Oud 27-04-2013, 12:55
Verwijderd
@ sann: Dankje.

Ik me ga na de koffie maar even begeven onder mijn buurtgenoten. Er is hier een Grote Braderie verrezen met Volksmuziek en Mega-Super-Suikerspinnen. Aangezien ik de muziek binnenskamers even goed hoor als buiten, kan ik er net zo goed in gaan staan. Ik ben benieuwd wat ze verkopen, want het is wel een beetje raar, zo twee dagen voor de vrijmarkt.
Advertentie
Oud 27-04-2013, 12:57
Verwijderd
Mijn oma van moederskant gooit overal maggi in. En als ze dat niet heeft, een halve pot zout.
Oud 27-04-2013, 13:41
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
@ sann: Dankje.

Ik me ga na de koffie maar even begeven onder mijn buurtgenoten. Er is hier een Grote Braderie verrezen met Volksmuziek en Mega-Super-Suikerspinnen. Aangezien ik de muziek binnenskamers even goed hoor als buiten, kan ik er net zo goed in gaan staan. Ik ben benieuwd wat ze verkopen, want het is wel een beetje raar, zo twee dagen voor de vrijmarkt.
Woon je niet toevallig in een gemeente waar ze vandaag al Koninginnedag vieren?
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 27-04-2013, 13:47
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Quis woont in DH toch?
Maar bij m'n ouders in hun kleine klotedorpje is 't ook. M'n vader was er behoorlijk boos om, want hij werd vriendelijk verzocht of 'ie z'n auto maar even ergens neer wou zetten omdat de braderie voor 't eerst recht voor z'n raam neergeplempt zou worden.
En ik heb 't mensenhaten niet van een vreemde, dus er volgde een flinke tirade na die brief.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 27-04-2013, 13:50
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Uit saaien klinkt alsof het topic over tuinieren gaat ik heb wel een aardappelplant en zelf verbouwde pepertjes
Oud 27-04-2013, 13:56
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Of over kanker
Oud 27-04-2013, 14:37
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Of over kanker
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 27-04-2013, 15:16
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline


Omg, ik ben verliefd. [/vrouw]
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 27-04-2013, 15:23
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Of over kanker
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 27-04-2013, 15:37
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Omroep Max haalt de Duitse krimi Derrick van de buis vanwege het SS-verleden van acteur Horst Tappert. "Wij gaan geen acteur eren die zo gelogen heeft over zijn verleden, ook al leeft hij niet meer", zegt Max-directeur Jan Slagter zaterdag in De Telegraaf.

Wat een irrelevante actie.Wat heeft een aflevering van Derrick uitzenden nou te maken met eren
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 27-04-2013, 15:39
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]


Omg, ik ben verliefd. [/vrouw]
Ja, ik kwam die laatst ook tegen. GIEV
Oud 27-04-2013, 15:41
Verwijderd
Dit vind ik ook gaaf:



Kost niet duur, slechts 209,- exclusief schoenen. :')
Oud 27-04-2013, 15:54
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
[afbeelding]


Omg, ik ben verliefd. [/vrouw]
Waar kun je die krengen krijgen en hoe duur zijn ze?
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 27-04-2013, 15:56
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Waar kun je die krengen krijgen en hoe duur zijn ze?
ergens op internet en de nepperds zijn goedkoop, maar ze gaan maar tot maat 39.
Zelfs die laarzen zonder vleugels kan ik al niet vinden in mijn maat.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 27-04-2013, 16:05
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
ergens op internet en de nepperds zijn goedkoop, maar ze gaan maar tot maat 39.
Zelfs die laarzen zonder vleugels kan ik al niet vinden in mijn maat.
Mehhh.. Misschien moet ik mijn tenen toch maar laten amputeren dan.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 27-04-2013, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Kost niet duur
Oud 27-04-2013, 16:17
Verwijderd


Ai ai ai.
Oud 27-04-2013, 16:38
Verwijderd
666 is met zijn vader aan het voetballen en elke keer als de bal bij hem vandaan is gaat hij janken dat mormel jankt écht om ALLES, godver.
Ads door Google
Oud 27-04-2013, 16:40
Verwijderd
oh en dikke vette 'told you so' hier. Anne had zo'n douche-unit gekocht met zuignappen, voor de flessen zeep enzo, dat ding is best zwaar maar volgens haar bleef het heus hangen. En nu 2 uur later is het dus met veel kabaal op de grond geflikkerd.
Oud 27-04-2013, 17:08
Verwijderd
Citaat:
666 is met zijn vader aan het voetballen en elke keer als de bal bij hem vandaan is gaat hij janken dat mormel jankt écht om ALLES, godver.
Kan hij al meer dan in iemands armen hangen en kwijlend voor zich uit staren dan?
Oud 27-04-2013, 17:09
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]


Omg, ik ben verliefd. [/vrouw]
<3333 En ik heb die laatst ergens gezien, maar met mijn geheugen op dit moment is het onbegonnen werk om dat proberen terug te halen.

Citaat:
Dit vind ik ook gaaf:

[afbeelding]


Kost niet duur, slechts 209,- exclusief schoenen. :')
Waarom doen jullie dit? Ik heb vandaag al games weerstaan

Citaat:
666 is met zijn vader aan het voetballen en elke keer als de bal bij hem vandaan is gaat hij janken dat mormel jankt écht om ALLES, godver.
Is dat die van dat eten?

Citaat:
oh en dikke vette 'told you so' hier. Anne had zo'n douche-unit gekocht met zuignappen, voor de flessen zeep enzo, dat ding is best zwaar maar volgens haar bleef het heus hangen. En nu 2 uur later is het dus met veel kabaal op de grond geflikkerd.
Dat klinkt heel erg herkenbaar Dat heb ik ook ooit geprobeerd zonder succes!
Oud 27-04-2013, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Kan hij al meer dan in iemands armen hangen en kwijlend voor zich uit staren dan?
ja, het kan tegenwoordig ook lopen. Maar meestal hangt die aardappelzak in een tas op de rug van één van zijn ouders.
Oud 27-04-2013, 17:10
Verwijderd
In een tas
Oud 27-04-2013, 17:10
Verwijderd
Citaat:


Is dat die van dat eten?

dat eten?
Oud 27-04-2013, 17:12
Verwijderd
Citaat:
In een tas
ja zo'n hike tas met beengaten en een dakje bovenop :') Ik snap niet waarom ze niet gewoon een fietsstoeltje voor hem aanschaffen.
Advertentie
Oud 27-04-2013, 17:13
Verwijderd
Citaat:
dat eten?
Ja, dat joch dat bij jou je eten niet moest hebben Maar ik snap intussen al dat het een ander kind is (buren?).
Oud 27-04-2013, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat joch dat bij jou je eten niet moest hebben Maar ik snap intussen al dat het een ander kind is (buren?).
ooh dat is een vriendje van m'n zoon dit gaat inderdaad over de buurjongen van 2,5 jaar dat het lelijkste gedrocht ever is.
Oud 27-04-2013, 19:36
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Mutant naamzoek, mijn naaimachinehoes onder de spoiler!

Spoiler

Dit was mijn eerste projectje met deze naaimachine. Het ding is hier en daar wat scheef, maar dat mag de pret niet drukken. De linkerzak bijvoorbeeld, die loopt iets uit. Maarja, welke gek begint dan ook meteen met een zak met diepte als je voor het eerst iets maakt met de naaimachine Een goede vriendin van mijn moeder naait al haar hele leven alle mogelijke dingen van stof, en die was er helemaal weg van en vond het knap dat ik dit had gemaakt als mijn eerste project Ik naaide voorheen eigenlijk altijd alles met de hand, door gebrek aan een goede naaimachine. Maar nu ben ik wel echt om, hoor

Overigens heb ik tot nu toe verder alleen maar kleding gerepareerd, broeken ingekort en knuffels gerepareerd/opgelapt. En ik heb een paar knikkerzakjes gemaakt, maar dat is ook niet zo fotowaardig.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 27-04-2013, 19:37
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb net burritos op. 'Voor 2-3 personen' stond er op 't pak. HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! :')

Citaat:
ooh dat is een vriendje van m'n zoon dit gaat inderdaad over de buurjongen van 2,5 jaar dat het lelijkste gedrocht ever is.
Ahgossie, arm joch!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 27-04-2013, 19:40
Verwijderd
Gaafgaaf, alleen de splitfoto is dezelfde als de eerste

En zeker voor een eerste naaimachineproject. Mijn eerste project was een kaproen. Dat is een hele simpele vorm. Alleen toen hij af was (in het groen) bleken de zijkanten van de kap te kort en de omtrek van de kraag te klein en toen heb ik er extra stukken aangezet in het zwart
Spoiler
Oud 27-04-2013, 19:41
Verwijderd
Ah nu zie ik de split! Leuk met dat lintje inderdaad.
Oud 27-04-2013, 19:47
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Gaafgaaf, alleen de splitfoto is dezelfde als de eerste

En zeker voor een eerste naaimachineproject. Mijn eerste project was een kaproen. Dat is een hele simpele vorm. Alleen toen hij af was (in het groen) bleken de zijkanten van de kap te kort en de omtrek van de kraag te klein en toen heb ik er extra stukken aangezet in het zwart
Spoiler
Ja, ik heb de foto even moeten verwisselen, inderdaad.

En ook een leuk eerste naaimachineproject Ziet er niet gek uit, met dat zwart!

Ik ga donderdag met mijn moeder naar de markt (hoop ik, als we een auto hebben) en dan ga ik stof kopen voor de tas (en bijpassende etui, als het goed is).
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 27-04-2013, 19:55
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Goed dat 't hier over gaat, dat reminds me dat ik m'n T-shirt-tas-ding eens moet afmaken.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 27-04-2013, 19:59
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh God, ik zap langs de X-factor audities en er zijn 2 zussen uit Delft, en ik dacht dat ze eind 20/begin 30 waren, maar ze zijn 17 en 22. Wat een ouwe kutkoppen zeg.

Oh wow, en nu is 'capitol Hill', daar had m'n zus het al over, want haar beste vriend drumt voor hun. Coolcoolcool.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 27-04-2013, 20:03
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Hier kun je in nesten van vogels kijken Omg!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 27-04-2013, 20:07
Verwijderd
Wij eten zelfgemaakte vegetarische chili met tortilla chips. Ik ben benieuwd!
Ads door Google
Oud 27-04-2013, 20:14
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
In de tuin van mijn ouders hebben staartmeesjes een nest gemaakt, vlak boven de schuifpui. Ze maken zo'n nestje, heel mooi:


Het paartje vliegt steeds heen en weer met snavels vol veertjes
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 27-04-2013, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Oh God, ik zap langs de X-factor audities en er zijn 2 zussen uit Delft, en ik dacht dat ze eind 20/begin 30 waren, maar ze zijn 17 en 22. Wat een ouwe kutkoppen zeg.
Ik had net hetzelfde met Project Accessory, Nicolina is zo oud als ik en ik dacht dat die zeker 45 was.


Citaat:
Hier kun je in nesten van vogels kijken Omg!
<3 Kende je dat nog niet? Ik weet niet of het ditzelfde is, maar ik kende deze soort projecten al wel

Mijn tas staat op FB, maar dat kan ik je niet zomaar laten zien dus, ik zal zo even kijken of ik daar iets aan kan doen. Ik ben nu Project Accessory aan het kijken, ik kende het niet, maar het is hetzelfde principe als Runway, maar dan met al de rest in plaats van kleding. Ik vind het wel een beetje vreemd, want er zitten schoenen- en hoedenmakers tussen die ook tasjes en kettingen moeten kunnen maken. En er zitten mensen tussen die al in Sex and the city gedragen zijn, dus het zijn niet simpele mensen die van straat geplukt zijn, maar ik krijg inspiratie voor mijn postpostapocalyptische outfits, dus ik ga het allemaal braaf opnemen en kijken
Oud 27-04-2013, 20:20
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
In de tuin van mijn ouders hebben staartmeesjes een nest gemaakt, vlak boven de schuifpui. Ze maken zo'n nestje, heel mooi:
[afbeelding]


Het paartje vliegt steeds heen en weer met snavels vol veertjes
Aww.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 27-04-2013, 20:26
Verwijderd
En hij is een jaar jonger, maar daar kan ik dus echt geen leeftijd op plakken:

Oud 27-04-2013, 20:27
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
In de tuin van mijn ouders hebben staartmeesjes een nest gemaakt, vlak boven de schuifpui. Ze maken zo'n nestje, heel mooi:
[afbeelding]


Het paartje vliegt steeds heen en weer met snavels vol veertjes
<3 In de schuur/stal van de camping waar mijn vriend en ik afgelopen jaar stonden, zaten ook allemaal boerenzwaluwen met hun nesten en jongen En boerenzwaluwen zie je niet zoveel meer, omdat er juist van dat soort schuren allemaal worden gesloopt, zodat ze geen nesten meer kunnen bouwen. En 's avonds zagen we de zwaluwen rond onze tent zoeven, terwijl ze de muggen vingen die op onze lamp af kwamen <3
Citaat:
<3 Kende je dat nog niet? Ik weet niet of het ditzelfde is, maar ik kende deze soort projecten al wel

Mijn tas staat op FB, maar dat kan ik je niet zomaar laten zien dus, ik zal zo even kijken of ik daar iets aan kan doen. Ik ben nu Project Accessory aan het kijken, ik kende het niet, maar het is hetzelfde principe als Runway, maar dan met al de rest in plaats van kleding. Ik vind het wel een beetje vreemd, want er zitten schoenen- en hoedenmakers tussen die ook tasjes en kettingen moeten kunnen maken. En er zitten mensen tussen die al in Sex and the city gedragen zijn, dus het zijn niet simpele mensen die van straat geplukt zijn, maar ik krijg inspiratie voor mijn postpostapocalyptische outfits, dus ik ga het allemaal braaf opnemen en kijken
Ik kende het wel van katten en dierentuindieren, ja Maar deze heb ik pas ontdekt. Ooievaar <3

Ik kijk nauwelijks tv, dus ik heb geen idee waar je het over hebt Maar klinkt leuk, though
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 27-04-2013, 20:30
Verwijderd
Oh, blijkbaar had ik ze wel op imageshack gezet, dus dit is mijn tas. Ik heb ook een bijpassende sleutelhanger gemaakt, maar daar is nog geen foto van:
Spoiler
Oud 27-04-2013, 20:35
Verwijderd
De walnotenkoning voor Paranoide, ik wist het nog!

Oud 27-04-2013, 20:37
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
En hij is een jaar jonger, maar daar kan ik dus echt geen leeftijd op plakken:

[afbeelding]
Wat is dit.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 27-04-2013, 20:39
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Aan zijn ogen en neus te zien is hij een wassen beeld in een magnetron.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 27-04-2013, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Wat is dit.
https://www.facebook.com/pages/James...82629711761971
Oud 27-04-2013, 20:43
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oh, blijkbaar had ik ze wel op imageshack gezet, dus dit is mijn tas. Ik heb ook een bijpassende sleutelhanger gemaakt, maar daar is nog geen foto van:
Spoiler
Hey, heb je die ook van sew4home? Leuk, hoor Hij is mooi geworden!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 27-04-2013, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Aan zijn ogen en neus te zien is hij een wassen beeld in een magnetron.
Oud 27-04-2013, 20:45
Verwijderd
Arme walnotenkoning, zo alleen zonder onderdanen.
Oud 27-04-2013, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Hey, heb je die ook van sew4home? Leuk, hoor Hij is mooi geworden!
Geen idee, ik geloof dat een medestudent die van de Veritas-site had.

Citaat:
Arme walnotenkoning, zo alleen zonder onderdanen.
Mja, ik kreeg toen alleen die noot in mijn handen geduwd 'Hier zet die op foto met centimeters ernaast!' en ik had geen andere noten om er naast te leggen. En nu is die noot al lang verorberd vermoed ik.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:06.