Oud 22-08-2007, 20:28
bosa
bosa is offline
uhmm heb beetje een probleempje
ik word niet zo snel geil soms wel maar paar keer ging me vriend me oraal bevredigen en ik werd er gewoon niks van heel raar toch kan het misschien zijn dat ik zenuwachtig was want in die tussen tijd was me gedachte heel ergens anders..en ikwil zo graag misschien is dat ook het probeem dat ik me zelf push en toen wouden we sex hebben maar toen lukte het helemaal niet (het ging er niet in) want ik was niet echt opgewonden geworden toch..(trouwens we hebben nooit sex gehad) en hij is best groot geschapen en als ik bedoel groot geschapen bedoel ik ook echt GROOT geschapen is het misschien mogelijk dat het nooit gaat lukken omdat het gewoon niet past bij mij ???
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 20:39
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
woah! Ik snap hier werkelijk geen hol van. Geen interpunctie is nog één ding, maar totaal onlogische zinsopbouwen maken me echt in de war.
Vertel je verhaal nog eens een keer en dit keer met 'adempauzes' svp.

edit:
Volgens mij heb ik 1 stukje wel begrepen.
Als het nu niet past wil dat natuurlijk niet zeggen dat het nooit gaat passen. Je moet meer de tijd nemen, totdat je wél echt opgewonden bent. Maar dan ook echt he. Dat je het gevoel hebt dat je uit mekaar gaat knallen als er niet snel iets gebeurd.
Zomaar proberen een piemel erin te flatsen werkt echt niet. Zeker niet als 'ie nog aardig groot is ook. auw!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.

Laatst gewijzigd op 22-08-2007 om 20:42.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 20:47
Verwijderd
Zorg dat je je ontspant, dat kan je doen door bv. de omgeving rustiger/gezelliger te maken, steek kaarsjes aan, zet een fijn muziekje op. En neem vooral de tijd. Ontdek elkaars lichaam van top tot teen, zoen elkaar en doe wat je lekker vind, maar doe het vooral rustig aan.
Als je niet opgewonden bent - en zeker niet als het ook nog eens de eerste keer is - dan past het gewoon niet. Je moet zorgen dat je écht opgewonden bent én ontspannen. Dan kan je langzaam proberen, en als het de eerste keer is, dan kan het zijn dat het niet heel soepel gaat. Ga niet pushen, zorg écht dat je voldoende vochtig bent, want dat scheelt een hoop gedoe. Er past veel in hoor, misschien dat het in het begin nog wat onwennig voelt, maar na een paar keer merk je dat het beter gaat omdat je weet wat je moet verwachten en omdat je ook fysiek went.

Dus samengevat; doe het rustig aan, in jouw tempo, niet te snel.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 20:53
Cheryl
Avatar van Cheryl
Cheryl is offline
Maak je iig geen zorgen over het niet passen. Dat kan namelijk niet. Er past een baby in, dus past dat er zeker wel in. Het is meer een kwestie van ontspannen en de tijd ervoor nemen. Niet meteen opgeven als het niet lukt. En misschien veel glijmiddel, dat wilt nog wel eens helpen.
__________________
Fantasy VS Reality
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 21:42
bosa
bosa is offline
nee je begrijpt me wel goed joh...en ik ben al beetje gerust gesteld met jullie antwoorden dankje wel
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 22:12
Terror Jaap
Avatar van Terror Jaap
Terror Jaap is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 22-08-2007 @ 20:39 :
woah! Geen interpunctie.
__________________
Das tog facking niet normaal?! | Facking hell
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Terror Jaap schreef op 22-08-2007 @ 22:12 :
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 23:35
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Wennen en onstspannen
en ik kan je uit de illusie helpen dat ie nooit past

tezei zijn dop groter is als een babyhoofd, maar dat kan ik mij moeilijk voorstellen
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 23:51
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Cheryl schreef op 22-08-2007 @ 20:53 :
Maak je iig geen zorgen over het niet passen. Dat kan namelijk niet. Er past een baby in, dus past dat er zeker wel in.
Ja, dus het is gewoon een kwestie van een baby van de straat plukken en er een paar keer in stoppen, dan zal het wel uitgerekt genoeg zijn.
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 00:19
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Cheryl schreef op 22-08-2007 @ 20:53 :
Maak je iig geen zorgen over het niet passen. Dat kan namelijk niet. Er past een baby in, dus past dat er zeker wel in.
Die mentaliteit is een zeker recept om bloed te zien.
Schaafwonden op de jongeheer vanwege te krampachtig rammen 'omdat het toch wel past' zal haar vriend ook zeer blij van worden.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 12:00
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Jonge jonge.


GLIJ MIDDEL


Is dat nou zo moeilijk?
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 12:04
sgaapje
Avatar van sgaapje
sgaapje is offline
Citaat:
T_ID schreef op 23-08-2007 @ 00:19 :
Die mentaliteit is een zeker recept om bloed te zien.
Schaafwonden op de jongeheer vanwege te krampachtig rammen 'omdat het toch wel past' zal haar vriend ook zeer blij van worden.
Schaafwonden? No way.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 12:06
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
sgaapje schreef op 23-08-2007 @ 12:04 :
Schaafwonden? No way.
Nee, schaafwonden add to the fun



__________________
Stelling onderbouwen aub.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 13:23
Praganonut
Avatar van Praganonut
Praganonut is offline
kinky maar niet de bedoeling
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 13:42
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Citaat:
bosa schreef op 22-08-2007 @ 20:28 :

ik word niet zo snel geil soms wel maar paar keer ging me vriend me oraal bevredigen en ik werd er gewoon niks van heel raar

a-seksueel?

Citaat:
bosa schreef op 22-08-2007 @ 20:28 :

toen wouden we sex hebben maar toen lukte het helemaal niet (het ging er niet in) want ik was niet echt opgewonden geworden toch..
Vaginisme?


En in het geval van allebei niet: geen seks hebben wanneer je niet geil bent, dan is er ook helemaal niks aan. Langzaam opbouwen met wat behulp van glijmiddel en zorg dat er niet teveel druk achter komt te staan. Ook zonder penetratie kun je het leuk hebben.
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 14:01
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik reageer alleen maar om te zeggen dat beffen seks is.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 14:16
Ireth69
Ireth69 is offline
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 23-08-2007 @ 12:00 :
Jonge jonge.


GLIJ MIDDEL


Is dat nou zo moeilijk?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 14:23
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
En om op dat beffen terug te komen: ben je al vaker gebeft geweest? Want de eerste keren vond ik het ook maar raar voelen, je moet er echt wel voor open staan (niet dubbelzinnig!) om ervan te kunnen genieten. Als je alleen maar denkt "dit gaat nergens heen", dan gaat het ook nergens heen. En als je daarentegen wel zin hebt (of er zin in wilt hebben), dan is het heerlijk! Of hij bakt er niks van.
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 22-08-2007 @ 20:39 :

edit:
Volgens mij heb ik 1 stukje wel begrepen.
Als het nu niet past wil dat natuurlijk niet zeggen dat het nooit gaat passen. Je moet meer de tijd nemen, totdat je wél echt opgewonden bent. Maar dan ook echt he. Dat je het gevoel hebt dat je uit mekaar gaat knallen als er niet snel iets gebeurd.
Zomaar proberen een piemel erin te flatsen werkt echt niet. Zeker niet als 'ie nog aardig groot is ook. auw!
Dat heb ik echt nooit. Dat gevoel van waah en er moet nu echt wat gebeuren, want ik wil zo graag en het is zo fijn.
Gewoon nooit, bij niemand
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 15:12
Cheryl
Avatar van Cheryl
Cheryl is offline
Citaat:
T_ID schreef op 23-08-2007 @ 00:19 :
Die mentaliteit is een zeker recept om bloed te zien.
Schaafwonden op de jongeheer vanwege te krampachtig rammen 'omdat het toch wel past' zal haar vriend ook zeer blij van worden.
Ik hoop toch dat het koppel in kwestie zelf het beoordelingsvermogen heeft om te weten wanneer ze dingen stukmaken of wanneer ze glijmiddel moeten gebruiken.
__________________
Fantasy VS Reality
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Cheryl schreef op 22-08-2007 @ 20:53 :
Maak je iig geen zorgen over het niet passen. Dat kan namelijk niet. Er past een baby in, dus past dat er zeker wel in. Het is meer een kwestie van ontspannen en de tijd ervoor nemen. Niet meteen opgeven als het niet lukt. En misschien veel glijmiddel, dat wilt nog wel eens helpen.
Een baby glijdt er ook echt in 1x uit
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 23-08-2007 @ 17:23 :
Een baby glijdt er ook echt in 1x uit
Een lul hoeft hoeft er ook niet in 1x in te glijden.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Mortification schreef op 23-08-2007 @ 17:25 :
Een lul hoeft hoeft er ook niet in 1x in te glijden.
idd, en ipv persen moet je ook het tegenovergestelde doen
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 23-08-2007 @ 17:23 :
Een baby glijdt er ook echt in 1x uit
Ja, maar dan wel met de nodige ontsluiting en knippen (gaan we weer).
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 17:51
Verwijderd
Vooral de weeën zijn van belang, want die ontwrichten je bekken zodat de baby niet met z'n hoofd tegen je botten blijft zitten.
Maargoed. Dat is een beetje offtopic.

Ts, als ik het goed begrijp omschrijf je drie problemen:
- Als je vrijt, ben je gauw afgeleid
- Als je vriend je beft, word je daar niet opgewonden van
- Je bent bang dat je vagina te klein is voor de penis van je vriend

Het eerste kan komen door verschillende dingen.
Als je veel aan je hoofd hebt (school/werk of persoonlijke problemen bijvoorbeeld, of een familielid/vriend(in) met persoonlijke problemen waar je je zorgen om maakt, enzovoort) kan het zomaar gebeuren dat de gedachten daaraan zo erg overheersen dat je ze niet van je af kan zetten. Probeer dit te doen door er met mensen over te praten (en dan gericht praten, niet alleen 'zeuren') of door de problemen en mogelijke oplossingen gestructureerd op te schrijven.
Het kan ook komen doordat het te snel voor je gaat. Het kan dan helpen om vooraf wat langer te zoenen, strelen en knuffelen.

Het tweede kan komen door het eerste. Maar het zou ook kunnen dat je vriend niet zo goed kan beffen . Of dat het gewoon niets voor jou is. Vind je het wel lekker als je vriend je vingert, of als je dat zelf doet?

Er bestaan mannen die zó'n grote penis hebben dat ze met veel vrouwen geen seks kunnen hebben zonder dat dat pijn doet, maar dat is heel zeldzaam. Ik denk dat het probleem vooral is, dat je er niet met je hoofd bij bent en dat jij nog niet goed nat en ontspannen bent op het moment dat jullie het proberen. Het is ook belangrijk dat hij een erectie heeft, met een halfzachte penis lukt het niet. Misschien is het nodig dat hij of jij de penis vasthoudt en 'stuurt' bij het erin gaan, het makkelijkst is het als jij dat doet. Glijmiddel kan ook een beetje helpen, maar als je niet ontspannen bent heeft glijmiddel ook geen effect.

Veel plezier ermee
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 20:00
bosa
bosa is offline
zo dit is wel een beetje grappig iedereen die over mij sex leven (of eigenlijk niet) aan het praten is...maar op de vraag van sarah nee het vingeren vind ik ook niks aan eigenlijk..maar één keer toen we alleen gingen liggen samen en beetje vast houden zonder intentie van sex toen leek wel of er een zee in me onderbroek was gekomen..dat is toch raar...maar misschien heb je gelijk en had ik te veel dingen aan me hoofd en dat het daar door niet lukte..maar ook nog 1 dingetje wat ik jullie er niet bij heb verteld ik ben nog maagd daar ligt het waarschijnlijk ook nog aan...maar zijn er geen dingen waar je meer opgewonden door raakt??
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 21:34
JohnnyF.
Avatar van JohnnyF.
JohnnyF. is offline
Citaat:
bosa schreef op 23-08-2007 @ 20:00 :
leek wel of er een zee in me onderbroek was gekomen..


Maar zoals je zelf al zegt, toen je ontspannen was, werd je wel nat. Zorg dus dat je ontspannen bent en ga niet teveel zitten pushen.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 12:11
Praganonut
Avatar van Praganonut
Praganonut is offline
Citaat:
bosa schreef op 23-08-2007 @ 20:00 :
maar ook nog 1 dingetje wat ik jullie er niet bij heb verteld ik ben nog maagd daar ligt het waarschijnlijk ook nog aan
Je kerel is er ook nog hoor... als je iets niet lekker vind moet je wel aangeven wat je dan wel goed vind.
Ik denk dat hij daar best wel in wil meewerken.

Voor de rest is het minder heftig dan wat je ervan maakt.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2007, 18:49
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
bosa schreef op 23-08-2007 @ 20:00 :
..maar één keer toen we alleen gingen liggen samen en beetje vast houden zonder intentie van sex toen leek wel of er een zee in me onderbroek was gekomen..

Nou, als je in zo'n bui bent, moest je maar eens wat verder gaan. Zul jij eens zien hoe leuk het is! Je hebt nu denk ik teveel het idee dat het "moet". De vuilniszak buiten zetten als de vuilnisman komt, dát moet. Niets is zo funest voor zin in iets hebben als een verplichting om op dat moment er zin in te gaan hebben.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2007, 23:20
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Haha, Ik heb er ervaring met 1, en die was zeker niet klein. Ook niet mega-gigantisch, maar hij mocht er best wezen. Hoe groot precies kan ik je niet zeggen, want ik heb er nooit een meetlint langs gehouden. Maar ik kan het wel ongeveer met m'n handen aanwijzen en dan kom ik uit op een centimeter of 18.

Maar eh, waarom wil je dit weten?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.

Laatst gewijzigd op 26-08-2007 om 23:22.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2007, 23:59
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 26-08-2007 @ 23:20 :
Haha, Ik heb er ervaring met 1, en die was zeker niet klein. Ook niet mega-gigantisch, maar hij mocht er best wezen. Hoe groot precies kan ik je niet zeggen, want ik heb er nooit een meetlint langs gehouden. Maar ik kan het wel ongeveer met m'n handen aanwijzen en dan kom ik uit op een centimeter of 18.
Ik wil graag de omtrek van de penis weten.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 19:48
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Uice schreef op 26-08-2007 @ 23:59 :
Ik wil graag de omtrek van de penis weten.
Ik kon er net met m'n hand omheen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 20:06
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 27-08-2007 @ 19:48 :
Ik kon er net met m'n hand omheen.
Dankjewel.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 03:49
Verwijderd
Citaat:
bosa schreef op 23-08-2007 @ 20:00 :
zo dit is wel een beetje grappig iedereen die over mij sex leven (of eigenlijk niet) aan het praten is...maar op de vraag van sarah nee het vingeren vind ik ook niks aan eigenlijk..maar één keer toen we alleen gingen liggen samen en beetje vast houden zonder intentie van sex toen leek wel of er een zee in me onderbroek was gekomen.
Zoiets heet sfeer. En 'sfeer' is niet hetzelfde als je benen wijd doen als jouw vriend zin heeft om aan jouw doos te fruttemetuttelen.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 10:41
Praganonut
Avatar van Praganonut
Praganonut is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 27-08-2007 @ 19:48 :
Ik kon er net met m'n hand omheen.
...

Geen wonder dat je je onzeker voelt..
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 17:01
Supreme Dutch
Dan heb je wel erg kleine handen..
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 17:11
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Supreme Dutch schreef op 28-08-2007 @ 17:01 :
Dan heb je wel erg kleine handen..
Daar ging dit topic toch om, "te klein?" ?
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 22:36
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Praganonut schreef op 28-08-2007 @ 10:41 :
...

Geen wonder dat je je onzeker voelt..


edit:
Waar is die post van Linda bladiebla ineens gebleven?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 17:31
linda89
linda89 is offline
Hey ik ben er nog Trimm, Linda
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 17:56
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik wilde dat weten Trimm omdat ik zelf geen ervaring heb met een grote. M'n vriend heeft 12 cm. Het klopt blijkbaar wat ze zeggen over schoenmaat en lengte piemel, hij heeft kindermaatje 38.
Ach ja, het maakt niks uit hoor. Als 'ie maar weet hoe hij die 12 cm moet gebruiken. Mijn ex had namelijk geen flauw idee, dus dan heb je nog niks aan die 18 cm.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 18:57
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
En aan die enorme omtrek.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 19:05
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ja natuurlijk, vooral die enorme omtrek niet vergeten.

Maar mss heeft die dude van Linda wel een piemel met een enorme omtrek en heeft 'ie een soort van vierkant blok tussen z'n benen hangen.
Het zou zomaar eens kunnen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 19:06
Verwijderd
Zo enorm is dat nou ook weer niet.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 19:08
linda89
linda89 is offline
Citaat:
Ja natuurlijk, vooral die enorme omtrek niet vergeten.

Maar mss heeft die dude van Linda wel een piemel met een enorme omtrek en heeft 'ie een soort van vierkant blok tussen z'n benen hangen.
Het zou zomaar eens kunnen.
helaas...
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 19:54
bosa
bosa is offline
gaan we nou over de omtrek van de penis praten

en ik denk dat die van mij vriend groter is dan waar jullie het over hebben
can you believe that!?!
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 19:59
linda89
linda89 is offline
Citaat:
gaan we nou over de omtrek van de penis praten

en ik denk dat die van mij vriend groter is dan waar jullie het over hebben
can you believe that!?!
ben benieuwd
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 20:06
Verwijderd
Citaat:
gaan we nou over de omtrek van de penis praten
Euh ja. Dat is toch wel redelijk belangrijk als jij m der niet in krijgt.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Het grote is mijn penis te lang/te kort/precies goed topic #3
bloodyb
500 20-09-2015 20:46
Seksualiteit is mijn penis te klein?
tha killa
6 26-04-2009 11:31
Flora & Fauna 2 katten, poes te klein voor zwangerschap?
Sortjuh
54 28-11-2006 21:21
Software & Hardware De tekst van mijn webpage is op de ene pc te groot en op de andere te klein
G.T.C.
16 27-04-2003 19:00
Seksualiteit Het gaatje is te klein of hoe zit het?
Verwijderd
24 18-12-2002 18:54
Verhalen & Gedichten Te klein ....... Het gevaar (2 gedichtjes)
Gothic
2 12-11-2002 09:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:47.