Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2005, 19:29
Hydrogen
Hydrogen is offline
Het is misschien een complottheorie, maar wel één met zeer overtuigende argumenten.

Bron: 2 Vandaag

9/11: Aanslag of geschenk uit de hemel?

Was de aanval van 11 september 2001 meer dan alleen een aanslag? Of had de regering Bush misschien ook belang bij de aanval? In TweeVandaag het relaas van twee oud-ministers, Michael Meacher en Andreas von Bülow. Beide trekken het voorgeschotelde verhaal van 9/11 ernstig in twijfel.

De Duitser von Bülow diende in het derde kabinet van Helmuth Schmitt (1980-1982), de Brit Meacher in de regering van Tony Blair (1997-2003). Onafhankelijk van elkaar onderzochten beide heren de aanslagen op het World Trade Center en Pentagon, en de oorlog tegen het terrorisme die hieruit volgde.

Zowel Meacher als Von Bülow komen met opmerkelijke conclusies. Volgens hen is de oorlog tegen het terrorisme heel iets anders dan de regering Bush ons wil doen geloven. En kwamen de aanslagen eigenlijk wel goed van pas.

Link:
http://tweevandaag.nl/index.php?modu...c=view&cid=206

Op deze link staan ook de links naar sites die een onderdeel zijn van de gesprekken met de 2 heren. Er zijn ook 2 exclusieve interviews met de 2 heren. ZEER interessant! Ik ben dan ook geneigd deze theorie te volgen. De bewijzen zijn duidelijk.

Iemand gezien??

Edit: video toch gevonden
Windows Media Player: http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams...sb.laatste.asf

Real Player: http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams.../sb.laatste.rm
__________________
http://www.khalifaat.tk

Laatst gewijzigd op 09-09-2005 om 19:44.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-09-2005, 19:41
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Ik heb het gezien ja. Interessant, maar verder kun je er weinig zinnigs over zeggen.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 19:44
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 09-09-2005 @ 20:41 :
Ik heb het gezien ja. Interessant, maar verder kun je er weinig zinnigs over zeggen.
Waarom niet? Hebben deze heren gelijk of niet? Simpel toch
__________________
http://www.khalifaat.tk
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 21:34
juno
Avatar van juno
juno is offline
En al die andere aanslagen van Al Queda zijn zeker ook door de amerikanen in scene gezet?

Zelfs Bush is niet zo verdorven dat hij het WTC in New York laat opblazen met vliegtuigen om daar de terroristen van de schuld te kunnen geven.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 21:38
dingokoning
Avatar van dingokoning
dingokoning is offline
LEES!!!

Citaat:
Was de aanval van 11 september 2001 meer dan alleen een aanslag? Of had de regering Bush misschien ook belang bij de aanval?
Waar staat dat ie zelf die aanslagen heeft laten plegen..
__________________
hoi teefjesbevrijdingsfront
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 21:45
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
complottheorieen zijn leuk op een dronken avond, maar niet nu.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 21:51
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Gatara schreef op 09-09-2005 @ 22:45 :
complottheorieen zijn leuk op een dronken avond, maar niet nu.
Word. Daarom ga ik nu maar eens naar mijn studentenvereniging om te zuipen.

Jammer is alleen dat ik daarna voorlopig even niet meer terugkom hier.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 21:56
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 09-09-2005 @ 22:51 :
Word. Daarom ga ik nu maar eens naar mijn studentenvereniging om te zuipen.

Jammer is alleen dat ik daarna voorlopig even niet meer terugkom hier.
bij welke vereniging zit je?

on-topic:

er is wel wat voor te zeggen dat het positief uitviel, maar ook net zo goed dat het negatief uitviel.

gosh wat een D66 standpunt, maar zo zie ik het
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 22:05
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
ik heb 't ook gezien en het was zeker boeiend. Van 9/11 is duidelijk gebruik gemaakt, maar ik weet niet of de conservatieven nu expres 9/11 hebben laten gebeuren. Neemt niet weg dat het ze wel heel goed uitkwam
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 22:12
Boebsie
Boebsie is offline
Zeker interessant, dat er iets niet in de haak is lijkt me duidelijk.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 22:14
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Gatara schreef op 09-09-2005 @ 22:56 :
bij welke vereniging zit je?
Zie je PM.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 23:02
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
juno schreef op 09-09-2005 @ 22:34 :
Zelfs Bush is niet zo verdorven dat hij het WTC in New York laat opblazen met vliegtuigen om daar de terroristen van de schuld te kunnen geven.
wil je wedden?

kijk maar ns als er een aanslag gebeurd, wie er dan de meeste voordeel bij heeft.
in het geval van 9/11 was dit Bush, toen kon hij eindelijk zn zin doordrijven wat die oorlog van m betrof.

zal me nix verbazen als hij er wel degelijk achter zat.
kan hem nou al die mensen schelen, hij heeft er geen band mee.
en ook 1x raden wie het beste maatje van de directeur van de verzekeringsmaatschappij die het WTC-gebeuren onder zich heeft genomen is...
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 23:13
juno
Avatar van juno
juno is offline
sorry, maar Conspiracy Theories maken op mij bijzonder weinig indruk.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 23:15
Neiu
Avatar van Neiu
Neiu is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 10-09-2005 @ 00:02 :
en ook 1x raden wie het beste maatje van de directeur van de verzekeringsmaatschappij die het WTC-gebeuren onder zich heeft genomen is...
Die onderlinge vriendschappen zijn helemaal niet raar. Meestal hebben de mensen in de VS op sleutelposities of al samen gestudeerd of al samengewerkt ergens anders. Om daar nou een theorie aan te hangen...

Edit: Ik geloof zo dat de aanslagen van 11 september op het WTC een welkome aanleiding vormden om de war on terrorism te beginnen.
__________________
Kõigi teede pikkus ajas on võrdne - | - Рукописи не горят

Laatst gewijzigd op 09-09-2005 om 23:18.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 23:22
jodekaas
jodekaas is offline
Citaat:
juno schreef op 09-09-2005 @ 22:34 :
Zelfs Bush is niet zo verdorven dat hij het WTC in New York laat opblazen met vliegtuigen om daar de terroristen van de schuld te kunnen geven.
zeker alleen de topiktitel gelezen?
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 23:37
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Veel mensen zeggen dat niemand zo gestoord kan zijn om 4000 van zijn eigen burgers te doden. Logische gedachte natuurlijk.

Maar wat zijn 4000 doden eigenlijk ?
Volgens het CIA factbook sterven er in Amerika jaarlijks 2.44 miljoen mensen, wat op 6684 mensen per dag uitkomt. Eigenlijk zijn 4000 doden niks, voor een land als Amerika.

Amerikanen hebben een hele hoge leefstandaard. Het is het rijkste land ter wereld. Maar er zijn opkomende landen zoals China en India. Deze landen bedreigen de hoge levensstandaard van 296.000.000 Amerikanen.

Nu, als 4000 Amerikanen ervoor kunnen zorgen dat Amerika aan de top blijft waardoor 296 miljoen Amerikanen geen geldproblemen hoeven te hebben, is het helemaal niet zo gek dat de leider van dat land die 4000 mensen opofferd, en hoeft hij niet gestoord te zijn. Misschien zou je hem zelfs als gestoord moeten betitelen als hij die 4000 mensen niet opofferd voor de rest van de natie.

Laatst gewijzigd op 09-09-2005 om 23:41.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 02:25
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 09-09-2005 @ 22:45 :
complottheorieen zijn leuk op een dronken avond, maar niet nu.
dronkenschap > complottheorieËen!

overigens, dat Bush 'profijt' heeft gehad van 11/9, allicht. Maar opzettelijk, natuurlijk niet.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 02:27
K-pax
Avatar van K-pax
K-pax is offline
Citaat:
Nu, als 4000 Amerikanen ervoor kunnen zorgen dat Amerika aan de top blijft waardoor 296 miljoen Amerikanen geen geldproblemen hoeven te hebben, is het helemaal niet zo gek dat de leider van dat land die 4000 mensen opofferd, en hoeft hij niet gestoord te zijn. Misschien zou je hem zelfs als gestoord moeten betitelen als hij die 4000 mensen niet opofferd voor de rest van de natie
Ligt aan de waarde die je hecht aan een mensenleven vind ik, nu is 4000 mensen voor 296 000 000 veel, maar toch
__________________
A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-09-2005, 07:15
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
1) Ja, er waren aanwijzingen dat Osama iets van plan was in de VS.
2) Ja, de kapers waren bekend.
Alleen was het niet bekend dat ze zo'n vliegtuig gingen kapen en er het WTC mee in gingen vliegen.

Makkelijk achteraf geredeneer dus. Overigens is de invloed van de VS in Centraal Azie eerder af- dan toegenomen; de landen leunen nu meer richting China/ Rusland.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 12:08
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Tuurlijk kent alles zijn voordeel, maar beweren dat de regering daar blij mee is, of er zelfs mee te maken heeft is absurd.

En aangezien elke idioot dit kon bedenken zie ik niet in waarom we er een aparte thread en twee oud ministers voor nodig hebben.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 12:22
DG
Avatar van DG
DG is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 10-09-2005 @ 00:37 :
blablabla. Eigenlijk zijn 4000 doden niks,
blablabla
Je zou ze eens te eten moeten hebben, die 4000 man.

Voor de rest, lijkt je post verdacht veel op een islamitsch fabeltje, die de ronde doet, om zichzelf schuldvrij te maken.
"Het waren geen islamitische zelfmoordterroristen, het was de president"


Feit blijft wel, dat het Bush wel goed uitkwam.
__________________
Met je glimlach van oor tot oor.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 12:30
Supersuri
Supersuri is offline
Het zou best wel is kunnen wat er beweerd wordt.

Bush heeft ze niet laten plegen, maar bewust niet voorkomen.

Bush gaat over lijken.

Ik had ook ergens gehoord dat er toen toevalig geen joden onder de dode waren en echt beroemde zakenmensen heb ik ook niks van gehoord. Je zou toch denken dat er in het belangrijkste busniss district van amerika wel beroemde zakenmensen bij de doden zaten. Zouden ze gewaarschuwd zijn? (ik voor dit alleen geen bron, maar had het ergens gelezen, dus als iemand iets anders beweerd geloof ik dat best)
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 13:08
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
DG schreef op 10-09-2005 @ 13:22 :
Je zou ze eens te eten moeten hebben, die 4000 man.

Voor de rest, lijkt je post verdacht veel op een islamitsch fabeltje, die de ronde doet, om zichzelf schuldvrij te maken.
"Het waren geen islamitische zelfmoordterroristen, het was de president"


Feit blijft wel, dat het Bush wel goed uitkwam.
STATISTISCH is het niets.

offtopic: het is: ik heb geen bord voor me kop, EERDER een muur. Best dom om je sig fout te schrijven...
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Hydrogen schreef op 09-09-2005 @ 20:29 :
Het is misschien een complottheorie, maar wel één met zeer overtuigende argumenten.

Bron: 2 Vandaag

9/11: Aanslag of geschenk uit de hemel?

Was de aanval van 11 september 2001 meer dan alleen een aanslag? Of had de regering Bush misschien ook belang bij de aanval? In TweeVandaag het relaas van twee oud-ministers, Michael Meacher en Andreas von Bülow. Beide trekken het voorgeschotelde verhaal van 9/11 ernstig in twijfel.

De Duitser von Bülow diende in het derde kabinet van Helmuth Schmitt (1980-1982), de Brit Meacher in de regering van Tony Blair (1997-2003). Onafhankelijk van elkaar onderzochten beide heren de aanslagen op het World Trade Center en Pentagon, en de oorlog tegen het terrorisme die hieruit volgde.

Zowel Meacher als Von Bülow komen met opmerkelijke conclusies. Volgens hen is de oorlog tegen het terrorisme heel iets anders dan de regering Bush ons wil doen geloven. En kwamen de aanslagen eigenlijk wel goed van pas.

Link:
http://tweevandaag.nl/index.php?modu...c=view&cid=206

Op deze link staan ook de links naar sites die een onderdeel zijn van de gesprekken met de 2 heren. Er zijn ook 2 exclusieve interviews met de 2 heren. ZEER interessant! Ik ben dan ook geneigd deze theorie te volgen. De bewijzen zijn duidelijk.

Iemand gezien??

Edit: video toch gevonden
Windows Media Player: http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams...sb.laatste.asf

Real Player: http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams.../sb.laatste.rm
Ik heb het gezien ja. En interessant. Zij het niet dat ik dit al in gedachten had kort na die aanslagen van 11 september.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 13:14
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 10-09-2005 @ 14:13 :
Ik heb het gezien ja. En interessant. Zij het niet dat ik dit al in gedachten had kort na die aanslagen van 11 september.
Jahahaha.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-09-2005, 13:17
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 09-09-2005 @ 22:34 :
En al die andere aanslagen van Al Queda zijn zeker ook door de amerikanen in scene gezet?

Zelfs Bush is niet zo verdorven dat hij het WTC in New York laat opblazen met vliegtuigen om daar de terroristen van de schuld te kunnen geven.
Had je het bewuste item op 2vandaag wel gezien? Wat die twee heren zeiden is dat de VS die aanslagen niet zelf in scene heeft gezet, maar dat de VS er (expres?) niets aan gedaan heeft die aanslagen tegen te houden. Er waren immers aanwijzingen en waarschuwen van elf landen en geheime diensten dat deze aanslagen gepleegd zouden worden. Maar de hoge pieten in de VS deden er niets mee. Zo zijn er nog meer vreemde vragen omtrent 9/11.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Levitating Nun schreef op 10-09-2005 @ 14:14 :
Jahahaha.
Die heren hebben trouwens ook concrete bewijzen, zoals interne memo's en documenten.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 13:33
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
DG schreef op 10-09-2005 @ 13:22 :
Je zou ze eens te eten moeten hebben, die 4000 man.

Voor de rest, lijkt je post verdacht veel op een islamitsch fabeltje, die de ronde doet, om zichzelf schuldvrij te maken.
"Het waren geen islamitische zelfmoordterroristen, het was de president"


Feit blijft wel, dat het Bush wel goed uitkwam.
Ik ga natuurlijk mee met het antwoord dat magician heeft gegeven.


En daarnaast heb ik nergens gezegd dat de aanslagplegers geen Moslims waren hoor ?..
De Amerikaanse regering heeft volgens het filmpje niets aan de dreiging vanuit de Moslimhoek gedaan, dat is wat ik bedoel met opofferen.

En het feit dat diezelfde regering maandelnag heeft geprobeerd een onderzoek naar 9/11 tegen te houden speelt natuurlijk ook niet voor ze. In het filmpje werd daarnaast ook vermeld ( door een ex-minister van bondgenoot Engeland ) dat toen uiteindelijk door grote druk van nabestaanden en politici het onderzoek er kwam, er op vele cruciale vragen niet dieper werd ingegaan. Zo zou er op de vraag wie de leider van de kapers, Muhammed Atta gefinancieerd hebben zijn geantwoord met "dat is niet van belang".

Ik wil geen voorbarige conclusie trekken, maar deze beweringen lijken me niet zomaar uit de lucht gegrepen.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 14:42
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 10-09-2005 @ 14:33 :
Ik wil geen voorbarige conclusie trekken, maar deze beweringen lijken me niet zomaar uit de lucht gegrepen.
Mij wel
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 15:15
one.
one. is offline
Citaat:
T_ID schreef op 10-09-2005 @ 13:08 :
Tuurlijk kent alles zijn voordeel, maar beweren dat de regering daar blij mee is, of er zelfs mee te maken heeft is absurd.

En aangezien elke idioot dit kon bedenken zie ik niet in waarom we er een aparte thread en twee oud ministers voor nodig hebben.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 16:28
Verwijderd
Dat de neoconservatieven/gristenfundamentalisten baat gehad hebben bij 9/11 is evident. Dat betekent echter niet noodzakelijkerwijs dat er sprake is van kwaad opzet aan hun zijde.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 16:44
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Als het gaat om die 4000: Niemand, maar dan ook niemand, had verwacht dat een vliegtuig in de WTC gebouwen uiteindelijk voor totale instorting zouden zorgen. Dus of het echt 4000 man opofferen is, is natuurlijk maar de vraag.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 16:55
Risce
Avatar van Risce
Risce is offline
Reopen 9/11.

www.reopen911.org

http://www.ecologynews.com/cuenews43updates3.html (column)

"Similarly, a bomber flew into the Empire State Building in 1943. It didn’t fall-at all. It sustained what is called localized damage. That is, the part where the plane hit was damaged, but the rest of the structure was fine. Just as you would hit a nail into a piece of wood and not expect it to explode, neither would those buildings when a plane hit it."
http://69.28.73.17/911ontrial.doc/reviews.html
__________________
Theorie... Ja. Praktijk... uh Nee.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 17:02
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Risce schreef op 10-09-2005 @ 17:55 :
Reopen 9/11.

www.reopen911.org

http://www.ecologynews.com/cuenews43updates3.html (column)

"Similarly, a bomber flew into the Empire State Building in 1943. It didn’t fall-at all. It sustained what is called localized damage. That is, the part where the plane hit was damaged, but the rest of the structure was fine. Just as you would hit a nail into a piece of wood and not expect it to explode, neither would those buildings when a plane hit it."
http://69.28.73.17/911ontrial.doc/reviews.html
wellicht dat er nu wat meer explosieve troep in de gebouwen is dan voorheen

nouja, het zegt nog niks imo.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 17:27
Boebsie
Boebsie is offline
Er worden heel wat "bewijzen" opgesomt in die docu, het is dus nu de taak van de regering om deze "bewijzen" te weerleggen (op te helderen).
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 19:27
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Boebsie schreef op 10-09-2005 @ 18:27 :
Er worden heel wat "bewijzen" opgesomt in die docu, het is dus nu de taak van de regering om deze "bewijzen" te weerleggen (op te helderen).
Bewijzen van het feit dat ze er op sommige punten profijt van hadden, of van dat er opzet van de regering in het spel was?

Het eerste is zo, maar doet er niet toe. Het tweede is absurd, en onbewijsbaar.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-09-2005, 20:30
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
T_ID schreef op 10-09-2005 @ 20:27 :
Bewijzen van het feit dat ze er op sommige punten profijt van hadden, of van dat er opzet van de regering in het spel was?

Het eerste is zo, maar doet er niet toe. Het tweede is absurd, en onbewijsbaar.

- het te laat ingrijpen van de luchtmacht

- FBI die geen permissie kreeg een computer met belangrijke gegevens te doorzoeken.

- enorm veel waarschuwingen waar geen gehoor aan werd gegeven

etc etc.

Het is nu de taak van de regering om dit op te helderen, anders is er reden om aan te nemen dat de "zaak" rommelt.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 20:35
Boebsie
Boebsie is offline
Waarom is het absurd?

De geschiedenis heeft aangetoond dat regeringen tot erg veel instaat zijn.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 20:50
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Boebsie schreef op 10-09-2005 @ 21:35 :
Waarom is het absurd?

De geschiedenis heeft aangetoond dat regeringen tot erg veel instaat zijn.
het is nu allemaal gebaseerd op speculaties en er is weinig concreets als bewijs te vinden. Al helemaal niet de connectie tussen de regering Bush en de aanslagen.

Dat Kim Yong Suk of hoe heet die gast uit NoordKorea zegt dat ie het telefoonnummer van alle arbeiders kent dan zeg ik: ja doei, dat geloof ik niet. Maar dat is geen bewijs dat het niet zo is. MIsschien weet die vent dat wel.

(ja sorry, kon even niet met een beter voorbeld komen )
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 21:33
Go
Avatar van Go
Go is offline
Ik geloof niet dat gehele departementen aanslagen in scene hebben gezet of lieten gebeuren. Maar ik zie het simpel gezegd als volgt: Hoge bazen uit de neoconservatieve hoek die werkzaam zijn of waren bij defensie of andere overheidsorganen hebben bepaalde zeer belangrijke informatie tegengehouden die mogelijk de aanslagen op 11 september had kunnen voorkomen.

Indien grote groepen mensen binnen de Amerikaanse overheid hiervan afwisten was het balletje veel eerder en sneller aan het rollen gegaan. Zo is het zeer moeilijk of vrijwel onmogelijk om de (gehele) waarheid boven tafel te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 22:26
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Gatara schreef op 10-09-2005 @ 21:50 :
Dat Kim Yong Suk
Kim Jong Il
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 23:40
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
McCaine schreef op 10-09-2005 @ 23:26 :
Kim Jong Il
kim yong suk is zijn 1e vrouw maar ik bedoelde kim yong il ja
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 00:02
jd
Avatar van jd
jd is offline
Wel apart dat ze (een paar fbi agenten) de `hoofdkaper` een maand van te voren hadden opgepakt en ze computer niet mochten onderzoeken. Dat werd ze duidelijk gemaakt van hogere hand. Later mochten ze de laptop wel onderzoeken (na de ramp, en op die laptop scheen de aanslag in kaart te zijn gebracht...

Tja dan krab ik altijd een keer extra achter me oor, en ja het zou me niks verbazen, dat er iets te toevallig teveel fouten zijn gemaakt...
__________________
Talk to me, dance with me in the spotlights girl. You're the spotlight girl
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 08:37
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Hmm interresant!
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 09:41
Rohit
Avatar van Rohit
Rohit is offline
Jackie Chan, had op 11 september opnames bij het WTC, maar ze waren toevallig die dag geannuleerd. (voor de aanslagen)
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 10:17
Verwijderd
Citaat:
Kshatriya schreef op 11-09-2005 @ 10:41 :
Jackie Chan, had op 11 september opnames bij het WTC, maar ze waren toevallig die dag geannuleerd. (voor de aanslagen)
Zie je wel, het waren niet de joden maar de Triads!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 10:49
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
tochj raar dat dat vandaag al 4 jaar geleeden is, t lijkt nog veel korter geleden eigenlijk
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 11:00
Global
Avatar van Global
Global is offline
Citaat:
kalinho schreef op 11-09-2005 @ 11:49 :
tochj raar dat dat vandaag al 4 jaar geleeden is, t lijkt nog veel korter geleden eigenlijk
tijd gaat snel
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 11:05
Verwijderd
Citaat:
kalinho schreef op 11-09-2005 @ 11:49 :
tochj raar dat dat vandaag al 4 jaar geleeden is, t lijkt nog veel korter geleden eigenlijk
Time flies when you're having fun, en dat hebben we zeker met de sindsdien voortdurende 'war on terror'.

Yatta.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 11:06
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
Citaat:
kalinho schreef op 11-09-2005 @ 11:49 :
tochj raar dat dat vandaag al 4 jaar geleeden is, t lijkt nog veel korter geleden eigenlijk
9/11 is zo'n 'ik herinner het mezelf als de dag van gister' moment
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:56.