Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2012, 23:35
Rikje18
Avatar van Rikje18
Rikje18 is offline
Okee ik weet dat dit idioot en raar en ongelovelijk stom klinkt maar ik heb me toch iets raar meegemaakt. Ik had 2 wondjes op me hand ongeveer even groot, alles was ongeveer gelijk aan elkaar.
Later op die dag ben ging ik rukken en is er nou ja, klinkt smerig en vaag, sperma op 1 van die wondjes gekomen. Toen ik de volgende ochtend wakker werd merkte ik dat pas ( Ja het was duidelijk sperma -_-). Ik veegde het van dat wondje af en dat gehele wondje was al helemaal dicht al zag je het bloed er nog onder, ik voelde ook geen velletje ik kon eraan krassen en het ging niet weer bloeden of los. Terwijl dat andere wondje nog bloed omheen zat en pas voor een kwart dicht was gegaan.

Hoe de fuck kan dit? Lijkt mij zelf ook raar als sperma genezend werkt dus zal vast wel een andere reden achter zitten maar toch best nieuwsgierig nu O.o er is verder niks ander in gekomen en beide wondjes waren op dezelfde hand.
__________________
You don't wanna be who others want you to be. Be yourself, live your life the best you can. Everyone has their ups & downs.
Oud 25-09-2012, 23:44
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Sperma werkt niet genezend. Je wondje was gewoon genezen.
Er gaan wel wat verhalen de rondte dat stoffen in sperma een goede uitwerking op de huid zouden hebben (verzachtend, anti-rimpel) maar ik weet niet hoe waar die verhalen zijn.

Verder vind ik dit een heel vaag verhaal en kan ik het niet echt serieus nemen. Onzintopics openen doe je maar op onzin. Dit topic gaat op slot.
__________________
you're not my demographic
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Abortus naar aanleiding van een ander topic
***ailá***
108 14-04-2007 16:30
Levensbeschouwing & Filosofie de bijbel klopt niet
Korsakoff
122 21-10-2003 17:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:18.