Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2004, 18:32
droomkoningin
Avatar van droomkoningin
droomkoningin is offline
En dan niet als het net twee weken uit is en je bent nog heel emotioneel over diegene en dat het uit is, maar na een tijdje dat je er 'nuchter' over na kan denken.

Vertel!
__________________
~Jij bent mooi, niet mooier, jij bent anders mooi~Mijn advies: blijf dan weg!~I can't feel a thing from my head down to my toes~
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-03-2004, 19:06
Verwijderd
zielig en achterlijk
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 19:16
Saimun
Saimun is offline
Bij mij komt altijd de vraag opzetten:
"Wat heb ik ooit leuk aan hem gevonden"
Daarna geef ik mezelf even de tijd om aan mijn persoonlijke smaak te twijfelen...
Dus vaak denk ik na een slechte ex nog slechter over mijzelf..
Snap je het nog?!?
__________________
Danger Danger.... High Voltage! Yeah.. that's my desire.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 19:50
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
hoelang moet het uit zijn om 'nuchter' over je ex te denken?
Het is bij mij nu bijna 2 maanden uit en ik ben iig nog niet over hem heen.
Het is ook niet zo dat ik hem verschrikkelijk haat, en dat is maar goed ook, want ik zie hem 6 keer per week en we gaan gewoon goed met elkaar om.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 20:13
funkypunk
Avatar van funkypunk
funkypunk is offline
ik probeer een beetje te scheiden wat ik voor hem voelde en hoe dat nu is. ik zie hem wel op school, maar heb alleen al ruim een jaar niet meer met hem gepraat... beeetje achterlijk, dus daarom vind ik ook dat hij belachelijk bezig is, maar kan het wel scheiden van wat we hadden
het was toen mooi en goed
__________________
nooit meer
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 20:44
Verwijderd
Een meisje met heel veel problemen, die het prettig vond om met mij ruzie te schoppen. Die mij tot wanhoop dreef, en verder absoluut geen smaak had, nergens in.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 20:55
Noeksel
Avatar van Noeksel
Noeksel is offline
Nog steeds leuke jongen, ben er gister nog mee wezen stappen. Kleine gevoelens heb ik nog steeds voor hem, maar t zal nooit meer iets worden tussen ons.
__________________
Fur is worn by beautiful animals and ugly people...
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 20:58
Surjirro
Avatar van Surjirro
Surjirro is offline
We zijn de beste vrienden, iets wat ik 2 maanden geleden niet had durven dromen en hopen. Ik voel me nog steeds erg tot hem aangetrokken, ook seksueel, maar ik kan ook gwoon vriendschappelijk lol met hem trappen, gelukkig
__________________
Liever kwijt zijn waar je echt van houdt dan iets houden wat je toch niet mist | Jirro-Family ♥
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 21:43
Verwijderd
tja, nu hij mijn ex is zie ik hem toch anders dan ik hem wilde zien... eigenlijk is hij helemaal niet zo stoer... ik had best wat liever mogen zijn
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 22:09
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
M'n eerste ex vind ik nog steeds heel aardig, die relatie wilde alleen niet meer. Ik kan nog prima met 'm praten. Hij was gewoon, hoewel hij 7 jaar ouder is, een stuk minder volwassen als ik toen dacht, en ik was te onervaren om dat goed te zien denk ik.

M'n andere 'serieuze' ex is een aardige jongen, maar ik spreek hem nooit meer. Ik schaam me eigenlijk nog steeds voor hoe dat destijds is verlopen. Nou ja, schamen... ik heb er nog een rotgevoel over. Hij was echt verliefd op mij, en ik vond hem ook wel leuk. Ik ben dus om de verkeerde redenen een relatie aangegaan en dat heeft nooit goed gezeten, vreselijk vond ik het.. heeft veel pijn en moeite gekost om daar weer uit te komen. Dus het is een prima jongen, maar met hem praten brengt dat rotgevoel weer boven, en dat heb ik liever niet.

Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit iets met iemand krijg die ik achteraf haat ofzo. I'd like to think dat m'n beoordelingsvermogen beter is als dat.
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 22:44
Alistar
Avatar van Alistar
Alistar is offline
Het is wel een lieve jongen, kan goed met m praten enzo, maar niet t ideale vriendje, niet voor mij, maar ik denk voor niemand. In het begin lijkt ie dat wel, maar later ga je daar wel aan twijfelen. Zeg ik niet uit boosheid, is in mijn ogen echt zo...
__________________
'Nee' heb je, 'ja' krijg je niet || Just smile and wave
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 22:56
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
dat had nooit wat moeten worden, achteraf gezien vond ze mij volgens mij niks en we pasten gewoon niet goed genoeg bij elkaar.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 00:12
Sennah
Avatar van Sennah
Sennah is offline
mijn god, waar ga ik ooit nog weer zo'n lieve jongen vinden
(en dat terwijl ik niets meer met hem zou willen hebben )
__________________
Love the Hate in everybody *scouting is (Y)*
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 02:52
Verwijderd
oh de enige 'officiële' ex van mij mag rotten in de goot (gaat ze waarschijnlijk ook tegemoet met d'r 5 jaar vmbo)

en verder tsja. veel meisjes waar ik mee geklooid heb vind ik nog erg aardig en heb ik goed contact mee.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 07:47
Ingetjuhh
Avatar van Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
gewoon normaal als vrienden..
kan goed praten etc.. dus is alleenmaar fijn
__________________
Maar verliefd zijn is veel leuker....
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 07:59
steentje
Avatar van steentje
steentje is offline
ik heb dat ie liever gister dan vandaag enorm platgewalst wordt door een vrachtwagen....

voor de rest vd exen...is nog steeds leuk en gezellig!
__________________
sometimes I get so weird I even freak myself out
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 11:07
Verwijderd
een verwend en zielig jongetje..
Vind m nog wel aardig ofzo, maar zie niet echt waarom ik iets met m heb gehad..
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 11:15
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
k hou nogsteeds superveel van haar, als ik bepaalde muziek draai, of bepaalde geuren ruik, of foto's zie... of als ze bij me is en we zijn alleen... dan moet ik nogsteeds huilen

(na meer als een half jaar, we hadden 4 maanden)

zucht...


ik zie haar dus nogsteeds als een zéér intelligente en bloedschone dame, waarbij ik het gevoel heb "zal ik ooit nog iemand vinden die zo precies bij me past"... ze heeft precies wat ik zoek... schattig, lief, intelligent, eigenwijs, sociaal, politiek geïntereseerd, KNAP

maaarjah helaas... tis mijn eigen schuld.

Laatst gewijzigd op 07-03-2004 om 11:18.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-03-2004, 11:22
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Positief.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 11:37
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik begin me steeds meer te realiseren dat hij maar om één reden een relatie met me begonnen is en wellustig geprofiteerd heeft van mijn naïviteit en onervarenheid en mijn minderwaardigheidscomplex op dat moment.

Ik heb er echter wel veel van geleerd, o.a. dat ik van m'n minderwaardigheidscomplex af ben, maar echt leuk waren die 2 maanden niet.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 11:49
Verwijderd
een lieve meid.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 11:49
pleetjuh
pleetjuh is offline
hij is nog heel leuk en we zoenen nog steeds...heb nog wel gevoelens voor hem na bijna n jaar maar t zal nix meer worden
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 12:09
Verwijderd
Citaat:
ZoHee schreef op 06-03-2004 @ 20:16:
Bij mij komt altijd de vraag opzetten:
"Wat heb ik ooit leuk aan hem gevonden"
Daarna geef ik mezelf even de tijd om aan mijn persoonlijke smaak te twijfelen...
Dus vaak denk ik na een slechte ex nog slechter over mijzelf..
Snap je het nog?!?
Raar maar waar! En dan vooral als je een nieuw vriendje hebt die in alle opzichten eigenlijk veel leuker is, en die veel meer van de eigenschappen heeft die je graag bij je vriendje ziet! En dan kijk je terug en dan vraag je je af: "Hoe heb ik het daar zo lang mee volgehouden?"

En dan ben je blij met hoe het nu is
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 12:10
BelleRosé
Avatar van BelleRosé
BelleRosé is offline
hij is nu terug een vriend van me
maar ik het begin dacht ik echt: zielig dingetje dat je bent en wat heb ik toch ook zo dom kunnen zijn
__________________
Echt...
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 12:55
Zeldom
Zeldom is offline
Hm, laten we het erop houden dat ik negatief over hem denk. Tis allemaal niet zo fijn gelopen vanaf zijn kant.
Achja, ik zie hem nog vaak genoeg en meestal doet het me nix en soms komen er wat haatgevoelens opborrelen en het "waarom in godsnaam een jaar met hem" gevoel
__________________
Shall I compare thee to a summer's day?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-03-2004, 13:42
sans plomb
Avatar van sans plomb
sans plomb is offline
is 18 uur gelede..what can I say
__________________
Love is like a pictionary
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 13:42
Debje
Avatar van Debje
Debje is offline
Hij is mijn beste vriend geworden
__________________
I'm f*cking serious!
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 13:44
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
gay.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 13:48
Verwijderd
eigenlijk zijn ze stuk voor stuk zielig! (en logisch natuurlijk! )
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 13:58
Cruz
Cruz is offline
De "eerste" : Hele aparte jongen. Hij is heel vreemd, maar dat trok me juist zo aan. Hij is heel lief en grappig. Ik zal altijd wel iets voor hem blijven voelen, een soort zwak ofzo. En de seksuele aantrekkingskracht is heel groot Ik droom (na 1,5 jaar ofzo) nog steeds over ons af en toe Ik vind het heel jammer dat ie verhuist is en daardoor het contact ook meteen verdwenen is.

De "tweede" : Ach ja. Die spoort gewoon niet. Zo nu en dan hoor ik via via nog wat over hem. Dat vind ik wel leuk, gewoon om een beetje "op de hoogte te blijven". Maar ik hoef verder geen contact met hem zelf. Ik zie hem ook nooit meer ergens ofzo. Lijkt wel of ie van de aarde is af gevallen..
__________________
What Goes Around Comes Around
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 14:21
droomkoningin
Avatar van droomkoningin
droomkoningin is offline
Citaat:
D!82 schreef op 07-03-2004 @ 14:42:
is 18 uur gelede..what can I say


Sterkte!
__________________
~Jij bent mooi, niet mooier, jij bent anders mooi~Mijn advies: blijf dan weg!~I can't feel a thing from my head down to my toes~
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 14:36
faartju
faartju is offline
positief ee kpeis wel eerst vo dak beginn an een relatie mee iemand dus positief.
__________________
luf joe es frints
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 14:39
Alistar
Avatar van Alistar
Alistar is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef op 07-03-2004 @ 13:09:
Raar maar waar! En dan vooral als je een nieuw vriendje hebt die in alle opzichten eigenlijk veel leuker is, en die veel meer van de eigenschappen heeft die je graag bij je vriendje ziet! En dan kijk je terug en dan vraag je je af: "Hoe heb ik het daar zo lang mee volgehouden?"

En dan ben je blij met hoe het nu is
jij snapt m
__________________
'Nee' heb je, 'ja' krijg je niet || Just smile and wave
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 15:27
Naru
Avatar van Naru
Naru is offline
Bij mij is het nu 3 weken uit. Ik had een relatie van 1.5 jaar. Nu heb ik al een nieuw vriendje, en ik mis hem helemaal niet.

Ik denk dat dat komt omdat ik er al een hele lange tijd over had nagedacht, en de ergste verdriet weg was.
Het was ook om de manier hou hij me behandeld heeft en wat hij me heeft aangedaan (ik vond t best wel erg wat hij deed) dat ik er al overheen ben.

de jongen waar ik nu mee samen ben, is 100% anders dan mn ex. Ik heb mn ex nu al 2 weken niet meer gesproken. Hij heeft me de eerste week wel 20 keer gebelt of ik hem terug wilde.

Ik vind hem nog wel aardig, maar heb niet zo veel met hem, en vind hem ook allesbehalve zielig (dat vind hij wel van zichzelf)
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 15:34
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Hij is gewoon een goede vriend van me, vind hem nog wel een leuke jongen maar meer ook niet verder. Wel is hij nog verliefd en dat is soms wat minder leuk.
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 16:09
Fa Sai
Fa Sai is offline
Ex, nou ja, experimenteer-genootjes kan ik ze beter noemen, mijn huidige vriend is mijn eerste echte.
Maar die experimenteer-genootjes, kan er weinig anders van zeggen dat ik ze nu voor geen goud meer zou willen. Beetje losers eigenlijk...
__________________
negatrippen kan best lekker zijn... mai pen rai
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-03-2004, 16:35
Hagel
Hagel is offline
een zielig misbaksel
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 17:52
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Qua uiterlijk nog steeds de mooiste jongen die ik ken. Verder denk ik dat hij het nog heel moeilijk gaat krijgen in zn leven en dat vind ik soms wel erg. Ik ben niet boos op m ofzo, maar we zijn geen vrienden.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 18:16
ziggy
ziggy is offline
mijn ex en ik zijn beste maatjes... we vertellen elkaar alles, en we zijn nog erg close. maar om nou een derde keer weer iets met hem te nemen durf ik niet aan. angst om hem kwijt te raken. ik ben liever mn hele leven zo close met hem, dan weer 3 week verkering en elkaar nooit meer terug zien. Gister hebben we nog samen film gekeken erg knus samen op de bank.
__________________
"Ik Geloof Niet In Sprookjes",zei ze en startte haar bezem...
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 18:29
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ik ben wel in m teleurgesteld. Ik vraag me nog wel ns af hoe het met m gaat. Maar van mij hoeft het contact niet meer hersteld te worden.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 19:27
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Mijn laatste serieuze ex is nu een goede vriend van me. Die 2 kwakzalvers die daarna kwamen zie ik nooit meer en hoef ik ook niet te zien, evenals die kwakzalver die daarvoor kwam.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 19:35
Zelma
Avatar van Zelma
Zelma is offline
ik vind mijn ex (de laatste, is alweer een tijdje geleden..) echt een enorme eikel. hoe meer ik hem bezig zag vanuit een objectief oogpunt hoe minder ik in hem zag...
__________________
It Is Better To Be Hated For What You Are Than To Be Loved For What You're Not
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 19:47
Verwijderd
Citaat:
ZoHee schreef op 06-03-2004 @ 20:16:
Bij mij komt altijd de vraag opzetten:
"Wat heb ik ooit leuk aan hem gevonden"
Same here..tis nu precies 5 weken uit en heb hem misschien drie minuten gemist...Als ik hem nu zie,dan vraag ik me af wat ik leuk vond aan hem, waarom ik anderhalf jaar bij hem gebleven ben,terwijl ik hem na drie maanden al beu was...
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 19:58
Verwijderd
Aardige leuke jongen, met hemzelf is niets mis, het was meer de combinatie van ons tweeën die uiteindelijk niet meer klopte.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 20:07
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
dom arrogant kutwijf
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 20:13
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
gewone jongen beetje te extreem en overdreven aan het doen maar toen ik nog met hem had was die wel oke.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 20:44
Mederiacvm
Mederiacvm is offline
Ik ben wel teleurgesteld in haar, om alles wat ze heeft gedaan sinds het uit is, haar handelen, het doen en laten.
Ik vraag me af of ik haar eigenlijk ooit wel echt gekend heb (na een relatie van ruim 3 jaar).
We hebben nog geregeld contact via MSN maar iedere keer is het weer afwachten hoe het gesprek gaat lopen, ik ben er dan ook nog niet helemaal over uit of ik dit zo wil volhouden, is afhankelijk van haar opstelling de komende tijd.

Op zich kan het een heel leuk meisje zijn, beetje saai misschien, maar dat ben ik zelf ook wel, dat paste dus mooi.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 21:41
Verwijderd
Dat zijn geen gedachten die ik hier op een forum waar minderjarigen komen zou willen spuien .

Zeker de laatste, vuile klootzak...

Weinig exen kunnen mijn goedkeuring wegdragen. Daarom zijn het ook mijn exen .
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 23:33
borrel
Avatar van borrel
borrel is offline
een heel knap, aardig en af en toe lief meisje
We waren de afgelopen maanden nog best goede vrienden, maar ik heb haar nu iets van een maand niet gezien.
Ik heb er best veel verdriet van gehad, maar ik heb haar niet terug gewild ofzo.. het liep gewoon niet meer. Dat zagen we allebei.
Ze had en heeft best veel problemen en ik hoop dat ze die op kan lossen.
Ik heb er absoluut geen spijt van dat ik verkering met haar heb gehad.

Ik hou nog wel van haar, maar niet zo veel en niet op dezelfde manier als toen.

(1,5 jaar verkering, nu iets van 5 maanden uit)
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 07:19
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
ZoHee schreef op 06-03-2004 @ 20:16:
Bij mij komt altijd de vraag opzetten:
"Wat heb ik ooit leuk aan hem gevonden"
Dat valt nu niet meer te begrijpen... Maar goed, dan kan ik me ook weer verheugen dat ik van hem (hen) afben en nu heel gelukkig ben met mijn vriend...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Kijkgedrag... zonder toenadering.
Meisje01
58 16-10-2007 16:18
Liefde & Relatie Het is wel over, maar nog niet voorbij..
Verwijderd
111 10-03-2005 08:20
Liefde & Relatie al had je je ex terug genomen zou ie dan verandert zijn, die van mij wel *snik* lees.
**~yvie~**
6 08-08-2003 10:16
Liefde & Relatie please kan iemand me helpen ik kan wel janken wat moet ik doen:(
**~yvie~**
36 06-11-2002 07:44
Liefde & Relatie Liefdesverdriet verwerken
AnoniemIemand
20 27-10-2002 10:39
Liefde & Relatie Hoe zou jij je gedragen???
???
2 05-08-2002 20:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:33.