Oud 30-07-2006, 16:05
Monchoutaart
Avatar van Monchoutaart
Monchoutaart is offline
Hej, misschien een beetje heel domme vraag hoor, maar goed.

Toen ik net begon met masturberen enzo had ik wel eens dat ik als ik dus had gemasturbeerd, dat ik een beetje schrale, jeukende pijn kreeg daarna, en dat hield dan een paar dagen aan. Dat is dus met mn vingers of speeltjes of wat dan ook. Naja daar heb ik een tijd helemaal geen last meer van gehad en ook toen ik sex ging hebben (met condoom) nooit meer last van. Nou ben ik een tijdje aan de pil en heb ik het dus een paar keer zonder condoom gedaan. Hierna (weer gedurende een paar dagen) heb ik dus die pijn weer gevoeld. Nou vraag ik me dus af hoe dat kan komen.
Zelf denk ik dat het misschien is dat er aan een condoom altijd glijmiddel zit en aan zijn penis niet, dus moet ik dan bijv. glijmiddel erbij gebruiken of wat meer speeksel.
Ook dacht ik dat het misschien kon komen omdat hij geen brandschone penis heeft zo de hele dag (je weet wel, je douchet niet elke 5 minuten en je moet natuurlijk ook wel eens naar de wc enzo) dus misschien is het dan een oplossing om te douchen voor we sex gaan hebben (hoewel dat wel een beetje jammer is omdat je dan geen impulsieve sex buitenshuis kunt hebben, maar ja, dan kan ik altijd nog condooms gebruiken).
Het is geen soa want hij is clean en het is dus precies dezelfde pijn die ik had als ik masturbeerde, en van masturberen krijg je geen soa .

Het is verder niet echt een probleem hoor, ik kan altijd weer gewoon condooms gaan gebruiken. Maar ik vroeg me gewoon af of jullie er meer van weten.
__________________
Voorheen VirginVampiress - Mrhanky mag in mijn sig :)
Met citaat reageren
Oud 30-07-2006, 16:36
Shredder
Avatar van Shredder
Shredder is offline
Is het bij het masturberen en de seks zonder condoom wel nat genoeg geweest? Zo niet, dan heeft het gewoon een beetje geschuurd, geen probleem maar wel een tijdje een onprettig gevoel.
Bij de seks zonder condoom lijkt het me vrijwel zeker dat jouw vagina er nog gewoon aan moest 'wennen', zoals de eerste keer seks en vingeren ook pijn doet en wennen is. Verder zal het wel gewoon geschuurd hebben tijdens de seks, aangezien de penis niet nat wordt en hij door jouw vocht niet helemaal nat hoeft te worden. Dit probleem heb je bij een condoom niet omdat, zoals je zelf al zegt, hier glijmiddel op zit.
__________________
The German army is your friend...we do not shoot you, for just taking cover. | The sword itself incites to violence...
Met citaat reageren
Oud 30-07-2006, 16:50
Monchoutaart
Avatar van Monchoutaart
Monchoutaart is offline
Ja ok ik dacht dus ook al van het zal dat glijmiddel wel zijn, maar dan moet ie me volgende keer maar gewoon eerst beffen ofzo Of meer voorspel, whatever Dankje iig.
__________________
Voorheen VirginVampiress - Mrhanky mag in mijn sig :)
Met citaat reageren
Oud 30-07-2006, 16:58
Shredder
Avatar van Shredder
Shredder is offline
Citaat:
Monchoutaart schreef op 30-07-2006 @ 16:50 :
Ja ok ik dacht dus ook al van het zal dat glijmiddel wel zijn, maar dan moet ie me volgende keer maar gewoon eerst beffen ofzo Of meer voorspel, whatever Dankje iig.
You got the message
__________________
The German army is your friend...we do not shoot you, for just taking cover. | The sword itself incites to violence...
Met citaat reageren
Oud 30-07-2006, 16:58
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Of een flesje glijmiddel naast je bed voor een hele snelle oplossing. Maar een langer voorspel lijkt me hoe dan ook gewenst
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 09:56
Verwijderd
Ja idd, als jij vochtig genoeg wordt, moet het niet schuren. Langer voorspel, dus. Maar als je consequent gewoon niet vochtig genoeg wordt, is glijmiddel wel een idee.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2006, 22:07
Ivon*
Avatar van Ivon*
Ivon* is offline
Spuug Helpt!
__________________
....
Met citaat reageren
Oud 11-08-2006, 15:31
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Meer vocht, maar misschien kan het ook komen door verschillen in zuurgraad tussen zijn sperma en jouw vagina. Daar kan het wat van geïrriteerd raken. Als glijmiddel niet helpt zou je daaraan kunnen denken.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 12-08-2006, 15:59
nepstier
Avatar van nepstier
nepstier is offline
Het zou ook goed kunnen dat je een lichte schimmelinfectie hebt (candida). Meer daarover hier: http://www.farmalinks.nl/schimmelinfectie

Daar kan je bij de drogist creme voor halen.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:22.