Oud 13-12-2002, 17:50
Vlooienband
Avatar van Vlooienband
Vlooienband is offline
Nee. Liefde bestaat niet, het hóórt ook niet te bestaan. het is gewoon een kwestie van vraag en aanbod. mensen hebben aandacht nodig, dan zoeken ze een partner.
Die partner fluisteren ze dan lieve woordjes toe, zodat hij of zij tevreden is. Maar liefde bestaat niet. Het is niet wetenschappelijk bewezen, dus het kán niet bestaan.

En ja, dit is een beperkt argument. Meer zullen op goede tegenargumenten komen.
__________________
Cry 'Havoc' and let slip the dogs of War.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-12-2002, 17:53
Mokkol
Mokkol is offline
Waarom word je dan helemaal gek en krijg je vlinders in je buik?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 17:55
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Vertel jij mams/paps/grote broer maar eens dat ze/hij jou niet lief kán hebben omdat het niet wetenschappelijk bewezen is
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 17:56
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
MokkoL MichaeL schreef:
Waarom word je dan helemaal gek en krijg je vlinders in je buik?
Dit zijn signalen van verliefdheid, niet van liefde.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 17:59
Mokkol
Mokkol is offline
Liefde is er volgens mij omdat onze kinderen een vader en moeder nodig hebben en die vader en moeder moeten lange tijd op elkaars lip zitten dus dan is er maar liefde . Dieren hebben geen liefde maar die hebben genoeg aan een moeder meestal
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 18:12
Verwijderd
ik weet wel zeker dat liefde bestaat.
Als ik neit vna iemand houdt zeg ik dat niet, doe ik er niet alles voor en wil ik niet doodgaan om hun te laten leven
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 18:16
Vlooienband
Avatar van Vlooienband
Vlooienband is offline
Verliefdheid is dat superblije gevoel, van vlinders in je buik, etc. Maar dat houdt ook op. Verliefdheid is niet eeuwig. Liefde bestaat niet.

Liefde? Nee. Ouders blijven bij elkaar omdat ze aandacht en waardering nodig hebben.
En omdat de maatschappij het niet zal waarderen, wanneer ze scheiden. Dat wil de maatschappij niet.
__________________
Cry 'Havoc' and let slip the dogs of War.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 18:19
Vlooienband
Avatar van Vlooienband
Vlooienband is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
ik weet wel zeker dat liefde bestaat.
Als ik neit vna iemand houdt zeg ik dat niet, doe ik er niet alles voor en wil ik niet doodgaan om hun te laten leven
En waarom bestaat liefde?
__________________
Cry 'Havoc' and let slip the dogs of War.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 18:19
Verwijderd
Volgens mij is liefde een relatief begrip; Wij geven een naampje aan iets dat wij waarnemen. Je vindt iemand aantrekkelijk, wat veroorzaakt wordt door hormonen die een rol spelen bij de voortplanting, en om er dan voor te zorgen dat je je voor gaat planten, wordt er een stof aangemaakt die voor vlinders in je buik zorgt, en die je laat voelen dat je je voort moet planten. Nu gebeurt dat minder vanwege de voorbehoedsmiddelen...
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 18:38
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
neen, men denkt dat het bestaat, of wíl het alleen maar graag.
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 18:59
Shah of Blah
Avatar van Shah of Blah
Shah of Blah is offline
het bestaat, alleen niet iedereen maakt het hetzelfde mee, en 'ware liefde' is gelul, dat is gewoon als je goed genoeg bij elkaar past dat je bij elkaar blijft tot de dood, maar dr is niet 1 'ware' voor je denk ik

het is een vaag begrip dat zeker bestaat maar waar veel bullshit omheen word verzonnen door mensen die het op die manier meemaken.

wat de 1 meemaakt is niet gelijk voor iedereen zo of bestaat niet meteen voor iedereen.
__________________
*8ballkrew* [TSBS] Her refrigerator-shaped body holds a heart of ice. [TSBS] *8ballkrew*
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Scimmia schreef:
En waarom bestaat liefde?
omdat er anders geen haat zou bestaan
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 19:12
_koetje_
_koetje_ is offline
er staat geen defenitie op liefde
evenmin op gevoelens
die pak gevoelens noemen nu "toevallig" liefde maar kon evengoed anders noemen
maar het is er, ergens ...

__________________
er zijn mensen, die denken dat ze denken.maar dat denken ze maar.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 19:15
Verwijderd
Hmz.. wat is dan datgene dat maakt dat ouders ongeveer alles overhebben voor hun kinderen al betekent dat dood?

En waarom krijg je dan bij de een wel een warm gevoel en bij de ander niet? Waarom wil je de een wel lieve woordjes in het oor fluisteren en de ander niet?

Waarom wil je dan voor je huisdier ontzettend veel geld neertellen als hij/zij ziek is en dat ook maar blijft?

Waarom vind je jezelf dan genoeg waard om te blijven leven?

Ik vind alleen dat liefde een te alomvattend woord is. Wat ik voor mn ouders voel is weer anders dan wat ik voor mn broertje voel en weer anders dan wat ik voor mn dieren voel en weer anders dan wat ik voor mezelf voel en weer anders dan wat ik voor mn vrienden voel en weer anders dan wat ik voor bepaalde materiele dingen/geluiden/beelden voel... en hetgeen ik voor een eventuele jongen voel is ook weer anders
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 19:18
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Hmz.. wat is dan datgene dat maakt dat ouders ongeveer alles overhebben voor hun kinderen al betekent dat dood?
Doorgeven van eigen genen. Is dus puur zelfbelang.
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 19:21
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Scimmia schreef:
Verliefdheid is dat superblije gevoel, van vlinders in je buik, etc. Maar dat houdt ook op. Verliefdheid is niet eeuwig. Liefde bestaat niet.

Liefde? Nee. Ouders blijven bij elkaar omdat ze aandacht en waardering nodig hebben.
En omdat de maatschappij het niet zal waarderen, wanneer ze scheiden. Dat wil de maatschappij niet.
Ouders blijven toch zeker wel bij elkaar vanwege liefde, in een meerderheid van de gevallen.
De maatschappij staat hier vrijwel buiten, aangezien men in het geval van een scheiding zich daar toch niets van aan trekt.

Offtopic: hmm, zit 'r met me hoofd niet helemaal bij.. kom volgende post wel met wat beters

( de discussie over het al dan niet bestaan van liefde is mischien wel vergelijkbaar met de discussie over het bestaan van god, met het verschil dat liefde wel bestaat )
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef:
Doorgeven van eigen genen. Is dus puur zelfbelang.
uiteindelijk is alles zelfbelang.. liefde is ook zelfbelang
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 20:45
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
nu vraag ik me af hoe je zoiets wetenschappelijk kan bewijzen...

mag ik vragen wat mijn ouders dan voor me voelen?? ik vind dat ook een soort van liefde hoor, houden van je kind. mijn moeder zou haar leven voor mij opofferen als dat zou moeten, dat weet ik 100 procent zeker. en hoe noem je dat dan??

en ja, er zijn zeker wel mensen die alles voor elkaar over hebben omdat ze zoveel van elkaar houden.

en als liefde niet bestaat, waarom bestaat dit begrip dan?? interpreteer jij (of die leuke wetenschappers) dit begrip dan niet gewoon verkeerd??
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-12-2002, 20:48
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Scimmia schreef:


Liefde? Nee. Ouders blijven bij elkaar omdat ze aandacht en waardering nodig hebben.
En omdat de maatschappij het niet zal waarderen, wanneer ze scheiden. Dat wil de maatschappij niet.
uch, jij leeft zeker nog in de maatschappij van 30 jaar geleden of in de maatschappij van zwaar gelovigen??

tegenwoordig is scheiden echt niet zo moeilijk!! daarom zitten tussen de mensen die wel getrouwd blijven echt wel mensen die nog steeds veel om elkaar geven en liefde voor elkaar koesteren. en ik weet een heel sterk voorbeeld, en dat zijn niet mijn ouders.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 20:59
The Stray Wolf
Avatar van The Stray Wolf
The Stray Wolf is offline
Liefde is als je gehecht aan iets of iemand raakt. Aangezien mensen anderen kunnen missen, bestaat liefde ook. Liefde is dan ook iets dat groeit en niet gelijk in het begin aanwezig is (dan heb je alleen maar leuk vinden en vlinders).
__________________
I'm just a shadow dancing on northern skies.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 21:26
Vlooienband
Avatar van Vlooienband
Vlooienband is offline
Wat ouders voor hun kinderen voelen, is geen liefde. Eerder zoiets als instinct. Mensen willen graag een 'iets' hebben om voor te zorgen, sommige mensen nemen dan kinderen. het gaat om de bevrediging van de moederlijke of vaderlijke gevoelens. Geen liefde, daar dat niet bestaan.



@spacegirl: kromme redenering. Haat is een andere emotie, een diepere. Haat is gebaseerd op aanwijsbare dingen, zoals karaktereigenschappen.

@ ceerbeer, Shah of Blah: mer jullie kan ik praten.


@moenbase: dat probeerde ik net. Ze waren het uiteraard niet met me eens, maar zagen dat ik een punt had. Liefde kan je niet bewijzen, zelfs niet door de gemoedstoestand van een mens te polsen. Dan blijkt er nog niets te zijn.
Bij verliefdheid echter wel.

@ *RainBow*: nee, ik leef niet in zo'n maatschappij. Ik ben niet bekrompen, wat dit betreft. Maar toch wordt het vaak getracht te voorkomen, zo'n echtscheiding. De psychologische schade die kinderen al te snel op lopen, wil men beperken.

Citaat:
The Stray Wolf schreef:
Liefde is als je gehecht aan iets of iemand raakt. Aangezien mensen anderen kunnen missen, bestaat liefde ook. Liefde is dan ook iets dat groeit en niet gelijk in het begin aanwezig is (dan heb je alleen maar leuk vinden en vlinders).
Laatst was mijn computer kapot. Hij deed het helemaal niet meer, ik drukte met een lief snoetje op de aanknop, maar hij zei geen "boe" of "bah".
Liefde? Nee.
Ook enige tijd geleden is mijn hamster overleden. Het ding lag door in haar kooitje, terwijl het andere hamstertje er nog lief tegen aan lag.
Liefde? Nee. Waardering. Ik waardeerde het beest.
__________________
Cry 'Havoc' and let slip the dogs of War.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Scimmia schreef:

@spacegirl: kromme redenering. Haat is een andere emotie, een diepere. Haat is gebaseerd op aanwijsbare dingen, zoals karaktereigenschappen.




ja maar als liefde niet bestond bestond haat ook niet, t is een gevoel inderdaad, maar waarom zeggen dat t gevoel niet bestaat? ik vind dat t wel bestaat dat jij vind van niet is jou mening.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 21:43
The Stray Wolf
Avatar van The Stray Wolf
The Stray Wolf is offline
Citaat:
Scimmia schreef:
Ook enige tijd geleden is mijn hamster overleden. Het ding lag door in haar kooitje, terwijl het andere hamstertje er nog lief tegen aan lag.
Liefde? Nee.
Dat jij blijkbaar zo'n koud en liefdeloos persoon bent, betekent niet automatisch dat liefde niet bestaat.

Ik hoop voor je dat er verandering in komt en je jezelf openstelt voor liefde. Zo niet, hoop ik dat je nooit kinderen krijgt. Het lijkt me niet zo handig als "dat ding" schreeuwt om liefde en jij deze niet beantwoordt.

Beterschap.
__________________
I'm just a shadow dancing on northern skies.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 23:02
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
je hebt het de hele tijd over waarderen en zooi...
over ontvangen... alleen maar liefde ontvangen...
liefde is geven en ontvangen, omdat jou hamster dood is en niet reageert op jou lieve gedoe... bewijst wat??? dat jij gek genoeg bent om zulke vergelijkingen te maken??? ik weet niet??? iig niet dat liefde niet bestaat...

je kan ontkennen wat je wilt enzo... en heel leuk een topic openen, maar waarom zou je??? je kan je stelling wel leuk opgooien maar als je die niet openstelt voor discussie wat is het nut er dan van???
voor jou bestaat liefde niet, voor mij wel... ik kan jou niet overtuigen met wat ik ook zeg en jij mij niet... klaar...

mmmz, wat het nog stommer maakt is dat je over een gevoelskwestie wetenschappelijk bewijs wil hebben...

dan ben jij zeker ook nooit ziek??? ik bedoel je gaat naar de dokter met keelpijn, maar die zegt dat je dat niet hebt... wat dan???

liefde is een vaag begrip en ieder heeft zijn eigen invulling ervan... jij zegt dat het niet bestaat maar noemt het wel??? je denkt er zelfs over na vreemd
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 01:26
Verwijderd
liefde is dat je zo aan iemand gewend bent dat hij een onderdeel van je leven/van jezelf is geworden.
op voorwaarde dat het een positief onderdeel is.

als dat weg is, dan mis je iets uit je leven/van jezelf.

dat is liefde
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-12-2002, 10:21
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
volgens mij bestaat t wel. en wetenschappers kunnen geen gevoelens bewijzen alleen maar dingen die ze vast kunnen pakken en zien, niet dingen zoals liefde/verliefdheid. heel ander begrip...

ik geloof wel in liefde. kunnen mij die weteschappers nou verrotten.
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 10:24
Dizzee Rascal
Avatar van Dizzee Rascal
Dizzee Rascal is offline
Citaat:
MokkoL MichaeL schreef:
Liefde is er volgens mij omdat onze kinderen een vader en moeder nodig hebben en die vader en moeder moeten lange tijd op elkaars lip zitten dus dan is er maar liefde . Dieren hebben geen liefde maar die hebben genoeg aan een moeder meestal
mag ik vragen hoe je weet dat dieren geen liefde kennen? ooit een konijn naar je toegelopen "hey, ik ken geen liefde" ?
__________________
The teenage guide to popularity
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 15:52
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Waarom maken jullie je hier druk om. Droom en geloof en leef. Je wordt alleen maar ongelukkig als je overal iets achter gaat zoeken.

Ik ben dan wel naďf en dromerig maar ik geniet van de dingen die ik overkom.
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 16:55
Verwijderd
Ja, je maakt het gewoon wel heel moeilijk. Je wil liefde zien als een op zichzelf bestaand begrip.. maar dan is jouw definitie gewoon anders, jouw definitie van liefde bestaat niet. Maar sorry, ik versta waardering en al deze dingen onder liefde, als subgevoelens van liefde zeg maar..

En spacegirl heeft wel gelijk, als liefde niet bestaat, bestaat haat ook niet aangezien haat vaak voortkomt uit liefde.. En zo kun je elk gevoelsmatige term wel in twijfel trekken aangezien je bijvoorbeeld geluk ook niet wetenschappelijk kunt bewijzen en dergelijke..

Liefde is niet meer dan een woord dat is gegeven een bepaalde gevoelens die een mens heeft.. Liefde is niet een woord waaraan bepaalde gevoelens zijn gegeven. Om dus de term liefde te hebben kunnen verzinnen, moet het wel hebben bestaan, je kan iets wat niet bestaat namelijk ook niet benoemen.. Men is het positieve gevoel dat je voelt voor je partner, je huisdier, je familie, je vrienden liefde gaan noemen.. Waardering is dus slechts een andere benaming voor dat wat men liefde noemt..
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 17:45
kastdeur
kastdeur is offline
is je hartje gebroken?
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 21:18
fruitvliegje
Avatar van fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Scimmia schreef:
Nee. Liefde bestaat niet, het hóórt ook niet te bestaan. het is gewoon een kwestie van vraag en aanbod. mensen hebben aandacht nodig, dan zoeken ze een partner.
Die partner fluisteren ze dan lieve woordjes toe, zodat hij of zij tevreden is. Maar liefde bestaat niet. Het is niet wetenschappelijk bewezen, dus het kán niet bestaan.

Mag ik zo vrij zijn om te zeggen dat je (in mijn point of view) pure "kwatch" verkoopt?
Tuurlijk bestaat liefde wel.
Die aandacht heb je nodig net omdat je van die persoon houdt, maar wat houden van betekent is dan weer relatief.
Je vind die persoon ongelooflijk mooi, gewoon om wat hij is, je voelt je er enorm goed bij, je wilt hem/haar zoveel mogenlijk aan je zijde...
Dat kan toch niet zomaar "vraag en aanbod " zijn! Die term is trouwens afschuwelijk, doet me denken aan economie
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 21:33
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Gottegot, wat een gezeik. Natuurlijk bestaat liefde. Mensen liggen er dagelijks krom van, begaan de meest domme fouten en knallen keihard op hun bek, mensen gaan dood voor liefde, liefde neemt onze geest bijna geheel over. Heel logisch natuurlijk dat iedereen dit eigenlijk voor niets doet, 'zomaar'.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef:
Doorgeven van eigen genen. Is dus puur zelfbelang.
overlevingsdrang lijkt me meer zelfbelang-rijk dan het doorgeven van de genen.

xxx
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 22:23
Vlooienband
Avatar van Vlooienband
Vlooienband is offline
Nee, mijn hart is niet gebroken. Ik heb gewoon nooit in liefde geloofd, maar wel in verliefdheid.

En het hele begrip "liefde" is me zo onduidelijk zoals wat. Dus Dusjcrib, daar heb je een goed punt. Jij defineert liefde "sneller", anders.
In jouw hele redenering kan ik me goed vinden.
Als je het als waardering omschrijft, oké.


Klopt hetgeen dat Lafjuh zegt'? Is liefde dat je zo aan iemand gewend bent dat hij een onderdeel van je leven/van jezelf is geworden?
__________________
Cry 'Havoc' and let slip the dogs of War.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 23:44
Super Vegeta
Avatar van Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Hell yeah, als liefde niet bestaat haal het dan GVD uit dat hart van mij, maar dat kun je niet dus het bestaat wel degelijk.
__________________
Feel the pride of a lion!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 00:25
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Ik heb bovenstaande berichtjes allemaal niet gelezen, maar ik wou gewoon even zeggen, dat voor mij liefde wel degelijk bestaat.

Hoe je dat kan uitleggen weet ik het ook niet. Het is een gevoel. En wanneer je het voelt weet je dat het liefde is.

En dat stukje van elkaar tevreden houden, dat klinkt nogal negatief vind ik.
Het is wel zo dat je elkaar tevreden houdt, maar bij echte liefde hoeft dat niet als een verplichting te komen. Bij echte liefde is de liefde de voldoening, die je tevreden houdt.

Wat een taalgebruik zeg
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-12-2002, 11:57
LiViNg EnD
Avatar van LiViNg EnD
LiViNg EnD is offline
liefde heeft met gevoel te maken.. en niet alle gevoelens van mensen kun je wetenschappelijk bewijzen...

misschien is liefde wel zo mooi juist OMDAT het niet wetenschappelijk bewezen is
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 13:03
NecroDopey
Avatar van NecroDopey
NecroDopey is offline
Citaat:
Scimmia schreef:

Klopt hetgeen dat Lafjuh zegt'? Is liefde dat je zo aan iemand gewend bent dat hij een onderdeel van je leven/van jezelf is geworden?
Intrigerende is dan dat het niet zozeer personen betreft maar ook materialistische dingen. Liefde voor geld. De spullen in je kamer waar je gehecht aan bent... Wat al eerder geoppert is, dus puur sprake van waardering.

/me vindt dit wel een interessante topic
__________________
The optimist proclaims we live in the best of all possible worlds, and the pessimist fears this is true. -James Branch Cabell
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 17:17
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Scimmia schreef:
Nee, mijn hart is niet gebroken. Ik heb gewoon nooit in liefde geloofd, maar wel in verliefdheid.

dat moet toch ergens vandaan komen, denk je ook niet.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Scimmia schreef:




Klopt hetgeen dat Lafjuh zegt'? Is liefde dat je zo aan iemand gewend bent dat hij een onderdeel van je leven/van jezelf is geworden?
Gedeeltelijk waar ja.. Maar ik weet vind gewenning een beetje een nare omschrijving. Je kunt namelijk aan alles wennen, maar dat hoeft niet persé liefde te zijn.. Dat echter hetgeen waar je van houdt (of het nu iets of iemand is) een deel van jezelf wordt, dat geloof ik wel ja.. En ook wel dat het andersom werkt, je gaat ervan houden omdát het een deel van jezelf wordt..

Maar ja.. de term liefde vind ik gewoon een heel erg ruim begrip.. ik kan van bepaalde geluiden houden, maar toch is dat een heel ander gevoel dan datgene wat ik voor mn moeder voel ofzo.

maar dat liefde bestaat, daarover bestaat voor mij geen twijfel want nogmaals.. iets dat niet bestaat kun je ook niet benoemen.. en de term liefde is toch ergens aan gegeven, datgene bestaat dus wel.. Het heeft alleen voor iedereen een eigen definitie..
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 19:22
kleinmeisje17
Avatar van kleinmeisje17
kleinmeisje17 is offline
als er geen liefde bestaat?!? dan klopt er iets niet! waarom wil je dan graag bij iemand zijn! ik hou ook van mijn ouders. die mis je als je ze lang niet ziet, dat is uit liefde! Liefde is ook wat je met je partner hebt..
als er geen liefde in de wereld is maakte iedereen wel ruzie! of dan waren er geen relaties..
naja zo vast ik het op!
ik snap jou niet zo
__________________
Geniet van elke dag.. En je bent pas rijk als je gezond bent!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Verhalenwedstrijd] De tweede grote liefde
flyaway
0 13-11-2008 12:11
Liefde & Relatie bestaat liefde op eerste gezicht?
mira_love
57 01-12-2005 19:53
Seksualiteit sex tijdens menstruatie
hetisgoedmetjou
80 29-10-2005 14:35
Liefde & Relatie Volgens mij
Tammie Frotje
29 29-02-2004 23:33
Liefde & Relatie Stelling: Liefde bestaat niet
Evito
15 20-02-2003 10:35
Liefde & Relatie Men schat het begrip "liefde" niet goed in
de abt van sion
64 17-06-2002 08:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:00.