Oud 25-10-2011, 21:10
Verwijderd
LA ontzettend gefeliciteerd met je mooie dochter! En wat een mooie namen inderaad. En mooie haren!

Wat een schrik dat het allemaal zo snel ging. En wat een heftige start. Ik hoop dat alles goed met haar blijft gaan, en dat jullie haar snel helemaal gezond mee naar huis mogen nemen!
Advertentie
Oud 25-10-2011, 22:51
Verwijderd
@indigo: Momenteel verblijven we in het Ronald MCDonald huis tegenover het WKZ. Dus we kunnen gelukkig binnen 5 minuten bij haar zijn. Maar morgen willen we weer terug naar huis gaan, verzekering vergoed maar een x aantal dagen en ik ben er ook wel weer aan toe om gewoon in mijn eigen huis te zijn. Heen en weer pendelen voor de katten (we hebben er 3) is ook niet alles.
Vandaag is Mila geopereerd, door de hersenbloeding die ze gehad heeft is het bloed dat in de ventrikels is gekomen gaan stollen en loopt het hersenvocht daardoor niet meer goed weg, waardoor haar ventrikels behoorlijk begonnen op te zwellen. Ze heeft 2x een ruggenprik gehad in de hoop daarmee overtollig hersenvocht af te kunnen tappen, maar helaas lukte dit niet. Dus nu heeft ze een reservoirtje onder haar hoofdhuid dat met een klein buisje door de hersenen heen naar een ventrikel gaat. Met een dun naaldje kunnen ze dan het reservoir aanprikken door de hoofdhuid heen en zo telkens het teveel aan hersenvloeistof wegtappen. Gelukkig is alles goed gegaan nu hopen dat ze geen infectie krijgt, want dat is een erg nare plek om een infectie te krijgen!
Duimen jullie mee voor ons meisje?
Oud 25-10-2011, 22:56
Verwijderd
Nog even een fotootje:

Laatst gewijzigd op 11-03-2012 om 12:44. Reden: Verwijderd op verzoek
Oud 25-10-2011, 23:09
Verwijderd
Citaat:
Duimen jullie mee voor ons meisje?
Tuurlijk!

Ze ziet er in ieder geval superlief uit, hoop dat ze er snel bovenop is en jullie van haar kunnen genieten zonder al die nare slangetjes enzo.
Oud 26-10-2011, 08:32
Verwijderd
Uiteraard duim ik voor jullie! Wat een verhaal, bah, wat naar... Hebben jullie al een idee wanneer jullie haar mee naar huis kunnen nemen? Hoe gaan jij en je man ermee om? Zwaar hoor, ik zal voor jullie duimen en zo af en to een kaarsje op steken. Sterkte!
Oud 26-10-2011, 09:57
Verwijderd
We moeten rekening houden met rond de uitgerekende datum, dus 15 december. Maar nu ze dat reservoir heeft hangt het ervan af hoe lang ze het hersenvocht af moeten tappen, dat moet tot wanneer het bloedstolsel zich vanzelf af gaat breken. En dat kan dagen, maar ook weken duren.

Met ons gaat het met ups en downs, we staan nu sinds 5 oktober op standje overleven.. Het gaat samen met hoe het met haar gaat. Maar de echte grote klappen zullen achteraf wel komen.
Oud 26-10-2011, 10:00
Verwijderd
Ik duim ook voor jullie!
Oud 26-10-2011, 11:11
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Wat een nare situatie alemaal, Luthien Alcarin. Ik duim zeker ook mee!
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 26-10-2011, 13:27
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Hier ook duimen! Sterkte, LA en partner.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 26-10-2011, 13:44
Catch
Catch is offline
Ik hoop dat alles goedkomt met jullie meisje LA!
Oud 26-10-2011, 16:26
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Ik hoop dat alles goedkomt met jullie meisje LA!
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Oud 26-10-2011, 21:37
Verwijderd
Wat een lief en mooi meisje! Ik duim ook voor haar.
Oud 27-10-2011, 09:38
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
ik denk ook aan jullie! * steekt kaarsje aan voor Mila, for good luck*
Oud 27-10-2011, 11:28
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Wat een mooi meisje Luthien, hopelijk komt alles gauw goed!
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 30-10-2011, 17:24
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Wauw, wat een mooi meisje.
Ik stuur jullie heel veel kracht en sterkte.
__________________
never get old
Oud 01-11-2011, 20:44
Mali
Avatar van Mali
Mali is offline
Heeft iemand van jullie een cadeau gekregen toen je op verlof ging voor je zwangerschap? En wat vond je leuk om te krijgen? Vooral iets voor jezelf of toch al voor de baby.
Oud 02-11-2011, 07:55
Verwijderd
Op mijn stageplaats werd een mand gemaakt vol cadeautjes toen iemand met verlof ging. Er werd wel duidelijk bijgezegd dat het alleen mama-cadeautjes mochten zijn, dus dspul om in bad te liggen, een goed boek, en ikweetnietwat....
Oud 02-11-2011, 10:18
Verwijderd
@LA: Hoe gaat het nu met Mila? En met jullie?

@Mali: Ik heb vorige keer wel wat gekregen, maar ik ging daar toen ook weg, dus het was meer een afscheidscadeau. Ik kreeg toen een pakket met allerlei dingen voor mezelf (tijdschriften, smeerseltjes, thee, ...). Maar zelf ben ik meer van 'geef maar iets voor de baby', dat vind ik toch leuker (maar heb ook de neiging om voor mijn eigen verjaardag, Sinterklaas en kerst dingen voor de baby en/of Jinthe te vragen, dus misschien ben ik daar 'raar' in).
Oud 02-11-2011, 14:14
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Ik vond dingen voor de baby ook het leukst. Maar misschien omdat ik niet zo'n meisje-meisje ben en dus dingen als kappersbonnen, nagellak en badschuim enzo niet zo leuk vind.
Als ik dus iets zou moeten geven aan een toekomstige moeder zou het bijvoorbeeld een bioscoopbon met oppasbon geven, of een goed boek, of een kledingbon, zoiets.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 04-11-2011, 05:51
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
@ LA: jemig, wat een schrik zeg! Hoe gaat het nu met jullie?

Over kraamcadeautjes:
Ik zou een leuk boek of een stapel tijdschriften in mijn verlof anders ook erg leuk vinden! Maar dingen voor de baby zijn ook altijd leuk
__________________
Tsja
Oud 04-11-2011, 11:14
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Heeft iemand van jullie een cadeau gekregen toen je op verlof ging voor je zwangerschap? En wat vond je leuk om te krijgen? Vooral iets voor jezelf of toch al voor de baby.
Op mijn werk doen we daar niet aan; mensen willen immers ook wat geven als het kindje al geboren is (bij het kraambezoek) en dan jaag je mensen al gauw op kosten voor een collega. Maar ik moet er ook bij zeggen dat er 9 collega's zwanger zijn/waren binnen een paar maanden tijd, dus alleen de kraamcadeautjes vind ik er financieel al best inhakken

Maar voor een vriendinnetje heb ik wel wat gekocht. O.a. het boek van Claudia de Breij, 'krijg nou tieten!' Ze vond dat echt super leuk.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 04-11-2011, 11:32
Verwijderd
Ik zou zelf een klein pakketje met spullen voor mezelf + baby leuk vinden, maakt niet echt uit wát eigenlijk, gewoon wat vrouwelijke dingetjes (klein doosje chocolaatjes, badolie, dat soort dingen) en een attent baby-dingetje (bijvoorbeeld een leuk klein knuffeltje, maar ik zou niet meteen voor een 'icoon' gaan (dus geen Nijntje of Woezel & Pip ofzo), gewoon basic). Verder is een cadeaubon ook gewoon heel leuk, bv zo'n cadeaukaart van de Hema.
Oud 04-11-2011, 16:51
Verwijderd
Ik snap ook wel dat het niet op ieder werk kan...maar als het wel gebeurd, dan hoeft het ook niet allemaal groot en duur te zijn. Bij mij op m'n werk doen we met kraamcadeautjes vaak 1 of 2 euro per persoon ofzo en sommige mensen geven meer (het is dus: "geef wat je wilt en/of wat je kan missen"). En je wilt niet weten wat voor leuke cadeautjes daarvan gekocht worden.

Zelf vind ik een kinderboekje altijd erg leuk. Knuffeltje vond ik minder, want daar krijg je er al zoveel van en ik heb zelf ook 'tut'knuffeltjes gekocht. Een speeltje vind ik ook leuk. Maar goed, dat is allemaal heel persoonlijk...een cadeaukaart is ook altijd handig, kan iemand zelf wat uitkiezen.
Oud 04-11-2011, 17:02
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wij hebben een kadopot waar we allemaal 1,50 per maand aan doneren en waar we dan kadootjes uit kopen, niet alleen kraamkadootjes maar ook als je in het ziekenhuis ligt, 50 wordt, 25/40 jaar in dienst bent, gaat trouwen, een huis koopt, etc. Daar staan ook vaste bedragen voor zodat iemand die populair is niet meer of een duurder kado krijgt dan een minder populair iemand. Bij ons doen we trouwens alleen kadootjes bij het kraambezoek en niet als iemand met verlof gaat.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 07-11-2011, 06:59
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik werkte trouwens voor mijn man, dus ik heb niets gehad
__________________
Tsja
Oud 07-11-2011, 14:08
Verwijderd
Vrijdag bericht gekregen dat ook mijn schoonzus weer in verwachting is*, wederom tegelijk met mijn zus Vorige 'ronde' had ik pas één nichtje en hoopte/dacht ik dat er een neefje bijkwam, maar het waren beide dames. Nu dus nog twee individuen, en stiekem zou ik het briljant vinden als het weer twee meisjes waren Mijn zus (geen moeder) moest opeens lief glimlachen, ik vroeg: wat is? Ja ik bedacht net dat je peettante wordt. Ik zeg: hoezo? Ja blabla moet wel. Ik reken er zeker niet op. Maar het klinkt wel leuk

*mijn broer is gek op kijken wanneer een boodschap aankomt dus hij had wederom t-shirtjes laten bedrukken

Hele weekend op baby (10m) van mijn zus gepast, en mevrouw kan prima alle aandacht van vier mensen opeisen Opa en oma halen d'r stiekem in bed op zondagochtend en kusjes geven is nog altijd haar favoriet. De honden heten allemaal 'aai' en nowai dat ze groentenpotjes eet.

Even afkicken weer
Oud 07-11-2011, 20:18
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
@Lusi: die potjes zou ik ook niet eten hoor, ranzig die dingen! Brr.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 07-11-2011, 20:23
Verwijderd
Die fruithapjes zijn wel erg lekker, overigens

En @Lusi: leuk zo'n uitbreidende familie gefeliciteerd!
Oud 08-11-2011, 05:12
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ja, de fruithapjes zijn goed te eten meestal, maar de groentenpotjes zijn écht smerig (vooral andijvie-stamppot e.d. Yuk)
__________________
Tsja
Oud 08-11-2011, 19:40
Verwijderd
Ik vind de fruithapjes ook niet te eten.
Oud 08-11-2011, 20:57
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Ik vind de fruithapjes ook niet te eten.
ik heb ze zelf ooit gegeten toen ik op kamers zat (ipv yoghurt at ik fruitpap uit een potje), maar eigenlijk vind ik ze nu zelf ook niet meer lekker niets boven vers!!
Oud 09-11-2011, 14:27
Verwijderd
Hier was Jinthe eerst degene die per se potjes wilde...en vlak na haar eerste verjaardag weigerde ze ze opeens helemaal en heeft ze er nooit meer een hap van gegeten...
Oud 10-11-2011, 19:13
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Julia wil nu ineens per se geen potjes meer. Ze kregen ze al nooit elke dag, maar ze lustten het allebei allemaal. Maar nu weigert Julia elk potje (en ik heb net like 10000 potjes gekocht, voor als we onderweg zijn of ergens anders eten ofzo... )
__________________
Tsja
Oud 14-11-2011, 14:18
Verwijderd
Mijn schoonzus bleek toch een miskraam te hebben gehad. Wel heel zonde. De echomevrouw vond het nodig te benadrukken dat ze ook al wel Erg Oud was. Lekker als ze meteen doorwillen voor een nieuwe poging Ze is 35 en in topconditie. Mijn broer is 29. Ik weet zeker dat ze twee kids ook al goed vonden (was het oorspronkelijke plan), maar om dan te 'eindigen' hiermee, vind ik ook zonde. Hopen dat het opnieuw lukt Geen idee of ze dat ook automatisch willen proberen. Mijn broer verheugde zich op zich te kunnen aanmelden bij een of andere club voor vaders van drie dochters En een zoontje had ie vast ook wel gewaardeerd

We zullen het zien.
Oud 14-11-2011, 15:19
Verwijderd
Hoe gaat het met de zwangeren, en Lúthien Alcarin, hoe gaat het met Mila?
Oud 14-11-2011, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Mijn schoonzus bleek toch een miskraam te hebben gehad. Wel heel zonde. De echomevrouw vond het nodig te benadrukken dat ze ook al wel Erg Oud was. Lekker als ze meteen doorwillen voor een nieuwe poging Ze is 35 en in topconditie. Mijn broer is 29. Ik weet zeker dat ze twee kids ook al goed vonden (was het oorspronkelijke plan), maar om dan te 'eindigen' hiermee, vind ik ook zonde. Hopen dat het opnieuw lukt Geen idee of ze dat ook automatisch willen proberen. Mijn broer verheugde zich op zich te kunnen aanmelden bij een of andere club voor vaders van drie dochters En een zoontje had ie vast ook wel gewaardeerd

We zullen het zien.
Aw, wat jammer

Citaat:
Hoe gaat het met de zwangeren, en Lúthien Alcarin, hoe gaat het met Mila?
Hier gaat 't goed, nu 26 weken zwanger Buik is flink aan het groeien, baby is regelmatig erg druk aan het trappen en stompen, heel leuk Verder hebben we sinds vorige week heel veel spullen gekocht en is alles nu zo'n beetje binnen. Babykamer heeft alle basisbenodigheden, alleen is het nog een beetje kaal, dus nu is het tijd om spulletjes uit te gaan zoeken die we gaan ophangen etc.
En ik voel me echt meer dan prima Buik zit nog niet echt in de weg - soms wel een beetje, wanneer baby overdwars gaat liggen bijvoorbeeld - en verder ook echt geen klachten, zo wil ik nog wel 10x zwanger zijn Maar goed, snel afkloppen natuurlijk! Hopelijk blijft het zo goed gaan
Oud 17-11-2011, 14:00
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Goed hoor!
__________________
Tsja
Oud 17-11-2011, 14:45
sanni
Avatar van sanni
sanni is offline
Citaat:
Goed hoor!
Mogen we hier conclusies trekken?
__________________
Oud 17-11-2011, 14:46
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Mogen we hier conclusies trekken?
Volgens mij was het een reactie op de post van Andijvie.
Oud 17-11-2011, 16:10
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Volgens mij was het een reactie op de post van Andijvie.
Oh ik wilde ook al conclusies trekken :-D
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 17-11-2011, 16:11
Verwijderd
Oh, ik las het ook als reactie op mijn post
Oud 18-11-2011, 10:38
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Oh, hahaha! Nee, ik ben niet zwanger! We houden het bij 2 denk ik
__________________
Tsja
Oud 18-11-2011, 23:29
Verwijderd
Met Mila gaat het gelukkig steeds beter, waarschijnlijk mag ze maandag naar een ziekenhuis dichterbij dus dat is wel fijn. Ze ligt nu al 6 weken in het ziekenhuis en het zal nog wel 4 weken duren voordat ze thuis mag komen, vind het steeds zwaarder worden. Het kolven komt me ook mijn neus uit Gelukkig is het voor een goed doel..
Oud 18-11-2011, 23:38
Verwijderd
Lekker buidelen en tegelijkertijd sondevoeding krijgen

Laatst gewijzigd op 22-02-2012 om 15:37.
Oud 18-11-2011, 23:46
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Oh jeetje wat ziet dat er kwetsbaar uit! Het ljkt me zó eng als je kindje zo moet vechten, maar gelukkig doet ze dat goed
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 19-11-2011, 05:14
Verwijderd
Ik vind het wel een schatje, hoor! <3

Fijn dat ze het zo goed doet! Zal hopelijk schelen als ze wat dichterbij in een ziekenhuis ligt, want kan me voorstellen dat het inderdaad erg zwaar is. Zowel emotioneel als fysiek, je wilt toch iedere keer op en neer.
Oud 20-11-2011, 20:58
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
ze lijkt zo fragiel, maar toch ook zo sterk! en zo moooooooi! en lief! <3
Oud 22-11-2011, 17:09
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Wat een mooi meisje, LA. Veel sterkte met de hele situatie!
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 23-11-2011, 20:07
Verwijderd
Even de kinderwagen showen Buik is niet erg duidelijk te zien, zal binnenkort eens een duidelijkere buikfoto showen



(Lorelei naamzoek )
Oud 23-11-2011, 20:08
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Maar ookal is-ie inderdaad op deze foto niet heel goed te zien, je kunt wel zien dat het al een echte buik is ja
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:23.