Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2007, 18:20
eline16j
eline16j is offline
Hey
Ik ben 16 en zit in 4 havo.
Ik ben echt hartstikke verliefd op twee leraren. Ik wil dat het stopt maar het lukt gewoon niet. Van van de M. heb ik natuurkunde en doe er verder niets mee. Hij heeft een vrouw en twee kinderen!!!En van B heb ik geen les(geeft ook natuurkunde, volgens mij val ik gewoon voor natuurkundigen p Maar echt elk uur loop ik even langs hun lokalen. Ik kan het echt niet laten. Ik denk dat ze nog niets hebben gemerkt.... Het begint gewoon een opsessie van me te worden. M is 49!!!B weet ik niet misschien 30.(heeft een vriendin en twee kinderen) Ik moet echt het gevoel kwijt zien te raken om op een jongen van mijn leeftijd verliefd te worden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-02-2007, 18:21
eline16j
eline16j is offline
shit hierboven een foutje B is 39!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2007, 19:43
fotj_undercover
Avatar van fotj_undercover
fotj_undercover is offline
uuhm, ik zou niet al te vaak alleen zijn met hem als ik van jou was
ik weet het niet goed, hij is al getrouwd enzo, dus ik zou een beetje uit zijn buurt blijven, en dat je hem niet kan vergeten, ken ik, alleen niet met een leraar...
__________________
Always shoot for the moon. Even if you fail, you'll fall between the stars.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2007, 08:49
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Zoek je een vaderfiguur?
Dat leeftijdsverschil is wel heel groot en ook niet gezond, zeker niet op jouw leeftijd. Bovendien is het strafbaar en zijn de leraren in kwestie getrouwd.
Dus: get over it.
Ga naar schoolfeesten en zoek eens leuke jongens van je eigen leeftijd
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 15-02-2007, 11:06
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Twee tegelijk? Ben je dan wel echt verliefd, of hou je jezelf dat alleen maar voor omdat je ze zo heel erg aardig/lekker/leuk vindt?


Het is denk ik wel goed om je te bedenken dat het inderdaad niet mag werken, niet kan werken. De kans is klein dat ze je ook zien staan, maar zelfs dan nog... het zou een hoop gedoe geven, scheidingen etc. Daarbij denk ik dat je je eerder tot ze aangetrokken voelt dan dat er echt sprake is van verliefdheid. Zoek inderdaad eens jongens van je eigen leeftijd, die zijn er zát en daar kan het wel mee werken!
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Met citaat reageren
Oud 15-02-2007, 11:09
Verwijderd
Ja idd, op 2 tegelijk verliefd, hoe serieus is dit...
Met citaat reageren
Oud 15-02-2007, 11:10
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 15-02-2007 @ 09:49 :
get over it.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2007, 11:12
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 15-02-2007 @ 09:49 :
Zoek je een vaderfiguur?
Dat leeftijdsverschil is wel heel groot en ook niet gezond, zeker niet op jouw leeftijd. Bovendien is het strafbaar en zijn de leraren in kwestie getrouwd.
Dus: get over it.
Ga naar schoolfeesten en zoek eens leuke jongens van je eigen leeftijd
Dat.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2007, 13:02
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 15-02-2007 @ 09:49 :
Zoek je een vaderfiguur?
WTF.


Maar inderdaad: kijk gewoon naar andere jongens en wacht tot je verliefd wordt op iemand van je eigen leeftijd. Er iets mee doen is uitgesloten, dus concentreer je nu maar gewoon op andere dingen.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 15-02-2007, 20:12
Toyd
Avatar van Toyd
Toyd is offline
je zit toch niet op het ETTY (EHC)
in den helder....

ik zou geen raad weten...

GreetZz Toyd
__________________
Huiswerk,
En als ik gewoon niet naar huis ga?
Met citaat reageren
Oud 16-02-2007, 00:15
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
je kan vriendjes worden met de kinderen. en dan aanpappen met de betreffende leraren. op n gegeven moment maak je degene duidelijk dat je gevoelens voor m hebt.

en wat betreft de leraren, M is een betere keuze. omdat je van hem les hebt is het beter voor je studievoortgang
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Met citaat reageren
Oud 16-02-2007, 08:32
elledc
elledc is offline
ben je M of V?

Hoe dan ook, je verhaal klinkt niet erg geloofwaardig.
Hoe weet jij nu precies hou oud die leraren zijn? Dat kan je toch niet weten tenzij je 't vraagt?

Met citaat reageren
Oud 16-02-2007, 11:00
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
elledc schreef op 16-02-2007 @ 09:32 :
ben je M of V?

Hoe dan ook, je verhaal klinkt niet erg geloofwaardig.
Hoe weet jij nu precies hou oud die leraren zijn? Dat kan je toch niet weten tenzij je 't vraagt?

Alsof dat bij sommige leraren heel raar is dat ze dat vertellen of dat je soms persoonlijke dingen vraagt
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 16-02-2007, 11:35
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
*zwijmel* die goede oude tijd

Op de middelbare school was ik ook om de haverklap verliefd op leraren. Ik viel gewoon op oudere mannen in het algemeen, en ook intelligente mannen, en tja, je leeftijdsgenoten van het andere geslacht zijn dan nog in hun mongolide fase, dus daar kun je niks mee.

Probeer in gedachte te houden dat je verliefdheid een fase is, je mag er van genieten, je mag een beetje flirten, maar ga niet nadenken over hoe je je leraar kan versieren etc. Aandacht vragen en krijgen is een ding, maar het omzetten in een relatie een ander. Geniet van je verliefdheid, maar laat het niet je leven ruineren.

Neem maar van mij aan, zodra je een iets oudere knul ontmoet waar je stapelverliefd op wordt, gaat t vanzelf over
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 18-02-2007, 15:39
ILUsion
Avatar van ILUsion
ILUsion is offline
Volgens mij ben je niet echt verliefd op die mannen, 2 tegelijk is niet onmogelijk, maar meestal weet je dan echt niet goed wat je wilt.

Het kan nooit iets worden: als je even verliefd bent op allebei, ga je sowieso steeds tussen beiden twijfelen, plus het zijn leerkrachten die al bezet zijn.

Volgens mij bekijk je het beter als een soort van bewondering voor hen, dat je je aangetrokken voelt tot hen doordat ze een bepaald vak geven ofzo. Je kan altijd goeie vrienden worden met beide of een van de twee, maar weet gewoon dat er niets meer uit kan groeien. Ik heb hier ook mensen gekend die precies een vlindergevoel van een bepaalde leerkracht kregen, en dan gewoon goeie vrienden geworden zijn.
__________________
vaknar staden lĺngsamt och jag är full igen (Kent - Columbus)
Met citaat reageren
Oud 20-02-2007, 21:15
ronaldooo
ronaldooo is offline
Citaat:
eline16j schreef op 14-02-2007 @ 19:20 :
Hey
Ik ben 16 en zit in 4 havo.
Ik ben echt hartstikke verliefd op twee leraren. Ik wil dat het stopt maar het lukt gewoon niet. Van van de M. heb ik natuurkunde en doe er verder niets mee. Hij heeft een vrouw en twee kinderen!!!En van B heb ik geen les(geeft ook natuurkunde, volgens mij val ik gewoon voor natuurkundigen p Maar echt elk uur loop ik even langs hun lokalen. Ik kan het echt niet laten. Ik denk dat ze nog niets hebben gemerkt.... Het begint gewoon een opsessie van me te worden. M is 49!!!B weet ik niet misschien 30.(heeft een vriendin en twee kinderen) Ik moet echt het gevoel kwijt zien te raken om op een jongen van mijn leeftijd verliefd te worden.

Als je eens wist hoe vaak dit voorkomt! Verlieft zijn ben je niet zo maar. Je bent niet verlieft omdat het je uitkomt je bent verlieft omdat er iets wat je aantrekkelijk vind aan iemand. Wat dat is ligt eraan. Let er eens op wat je zo bijzonder vind aan iemand, kan zijn gedrag of manier van.... Als je op internet rondstruint zul je meer van dit soort verhalen lezen en wie weet zie je iets wat herkenbaar is voor je. Het verhaal om iemand leuk te vinden van gelijke leeftijd is nonsens. Tegenwoordig zie je het vaker dat er een groter leeftijdsverschil is tussen 2 mensen en leeftijd mag toch geen belemmering van geluk zijn. Je merkt wel op dat beide leraren een relatie hebben dus misschien vind je het onbereikbare wel leuk. Dus weet waar je aan begint....

Succes....en groet
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Verliefd op een leraar...
Calimero6
16 16-01-2011 08:55
Liefde & Relatie verliefd op een leraar! HELP!
j3nnif3r
47 23-11-2004 22:28
Liefde & Relatie Verliefd op een leraar..
Suzy Q
47 07-11-2003 15:24
Liefde & Relatie Verliefd op mijn leraar
Jim+AnnaFan
26 29-03-2003 23:20
Liefde & Relatie Verliefd op leraar
Jim+AnnaFan
5 24-02-2003 20:59
Liefde & Relatie verliefd op mijn leraar
marliesbakker
5 23-04-2002 19:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:26.