Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2004, 22:20
Heartagram
Avatar van Heartagram
Heartagram is offline
ik voel me heel niet goed. ik begin alles een beetje zat te worden. ik slik teveel medicijnen en ik word gek van me vader ik weet het ff niet meer..........ik ben alle therapie ook zat die ik al 6 jaar heb
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-05-2004, 22:40
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Meisje, kun je misschien iets meer opschrijven?

Mededelingen mogen niet.. (Maar mijn PMbox is 24 uur per dag geopend.. (F))

*knuffel*

Laura
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 22:46
Heartagram
Avatar van Heartagram
Heartagram is offline
nou ik had al een heel verhaal hier is geschreven o.a:

me vader is psychopaat, ik ben mishandeld, waarschijnlijk misbruikt, ik heb gezien hoe me vader zijn lichaam open zaagde en dat het ging rotten zijn vlees wonden, mijn vader is der vandoor gegaan met zijn eigen zus (me tante dus), me vader heeft gezegt dat die nooit van me gehouden heeft, ik ben door hem verwaarloosd, hij woont nou in houten met zijn nieuwe vrouw en hebben een kind van 2, hij had laatst gebeld en was heel boos op me en toen zei ik je dochter is dood voor je en dat vond die prima, me moeder ik en me zus hebben 3 jaar gehongerd waren bijna op straat beland, ik was tegen me wil in een afgesloten inrichting beland, ik heb al 6 jaar therapie waar ik geen klote mee opschiet, we zijn nu aan het kijken voor dagtherapie, ik vind mezelf stom, en ik geef me voor alles de schuld, en ik haat me vader en weet niet hoe ik die haat weg krijg....dit is een klein stukje verhaal en ik voel me gewoon nu klote fuck shit alles
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 23:22
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Het deel over je vader begrijp ik niet omdat mijn ouders niet ZO erg waren (maar wel weer op een andere manier en niet alleen mijn vader) maar ik begrijp wel je gevoel over dat je niks opschiet met je therapie en dat je jezelf er de schuld van geeft....

Vooral omdat ik die laatste 2 punten ook had. (na 8 jaar had ik het echt helemaal gehad met welke vorm van behandeling dan ook) En ik gaf mezelf voornamelijk vanwege mijn minderwaardigheidscomplex overal de schuld van. (als ik het niet al kreeg van anderen)
Ik ben er uiteindelijk wel doorheen gekomen door door te blijven knokken. (en door mijn vrienden en ik uiteindelijk iets gevonden heb waarvan ik wel het gevoel heb dat ik het enigsinds kan )
Nou ja, eruit is een groot deel. Ik heb er ook voor een groot deel mee leren leven en ik heb gewoon maar geaccepteerd dat er een hoop is waar ik gewoon niks aan kan doen. (ipv mezelf de schuld te geven heb ik gewoon machteloosheid geaccepteerd in mijn leven. Om natuurlijk mijn pessimistische drang naar bewijs van nutteloosheid te vullen misschien maar het is beter dan jezelf overal de schuld van geven IMO )
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 23:27
black tiger
Avatar van black tiger
black tiger is offline
Citaat:
Heartagram schreef op 24-05-2004 @ 23:46 :
nou ik had al een heel verhaal hier is geschreven o.a:

me vader is psychopaat, ik ben mishandeld, waarschijnlijk misbruikt, ik heb gezien hoe me vader zijn lichaam open zaagde en dat het ging rotten zijn vlees wonden, mijn vader is der vandoor gegaan met zijn eigen zus (me tante dus), me vader heeft gezegt dat die nooit van me gehouden heeft, ik ben door hem verwaarloosd, hij woont nou in houten met zijn nieuwe vrouw en hebben een kind van 2, hij had laatst gebeld en was heel boos op me en toen zei ik je dochter is dood voor je en dat vond die prima, me moeder ik en me zus hebben 3 jaar gehongerd waren bijna op straat beland, ik was tegen me wil in een afgesloten inrichting beland, ik heb al 6 jaar therapie waar ik geen klote mee opschiet, we zijn nu aan het kijken voor dagtherapie, ik vind mezelf stom, en ik geef me voor alles de schuld, en ik haat me vader en weet niet hoe ik die haat weg krijg....dit is een klein stukje verhaal en ik voel me gewoon nu klote fuck shit alles
Sorrie ik weet niet veel te zeggen,
iig dat jij niet verantwoordelijk bent voor dit alles, dus het is jou schuld niet. en ik vind je niet stom (en er zijn vast meer die dit ook vinden)
hm, sorrie beetje nutteloze reactie
*knuf* en hou vol, ergens is er een lichtpuntje
__________________
demento kamasutra namaskara lamedio
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 17:45
belledonne
belledonne is offline
je vader heeft zichzelf opengezaagd, zijn vlees ging rotten en hij woont nu in houten??



als je weet van jezelf dat je jezelf overal de schuld van geeft geef je jezelf eigenlijk niet overal de schuld van, want waarschijnlijk ben je je ervan bewust dat het niet klopt dat je jezelf overal de schuld v geeft. ik snap dat je niet goed word van zoown afgesloten inrichting, zal wel net als een gevangenis voelen.. misgien helpt het je als je weer herenigt wordt met je moeder en je zus. btw waarom ben jij al1 in die inrichting opgenomen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Ik zie het niet zitten
Diamera
21 12-12-2011 23:27
Liefde & Relatie Ik weet echt niet meer wat te doen :(
Verwijderd
7 09-05-2009 11:39
Psychologie Niet naar school, geen werk, >18 jaar, mag dit wel?
*Ster*
38 08-03-2005 12:27
Liefde & Relatie Ik voel me zo'n aansteller
Zweefvliegtuig
26 28-06-2003 17:49
Lichaam & Gezondheid GELUK HANGT NIET AF VAN JE GEWICHT!! (lees a.u.b)
Snow White
19 11-02-2002 14:21
Psychologie GELUK HANGT NIET AF VAN JE GEWICHT! (lees dit a.u.b)
Snow White
21 28-01-2002 10:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:43.