Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2005, 18:35
bj0etiejfreak
Avatar van bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Ik heb pas een scooter gekocht van een militair.
Die militair heeft in Duitsland gewoond en hij heeft daar die scooter gehaald.
Die man zei dat daar de scooters standaard 60 rijden...
Maar ik rij er hier in Nederland mee natuurlijk!

Is dat een probleem?

Help!!
__________________
Cause some things will just never be mine, You're not in love this time...but it's alright.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-09-2005, 18:40
verwijderddeze
verwijderddeze is offline
wat maakt dat nou uit? Hij gaat niet meteen van 0 naar 60 lijkt mij he scooters kunnen ook 40 rijden, of 20, wat jij wilt
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 18:45
bj0etiejfreak
Avatar van bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Ja, maar als hij op zo'n band wordt gezet, zodat ze meten hoe hard hij gaat.. Maximum snelheid is 45..
__________________
Cause some things will just never be mine, You're not in love this time...but it's alright.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 18:46
verwijderddeze
verwijderddeze is offline
nou, gewoon nooit te hard rijden? Lijkt mij erg onwaarschijnlijk dat ze random scooters van de weg gaan halen om dat te checken toch
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 18:47
bj0etiejfreak
Avatar van bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Hier in mijn woonplaatsje wel..
__________________
Cause some things will just never be mine, You're not in love this time...but it's alright.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 18:48
Verwijderd
Citaat:
crackwhore schreef op 21-09-2005 @ 18:46 :
nou, gewoon nooit te hard rijden? Lijkt mij erg onwaarschijnlijk dat ze random scooters van de weg gaan halen om dat te checken toch
Dat doen ze hier in de buurt regelmatig.
@ TS: probeer of je hem bij een brommerboer wat kunt laten minderen qua snelheid. Zal echter niet gratis zijn.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 18:50
bj0etiejfreak
Avatar van bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Nee daarom..
En paps en mams betalen ook niet, want ze hebben ook scooter al voorgeschoten..
__________________
Cause some things will just never be mine, You're not in love this time...but it's alright.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 18:52
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
in twente mag ie 60
__________________
Steady as the goes.....
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 18:58
bj0etiejfreak
Avatar van bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Dan ga ik in Twente wonen
__________________
Cause some things will just never be mine, You're not in love this time...but it's alright.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 19:06
Me (L) You
Me (L) You is offline
Het heeft niet met de smelheid te maken of je een bekeuring krijgt, maar met het vermogen van je scooter.
Boven de 0.6 KW krijg je volgens mij een bekeuring.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 19:37
Lord Alvilon
Avatar van Lord Alvilon
Lord Alvilon is offline
oke.. even duidelijk scheppen hierzo..

Punt 1: Je scooter is illigaal in Nederland, waarschijnlijk. Je mag in nederland Niet op een buitenlandse brommer rijden, omdat in nederland andere constructie-eisen worden gestelt aan de brommer -heel verhaal overtypegoedkeuringen en rdw keuringen-
Je scooter is Niet! illigaal als er op 1 of andere manier een NL of een EU goedkeuringsteken instaat.

Ik weet niet precies hoe het zit, maar ik dacht dat je duitse brommers niet op kenteken kon zetten. (staat er een EU keur in, dan is het een "europeese" bromfiets)

Punt 2: 60 kmpu is Te hard!, als je aangehouden word (en dat wordt je ooit!) en je moet mee naar bromfiets controle (ze pikken je van de weg en je moet zonder pardon mee voor de controle). En op de rollerbank blijkt dat hij te hard kan rijden. In prenciepe meet een rollerbank snelheid en aan de hand daarvan wordt het aantal KW berekend. En aan de hand van het aantal berekende KW wordt een snelheid berekend (jaja, dubbelop dus) en daaraan krijg je een bekeuring voor het overschrijven van de Max consructie snelheid.

Maar! Sinds de invoering v/d kentekens is er een nieuwe regel bij gekomen. Die luid (int kort): constructiesnelheid bromfiets: 50 kmpu

En dat betekend dat ze pas bekeuren vanaf 0.8 kw (zelf ondervonden bij korps haaglanden)

Zelf rij ik 58 kmpu digitaal en zat aan de 0.7 KW en nog een beetje. geen bekeuring. Natuurlijk is dit geen vrijbriefje om op te voeren.

Duidelijk of is er nog iets onduidelijk? (wrschijnlijk wel)
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 20:06
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
crackwhore schreef op 21-09-2005 @ 18:46 :
nou, gewoon nooit te hard rijden? Lijkt mij erg onwaarschijnlijk dat ze random scooters van de weg gaan halen om dat te checken toch
haha, waar woon jij?
Ze plukken weldegelijk brommers zo van de straat
(Bij auto's doen ze het ook zovaak, denk aan blaastesten, gordelcontrole, papiercontrole etc.)
Verder vond ik de uitleg van Lord Alvilon
Geen toevoeging nodig
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 20:09
bj0etiejfreak
Avatar van bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Die man heeft hem wel laten verzekeren bij Unive in Nederland.. en het plaatje was wel geel.. ik weet niet of dat in Duitsland anders is? Bedankt iig voor de vele informatie
__________________
Cause some things will just never be mine, You're not in love this time...but it's alright.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 20:11
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
crackwhore schreef op 21-09-2005 @ 18:46 :
nou, gewoon nooit te hard rijden? Lijkt mij erg onwaarschijnlijk dat ze random scooters van de weg gaan halen om dat te checken toch
Dat doen ze juist wel, dat is hetgene wat veel brommer/scooter-rijders het ook onredelijk vinden... Met 60 krijg je waarschijnlijk net wel of net geen boete, hangt van de apperatuur en van de bui van de agent af
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 20:12
DG
Avatar van DG
DG is offline
Citaat:
bj0etiejfreak schreef op 21-09-2005 @ 18:45 :
Ja, maar als hij op zo'n band wordt gezet, zodat ze meten hoe hard hij gaat.. Maximum snelheid is 45..
max snelheid is 50 (is in september ingegaan)

dus je mag 53 -55 km/u rijden omdat er ook nog een aantal km/h correctie vanaf moet

*is al gezegd*

@MB: de bui van oom agent?, mijn agenten zijn altijd seksueel gefrustreerd, terwijl ik maar 65 ga kom ik altijd meteen op de bon, huppa weer 95 euro pleite.
__________________
Met je glimlach van oor tot oor.

Laatst gewijzigd op 21-09-2005 om 20:17.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 20:16
bj0etiejfreak
Avatar van bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Heb 'm net aangezet, gas gegeven... en hij gaat precies 58 km/ph..

zal wel nooit zo hard rijden hoor.. maarja, stel er staat zo'n mannetje in een blauw pakje..
Dan heb ik denk mooi pech
__________________
Cause some things will just never be mine, You're not in love this time...but it's alright.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 20:27
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
Citaat:
crackwhore schreef op 21-09-2005 @ 18:46 :
nou, gewoon nooit te hard rijden? Lijkt mij erg onwaarschijnlijk dat ze random scooters van de weg gaan halen om dat te checken toch
Zeker nooit brommer gereden? Je wordt gewoon at random van de straat geplukt. Ik al 3 keer deze week.
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 20:32
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
JCG schreef op 21-09-2005 @ 20:27 :
Zeker nooit brommer gereden? Je wordt gewoon at random van de straat geplukt. Ik al 3 keer deze week.
Ik een keer 2 keer in een half uur tijd
Gelukkig alleen maar papiercontrole
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-09-2005, 20:44
bj0etiejfreak
Avatar van bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Ik moet maandag examen doen..!!

Duim voor mij
__________________
Cause some things will just never be mine, You're not in love this time...but it's alright.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 21:48
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
crackwhore schreef op 21-09-2005 @ 18:46 :
nou, gewoon nooit te hard rijden? Lijkt mij erg onwaarschijnlijk dat ze random scooters van de weg gaan halen om dat te checken toch
haha. jawel dus. niet alleen scooters, maar alles wat beweegt.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 22:21
rubenrtv
Avatar van rubenrtv
rubenrtv is offline
Ben sinds februari nu twee keer op de rollerbank gezet;
1x 0,4 dus geen boete en 1x 0,9 --> 45 euro boete.
Ik rij 70
__________________
Arguing online is just like the paralympics; even if you win, you're still retarded
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 22:22
Lord Alvilon
Avatar van Lord Alvilon
Lord Alvilon is offline
En om mezelf nog even uit te breiden:

In duitsland wordt gewerkt met een klein RBW, hoe het daar zit weet ik niet helemaal precies. Onder mijn Mb blok ligt ook duits blok, en dat loopt 58 dus. Brommers worden in DL gezien als lichte motorfietsen, misschien dat deze op snelheid van 60 zijn begrensd, precies weet ik het niet.

Iemand PBde me voor de nieuwe boetetabel, die is Hier te vinden.

Citaat:
iemand stuurde me een mailtje door die intern werd doorgestuurd bij de politie. het is niet heel boeiend en ik heb ook geen idee of dit enige nieuwswaarde heeft, maar de constructiesnelheid gaat 5km/h omhoog. zowel voor ons, snelheidsduivels met gele plaat op het spatbord, als voor de snorbrommertjes.

Quote:
Collega's,

Met ingang van 1 september 2005 begint de bromfietskentekening.
Hiermee samenhangend veranderd er ook iets met betrekking tot de maximum constructiesnelheid.
Dit heeft te maken met de europese wetgeving.

In artikel 5.6.8. VR is bepaald dat de op het kentekenbewijs vermelde constructiesnelheid met 5 km/uur verhoogd moet worden.

Om geen onderscheid te maken tussen gekentekende bromfietsen en niet gekentekende bromfietsen wordt voor alle bromfietsen de maximumconstructiesnelheid met 5 km/uur verhoogd.

Resume:

bromfietsen constructiesnelheid 45 km/uiur wordt 50 km/uur.

snorfietsen constructiesnelheid 25 km/uur wordt 30 km/uur.

De lijsten op de rollenbanken zullen zo spoedig mogelijk worden aangepast.
De overtredingen vallen meestal 1 categorie lager uit.
Tevens zal voor de maximumconstructiesnelheid van meer dan 1,9 kw en 75 km/uur geen oproeping meer kunnen worden uitgeschreven.

Hij valt een categorie lager uit het wordt dan een Mulderfeit.

Er is een nieuw feitnummer voor overschrijding constructiesnelheid voor gekentekende bromfietsen. N083 a - f. Deze feiten zijn nu nog Kennisgeving van bekeuring waarop geen bedrag ingevuld kan worden. Maar deze zullen als er een nieuw feitenboekje komt onder Mulderfeiten worden ondergebracht.

Voor niet gekentekende bromfietsen en snorfietsen gebruiken we de oude feitnummers N081 a-f en N082 a-f.

Snelheidsonderbreker/begrenzer:

Tevens is er in het Voertuigreglement een artikel 5.6.8. opgenomen die verbiedt dat er een snelheidsonderbreker op de bromfiets te hebben, die als doel heeft de controle op de maximum constructiesnelheid te bemoeilijken of te beinvloeden.

De snelheidsonderbreker moet in beslaggenomen worden.
Ter plekke demonteren als dat mogelijk is anders T.O.
Na demontage max constructiesnelheid meten en indien van toepassing pv.

Nieuwe tabel bijgevoegd:

Ik heb een tabel bijgevoegd waarop de nieuwe bedragen voor de feitcodes staan.
Ik zal de lijsten op de rollenbanken binnenkort vervangen. Maar op voorhand kunt u het ook zelf doen.
En dan heb ik ook nog een link voor jullie met alle officieele dingen erin: Hier dus

En als allerlaats een plaatje van de relevantie text:

Hierzoo

@bj0etiejfreak, ik zou naar je framenummer gaan zoeken en je keurmerk, staat bij je stuur ergens... denkik ? iig succes maandag


Edit:
Citaat:
rubenrtv schreef op 21-09-2005 @ 22:21 :
Ben sinds februari nu twee keer op de rollerbank gezet;
1x 0,4 dus geen boete en 1x 0,9 --> 45 euro boete.
Ik rij 70
Je boete zou nu lager uitvallen. Het nieuwe systeem is rond eind juli ingevoerd
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 23:08
DG
Avatar van DG
DG is offline
Als je met je scooter langs politiebureau geeft, omdat je wilt weten hoeveel KW hij heeft, en het aantal kw is te hoog, mogen ze je dan verbieden om weer terug naar huis te rijden(dus dat ej meot gaan lopen)?

LET OP: ik heb het hier over vrijwillig naar het bureau gaan, dus niet nadat je bent aangehouden.
__________________
Met je glimlach van oor tot oor.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 00:05
Lord Alvilon
Avatar van Lord Alvilon
Lord Alvilon is offline
Alles is in orde als je brommer maar in orde is..


Kheb verhalen gehoort dat ze mensen bekeurden die er overheen zaten, die wel vrijwillig kwamen...


je zou even moeten bellen voor de netheid
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 00:53
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
DG schreef op 21-09-2005 @ 23:08 :
Als je met je scooter langs politiebureau geeft, omdat je wilt weten hoeveel KW hij heeft, en het aantal kw is te hoog, mogen ze je dan verbieden om weer terug naar huis te rijden(dus dat ej meot gaan lopen)?

LET OP: ik heb het hier over vrijwillig naar het bureau gaan, dus niet nadat je bent aangehouden.
Als je er vrijwillig heen gaat mogen ze je geen bekeuring geven heb ik begrepen (ben eens naar het bureau geweest voor informatie daarover omdat het me wel leuk leek om zo'n bankje naar de klote te draaien zonder daarvoor een bekeuring te krijgen)
Let wel op, politie is je vrien *kuch*
Een maat van me ging eens vrijwillig, die had 1,1kw, geen boete omdat hij vrijwillig was gegaan. Het grappige; toen hij naar huis reed werd hij "toevallig" aan de kant gezet door een motoragent en mocht mee naar het bureau om te banken, wel een boete dus.
Denk er ook aan: ookal loop je met dat ding aan de hand, ze mogen hem nog steeds op de bank zetten, zorg dus eventueel voor een aanhangertje achter de auto
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-09-2005, 15:43
DG
Avatar van DG
DG is offline
Ja zon vermoeden had ik al, dat ze je nu niet pakken, maar wel even aan alle agenten door geven dat ze moeten uitkijken naar een (bijv blauwe scooter of welke kleur de jouwe ook is). Of dat ze je de volgende keer even pakken.

en wat nou als je er heen gaat, en ze ontdekken dat er een begrenzer inzit?Dus hij loopt maar 55 ofzo, omdat de begrenzer aanstaat, en ze vinden de schakelaar?
__________________
Met je glimlach van oor tot oor.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 16:18
verwijderddeze
verwijderddeze is offline
Citaat:
JCG schreef op 21-09-2005 @ 20:27 :
Zeker nooit brommer gereden? Je wordt gewoon at random van de straat geplukt. Ik al 3 keer deze week.
nee en ik woon ook in een dorp, daar is ook amper politie
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 17:34
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
DG schreef op 21-09-2005 @ 20:12 :

@MB: de bui van oom agent?, mijn agenten zijn altijd seksueel gefrustreerd, terwijl ik maar 65 ga kom ik altijd meteen op de bon, huppa weer 95 euro pleite.
Nou, mijn RS ging 90, ik had steeds 1.4 of 1.5 KW. Dus als dat dingetje van haar 60 loopt op de teller lijkt de kans me groot dat ze daar geen problemen mee krijgt. Of dat ze nèt boven het gemeten maximum zit en dan ligt het gewoon aan of de agent in een goede bui is of niet, of dat het iemand is die alles volgens het boekje doet. Ik heb al best wat boetes gehad, maar geen 1 keer ben ik ook niet op een bepaald ding gematst
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 17:41
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
MTpower schreef op 22-09-2005 @ 00:53 :

Denk er ook aan: ookal loop je met dat ding aan de hand, ze mogen hem nog steeds op de bank zetten, zorg dus eventueel voor een aanhangertje achter de auto
Absolute onzin. Als jij ermee loopt en ze hebben je niet zien rijden, dan mogen ze dat ABSOLUUT niet doen. Dat ze het soms misshcien wel doen is een tweede, maar het mag niet. Waarom denk je anders dat ze bij meetings kijken wie er rijdend aankomt en wie er lopend of met een karretje achter de auto aan komt? Als ze dan die hele meeting afzetten, dan zetten ze ook alleen degenen op de bank die rijdend gekomen zijn.

HEt zou wat zijn zeg, als dat mocht. Dan heb je een te snelle brommer en dan loop je naar de dealer om hem af te laten voeren en dan mag je zeker beboet worden Of als je met een circuit scooter naar de werkplaats loopt ofzo

Bovendien hebben ze ook altijd na een boete gezegd: Normaal gesproken zou je nu naar huis moeten lopen maar dat vinden we niet zo nodig, dus rij maar gewoon
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 17:45
Lord Alvilon
Avatar van Lord Alvilon
Lord Alvilon is offline
dat is officeel ja...

In de praktijk is anders gebleken, maar dat licht aan je agent
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 17:49
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
Lord Alvilon schreef op 22-09-2005 @ 17:45 :
dat is officeel ja...

In de praktijk is anders gebleken, maar dat licht aan je agent
Het is vrij simpel, als je daar loopt met je brommertje en hij wil je meenemen naar het bureau, dan ga je niet mee en bel je 0900-8844 met je GSM en dan is het opgelost
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 20:57
DG
Avatar van DG
DG is offline
Citaat:
MB schreef op 22-09-2005 @ 17:34 :
Nou, mijn RS ging 90, ik had steeds 1.4 of 1.5 KW. Dus als dat dingetje van haar 60 loopt op de teller lijkt de kans me groot dat ze daar geen problemen mee krijgt. Of dat ze nèt boven het gemeten maximum zit en dan ligt het gewoon aan of de agent in een goede bui is of niet, of dat het iemand is die alles volgens het boekje doet. Ik heb al best wat boetes gehad, maar geen 1 keer ben ik ook niet op een bepaald ding gematst

wtf 90 km/h = 1.4 / 1.5 kw?
ik reed 75 en had 1.5KW (mijn scooter trekt alleen wel snel op)
__________________
Met je glimlach van oor tot oor.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 21:48
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
bj0etiejfreak schreef op 21-09-2005 @ 20:44 :
Ik moet maandag examen doen..!!

Duim voor mij
Examen doen en je bent 15?
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 21:54
rubenrtv
Avatar van rubenrtv
rubenrtv is offline
Citaat:
Rachel schreef op 22-09-2005 @ 21:48 :
Examen doen en je bent 15?
dan zal dr leeftijd niet kloppen
__________________
Arguing online is just like the paralympics; even if you win, you're still retarded
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 21:56
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
rubenrtv schreef op 22-09-2005 @ 21:54 :
dan zal dr leeftijd niet kloppen
Lijkt mij ook niet, maar toen ik op ging voor mijn theorie, was er ook een sukkel die 10 september opging terwijl hij 11 september 16 werd

Dan word je gewoon met een officiële waarschuwing eruit gezet "hoop" dat zij slimmer is
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 22:04
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
MB schreef op 22-09-2005 @ 17:41 :
Absolute onzin. Als jij ermee loopt en ze hebben je niet zien rijden, dan mogen ze dat ABSOLUUT niet doen. Dat ze het soms misshcien wel doen is een tweede, maar het mag niet. Waarom denk je anders dat ze bij meetings kijken wie er rijdend aankomt en wie er lopend of met een karretje achter de auto aan komt? Als ze dan die hele meeting afzetten, dan zetten ze ook alleen degenen op de bank die rijdend gekomen zijn.

HEt zou wat zijn zeg, als dat mocht. Dan heb je een te snelle brommer en dan loop je naar de dealer om hem af te laten voeren en dan mag je zeker beboet worden Of als je met een circuit scooter naar de werkplaats loopt ofzo

Bovendien hebben ze ook altijd na een boete gezegd: Normaal gesproken zou je nu naar huis moeten lopen maar dat vinden we niet zo nodig, dus rij maar gewoon
Als je loopt met een brommer of scooter ben je geen voetganger maar bestuurder
Het is nou eenmaal zo, ik vind het ook lomp...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-09-2005, 22:05
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
DG schreef op 22-09-2005 @ 20:57 :
wtf 90 km/h = 1.4 / 1.5 kw?
ik reed 75 en had 1.5KW (mijn scooter trekt alleen wel snel op)
Zo zie je maar dat die banken voor geen meter kloppen, op dat lijstje staat voor 70km/h 1,9kw dacht ik
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 22:38
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
MTpower schreef op 22-09-2005 @ 22:04 :
Als je loopt met een brommer of scooter ben je geen voetganger maar bestuurder
Het is nou eenmaal zo, ik vind het ook lomp...
Dat weet ik, hetzelfde geldt voor naast je auto, motor of fiets lopen. Maar dat wil niet zeggen dat je dan beboet kunt worden voor mankementen aan je voertuig
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 22:47
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
MB schreef op 22-09-2005 @ 22:38 :
Dat weet ik, hetzelfde geldt voor naast je auto, motor of fiets lopen. Maar dat wil niet zeggen dat je dan beboet kunt worden voor mankementen aan je voertuig
jawel, hij moet zelfs verzekerd zijn
Met citaat reageren
Oud 23-09-2005, 01:51
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
MTpower schreef op 22-09-2005 @ 22:47 :
jawel, hij moet zelfs verzekerd zijn
Nope, volgens mij niet
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 23-09-2005, 22:34
Lord Alvilon
Avatar van Lord Alvilon
Lord Alvilon is offline
Citaat:
Rachel schreef op 22-09-2005 @ 21:48 :
Examen doen en je bent 15?

Nu nog wel ja, maandag miss niet meer


En MB, ik weet het ook niet zeker, je zou de politie moeten mailen oid?
Met citaat reageren
Oud 23-09-2005, 22:46
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Lord Alvilon schreef op 23-09-2005 @ 22:34 :
Nu nog wel ja, maandag miss niet meer


En MB, ik weet het ook niet zeker, je zou de politie moeten mailen oid?
Daar had ik natuurlijk al naar gekeken > 14 november staat er dacht ik
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 15:06
stoepkrijtje
Avatar van stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Citaat:
*** Sido *** schreef op 21-09-2005 @ 18:52 :
in twente mag ie 60
droom lekker verder, ik heb laatst in de lutte een beukering gehad
__________________
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 15:43
rubenrtv
Avatar van rubenrtv
rubenrtv is offline
Citaat:
stoepkrijtje schreef op 03-10-2005 @ 15:06 :
droom lekker verder, ik heb laatst in de lutte een beukering gehad
er wordt nu tot 0,8 gedoogd
__________________
Arguing online is just like the paralympics; even if you win, you're still retarded
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 16:25
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
rubenrtv schreef op 03-10-2005 @ 15:43 :
er wordt nu tot 0,8 gedoogd
Toch nog iets positiefs aan dat kenteken gebeuren
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 16:49
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Op je 15e mag je nog geen scooterrijden...
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 17:39
rubenrtv
Avatar van rubenrtv
rubenrtv is offline
Citaat:
MTpower schreef op 03-10-2005 @ 16:25 :
Toch nog iets positiefs aan dat kenteken gebeuren
jep, en ik verkoop mn scooter toch voordat ze verplicht zijn
__________________
Arguing online is just like the paralympics; even if you win, you're still retarded
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 00:08
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
Citaat:
MTpower schreef op 03-10-2005 @ 16:25 :
Toch nog iets positiefs aan dat kenteken gebeuren
en ik heb dan een fatsoenlijk spatbord zo'n verzekering plaatje houdt weinig tegen
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 13:40
KinkieBinkie
KinkieBinkie is offline
je bent 15 dus mag uberhaupt niet op zo'n ding rijden
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 17:28
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
KinkieBinkie schreef op 05-10-2005 @ 13:40 :
je bent 15 dus mag uberhaupt niet op zo'n ding rijden
anders LEES je de tekst,

dan had je geweten dat ze maandag op ging voor der theorie, dus dat ze dan wel 16 kon zijn (had ik nl. ook, certifictaat halen op mn verjaardag [8 fout ])
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Wat voor een scooter?
BroodjeTonijn
8 14-09-2010 14:41
De Kantine Scooter troubles
lieske18
3 16-01-2006 19:42
Verkeer & Vervoer Scooters op de weg...
Verwijderd
157 17-11-2005 21:55
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap scooters, de regering moet nie zo zeiken
LinkinFre@k
317 29-10-2003 09:45
Software & Hardware Wie heeft er een scooter en welk merk ??
The Sentinal
79 15-10-2002 10:15
Software & Hardware Keuze scooters
Forza_Vak X
33 26-04-2002 02:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:25.