwde me ook maar wel heb ik op een gegeven moment bepaalde verwachtingen gekregen. Ik vond het wel prima want we spraken elkaar iedere dag, spraken paar keer in de week af maar we noemden het dus geen relatie. ook omdat hij me zegt dat hij dit niet met zomaar iedereen heeft. Ik kan het gewoon niet hebben dat hij met een ander naar bed is geweest en ik kan gewoon eigelijk niks zeggen, wat ik ook niet gedaan heb omdat ik me niet wil laten kennen nu.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-02-2007, 07:36
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik zou zeggen, praat er over met hem. Zeg dat hij kan kiezen, of voor jou (exclusief) of jou helemaal niet. Daar komt waarschijnlijk het tweede uit en dan weet jij ook waar je aan toe bent
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 17-02-2007, 10:36
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 17-02-2007 @ 00:19 :
Je moet geen metaforen veranderen, anders werken ze niet meer.

Want wat jij dus metaforisch voorstelt is dat de TS zich anders moet gaan gedragen en dat die keerl dan opeens een liefdevolle langdurige relatie met 'r wil? Eh, nee.
Ik probeer alleen te zeggen dat er niet zo kortzichtig gekeken moet worden.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2007, 11:13
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Dukko schreef op 17-02-2007 @ 10:36 :
Ik probeer alleen te zeggen dat er niet zo kortzichtig gekeken moet worden.
Je kunt er een heel gevoelsmatig "laten we de situatie van 100 kanten bekijken" verhaal van maken, dat verandert de feiten niet.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2007, 14:25
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Dit is echt precies iets wat ik ook heb meegemaakt, behalve dan dat hij tegen mij niet vervelend deed over het me al dan niet kunnen laten gaan in bed.

Het was allemaal echt leuk en aardig... eerst wisten we niet zo goed wat we wilden, ik kwam net uit een relatie en wilde geen nieuwe relatie, dat heb ik gezegd... hij bleef volhouden. Ik begon hem steeds leuker te vinden en te twijfelen. Toen zei hij op een gegeven moment niets met me te willen... toen ik met een jongen zoende, ging hij daarna met iemand naar bed, terwijl het na wat kleine ruzies juist weer beter ging tussen ons en ik weer hoop kreeg. We kregen ruzie en zijn ermee gestopt. Daarna kwam het verhaal "Maar we hadden toch niets, ik deed toch niets verkeerd?"

Hier kwamen de gevoelens wel van beide kanten, maar omg wat ben ik gekwetst geweest. Ook stom, want die jongen kán ook doen en laten wat hij wil, net zoals in jouw situatie. Jullie hebben geen relatie want dat willen jullie niet, dus in principe kan hij met iedereen naar bed gaan als hij dat zou willen. Ik vind wel dat hij een bepaalde discreetheid en fatsoen moet hebben, maar niet iedereen vindt dat fatsoen nodig in dit soort situaties.

Mijn advies is dan ook ermee te stoppen. Ik weet hoe moeilijk het is, want ik heb er zo vaak mee willen stoppen en belandde toch weer altijd bij hem. Maar uiteindelijk is het me gelukt en dat heeft me echt een hoop pijn gespaard. Hij heeft nou eenmaal een ander idee dan jij van jullie samen en dat is de reden waarom het niet gaat werken. Jij gaat niet met andere jongens naar bed uit fatsoen (en uit gevoelens voor de desbetreffende jongen?), terwijl hij vindt dat hij vrijgezel is en mag doen en laten wat hij wil. Dit trekt scheef. Stop er nu mee, voor alles kapot gaat.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2007, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 17-02-2007 @ 11:13 :
Je kunt er een heel gevoelsmatig "laten we de situatie van 100 kanten bekijken" verhaal van maken, dat verandert de feiten niet.


Je kan ook de feiten laten voor wat ze zijn en er niet meer mee bezig zijn.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2007, 14:51
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
wat een eikel...je bent wel goed om al die dingen te doen die hij met zijn vriendin zou (horen) te doen, afspreken, eten, praten, lachen, sex, enz maar hij wil je niet zo noemen. Hij gebruikt je gewoon. Volgens mij is het vrij simpel, jij wil wel een relatie met hem, en hij niet met jou. Dan zou ik zeggen: oke, prima, maar dan ook niet meer met me naar bed gaan. Wel achterlijk dat hij jou controleert, het lijkt zo net alsof jullie wel een relatie hebben,maar hij zichzelf het recht heeft gegeven met andere vrouwen te slapen terwijl jij dat omgekeerd niet mag.
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Met citaat reageren
Oud 17-02-2007, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Dukko schreef op 17-02-2007 @ 14:35 :


Je kan ook de feiten laten voor wat ze zijn en er niet meer mee bezig zijn.
Ja, laten we de feiten laten voor wat ze zijn. Ik raad de TS aan om de loterij te winnen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-02-2007, 22:29
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
DNMB schreef op 17-02-2007 @ 14:51 :
wat een eikel...je bent wel goed om al die dingen te doen die hij met zijn vriendin zou (horen) te doen, afspreken, eten, praten, lachen, sex, enz maar hij wil je niet zo noemen. Hij gebruikt je gewoon. Volgens mij is het vrij simpel, jij wil wel een relatie met hem, en hij niet met jou. Dan zou ik zeggen: oke, prima, maar dan ook niet meer met me naar bed gaan. Wel achterlijk dat hij jou controleert, het lijkt zo net alsof jullie wel een relatie hebben,maar hij zichzelf het recht heeft gegeven met andere vrouwen te slapen terwijl jij dat omgekeerd niet mag.
Zij gebruikt hem evenveel. In dit geval om een relatie te claimen die er niet is.

Met je laatste zin ben ik het iets meer met je eens, behalve dat het waarschijnlijk niet het geval is dat ze dat niet mag of zo. Hij weet toch dat ze dat op dit moment niet zal doen. Dat probleem is er dus niet, dus hoeft hij zich daar geen zorgen over te maken, goed te keuren of af te keuren of zo.

En verder vind ik niet dat je het beestje gewoon bij haar naam moet noemen. Fleur, dan. Als je voor 95% een relatie hebt kan je beter je bindingsangst aan de kant schuiven of negeren en voor het volle pond voor een relatie gaan, dan alle leuke dingen opgeven of op het spel zetten omdat er iets met jullie exclusiviteit scheelt.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 18-02-2007, 09:48
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 17-02-2007 @ 17:40 :
Ja, laten we de feiten laten voor wat ze zijn. Ik raad de TS aan om de loterij te winnen.
Niet alleen TS, dat raad ik iedereen aan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Gevoelens - Hersenspinsel
keukentrappetje
8 24-04-2006 00:52
Psychologie 'verboden' gevoelens
moon
45 10-07-2005 02:46
Liefde & Relatie Over gevoelens praten
Verwijderd
24 06-11-2003 01:27
Verhalen & Gedichten Gevoelens
Missty
1 19-05-2002 16:44
Verhalen & Gedichten Gevoelens tot ruzie
ekki
9 27-04-2002 04:06
Verhalen & Gedichten Rare gevoelens
mrhanky
8 26-10-2001 19:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:01.