Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-12-2002, 00:50
gung-ho
Avatar van gung-ho
gung-ho is offline
Hoe zie jij er tegen aan als jij mensen vaak tegen komt die je niet kent.
Maar dan niet op steeds hetzelfde tijdstip gewoon vaak doordeweek op verschillende plaatsen en verschillende tijdstippen.
En meestal ook oogcontact met die personen alsof je ze kent.

Ik kijk daar soms echt heel raar van op dat ik sommige mensen echt zovaak in mijn buurt zie dat ik denk dat kan geen toeval zijn, maar het zal toch echt toeval zijn.

Ook denk ik dat die mensen hetzelfde denken dat je ze achtervolgd als het ware.

Ik vind dit best heel vreemd, misschien kunnen jullie me uit de brand helpen om jullie ervaringen hier neer te zetten.

Gung-ho
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-12-2002, 08:38
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Bij en in de bus kom ik bijna elke dag dezelfde mensen tegen, waarvan ik er een groot aantal niet persoonlijk ken.

Met dat oogcontact waar je het over hebt, dat heb ik ook met een aantal personen, kijk je roichting hen, draaien ze zich 'onopvallend' terug en/of beginnen ze te giebelen, maar op zulke momenten lijkt t idd of ze je goed kennen wat dus absoluut niet het geval is (al kennen meer mensen mij dan ik hen).

Ik weet zeker dat het geen toeval is dat ik die mensen tegenkom, want die moeten ook rochting school en terug met de bus en aangezien er op vaste tijden bussen rijden kom ik dan op die vaste tijden die bepaalde mensen tegen. Ik heb dus ook niet het 'achtervolgengevoel' waar jij over spreekt.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 09:54
Miss Helena
Avatar van Miss Helena
Miss Helena is offline
Bij ons woont een vrouw in de buurt, die ik echt overal tegenkom... Als ik naar school ga, als ik in de stad loop, als ik moet werken, op mn werk, als ik moet trainen... Gisteren deed ik de deur open om naar mn werk te fietsen, komt ze voorbij. Kom ik thuis van mn werk, fiets ze voorbij....
Dat mens is overal...
__________________
We'll meet again... Love you
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 10:11
TheOneWhoLeft
Avatar van TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Bijna elke dag zag ik hetzelfde kleine oude vrouwtje in de bus, of op Zuidplein, meestal op de terugweg naar huis toe.

Verder zie ik op de heenweg bij de bus de 'standaard mensen', hen die zo'n beetje altijd 'mijn' bus nemen.
Bij de metro heb ik weleens zoiets van "oh, jou zag ik laatst ook".
En in het centrum bij ons komen we ook vaak wel dezelfde mensen tegen. Maar, ook wel genoeg anderen.
__________________
Waar is de Abt? En waar is Waar?
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 22:52
gung-ho
Avatar van gung-ho
gung-ho is offline
ik zie die mensen 1 a 2 personen bijna altijd waar ik toevallig moet zijn. Dan zijn zij er ook altijd.

Gung-ho
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 23:07
Passenger
Avatar van Passenger
Passenger is offline
DAT zijn nou bescherm engels!
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 00:16
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
ik weet precies wat je bedoeld. Ik heb dat dus ook altijd. Maar ik maak nog al snel een praatje enzo dus dat is al snel over.

Maar er zijn nog steeds veel mensen, die ik echt nog nooit gesproken heb, maar die je gewoon 'per toeval' steeds tegen komt. Vaak hebben die mij dan ook wel opgemerkt, en als je elkaar dan tegen komt, is toch al snel van; hoi, of zo'n hoofdknikje of een knipoog ofzo.

Ach ja.....beetje vaag allemaal
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 00:59
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
na jaren op dezelfde plekken komen groet ik onderhand wel mensen die ik elke dag zie waarvan ik hun naam niet eens ken of wat dan ook. gewoon uit beleefdheid.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 11:37
Verwijderd
Een jongen van mn school die gaat naar dezelde concertjes al ik, ik zie hem echt bijna altijd. We groeten niet, maar kijken wel effe snel elkaar aan en lopen dan weer door. Tja, wat moet je zeggen?
Misschien later als we toevallig dicht bij elkaar zitten of staan ofzo dat ik hem effe zal aanspreken,maar ja, ik weet nooit iets te melden.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 11:50
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
Mja ksta echt supervaak met dezelfde jongen in 't bushokje, terwijl ik niet altijd op 't zelfde tijdstip de bus neem, wel apart af en toe
__________________
"Een doel is slechts belangrijk als idee. Het gaat om het werk dat tot het doel leidt. Dat vervult het leven met zin."
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 13:00
RoSaLiNi
Avatar van RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
(roos)

Citaat:
GRRR schreef:
na jaren op dezelfde plekken komen groet ik onderhand wel mensen die ik elke dag zie waarvan ik hun naam niet eens ken of wat dan ook. gewoon uit beleefdheid.
Same here
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 18:53
kleinmeisje17
Avatar van kleinmeisje17
kleinmeisje17 is offline
ik kom ook heel vaak 2 personen tegen,.. ze zijn al in de 60 ofzo maar ik zie ze zooooo vaak! echt grappig. ze lijken wel aardig, maar ik zeg er nix tegen.. durf ikke nie ..
__________________
Geniet van elke dag.. En je bent pas rijk als je gezond bent!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht verzorgingshuis
claire--17
12 21-03-2010 14:24
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Oorlog in Colombia?
T_ID
97 01-08-2009 17:08
Levensbeschouwing & Filosofie Is het juist om mensen te hypnotiseren?
Dotcom
16 28-08-2004 04:14
Lifestyle Lachwekkend
Black Sugar
76 23-08-2002 17:08
Levensbeschouwing & Filosofie Bijna-dood-ervaringen (noorderlicht)
Isa
19 21-04-2002 14:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:04.