Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2006
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2006, 19:54
Freshed
Freshed is offline
Hi!

Misschien iets relaxed iets voor iedereen de de boeken erbij pakt en gaat leren.. de samengevat serie!

Is echt super handig, alles staat toppie erin samengevat!

Kost € 9.50 per vak en is bij o.a. bij Bol.com te koop
Advertentie
Oud 29-04-2006, 21:48
Verwijderd
Ik heb zelf Samengevat Wiskunde A, wel een handig boekje - maar het sluit niet helemaal aan op de wiskundemethode (Getal en Ruimte) die wij gebruiken, omdat in Samengevat er erg veel aandacht wordt besteed aan de formules en wat minder hoe je dat met de GR moet doen.
Oud 30-04-2006, 08:55
Cheenna
Avatar van Cheenna
Cheenna is offline
Citaat:
Sylph schreef op 29-04-2006 @ 22:48 :
Ik heb zelf Samengevat Wiskunde A, wel een handig boekje - maar het sluit niet helemaal aan op de wiskundemethode (Getal en Ruimte) die wij gebruiken, omdat in Samengevat er erg veel aandacht wordt besteed aan de formules en wat minder hoe je dat met de GR moet doen.
Vind het inderdaad ook handige boekjes, heb ze zelf voor Wiskunde A, Aardrijkskunde en Economie krijg ik nog. Ben het niet helemaal met je eens want ik vind dat er ook voldoende uitleg staat hoe je formules in de GR moet invoeren. Staat achterin per GR prima uitgelegd.
__________________
Everybody makes mistakes!
Oud 30-04-2006, 15:17
Estar
Estar is offline
Iedereen weet toch al van het bestaan van samengevat af
Oud 30-04-2006, 15:30
Green87
Green87 is offline
Examenbundels zijn handiger. Je moet gewoon echt veel examens oefenen, leren doe je maar gewoon uit je boek. (Vind ik dan)
Oud 30-04-2006, 16:04
Cheenna
Avatar van Cheenna
Cheenna is offline
Citaat:
Green87 schreef op 30-04-2006 @ 16:30 :
Examenbundels zijn handiger. Je moet gewoon echt veel examens oefenen, leren doe je maar gewoon uit je boek. (Vind ik dan)
Ik vind het wel handig die boekjes samengevat. Zie je meteen duidelijk van dat moet ik weten. En niet al die extra tekst die erbij staat in een boek.
Verder haal ik de examens wel van www.havovwo.nl ofzo.
__________________
Everybody makes mistakes!
Oud 30-04-2006, 16:26
Green87
Green87 is offline
Citaat:
Cheenna schreef op 30-04-2006 @ 17:04 :
Ik vind het wel handig die boekjes samengevat. Zie je meteen duidelijk van dat moet ik weten. En niet al die extra tekst die erbij staat in een boek.
Verder haal ik de examens wel van www.havovwo.nl ofzo.
Yes ofcourse, dat is persoonsgebonden. Ik vind persoonlijk die extra tekst juist ook belangrijk, anders leer ik allemaal feitjes zonder het grote geheel te zien. Samenvattingen lees ik achteraf door, als overhoring voor mezelf. Maar leren doe ik altijd uit een boek, vind ik fijner.
Oud 30-04-2006, 16:34
Leeuwtje
Avatar van Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Ik heb de Samengevat boekjes voor Aardrijkskunde en Economie. Voor Aardrijkskunde vind ik het helemaal niks; in mijn boekje staat het veel makkelijker, maar voor Economie vind ik het errrg handig, alles staat in een logische volgorde, simpel, duidelijk weergegeven. Handig.
__________________
Nothing beats a Leeuwtje. <3 Obi Wan
Oud 30-04-2006, 16:36
moniquejuh
Avatar van moniquejuh
moniquejuh is offline
Citaat:
Leeuwtje schreef op 30-04-2006 @ 17:34 :
Ik heb de Samengevat boekjes voor Aardrijkskunde en Economie. Voor Aardrijkskunde vind ik het helemaal niks; in mijn boekje staat het veel makkelijker, maar voor Economie vind ik het errrg handig, alles staat in een logische volgorde, simpel, duidelijk weergegeven. Handig.
als ik het zo hoor, dan moet ik er ook maar eens eentje gaan bestellen voor economie 12. Al de stof die je moet kennen staat er toch in, isn't it?

kus
__________________
cogito ergo sum
Oud 30-04-2006, 16:37
Cheenna
Avatar van Cheenna
Cheenna is offline
Citaat:
Leeuwtje schreef op 30-04-2006 @ 17:34 :
Ik heb de Samengevat boekjes voor Aardrijkskunde en Economie. Voor Aardrijkskunde vind ik het helemaal niks; in mijn boekje staat het veel makkelijker, maar voor Economie vind ik het errrg handig, alles staat in een logische volgorde, simpel, duidelijk weergegeven. Handig.
Ik vind het boekje voor Aardrijkskunde juist wel handig. Staat het tenminste allemaal kort en duidelijk! Maar dat komt denk ik ook omdat ik in slaap val bij het lezen van mijn aardrijkskunde boeken (is me in 3 toetsweken overkomen ). Die zijn gewoon zo slaapverwekkend!
__________________
Everybody makes mistakes!
Oud 30-04-2006, 16:37
Leeuwtje
Avatar van Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Citaat:
moniquejuh schreef op 30-04-2006 @ 17:36 :
als ik het zo hoor, dan moet ik er ook maar eens eentje gaan bestellen voor economie 12. Al de stof die je moet kennen staat er toch in, isn't it?

kus
Jup. Er is gewoon 1 Samengevat Economieboek; wat voor economie1 is staat apart aangegeven en voor ec2 is ook, maar als je ec12 doet dan moet je gewoon alles kennen.
__________________
Nothing beats a Leeuwtje. <3 Obi Wan
Oud 30-04-2006, 16:38
Leeuwtje
Avatar van Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Citaat:
Cheenna schreef op 30-04-2006 @ 17:37 :
Ik vind het boekje voor Aardrijkskunde juist wel handig. Staat het tenminste allemaal kort en duidelijk! Maar dat komt denk ik ook omdat ik in slaap val bij het lezen van mijn aardrijkskunde boeken (is me in 3 toetsweken overkomen ). Die zijn gewoon zo slaapverwekkend!
Ghehe. Ik heb een fijne AK-leraar, dat helpt. Hij legt het heeeel duidelijk en simpel uit, en als je het dan op ee nandere manier opeens in dat boekje uitgelegd krijgt, krijg je vaak dat je gaat stressen enzo. Wat ik dus ook meteen deed. Maar m'n AK leraar zei dat ik dat boekje maar gewoon opzij moet leggen.
__________________
Nothing beats a Leeuwtje. <3 Obi Wan
Oud 30-04-2006, 16:41
Cheenna
Avatar van Cheenna
Cheenna is offline
Citaat:
Leeuwtje schreef op 30-04-2006 @ 17:38 :
Ghehe. Ik heb een fijne AK-leraar, dat helpt. Hij legt het heeeel duidelijk en simpel uit, en als je het dan op ee nandere manier opeens in dat boekje uitgelegd krijgt, krijg je vaak dat je gaat stressen enzo. Wat ik dus ook meteen deed. Maar m'n AK leraar zei dat ik dat boekje maar gewoon opzij moet leggen.
Tjah, ik moet zeggen heb maar een paar bladzijdes uit het boekje doorgelezen. Maar goed ik denk dat ik niet zo snel in de stress raak. Dus bij mij is het wel handig en als ik jou was zou ik het ook inderdaad wegleggen en niet gebruiken .
__________________
Everybody makes mistakes!
Oud 30-04-2006, 19:54
lau87
lau87 is offline
Bestaat er ook toevallig samengevat gecomprimeerd voor je TI-83
Zal wel handig zijn voor wiskunde/natuurkunde/scheikunde
__________________
Als je niet drinkt, moet je ook niet zeiken...
Oud 01-05-2006, 12:22
kweety
Avatar van kweety
kweety is offline
Citaat:
lau87 schreef op 30-04-2006 @ 20:54 :
Bestaat er ook toevallig samengevat gecomprimeerd voor je TI-83
Zal wel handig zijn voor wiskunde/natuurkunde/scheikunde
in de van wiskunde staat veel erbij uitgelegd. en verder voor die andere vakken hoeft je toch alleen wat getallentjes in te voeren, hoef je echt nie veel van je GRM af te weten.
__________________
i'm not ignoring you, i'm just deaf
Oud 01-05-2006, 14:25
lau87
lau87 is offline
neej.. zo bedoelde ik het niet.. ik bedoel of er samengevat van bijvoorbeeld natuurkunde ook zo samengevat bestand is voor op je GRM, zodat je zelf dat bestand kunt downloaden en op je TI-83 plus te gooien (jah.. ik weet.. ik ben lui )
__________________
Als je niet drinkt, moet je ook niet zeiken...
Oud 02-05-2006, 00:17
moniquejuh
Avatar van moniquejuh
moniquejuh is offline
Citaat:
Freshed schreef op 29-04-2006 @ 20:54 :
Hi!

Misschien iets relaxed iets voor iedereen de de boeken erbij pakt en gaat leren.. de samengevat serie!

Is echt super handig, alles staat toppie erin samengevat!

Kost € 9.50 per vak en is bij o.a. bij Bol.com te koop
Ik heb ze vandaag ook gekocht, gewoon in de boekhandel, bij bol.com zag ik erbij staan dat er een wachttijd van 2 a 3 weken op stond
__________________
cogito ergo sum
Oud 07-05-2006, 21:06
Sacrilege
Avatar van Sacrilege
Sacrilege is offline
Erg handige boeken
__________________
Hi Ha Hondenlul
Ads door Google
Oud 08-05-2006, 17:04
Verwijderd
Voor eco12 heb ik checklist, een boekje van L&M. Dat heeft de eintermen helemaal uitgewerkt en is ook super goed. Samengevat staat ook alles wel prima in.
Oud 08-05-2006, 19:26
oOLittle-DreamO
Avatar van oOLittle-DreamO
oOLittle-DreamO is offline
Lange leve mijn eco leraar die een handige kopieër machine heeft.

Die boekjes zijn opzich best handig!
Oud 09-05-2006, 13:06
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
In principe zou dit dicht moeten, het is namelijk een mededeling. Maar omdat ik een discussie zie ontstaan over samengevat en examenbundels zal ik alleen de titel veranderen.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 09-05-2006, 13:44
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
wij krijgen samengevat van school
__________________
niet alleen =)
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eindexamens 2013 [ALG] Cijferlijsten
Silvano08
41 25-05-2013 22:08
Algemene schoolzaken Examenbundel of examentrainer
Gast-345
17 14-08-2011 17:16
Eindexamens 2008 Voorbereiding voor CE: Examenbundel of Samengevat?
Missy
15 10-04-2008 11:52
Huiswerkvragen: Exacte vakken Examen anw + biologie, samengevat?
Anonimi
13 12-10-2006 11:01
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Examenbundel/Samengevat Aardrijkskunde
RodeKrab
5 22-09-2006 17:40
Eindexamens 2003 Samengevat/Examenbundel
Roos
24 24-04-2003 14:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:24.