Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2002, 10:03
girl4you
Avatar van girl4you
girl4you is offline
hay

ik weet niet precies hoe ik het moet uitleggen en ik schaam me er best wel voor ... maar sinds vrijdagavond als ik naar de wc moet om te plassen ... ruikt mijn plas heel raar lama zegge...het heeft een rare geur ... ik heb geen pijn bij het plassen ofzow duzz ...s'middags ben ik met me vriend naar bed gegaan misschien dat het dardoor kan ome maar dat lijkt me sterk want daarvoor heb ik het nog nooit gehad
plzz help

xxxgirly
__________________
~'*'~I Love Mijn Schatje!!..alles kom goed aan het eind,zo niet,dan is dat niet het eind!!~'*'~
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 10:59
My$Te®yG!®L
My$Te®yG!®L is offline
Mjah, als het sperma in je zit kan dat wel een geurtje geven denk ik. Ik heb het soms ook na een tijdje...
__________________
~Voor je liefhebt moet je leren door de sneeuw te lopen zonder voetsporen achter te laten~ ][/Me >DEADLY< in love with my babeh ;)] O_o
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 14:10
girl4you
Avatar van girl4you
girl4you is offline
ik weet het niet ... ik weet nie hoe ik moet uitlegge maar er "drijft"lama zegge ook iets in ik weet niet wat het is ...het lijke net van die kleine stukjes bloed weet je wel .. kweet nie prcies hoe ik het moet zegge .. het zijn er niet veel ik schat zo'n 4 hele kleine dinge kweet nie echt wat het is .. ik gebruik ook de pil ... kan het daa misschien ook aan ligge ??
__________________
~'*'~I Love Mijn Schatje!!..alles kom goed aan het eind,zo niet,dan is dat niet het eind!!~'*'~
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 14:36
My$Te®yG!®L
My$Te®yG!®L is offline
Misschien is er gewoon een beetje weefsel losgekomen. Het zwelt soms ook op door de wrijving en de warmte... Dno
__________________
~Voor je liefhebt moet je leren door de sneeuw te lopen zonder voetsporen achter te laten~ ][/Me >DEADLY< in love with my babeh ;)] O_o
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 14:40
girl4you
Avatar van girl4you
girl4you is offline
kan het zijn dat ik blaasontseting heb .. want euh er zit bloed in me urine en doet nu wel een beetje pijn als ik plas... kan dat het zijn ??
__________________
~'*'~I Love Mijn Schatje!!..alles kom goed aan het eind,zo niet,dan is dat niet het eind!!~'*'~
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 20:46
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Ja, dat kan.

Is er wat mis gegaan bij het vrijen? Scheurtje opgelopen ofzo? Heeft hij zich wel goed gewassen? (uitkijken,... want er is een link gelegd tussen baarmoederhalskanker en niet/slecht gewassen penissen. Bewezen is het geloof ik nog niet). Heb je anaal gevreeen?
Het kan in ieder geval zijn dat er vijandelijke bacterien in de urinebuis zijn terecht gekomen. Van hem, van je anus of van een eventueel scheurtje.

Een tip om blaasontsteking te voorkomen: drink wat voordat je vrijt; ga na het vrijen naar het toilet.

Drink in het algemeen veel en zorg dat de zuurgraad van de urine ok is. Als je merkt dat je blaasontsteking krijgt, kan veel vitamine C helpen. Het is een onschuldige vitamine dat je - bij het teveel innemen - gewoon uitplast. Het helpt in ieder geval een klimaat in de blaas en urinebuis te ontwikkelen dat bacterieen niet toelaat verder toe te slaan.

Ga anders even naar de dokter voor een urinetest, omdat je er ook wat bloed (daar lijkt het tenminste op) bij hebt.
Volg de instructies op die ze je geven (dus goed schoonmaken daaronder voordat je een ochtendurine sample geeft.

Suc6!
Laat weten hoe het gaat!

Gatara
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 17:22
girl4you
Avatar van girl4you
girl4you is offline
nou ik ben naar de dokter geweest vandaag en heb toch een blaasontsteking ..gvd
majah beter dat dan nog iets ergers duzz
thnx voor de reacties


xxxgirly

owjah trouwens nog 1 vraagje ...kan je met iemand neuken als je een blaasontseking hebt over kan je je partner er dan ook mee bestmetten thnx alvast

xxx
__________________
~'*'~I Love Mijn Schatje!!..alles kom goed aan het eind,zo niet,dan is dat niet het eind!!~'*'~
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 10:59
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
girl4you schreef:


owjah trouwens nog 1 vraagje ...kan je met iemand neuken als je een blaasontseking hebt over kan je je partner er dan ook mee bestmetten thnx alvast

xxx
De pisbuis van een man is veel langer dan die van een vrouw. De kans op een blaasontsteking bij de man is daarom ook veel kleiner.

Sex hebben met een blaasontsteking kan wel, maar ik waarschuw je, want het kan pijn doen! En misschien vererger je het alleen maar. Wacht gewoon even totdat je die kuur hebt afgemaakt.
En zorg dat je veel drinkt, zodat de blaasontsteking niet overgaat naar de nieren!
Zelf ben ik voor verschillende medicijnen tegen blaasontsteking allergisch en heb 1 keer moeten overgeven vlak nadat ik zo'n nieuwe soort pil moest proberen. De volgende dag naar de dokter geweest, maar ik kon amper lopen --> nierontsteking!
Heb 3 dagen in bed gelegen met een nieronsteking en dat doet ontzettend pijn

Dus kijk uit. Verwaarloos nooit een blaasontsteking en zorg dat je altijd voldoende drinkt.
Brandnetelthee werkt zuiverend En sinasappelsap is goed voor het Vitamine C gehalte.

Gatara

__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 17:35
girl4you
Avatar van girl4you
girl4you is offline
thnxxx ...ik heb geen pijn meer .. maar moet die pille wel opmake

xxx
__________________
~'*'~I Love Mijn Schatje!!..alles kom goed aan het eind,zo niet,dan is dat niet het eind!!~'*'~
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Geen smaak en geur maar open neus
Crocodi1e
2 04-03-2014 17:27
Lichaam & Gezondheid rare geur
jippus
14 24-03-2005 07:45
Lichaam & Gezondheid Rare zure geurtjes...
kimmetje100
24 04-03-2004 09:08
Liefde & Relatie Bepaalde geuren: wat doen ze met je?
Mark Almighty
24 31-01-2004 09:36
Drugs & Alcohol kwaliteit weed
neok
16 20-11-2003 14:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:35.