Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2001, 19:00
stefantjuh
stefantjuh is offline
Citaat:
arvid_18 schreef:
"Harde cijfers over zedenzaken met minderjarigen ontbreken, omdat dergelijke strafzaken zoveel mogelijk buiten de publiciteit worden gehouden. Maar uit gesprekken met deskundigen op dit gebied, bij de rechtbank het OM en de advocatuur in Rotterdam, blijkt dat de daders en slachtoffers van groepsverkrachtingen steeds jonger worden.

Zowel kinderrechter S. de Pauw Gerlings, officier van justitie L. Bonsel (belast met jeugdzaken) en advocaten in Rotterdam zien steeds vaker daders van 14 jaar of nog jonger. In de havenstad spelen verschillende zaken waarbij meisjes van 12 jaar slachtoffer zijn geworden van groepsverkrachting of aanranding. In zeker één geval zijn alle 10 verdachten minderjarig. In een ander recente zaak was een van de daders een 11-jarig jongentje

daders

De daders zijn in bijna alle gevallen allochtone jongens uit achterstandswijken. Bijna alle slachtoffers zijn autochtone meisjes. Blanke jongens die een meisje verkrachten zijn soloverkrachters. Vrijwel altijd gaat het dan om een trieste sukkel.

Jeugdige zedendelinquenten kunnen slechts beperkt door het strafrecht worden aangepakt. Verkrachters tot 16 jaar kunnen veroordeeld worden tot één jaar. Verkrachters onder de 12 vallen buiten het strafrecht in Nederland."


Kijk eens aan, ik kan dus aannemen dat het vaak groepjes islamitische jongens zijn die samen 1 christelijk meisje verkrachten.
Ontkennen kun je dit niet! het gaat hier om KEIHARDE feiten!!!
keej dan!

mischien klopt die 98% niej in ieder geval meer dan 50%!!

greetZ

__________________
KIJK EENS OP MIJN CU2! cu2.nl/stefantjuh
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-12-2001, 21:38
Griller
Griller is offline
Citaat:
anti-social schreef:
En waarom denk je dat ze een Nederlands meisje pakken ? voor een nederlands meisje hoef je niet bang te zijn, want geen Nederlander zal op allochtonenjacht gaan. Pakken ze een allochtoon meisje, dan zullen ze denk ik snel ruzie krijgen in eigen kring. Maar voor Nederlanders vrezen ze niet. Die doen toch niks.

Zit wat in ..
__________________
Ik sta alleen!
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 12:02
anti-social
anti-social is offline
Citaat:
anti-social schreef:
En waarom denk je dat ze een Nederlands meisje pakken ? voor een nederlands meisje hoef je niet bang te zijn, want geen Nederlander zal op allochtonenjacht gaan. Pakken ze een allochtoon meisje, dan zullen ze denk ik snel ruzie krijgen in eigen kring. Maar voor Nederlanders vrezen ze niet. Die doen toch niks.

Grappig.Als je 6 jaar geleden ou zegen dat het grootste gedeelte van criminaliteit door allochtonen word gepleegd werd je door de linksen gelijk uitgemaakt voor 'racist'.Maar nu het al onomstotelijk is bewezen hebben ze weer een nieuw 'tegenargument' : nu komt het allemaal door verveling, armoede etc.

Benieuwd wat ze over weer 6 jaar gaan zeggen.Waarschijnlijk dat het allemaal met de multiculturele samenleving te maken heeft.

Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 12:07
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Maffie schreef:
2000 jaar geleden waren er nog geen moslims.
hahaha de moslims ''bestaan'' langer dan de christenen wil ik ff zeggen, dat je t weet
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 12:09
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Griller schreef:
Zit wat in ..
zit idd wel wat in.. (al is dat natuurlijk een algemene uitspraak)
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 14:38
RuffThugg
Avatar van RuffThugg
RuffThugg is offline
Citaat:
anti-social schreef:
En waarom denk je dat ze een Nederlands meisje pakken ? voor een nederlands meisje hoef je niet bang te zijn, want geen Nederlander zal op allochtonenjacht gaan. Pakken ze een allochtoon meisje, dan zullen ze denk ik snel ruzie krijgen in eigen kring. Maar voor Nederlanders vrezen ze niet. Die doen toch niks.

Dus....?
Ik begrijp dat je wilt duidelijk maken dat de verkrachters van buitenlandse afkomst een Nederlands meisje pakken.
Maar wat is je punt dan?
Nederlanders vs. Buitenlanders ofzo?


Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 14:40
RuffThugg
Avatar van RuffThugg
RuffThugg is offline
Citaat:
anti-social schreef:
Grappig.Als je 6 jaar geleden ou zegen dat het grootste gedeelte van criminaliteit door allochtonen word gepleegd werd je door de linksen gelijk uitgemaakt voor 'racist'.Maar nu het al onomstotelijk is bewezen hebben ze weer een nieuw 'tegenargument' : nu komt het allemaal door verveling, armoede etc.

Benieuwd wat ze over weer 6 jaar gaan zeggen.Waarschijnlijk dat het allemaal met de multiculturele samenleving te maken heeft.

En zo heeft (extreem) rechts weer een stok gevonden om links mee te slaan.
En zo is het cirkeltje weer rond.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 14:51
anti-social
anti-social is offline
Citaat:
RuffThugg schreef:
Dus....?
Ik begrijp dat je wilt duidelijk maken dat de verkrachters van buitenlandse afkomst een Nederlands meisje pakken.
Maar wat is je punt dan?
Nederlanders vs. Buitenlanders ofzo?

De verklaring.Dat is het punt.

Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 17:23
stefantjuh
stefantjuh is offline
er zijn ook grote verschillen tussen de etnische minderheden..
de meest voorkomende allochtonen in nederland zijn de:
=molukkers
=turken
=marokkanen
=en mensen van nederlandse kollonies zoals suriname.. en de nederlandse antillen..
=chinesen

bijv.

je kan niet zeggen dat ze allemaal op het verkeerde spoor zijn/komen..

chinesen zijn hardwerkende mensne die iets willen bereiken in het leven..

en de mensen van nederlandse kolonien zijn meestal ook nette mensen..

je kan dus niet over 1 groep praten want er zijn duidelijke verschillen!!
tussen de etnische minderheden!
__________________
KIJK EENS OP MIJN CU2! cu2.nl/stefantjuh
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 18:35
RuffThugg
Avatar van RuffThugg
RuffThugg is offline
Wat vind je dan van de Molukkers?
Horen die ineens niet bij de mensen van de Nederlandse kolonies?

Of had je die gewoon even verkeerd ingedeeld?
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 21:23
arvid_18
arvid_18 is offline
Ruffthug wat vind jij dan van het feit dat veruit de meeste verkrachting door allochtonen worden gepleegd?
Hoe komt dat?

Geen standaardantwoord van een extreem links persoon als jij zoals 'verveling', 'armoede' blablabla. Al deze factoren hebben niks met een ernstig vergrijp als verkrachting te maken.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 21:48
Maffie
Maffie is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
hahaha de moslims ''bestaan'' langer dan de christenen wil ik ff zeggen, dat je t weet
De islam is net als het christendom een afstammeling van het oude joodse geloof. Het islam werdt officieel gesticht door de profeet Mohammed die leefte in het jaar 773 terwijl het christendom zijn "roots" heeft in de profeet jezus die leefte ronf het jaar 0. Dat betekend:

A) Dat het christendom ouder is dan het islam.
B) Dat het islam nog net geen 2000 jaar oud is.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 21:52
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Citaat:
Maffie schreef:
Het islam werdt officieel gesticht door de profeet Mohammed die leefte in het jaar 773

570-632!
__________________
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 21:57
Maffie
Maffie is offline
Citaat:
Mirage2000 schreef:
570-632!
Zelfs dan is het nog net geen 2000
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 22:39
Mugshot
Mugshot is offline
Citaat:
arvid_18 schreef:
Ruffthug wat vind jij dan van het feit dat veruit de meeste verkrachting door allochtonen worden gepleegd?
Hoe komt dat?

Geen standaardantwoord van een extreem links persoon als jij zoals 'verveling', 'armoede' blablabla. Al deze factoren hebben niks met een ernstig vergrijp als verkrachting te maken.
Een diepe zucht...

Ten eerste is het zeer opmerkelijk dat het bijna altijd jongeren zijn die dat doen en niet volwassenen.
Een cultureel probleem is het dus niet echt omdat als het zo was volwassene moslim (want daar ligt het probleem volgens jou)allochtonen het net zo vaak zouden doen.
Waarom zijn het nou uitgerekend meestal jongeren die de criminaliteit ingaan?

Ten eerste heeft het met de omgeving te maken waar iemand opgroeit, zet een buitenlands gezin in de schilderswijk neer en zet er nog een in een rijke criminaliteitsloze buurt neer, vergelijk ze na een jaar en je zult zien wat ik bedoel..
Het zijn vooral kinderen die zich naar hun omgeving gaan gedragen, het was daarom ook geen wonder dat een schandalig groot deel van de criminelen onder de achtien is.

Ten tweede heeft het met de omstandigheden te maken waaronder iemand opgroeit, een kind waarvan de ouders amper genoeg geld hebben om iedereens basisbehoeften te bevredigen, waarvan zijn vader elke nacht dronken en schreeuwend thuis komt, waarvan de buren drugsverslaafd zijn en waarvan zijn vriendjes onder precies zulke omstandigheden opgroeien zal sneller de criminaliteit ingaan als een normaal kind dacht ik zo..

Dan is er in criminele wijken ook nog een groepsdwang, een elfjarig jochie zal in een groep vol agressieve oudere kinderen niet snel 'nee' durven te zeggen.

Maar het heeft ook met de hele samenleving te maken, als een arme buitenlander door iedere nederlander als een stuk stront aangekeken wordt en in kleine dingen gediscrimineerd wordt zal hij al snel negatieve gevoelens voor zulke mensen gaan ontwikkelen die in combinatie met al die andere factoren tot agressie kunnen leiden.


De armoede maakt veel arme allochtone jongeren crimineel , wij proppen veel allochtonen omdat ze weinig geld hebben in achterstandswijken waar criminaliteit heerst en beschuldigen ze verontwaardigd ervan als ze dan crimineel worden.
Want ze zijn tenslotte te gast in onze drugsdealende, verkrachtende en moordende wijken en moeten zich dus gedragen.

Het is de oorzaak en wie het probleem oplossen wil moet het bij de oorzaak aanpakken, als de oorzaak er is zijn de gevolgen er altijd.

Daarom heb ik zon hekel aan zulke extreem rechtse politiek, zichzelf als onschuldige figuren die er niets aan kunnen doen af te schilderen, de gevolgen, criminaliteit die vooral onder allochtonen heerst dus, als oorzaak af te schilderen, en de politici en mensen die iets minder kortzichtig zijn als zij zelf als lafaarden die de waarheid niet willen zien af te schilderen, alles laat de politiek zo simpel lijken, simpel genoeg voor de telegraaf lezende middelschicht.

Maar een probleem los je zo niet op.
Het verleden heeft al vaak genoeg laten zien dat zulke politiek niet werkt, je lost het probleem niet op door de gevolgen als oorzaken af te schilderen en je daarmee op de gevolgen te fixeren.
Als er dus nu zo een partij aan de macht komt die zulke kortzichtige politiek bedrijft, zien de mensen na tien jaar dat het nergens toe leidt en worden ontevreden.
Vervolgens komt er een linkse partij aan de macht die het probleem ook niet oplost en het hele kortzichtige gezeik begint weer van voor af aan.

Laten we ons gezellig tachtig keer aan dezelfde steen stoten totdat we er ook maar aan denken het anders te doen, laten we de geschiedenis zich oneindig veel keren herhalen zonder dat we er ook maar iets van leren, zolang het onze leventjes maar niet verandert, zolang het niet in mijn achtertuin gebeurt, zolang het ons geld en onze autos en televisies maar niet wegneemt is er niets aan de hand.

Er zijn twee dingen die oneindig zijn.
Het universum en de menselijke domheid.
En dat van het universum weet ik niet eens zeker.
__________________
Mathematic strikes back
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 22:49
Mugshot
Mugshot is offline
Citaat:
Onzekere Derk schreef:


Want tegen een extreem rechts iemand in praten, is in mijn ogen (bijna) net zo makkelijk als buitelanders de schuld geven (uitdaging ).
Ik praat weliswaar tegen extreem rechtse politiek in, ik geef ze alleen nergens de schuld van en ik ga niet vol van overtuiging zeggen dat zwart wit is zoals zij dat doen, ik zeg gewoon hoe het is.

Een extreem rechts iemand zegt dat hij het probleem zo en zo wil oplossen.
Ik zie dat zijn theorien niet ook maar tot iets leiden wat op een oplossing lijkt en ik zeg dat, net als iemand die naar maastricht rijdt en zegt dat hij naar groningen wil zeg ik dat hij op die manier nooit zal bereiken wat hij zegt te willen.

Voordat we over een oplossing gaan praten denk ik dat we eerst moeten kijken naar wat het probleem nou eigenlijk is en waar de oorzaak ligt.
Want je lost geen enkel probleem volledig op zonder de oorzaak aan te pakken.
__________________
Mathematic strikes back
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 23:08
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
Maffie schreef:
Mischien ben je links in de politiek, maar rechts waar het asielzoekers betreft
dat is een belediging!
ik ben helemaal niet rechts in mijn denkbeelden over asielzoekers. eerder rechts in denkbeelden over rechtspraak bij zware misdrijven zoals verkrachting en mishandeling.

Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 23:31
DruidessI
DruidessI is offline
Citaat:
arvid_18 schreef:
ik heb ook niet gezegd 'alle' maar het woordje 'vaak' en dat is wel een keiharde feit. Dat jij analfabeet bent kan ik niks aan doen.
als ruim 98% van de verkrachters buitenlands is, DAN IS ER TOCH WAT MIS???
Een ander FEIT (en schreeuw de volgende keer niet zo) is dat onder de autochtone (ja, die, die door velen als blank EN christelijk bestempeld worden) het aantal incestgevallen gestegen is.

Maar daar schreeuw je niet over. Telt zeker niet.

Grt,
Suzan
__________________
"Americans 've different ways of saying things. They say "elevator", we say "lift". They say "President", we say "stupid psychopathic git." A. Sayle
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 23:35
DruidessI
DruidessI is offline
Citaat:
Fessuoy schreef:
En de spits dan, wat moet je daar dan wel niet mee doen? Volkskrant is nog wel een betrouwbare brond denk ik.

En nog een ontopic reactie: Jongeren worden op steeds jongere leeftijd seksueel actief, niet gek dat ze dan ook eerder gaan verkrachten.
Het kan te maken met de grote invloed van de media. Je hoeft de krant maar open te slaan of het staat vol van de verkrachtingen, moorden, e.d. levensgroot gedrukt.

Een labiel individu kan zn eigen identiteit verliezen en laat zich manipuleren door de "stoerheid" van zulke berichten.

Zielig, ja.

Grt,
Suzan

__________________
"Americans 've different ways of saying things. They say "elevator", we say "lift". They say "President", we say "stupid psychopathic git." A. Sayle
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 23:41
DruidessI
DruidessI is offline
Citaat:
arvid_18 schreef:
Wat zitten alle kneuzen hier dom te lullen over een bron, het is nu wel duidelijk dat het uit de volkskrant komt. Dit stukje heb ik niet uit mijn duim gezogen en ik heb het ook niet ge-edit, dus daar gaat je slappe excuus om hier niet serieus op in te hoeven gaan.
Ik quote uit het oorspronkelijke bericht wat Arvid heeft gepost en schijnbaar uit de Volkskrant komt:
"In een ander recente zaak was een van de daders een 11-jarig jongentje."

Waaruit ik kan concluderen dat:
OF de redactie van de Volkskrant eens wat aan taalles moet gaan doen
OF ze een betere spellingschecker moeten aanschaffen
OF dat het wel degelijk is gewijzigd door Arvid.

Wat een feit blijft, is dat het Nederlands woord voor een kleine jongen "jongetje" is en niet "jongentje".

Ook volgens de nieuwe spelling

Grt,
Suzan



[Dit bericht is aangepast door DruidessI (30-12-2001).]
__________________
"Americans 've different ways of saying things. They say "elevator", we say "lift". They say "President", we say "stupid psychopathic git." A. Sayle
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 23:44
DruidessI
DruidessI is offline
Citaat:
arvid_18 schreef:
Ik kan het weten, want ik heb een deel van mein kampf gelezen (...)
Gecondoleerd!
Jezus, die gothische letters zijn een cruw om te lezen, en dan heb ik het nog niet eens over de inhoud.

Suzan

__________________
"Americans 've different ways of saying things. They say "elevator", we say "lift". They say "President", we say "stupid psychopathic git." A. Sayle
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 23:46
DruidessI
DruidessI is offline
Citaat:
dutch lion schreef:


laat ze maar lullen arvid_18

onze kijk op de waarheid kunnen ze niet veranderen.

Jullie kijk op jullie waarheid en onze kijk op onze waarheid.

(ben namelijk van mening dat er geen DE waarheid bestaat )

Grt,
Suzan
__________________
"Americans 've different ways of saying things. They say "elevator", we say "lift". They say "President", we say "stupid psychopathic git." A. Sayle
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 02:24
Maffie
Maffie is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:

dat is een belediging!
ik ben helemaal niet rechts in mijn denkbeelden over asielzoekers. eerder rechts in denkbeelden over rechtspraak bij zware misdrijven zoals verkrachting en mishandeling.
Ik zei ook mischien

Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 12:12
RuffThugg
Avatar van RuffThugg
RuffThugg is offline
Citaat:
arvid_18 schreef:
Ruffthug wat vind jij dan van het feit dat veruit de meeste verkrachting door allochtonen worden gepleegd?
Hoe komt dat?

Geen standaardantwoord van een extreem links persoon als jij zoals 'verveling', 'armoede' blablabla. Al deze factoren hebben niks met een ernstig vergrijp als verkrachting te maken.
Jij presenteert het als een feit.
Maar die 98% klopt niet.

Maar daar hebben we het nu ff niet over.

Wat ik ervan vind.
Ik vind alle verkrachtingen een halsmisdaad.
En ik vind het zorgwekkend als er is gebleken dat dat vooral allochtone jongeren zijn.

Maar het maakt voor mij niet uit of het allochtonen of autochtonen zijn.
Want ik zie de wereld en de samenleving nou eenmaal niet zo als in "Autochtonen en Allochtonen"


En hoe dat komt?
Ik denk dat het vooral heeft te maken met de situatie waarin je opgroeid.
En daarin spelen je opvoeding, je sociale positie en je financiele positie in mee.

En ik denk vooral de opvoeding die je krijgt.
Of misschien wel het gebrek aan opvoeding.
En dat kan dus weer komen omdat de ouders zich willen opwerken of zo hard werken om hun kinderen een goed bestaan te geven.

Maar er is geen eenduidig antwoord op te geven helaas anders was het al lang opgelost, denk ik.

En ik ben helemaal niet extreem links, ik neem alleen niet alles over allochtonen aan wat iemand anders zegt.
Want ik ben zelf een allochtoon en heb vele allochtone vrienden en ik zie dus ook dat het anders aan toe kan gaan en aan toe gaat.
En daar baseer ik mijn ideen en theorien op hoe het wel fout gegaan zou kunnen zijn door de verschillen tussen mij en m'n vrienden en de verkrachters/criminele allochtonen te bekijken.


[Dit bericht is aangepast door RuffThugg (30-12-2001).]
Met citaat reageren
Oud 31-12-2001, 06:11
drama
Avatar van drama
drama is offline
Citaat:
anti-social schreef:
Maar nu het al onomstotelijk is bewezen hebben ze weer een nieuw 'tegenargument' : nu komt het allemaal door verveling, armoede etc.

Sociaal zwakke groepen hebben altijd al problemen opgeleverd, ook Nederlandse groepen...

Oef, ben ik nu links?
__________________
Ik koop, dus ik besta
Met citaat reageren
Oud 31-12-2001, 13:48
Maffie
Maffie is offline
Citaat:
drama schreef:
Sociaal zwakke groepen hebben altijd al problemen opgeleverd, ook Nederlandse groepen...

Oef, ben ik nu links?
Extreem links als je extreem rechts mag geloven.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2001, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Maffie schreef:
Extreem links als je extreem rechts mag geloven.
En rechts als je links moet geloven.
En zo blijft iedereen modder naar elkaar gooien. (om kiezers te winnen / lokken)

Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 15:12
Mugshot
Mugshot is offline
Citaat:
the marshall schreef:
.
En zo blijft iedereen modder naar elkaar gooien. (om kiezers te winnen / lokken)

En niemand lost het probleem op..

__________________
Mathematic strikes back
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap terbeschikkingstelling(TBS)
Thaksie
139 13-03-2007 18:45
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Donner wil onderzoek naar groepsverkrachtingen
juno
37 05-12-2005 11:42
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Media en de islam
juno
20 25-11-2005 10:35
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap legaliseren XTC
little nemo
83 22-10-2003 14:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:05.